Yes!quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:35 schreef remco1993 het volgende:
Vanavond de eerste single, officiële aankondiging van het nieuwe album Cause and Effect en waarschijnlijk tourdata!
20.00 BBC Radio 2.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:35 schreef remco1993 het volgende:
Vanavond de eerste single, officiële aankondiging van het nieuwe album Cause and Effect en waarschijnlijk tourdata!
Ik vermoed dat er later nog wel een Europese tour komt.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:16 schreef CoExist het volgende:
Ze doen NL helaas niet aan tijdens hun tour.
Ik ben er zondag ook bijquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:33 schreef Quoi het volgende:
Ik moet er nog even aan wennen, maar blij met de sound wel. Morgen richting Hello Festival om ze te zien
Ik twijfel nog een beetje of ik morgen nog heen zal gaan. In principe kan ik er pas om 18:00 zijn en dus ook nog Golden Earring meepakken.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 00:01 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er later nog wel een Europese tour komt.
In september zijn ze sowieso in Scheveningen!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje of ik morgen nog heen zal gaan. In principe kan ik er pas om 18:00 zijn en dus ook nog Golden Earring meepakken.
Hoe groot is de kans denken jullie dat ze nog nieuwe tourdata aan gaan kondigen en daarbij ook NL aandoen?
Heb ook weer genoten. Het lijkt alsof Tom alleen maar beter wordt met de jarenquote:Op maandag 10 juni 2019 19:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zeker! Uitstekend optreden! Ik kijk uit naar het nieuwe album...
Dit klinkt, op het eerste gehoor, heel, heel, heel erg prettigquote:Op woensdag 12 juni 2019 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
Deze 2 nummers van het nieuwe album zijn ook lekker zeg!
quote:Op zondag 8 september 2019 16:05 schreef Quoi het volgende:
Geen vraag aan mij, maar mèn wat was dat een goed optreden!Prachtige setting ook, mooi licht.
En op de setlist: Can’t Stop Now!
Het was prachtigquote:
Goed om te horenquote:Op zondag 8 september 2019 17:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het was prachtig![]()
Kreeg echt kippenvel bij Somewhere Only we know en Nothing In My Way
Verder was Cant Stop Now een enorme verassing en hun nieuwe nummer Phases was ook heel gaaf
Tom Chaplin was ook goed bij stem
Ik ook, gaat vast weer een mooie wordenquote:Op zondag 8 september 2019 22:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed om te horenIk ben benieuwd naar het nieuwe album.
Klopt, was heel gaafquote:Op maandag 9 september 2019 18:00 schreef DJ11 het volgende:
Een nummer van het nieuwe album ging afgelopen weekend live in première, las ik:
Ik zit nu in Istanbul en luister met mijn AirPods.quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:09 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik wil het album ook nog een keer luisteren met koptelefoon op maar mijn eerste indruk is dat die een beetje tegenvalt. The Way I Feel vind ik dan wel weer een top nummer! De rest is me meestal net "zacht/langzaam".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:41 schreef CoExist het volgende:
Morgen Om 10.00 uur al tix kopen?Hij geeft bij mij steeds een foutmelding als ik de tickets wil kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom er wel doorheen met het password. Maar hij vind geen tickets.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij geeft bij mij steeds een foutmelding als ik de tickets wil kopen
Edit:quote:Please find the individual pre-sale links for each show below. You will need the password you have been sent in email to access each pre-sale. You will be able to buy up to 4 tickets. Pre-sale tickets go on sale on Wednesday 2nd October at 10am local time.
Graag gedaan!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:14 schreef tompsv18 het volgende:
Inmiddels is het gelukt! Tickets binnen! Thanks voor de pre-sale code.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |