Lees het artikel op de vorige pagina dan dan piep je wel weer anders.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:21 schreef huhggh het volgende:
[..]
Chinese mafia.
Gast, heb jij ooit wel eens iemand van die maffia gezien?
Het zal vast bestaan, en ik weet Chinezen er last van hebben.
Het is alleen niet zo als het integratie-probleem dat je letterlijk overal tegenkomt vanuit voornamelijk Marokkanen en moslims.
Verder ga ik er niet meer op in, want de Chineze maffia is echt offtopic.
Waar haal je deze onzin nu weer vandaan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:35 schreef Bleekscheet het volgende:
En verder is het een trieste zaak dat Nederlanders er nog steeds in blijven geloven dat zijn een superieure volk ziijn, die geen kwaad doet, geen overlast plegen, geen misdrijven/ verkrachtingen/moorden etc.. dat laatste, spannen zij de kroon.
Als je me zou kennen weet je dat dat absoluut niet zo is.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:37 schreef Bleekscheet het volgende:
Jij loopt anders wel continue met je vingertje te wijzen naar 1 groep
Nederlanders, met de uitzondering nagelaten, is het meest laffe en hypocriete volkje ter wereld.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:35 schreef Bleekscheet het volgende:
Chinezen ruimen elkaar op, vandaar dat Nl'ers er geen last van hebben. En verder is het een trieste zaak dat Nederlanders er nog steeds in blijven geloven dat zijn een superieure volk ziijn, die geen kwaad doet, geen overlast plegen, geen misdrijven/ verkrachtingen/moorden etc.. dat laatste, spannen zij de kroon.
Handen in eigen boezem steken svp
Je slaat de spijker op zijn kopquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nederlanders, met de uitzondering nagelaten, is het meest laffe en hypocriete volkje ter wereld.
Vanaf de Tweede Wereldoorlog maar met als oorzaak de 19e-eeuwse heerencultuur.
Had je daar niet eens een heel topic voor geopend? Wat toen strandde in de ondoordachtheid van je stelling.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nederlanders, met de uitzondering nagelaten, is het meest laffe en hypocriete volkje ter wereld.
Vanaf de Tweede Wereldoorlog maar met als oorzaak de 19e-eeuwse heerencultuur.
Iemand van 23 is geen puber. En hij studeert politicologie, wat nog eens extra benadrukt hoe gevaarlijk de combinatie van politiek en religieus extremisme kan zijn. Dat hij verder de boel ophitst, doorzien mensen hier echt wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:07 schreef Bowlingbal het volgende:
Jezus, een puber schrijft een stuk, zet er nog even bij dat hij of zij namens een hele generatie spreekt en we geloven het gelijk
Zelfs vakbondsleiders kunnen niet spreken namens alle vakbondsleden, maar dit geloven we?
En, wat hebben Chinezen hiermee te maken?
Als kritiek op een religie moet kunnen, waarom kan kritiek op een integratiebeleid dan niet?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:13 schreef Boldface het volgende:
[..]
Iemand van 23 is geen puber. En hij studeert politicologie, wat nog eens extra benadrukt hoe gevaarlijk de combinatie van politiek en religieus extremisme kan zijn. Dat hij verder de boel ophitst, doorzien mensen hier echt wel.
Het gaat niet om geloven, het gaat om het gevaar van dit soort teksten. Zeker als je bedenkt hoe intolerant dit soort figuren staan ten opzichte van kritiek op hun religie. Die student heeft echt alles in zich om de volgende Mohammed B te worden.
Hij mag dit best zeggen van mij, maar daarmee is wel duidelijk geworden dat hij een gevaar vormt voor autochtoon Nederland. En voor immigranten of hun nakomelingen die een gevaar zijn voor autochtone Nederlanders is er maar 1 oplossing: raus!quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:50 schreef Jibbe het volgende:
[..]
En je stemt zeker op Wilders omdat je zo'n voorstander bent van Vrijheid van meningsuiting_!
Als jij het er niet mee eens bent Weltschmerz dan betekent het niet dat het ondoordacht is.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Had je daar niet eens een heel topic voor geopend? Wat toen strandde in de ondoordachtheid van je stelling.
Zoveel voorbeeld, maar als ultieme klapper, Nederland 1940-44/45 in vergelijking met Nederland 1945.quote:
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:13 schreef Boldface het volgende:
[..]
Iemand van 23 is geen puber. En hij studeert politicologie, wat nog eens extra benadrukt hoe gevaarlijk de combinatie van politiek en religieus extremisme kan zijn. Dat hij verder de boel ophitst, doorzien mensen hier echt wel.
Het gaat niet om geloven, het gaat om het gevaar van dit soort teksten. Zeker als je bedenkt hoe intolerant dit soort figuren staan ten opzichte van kritiek op hun religie. Die student heeft echt alles in zich om de volgende Mohammed B te worden.
Hij gaat wel iets verder dan dat:quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:15 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Als kritiek op een religie moet kunnen, waarom kan kritiek op een integratiebeleid dan niet?
Het is niet verkeerd om kritisch naar je eigen samenleving te kijken, maar een bevolking (in dit geval Nederlanders) in één hokje stoppen is net zo fout als er vanuit gaan dat alle moslims slecht zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:46 schreef Boldface het volgende:
Hypocriet vind ik vooral mensen met allochtone achtergrond die lopen af te geven op Nederlanders, terwijl ze ondertussen wel hier blijven wonen, in de luxe verzorgingsstaat.
Ja, en hoewel ik een linkse boomknuffelaar ben, ben ik het op een aantal punten niet met hem eens.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:30 schreef Bleekscheet het volgende:
dat heet vrijheid van meningsuiting, heerlijk
Het is geen vrouw.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, en hoewel ik een linkse boomknuffelaar ben, ben ik het op een aantal punten niet met haar eens.
Nou, dan net zo lief een groot Duitsland. Laat die Nederland en Vlaanderen dan maar opkopenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:50 schreef DeParo het volgende:
Wat Nederland nodig heeft, om weer enig gevoel te kunnen krijgen in de benen, is een gebeurtenis die tot eenheid zal leiden, iets wat we al minstens sinds de tiendaagse Veldtocht niet meer hebben gehad (uitgezonderd expedities in NL-Indie), daarom hoop ik serieus dat we heel Nederland wakker kunnen maken tot een fusie met Vlaanderen, dat zal een hoop trots meenemen en hopelijk nieuwe hoop op integratie van bepaalde groepen.
gecorrigeerdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |