Wat vond je nou prettig? Dat het uit ging, hij jouw keel dichtkneep en in je gezicht schreeuwde of dat je hem een klap gaf?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Toen het uit ging heeft hij mijn keel dichtgeknepen en in mijn gezicht geschreeuwd. Ik had hem ervoor een klap gegeven omdat hij heel kwetsende dingen had gezegd en me had uitgelachen toen ik had aangegeven dat ik dit prettig vond.
Ik heb dezelfde vraag als Xrtzsck: Wat vond je prettig dat je keel dichtgeknepen werd?quote:Toen het uit ging heeft hij mijn keel dichtgeknepen en in mijn gezicht geschreeuwd. Ik had hem ervoor een klap gegeven omdat hij heel kwetsende dingen had gezegd en me had uitgelachen toen ik had aangegeven dat ik dit prettig vond.
Ik woonde na een week al samen ofzo, dat is nu alweer bijna 6 jaar geleden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:14 schreef MdMa98 het volgende:
1. Wat is een tijdje? (mensen die binnen 6 maanden al samengaan, komt nooit goed)
Leren dat je niet de moraliserende trut moet uithangen.quote:Hoe kom ik hiervanaf?
Ah, dan was het gewoon terecht en is het een stukje emancipatie.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:23 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik had mijn ex ook in het gezicht geslagen. Daarom kneep hij mn keel dicht.
Same. Alleen begon die van mij te jankenquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:08 schreef Poostema het volgende:
Had hetzelfde probleem.
Heb m'n ex eens op z'n gezicht geslagen en het probleem was opgelost.
En ik neem aan dat hij dat allemaal ook al deed voordat ze zijn vriendin werd, dus dan had ze er niet aan moeten beginnen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:29 schreef Telates het volgende:
Je ex is een lul maar jij lijkt me ook een verschrikkelijke vriendin zeg. Beetje gaan bepalen wat hij wel en niet mag, achterdochtig zijn en het gek vinden dat hij liever naar een feestje gaat dan naar jouw gezeur te luisteren.
dat sowieso.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Leren dat je niet de moraliserende trut moet uithangen.
niet mee eens. ze is er nog niet overheen, dat is duidelijk, maar dat zegt niet dat ze hem terugwil.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:31 schreef Friek_ het volgende:
Klinkt trouwens ook alsof je hem alleen maar terug wil. Als je niet meer aan hem denkt geef je niets meer om hem, maar zolang je nog over hem praat wil je hem stiekem nog terug. Je huidige vriend moet echt een grens trekken wat betreft jouw haat over je ex.
Ik verbood hem niks, ik vond dat hij er gewoon rekening mee moest houden dat ik dat niet wou. Het was niet zo dat ik hem 'verbood'met zijn vrienden te chillen ofzo. daarnaast mocht ik ook zoveel niet van hem.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:22 schreef Daniel1976 het volgende:
Moewahahahaahaha, je (ex) vriend iets verbieden hahahahaha LOL.
[..]
Ik heb dezelfde vraag als Xrtzsck: Wat vond je prettig dat je keel dichtgeknepen werd?
Nee hoor, hij slikte ze pas toen hij mij had.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:30 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
En ik neem aan dat hij dat allemaal ook al deed voordat ze zijn vriendin werd, dus dan had ze er niet aan moeten beginnen.
Niet een vent nemen om proberen te veranderen.
Dat is psychologisch gezien wel een wat politiek correcter antwoord ja. Mijn ervaring is echter dat alle haatdragende exen me op de één of andere manier nog terugwilde.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet mee eens. ze is er nog niet overheen, dat is duidelijk, maar dat zegt niet dat ze hem terugwil.
maar nu iig nog niet gaan hokken met je vriendje nee. dat gaat mis.
Mijn vriend vraagt: hoezo?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:31 schreef Friek_ het volgende:
Klinkt trouwens ook alsof je hem alleen maar terug wilt. Als je niet meer aan hem denkt geef je niets meer om hem, maar zolang je nog over hem praat wil je hem stiekem nog terug. Je huidige vriend moet echt een grens trekken wat betreft jouw haat over je ex.
Ik wil hem niet terug. Ik ben boos dat ik zoveel tijd en moeite in hem had gestoken terwijl hij zich belachelijk gedroeg en het tegen het einde blijkbaar niet eens waardeerde.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is psychologisch gezien wel een wat politiek correcter antwoord ja. Mijn ervaring is echter dat alle haatdragende exen me op de één of andere manier nog terugwilde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |