Ja, da's nog goede muziek van vroeger. Tegenwoordig zijn ze meer hiphop gerichtquote:
Ik zat in de Effenaar hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:21 schreef YuckFou het volgende:
Revolt was vet!
maar we waren net voor de Crookers weg, niks gemist dus...mooi!
quote:
Betwijfel hetquote:
DAT ZIJN OUDE NUMMERS. Had je ze gister(of vorig jaar) live gehoord zou je dit echt niet zeggen hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
ben je debiel ofzo luister crookers - sveglia en ga los
Nee jij zegt dat ze goed zijn en dat zijn ze niet meerquote:
Jij iimpliceerde dat ze goed zijn door te zeggen: "luister dit nummer en ga los" , tevens ook door te zeggen: "ben je gek ofzo"quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
ook dat zei ik niet, blijkbaar kun jij niet zo goed lezen maar dat maakt niet uit, horen doe je niet met je ogen
Niet met dit weerquote:
Ja niks van dit dusquote:
dat zeg je wel. hij zegt "oude nummers zijn tof, nieuwe zijn kut"quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
ook dat zei ik niet, blijkbaar kun jij niet zo goed lezen maar dat maakt niet uit, horen doe je niet met je ogen
en dat nummer is kk vet dus zijn ze goedquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij iimpliceerde dat ze goed zijn door te zeggen: "luister dit nummer en ga los" , tevens ook door te zeggen: "ben je gek ofzo"
ben jij achterlijk of wat?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
en dat nummer is kk vet dus zijn ze goed
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
en dat nummer is kk vet dus zijn ze goed
Hij is achterlijk, labiel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ben jij achterlijk of wat?
Nu breekt zeker je klompquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ben jij achterlijk of wat?
Mensen met klompenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |