abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80872978
Ik heb nu al een tijd een gelukkige relatie en ga komende weken officieel samenwonen. We zijn heel gelukkig samen en als er irritaties zijn zijn die binnen een paar minuten weer over. Hij is mijn beste vriend en ik kan me niet voorstellen dat we ooit echt ongelukkig zijn samen.

Maar er is een klein ding dat me toch nog stoort: Ik haat mijn ex. Mijn ex en ik waren bijna een jaar samen waarvan hij 6 maanden lang in het buitenland verbleef. Dit vond ik niet prettig en dat was de bakermat van vele irritaties. Ik ben hem toen wel gaan opzoeken, maar ik vertrouwde hem gewoon niet alleen. Zijn gedrag vond ik namelijk erg verdacht en vaak ging hij ook liever naar een feestje in plaats van mij aan te horen als ik over iets wou praten.Hij had er erg veel vrouwelijke 'vriendinnen' die wel erg aan hem hingen, en hij zei wel dat er niks gebeurde maar werd dan wel zo dronken dat hij amper wist wat hij deed.
Hij gebruikte ook af en toe hard drugs, ookal wou ik dat niet. Ik had hem gezegd dat ik niet wou dat hij nog eens speed zou nemen, en toen had hij het nog 2 x gedaan, een keer had hij zelfs verzwegen. (Blowen mocht van mij, even als drank met mate). Hij gaf mij overal de schuld van, gaf me het gevoel dat ik dom was en ik kon niks goed doen, zelfs een simpel soepje roeren. We doen allebei een universitaire opleiding dus het was natuurlijk onzin.

Toen het uit ging heeft hij mijn keel dichtgeknepen en in mijn gezicht geschreeuwd. Ik had hem ervoor een klap gegeven omdat hij heel kwetsende dingen had gezegd en me had uitgelachen toen ik had aangegeven dat ik dit prettig vond.

Het is nu al een paar maanden uit en ik haat hem nog steeds. Vandaag is hij jarig en ik loop over van woede. Hoe kom ik hiervanaf?
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:07:22 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80873067
Niet, denk ik.

Probeer het een plaats te geven en hem te vergeten, ondanks dat je wellicht ook mooie dingen met hem hebt meegemaakt.
Tics van je petten.
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:08:08 #3
293028 Poostema
I'm a frayed knot.
pi_80873086
Had hetzelfde probleem.
Heb m'n ex eens op z'n gezicht geslagen en het probleem was opgelost.
Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:09:26 #4
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_80873113
Gewoon laten vergeten.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_80873162
Tijd.....
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_80873180
Uhm.. dit is toch geen probleem? Waarom zou het een probleem zijn dat je je ex haat?
pi_80873222
Ik heb nu al een tijd een gelukkige relatie en ga komende weken officieel samenwonen.

1. Wat is een tijdje? (mensen die binnen 6 maanden al samengaan, komt nooit goed )
2. Een jaar een vriend gehad hebben en hem haten
3. Dan heb je een psychisch probleem

Je zou je minder moeten bezighouden met je ex, that was easy!
pi_80873249
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Toen het uit ging heeft hij mijn keel dichtgeknepen en in mijn gezicht geschreeuwd. Ik had hem ervoor een klap gegeven omdat hij heel kwetsende dingen had gezegd en me had uitgelachen toen ik had aangegeven dat ik dit prettig vond.
Wat vond je nou prettig? Dat het uit ging, hij jouw keel dichtkneep en in je gezicht schreeuwde of dat je hem een klap gaf?
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:22:06 #9
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_80873403
Moewahahahaahaha, je (ex) vriend iets verbieden hahahahaha LOL.
quote:
Ik heb dezelfde vraag als Xrtzsck: Wat vond je prettig dat je keel dichtgeknepen werd?
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:22:28 #10
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_80873411
Als je bezig blijft met je haat/liefde relatie met je ex, ga dan maar niet samenwonen, want dat is dan toch uitzichtloos. Hou je bezig met de toekomst, als je in het verleden blijft leven heeft je huidige relatie geen toekomst.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_80873425
Ik vond het onprettig haha, sorry.

We gaan vrij snel samenwonen maar dit is omdat
1. Het thuis niet zo goed gaat en het hier lastig aan een goede kamer komen is, en hij heeft een eigen huis
2. Ik er toch al bijna elke dag ben en we eigenlijk de vrouwelijke en mannelijek vorm van elkaar zijn.

Ik had mijn ex ook in het gezicht geslagen. Daarom kneep hij mn keel dicht.

Ik heb ook agressieproblemen maar sinds mijn ex is het nog erger:P
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:23:29 #12
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_80873434
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:14 schreef MdMa98 het volgende:
1. Wat is een tijdje? (mensen die binnen 6 maanden al samengaan, komt nooit goed )
Ik woonde na een week al samen ofzo, dat is nu alweer bijna 6 jaar geleden.
Nog steeds samen. Zeg nooit nooit.
pi_80873456
quote:
Hoe kom ik hiervanaf?
Leren dat je niet de moraliserende trut moet uithangen.

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2010 14:24:59 ]
pi_80873529
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:23 schreef CuteVelociraptor het volgende:
Ik had mijn ex ook in het gezicht geslagen. Daarom kneep hij mn keel dicht.
Ah, dan was het gewoon terecht en is het een stukje emancipatie.
pi_80873557
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:08 schreef Poostema het volgende:
Had hetzelfde probleem.
Heb m'n ex eens op z'n gezicht geslagen en het probleem was opgelost.
Same. Alleen begon die van mij te janken
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:29:13 #16
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_80873572
Je ex is een lul maar jij lijkt me ook een verschrikkelijke vriendin zeg. Beetje gaan bepalen wat hij wel en niet mag, achterdochtig zijn en het gek vinden dat hij liever naar een feestje gaat dan naar jouw gezeur te luisteren.
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:30:09 #17
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_80873590
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:29 schreef Telates het volgende:
Je ex is een lul maar jij lijkt me ook een verschrikkelijke vriendin zeg. Beetje gaan bepalen wat hij wel en niet mag, achterdochtig zijn en het gek vinden dat hij liever naar een feestje gaat dan naar jouw gezeur te luisteren.
En ik neem aan dat hij dat allemaal ook al deed voordat ze zijn vriendin werd, dus dan had ze er niet aan moeten beginnen.
Niet een vent nemen om proberen te veranderen.
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:31:36 #18
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_80873628
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:24 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Leren dat je niet de moraliserende trut moet uithangen.
dat sowieso.
als je niet wilt dat je vriendje drugs gebruikt, moet je een vriendje zoeken die geen drugs gebruikt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_80873631
Klinkt trouwens ook alsof je hem alleen maar terug wilt. Als je niet meer aan hem denkt geef je niets meer om hem, maar zolang je nog over hem praat wil je hem stiekem nog terug. Je huidige vriend moet echt een grens trekken wat betreft jouw haat over je ex.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2010 14:34:16 ]
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:34:00 #20
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_80873674
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:31 schreef Friek_ het volgende:
Klinkt trouwens ook alsof je hem alleen maar terug wil. Als je niet meer aan hem denkt geef je niets meer om hem, maar zolang je nog over hem praat wil je hem stiekem nog terug. Je huidige vriend moet echt een grens trekken wat betreft jouw haat over je ex.
niet mee eens. ze is er nog niet overheen, dat is duidelijk, maar dat zegt niet dat ze hem terugwil.
maar nu iig nog niet gaan hokken met je vriendje nee. dat gaat mis.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_80873797
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:22 schreef Daniel1976 het volgende:
Moewahahahaahaha, je (ex) vriend iets verbieden hahahahaha LOL.
[..]

Ik heb dezelfde vraag als Xrtzsck: Wat vond je prettig dat je keel dichtgeknepen werd?
Ik verbood hem niks, ik vond dat hij er gewoon rekening mee moest houden dat ik dat niet wou. Het was niet zo dat ik hem 'verbood'met zijn vrienden te chillen ofzo. daarnaast mocht ik ook zoveel niet van hem.
pi_80873823
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:30 schreef Ataraxy het volgende:

[..]

En ik neem aan dat hij dat allemaal ook al deed voordat ze zijn vriendin werd, dus dan had ze er niet aan moeten beginnen.
Niet een vent nemen om proberen te veranderen.
Nee hoor, hij slikte ze pas toen hij mij had.

En wat ik met hem wou bespreken ging over een ziek familielid. Geen 'gezeur'. Maar hij wou perse vroeg op het feestje zijn.
pi_80873839
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:34 schreef Murmeli het volgende:

[..]

niet mee eens. ze is er nog niet overheen, dat is duidelijk, maar dat zegt niet dat ze hem terugwil.
maar nu iig nog niet gaan hokken met je vriendje nee. dat gaat mis.
Dat is psychologisch gezien wel een wat politiek correcter antwoord ja. Mijn ervaring is echter dat alle haatdragende exen me op de één of andere manier nog terugwilde.
pi_80873849
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:31 schreef Friek_ het volgende:
Klinkt trouwens ook alsof je hem alleen maar terug wilt. Als je niet meer aan hem denkt geef je niets meer om hem, maar zolang je nog over hem praat wil je hem stiekem nog terug. Je huidige vriend moet echt een grens trekken wat betreft jouw haat over je ex.
Mijn vriend vraagt: hoezo?

En hoezo gaat samenwonen mis. Mijn vriend vindt mijn ex ook een klojo.
pi_80873877
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 14:42 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat is psychologisch gezien wel een wat politiek correcter antwoord ja. Mijn ervaring is echter dat alle haatdragende exen me op de één of andere manier nog terugwilde.
Ik wil hem niet terug. Ik ben boos dat ik zoveel tijd en moeite in hem had gestoken terwijl hij zich belachelijk gedroeg en het tegen het einde blijkbaar niet eens waardeerde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')