Omdat het toevallig in 99% van de gevallen buitenlanders zijn, heel apart.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat boeit het dat het buitenlanders zijn?
Ja, dus, wat boeit het dan nog?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat het toevallig in 99% van de gevallen buitenlanders zijn, heel apart.
Erg apart, ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat het toevallig in 99% van de gevallen buitenlanders zijn, heel apart.
HIJ BEDOELT GEWOON DAS ALLE AUSLÄNDER ABGESCHOSSEN MUSSEN WERDEN.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, dus, wat boeit het dan nog?
100% van het tuig is tuig.
Definieer kwamquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:37 schreef mirved het volgende:
Gister kwam er een chick met gebalde vuist net voor men gezicht![]()
Trieste figuren.
TS haat negers.quote:
Vertel het eensquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:49 schreef henrydg het volgende:
Tsjah, wat zal ik hier eens over zeggen.
fuck off man.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat boeit het dat het buitenlanders zijn?
Zielige kinders.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:19 schreef NoBody122 het volgende:
Gisternacht, eveneens in Utrecht, op een wat rustiger stuk vlakbij het Vredenburg tussen een groepje bontkraagjes, van zo tussen de 13-15 jaar, en een meid gekomen, die door hen werd lastiggevallen.
"Je moet niet aan me komen!", aldus een paar van die gastjes
Wilders heeft op veel punten wel gelijk, soms slaat ie een beetje door maarja, tegenwoordig ben je dan gelijk racist.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:21 schreef NoBody122 het volgende:
Och ja.. Wilders komt op die manier vanzelf een keer aan de macht.
Het was niet lastig vallen, zoals je vaak ziet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:21 schreef Flashwin het volgende:
En niks tegen die mongool gedaan die je vriendin lastig viel?
Heeft ze veel aan, zo een held als vriend!
Dat krijg je ervan als je in een land woont met zoveel mensen die hier af en toe niet thuis horen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:22 schreef henrydg het volgende:
[..]
Wilders heeft op veel punten wel gelijk, soms slaat ie een beetje door maarja, tegenwoordig ben je dan gelijk racist.
Hoezo zoek je naar een goede reden? Ik had gelijk die peuk uit zn bek getrokken en op zn wang uitgedrukt. Je moet niet over je heen laten lopen al zijn het er 100. Helemaal voor je vriendin familie vrienden altijd opkomen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Het was niet lastig vallen, zoals je vaak ziet.
Maar het was jammer dat ie z'n vinger niet uitstak, dan had ik tenminste een echte goede reden gehad.
Het probleem is is dat je al amper de ruimte hebt om te lopen, zodra je ziet dat hij iets doet, dan is hij al 2 meter verderop. En dan is het de keus van.. Zal ik hem achterna gaan of niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:57 schreef Noisiv het volgende:
[..]
Hoezo zoek je naar een goede reden? Ik had gelijk die peuk uit zn bek getrokken en op zn wang uitgedrukt. Je moet niet over je heen laten lopen al zijn het er 100. Helemaal voor je vriendin familie vrienden altijd opkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |