Ik zie het zo voor me!quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
Ik ben wel een keer naar buiten gelopen toen bleek dat ik moest bloed prikken in het z'huis en ik daar niet op voorbereid wasMaar toen draaide Maes mee weer om en nam me weer mee naar binnen
Hihihiiiiiihihiquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:57 schreef Cat22 het volgende:
Die verstandelijk gehandicapte jongen net op tv was trouwens schattig.Gaf alleen niet echt de info die de journalisten (en heel NL) wilden weten.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
Zagen jullie die vent net bij Koninginnedag die maar vertelde over zijn toiletbezoeken die ochtend?![]()
"Wat vond je er van om de Koningin te zien?"
"Nou, ik had zo'n gevoel in mijn buik, dat ik heel de tijd naar de wc moest enzo!!!"
*komt er toch nog even op terug*quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, dat verhaal van Muizel herinner ik me nog jaDat was idd ook flink balen.
Mijn huisarts loopt ook standaard een half uur uit. Het zijn van die dingen die je incalculeert in de gezondheidszorg en ook gewoon accepteert. Gezondheid gaat tenslotte boven alles.
'De vorige keer was dat anders, toen had ik het gevoel alsof ik de hele tijd moest plassen. Dat had ik nu niet.'quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
Zagen jullie die vent net bij Koninginnedag die maar vertelde over zijn toiletbezoeken die ochtend?![]()
"Wat vond je er van om de Koningin te zien?"
"Nou, ik had zo'n gevoel in mijn buik, dat ik heel de tijd naar de wc moest enzo!!!"
Dat je dan niet de Zaanse Schans bent afgestampt toen we op de persbus moesten wachten!quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:56 schreef Dirkh het volgende:
Dan kunnen we vaststellen dat ik niet van het wachten ben.
Ik viel er ook middenin, maar ga ervanuit dat hij een achterstand heeft. En wellicht autistische trekjes erbij heeft (dus heel letterlijk alles opneemt). Je ziet het niet altijd aan mensen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:01 schreef Greys het volgende:
Ik had het beginnetje even gemist en had niet in de gaten dat hij verstandelijk gehandicapt was
Had gewoon het idee dat het een beetje vreemde man was
Hij had het echt alléén maar over wc, plassen etc.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'De vorige keer was dat anders, toen had ik het gevoel alsof ik de hele tijd moest plassen. Dat had ik nu niet.'
![]()
![]()
![]()
Dat was met goed gezelschap. Dan is het niet echt wachten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je dan niet de Zaanse Schans bent afgestamd toen we op de persbus moesten wachten!
Ik vond dat ze het toch nog knap omboog. Inderdaad door effe terug te grijpen op wat hij precies als voorbereiding had gedaan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had het echt alléén maar over wc, plassen etc.
En die journaliste maar braaf glimlachen en tussendoor proberen te roepen 'Oh je was dus erg zenuwachtig. Maar vertel nou eens even ov....." en hij gewoon weer over de wc beginnen
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond dat ze het toch nog knap omboog. Inderdaad door effe terug te grijpen op wat hij precies als voorbereiding had gedaan.
En dan eindigen met: 'Dus het was een spannende dag voor je'.
Hij: 'Ja en..
CUT!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je dan niet de Zaanse Schans bent afgestamd toen we op de persbus moesten wachten!
Ik was ook erg benieuwd wat voor woord je ervan had willen maken.quote:
Beetje afhankelijk van de situatie (met wie je bent en of je het van te voren weet of had kunnen weten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dirk ben jij ook zo als je in een restaurant te lang op je eten moet wachten, dat je na 20 of 30 min wegloopt?
Ik ben gedouched en half aangekleedquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
ZON HIER!![]()
![]()
![]()
En geen drup regen gehad nog vandaag.
Zag ik. In mijn pyjama. Vanaf de bank.
Daar kan ik ook absoluut niet tegen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van de situatie (met wie je bent en of je het van te voren weet of had kunnen weten.
Maar ik ga geen stampij maken, zo ben ik niet. Ik loop dan gewoon naar iemand toe en zeg dat ik af wil rekenen.
Zo zou ik dat ook bij een dokter of tandarts doen, ik meld het dan beleefd en stap op. Maar ook met mensen die zeggen dat ze bijvoorbeeld om 12 uur langskomen en dan vervolgens veel (!!!) te laat komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze bellen dan vind ik het weer anders, zeker als ze een goede reden hebben. Maar als we een tijdsafspraak hebben en mensen laten mij wachten zonder dat ik weet waarom, daar word ik link van.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben gedouched en half aangekleed
In de fik steken terwijl ze rosé uit de fles zuipt en die mongool met z'n toiletbezoek belachelijk maaktquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:15 schreef Greys het volgende:
Wat zou de Kannegin nou doen met al die goedbedoelde kado's?
Tuurlijk, een belletje is voldoende.quote:[b]Op vrijdag 30 april 2010 13:14 schreef Cat22 het volgende:[/b
Als ze bellen dan vind ik het weer anders,
Dat vraag ik me ook altijd af.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:15 schreef Greys het volgende:
Wat zou de Kannegin nou doen met al die goedbedoelde kado's?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de fik steken terwijl ze rosé uit de fles zuipt en die mongool met z'n toiletbezoek belachelijk maakt
Zouden die blij worden van een zelfgefröbeld keukenschort met daarop het recept van de Zeeuwse bolus?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af.
Ik denk droom dat ze naar weeshuizen gaan. Dat zielige kindjes er blij van worden.
Bea Brown!quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de fik steken terwijl ze rosé uit de fles zuipt en die mongool met z'n toiletbezoek belachelijk maakt
Floris geloof ik. Die met de lichtblauwe stropdas?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:18 schreef Cat22 het volgende:
Ew! Ew! Wie is die langharige prins in dat witte pak?
Droom he Greys... droom.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zouden die blij worden van een zelfgefröbeld keukenschort met daarop het recept van de Zeeuwse bolus?
En hebben we weeshuizen in Nederland?
Chocoprincequote:Op vrijdag 30 april 2010 13:18 schreef Cat22 het volgende:
Ew! Ew! Wie is die langharige prins in dat witte pak?
Die ja! Ik vind het geen charmante look.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Floris geloof ik. Die met de lichtblauwe stropdas?
Ik hoor net dat ze heeeeel hard hebben geoefend de afgelopen tijd. Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:25 schreef Cat22 het volgende:
Wauw! Knap hoor, zo'n groot koor en toch verstaanbaar.
En ze zingen nog op toon ook nog.
En ik maar denken dat het spontaan ingezet was.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ze heeeeel hard hebben geoefend de afgelopen tijd. Dat verklaart een hoop.
Mag ik haar gezicht opeten?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:29 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik voor de 15e een taart met Sieneke er op laat maken!
Zou dat goed blijven, zo'n anderhalf uur in de auto?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het spontaan ingezet was.Vond het al toevallig dat ze allemaal hetzelfde aanhadden.
Jammer van die broek Dirk.quote:
quote:
Vastquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]!
Er moet ergens een leukere foto zijn, van Jack Nicholson die in scrubs wegrent, zonder broek of ondergoed
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vast
Maar ik heb maandagavond op People of WallMart zitten kijken en daar stonden verschillende mensen in ziekenhuiskleding op, toen ik deze TT zag, dacht ik daar aan,dus even opgezocht
Dat vind ik nog niet zo erg, maar een papieren onderbroek en rare sokjes... wtf is dat?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze maar 1 soort van die hempies hebben. Moet je aan je hand worden geopereerd, loop je nog in zo'n ding met open ruggetje
Geen papieren onderbroekjes hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet zo erg, maar een papieren onderbroek en rare sokjes... wtf is dat?
Wat??!!! Dus ze hebben me gewoon in de maling genomen en hebben ze achter mijn rug om zich de pleuris gelachen?quote:
pfiewquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:51 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik wel een papieren onderbroekkie had ja
Een gaasachtig ding.
Nou ja BH enzo moest wel uit, alleen eigen onderbroekkie mocht aan blijven.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:52 schreef Greys het volgende:
Wat heeft het dan voor zin, die operatiekleding van Die Van Jou, als ze gewoon haar eigen ondergoed mocht aanhouden?Dan had ze net zo goed ook gewoon haar spijkerbroek aan kunnen houden dus
Of zou dat ook in elk ziekenhuis weer anders zijn?
Ah, en jij maar iedere keer aan de verpleegsters vragen of ze er niet zo nu en dan een spoedgevalletje tussen kunnen doen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja BH enzo moest wel uit, alleen eigen onderbroekkie mocht aan blijven.
Zal wel zijn dat het niet vies word ofzo? En BH uit is volgens mij gewoon voorzorg voor reanimatie of van die electroshocks, als je dan beugel-BH hebt krijg je denk ik vuurwerk
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, en jij maar iedere keer aan de verpleegsters vragen of ze er niet zo nu en dan een spoedgevalletje tussen kunnen doen.
sekseh!
Oh, ik dacht dat het ook met hygiëne te maken had, voor wat er allemaal die operatiekamer in gereden wordt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja BH enzo moest wel uit, alleen eigen onderbroekkie mocht aan blijven.
Zal wel zijn dat het niet vies word ofzo? En BH uit is volgens mij gewoon voorzorg voor reanimatie of van die electroshocks, als je dan beugel-BH hebt krijg je denk ik vuurwerk
Wat een spookquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het ook met hygiëne te maken had, voor wat er allemaal die operatiekamer in gereden wordt.
Dus gewoon niet in je eigen kleren, of het nou wel of niet vies wordt. Maar dat zal dan wel niet.
Effe wat anders, wat wordt die dochter van Madonna mooi!![]()
[ afbeelding ]
Nee die conclusie klopt dan niet lummel, anders mag je toch je eigen onderbroek niet aanhouden?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een spook![]()
![]()
Oh ja das eigenlijk nog wel een betere conclusie![]()
Die hempies zijn vast wat schoner dan de gemiddelde spijkerbroek
Bonjourrrrrrrrrrquote:
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die conclusie klopt dan niet lummel, anders mag je toch je eigen onderbroek niet aanhouden?
Wie weet hoe lang diegene die al aan heeft![]()
(Niet Die Van Jou, maar anderen misschien...)
[..]
Bonjourrrrrrrrrr
NOG
PRECIES
TWEE
WEEKJES
EN WE GAAN AL!
Ja, ik doe er meestal een dag of 4 mee, maar soms, als ik lui ben, wel drie weken ofzo, gaat best:Yquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die conclusie klopt dan niet lummel, anders mag je toch je eigen onderbroek niet aanhouden?
Wie weet hoe lang diegene die al aan heeft![]()
(Niet Die Van Jou, maar anderen misschien...)
Nee ik vind het echt géén mooie meid. Sterker nog, ik vind het echt een spook.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
Ll, je doelt dan neem ik aan op de kleding?
Want het mag je smaak misschien niet zijn, je kunt Lourdes toch onmogelijk lelijk vinden?
Het is toch gewoon een mooie dame aan het worden met haar 13 jaar?
Nee, ik vond het tijd om uit te slapen vanochtend. Net even wezen lunchen en straks komen een paar vrienden hier en dan gaan we besluiten wat we gaan doen. Ik denk dat het eerder Utrecht wordt dit jaar!quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
GbNiet door de Amsterdamse grachten aan het varen?
13?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
Ll, je doelt dan neem ik aan op de kleding?
Want het mag je smaak misschien niet zijn, je kunt Lourdes toch onmogelijk lelijk vinden?
Het is toch gewoon een mooie dame aan het worden met haar 13 jaar?
Ik juich altijd als ik de ESF SC binnenkomquote:
aha, dan is het logischquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik juich altijd als ik de ESF SC binnenkom
ze lijkt ouderquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ist maar goed ook dat ik het niet '![]()
![]()
' vind
Af en toe ff binnenstebuiten keren.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik doe er meestal een dag of 4 mee, maar soms, als ik lui ben, wel drie weken ofzo, gaat best:Y
Binnenkort staan de mocro's op scootertjes al voor de deur hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
aha, dan is het logisch
[..]
ze lijkt ouder
Ik kreeg de schoolfoto's van mn dochter van 9 en vond ook dat ze veel ouder leekIk ben nog niet toe aan de vriendjes enzo WAAA
Ja, en je kan ook best je benen door dat andere gat steken als de elastieken goed gelubberd zijnquote:
Nee!quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Binnenkort staan de mocro's op scootertjes al voor de deur hoor
Had ik haar niet gegeven!quote:
Deze is voor jou:quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had ik haar niet gegeven!![]()
18 jarig uiterlijk met een 13 jarige geest... zorgelijk...
quote:
Kun je niet in je eentje los komen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, het is twee uur geweest, ik ben aan de drank.. we moeten maar eens los komen.
Aaaah, kom op... samen los komen is veel leukerder.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je niet in je eentje los komen?
Ik heb net mijn ontbijt achter de kiezen.
Speelt jouw vriend niet in 't durrep?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
Ik ga even een rondje durrep. Kijken of er hier uberhaupt iets wordt georganiseerd.
Jij gaat gewoon in je eentje los he?quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan gewoon niet ophouden met op die site kijken
Terwijl het eigenlijk niets voorstelt
Ik denk de hele tijd: nog 1 pagina... al een half uur ofzo
Sommige mensen die erop staanquote:
Onvoorstelbaarquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sommige mensen die erop staan![]()
Je snapt niet dat ze niet in de spiegel kijken of er gewoon niets om geven
Ik vind dat altijd vreemd, je wil er toch een beetje verzorgd,of misschien zelfs een beetje leuk uitizien?quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
OnvoorstelbaarZe geven er niks om, wat bijzonder.
quote:
En? Wat vind je? Ik ken iemand die hem heeft, die zegt dat ie eigenlijk wat te zwaar is, maar verder een geweldig ding.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Apple![]()
Maar toch; niceeee Muis, omdat jij 't bent
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]Niet alles van Apple is kut of goed lummel.
Nee, die speelt in Zoetermeerquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, die speelt in Zoetermeer
Maar daar ga ik straks wel ff kijken. Net terug uit het durrep hier dus, tien mensen met wat spulletjes te koop op straat, een oliebollenkraam, een Rad van Fortuin en een springkussen. Dat was het![]()
Overpriced meuk voor technoobs (lees: vrouwen) of 30- & 40ers die geforceerd hip en 'jong' willen doenquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]Niet alles van Apple is kut of goed lummel.
Het is even wennen maar hij werkt erg fijn, je kan ook gewoon met tien fingers typen bijvoorbeeld. En Lenny is gewoon jaloersquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En? Wat vind je? Ik ken iemand die hem heeft, die zegt dat ie eigenlijk wat te zwaar is, maar verder een geweldig ding.Het lijkt mij geweldig werken, lekker snel door alles heen scrollen zo over het scherm heen.
plaatsvervangendeenthousiasme
Ohhhhhhquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Spesjaaaaal voor Greysie
Rennen helpt niet. Je kan dan wel 20 jaar jonger zijn, maar op een gegeven moment zal je toch even stil moeten staan. Blijf over je schouder kijken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Overpriced meuk voor technoobs (lees: vrouwen) of 30- & 40ers die geforceerd hip en 'jong' willen doen![]()
/rent weg uit het topic
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh![]()
Wat is hij eigenlijk veranderd he?Daar zo'n angstige blik in het asiel en dan nu...
quote:
Binnenkort komt er nieuwe software voor de iPadquote:
Als hij gewoon zit of loopt zie ik dat eigenlijk niet, maar als hij ligt dan lijkt het wel een plumpudding iddquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij is idd veranderd...en wat dikker geworden![]()
![]()
Echt sprekend he?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Greys heb je nog die foto met de Geer-van Goor- blik?
Ik ga geer in juli ontmoetenquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Greys heb je nog die foto met de Geer-van Goor- blik?
vetquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Binnenkort komt er nieuwe software voor de iPadwaardoor je kan Multitasken, vrouwen kunnen dat ook zonder iPad, maar straks kunnen mannen dat ook.
Nou ja zeg...quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:23 schreef JJH het volgende:
Ik zou best een Ipad willen hebben.
Die kan ik dan voor een rug op marktplaats zetten en een fatsoenlijke tabletlaptop voor kopen.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt sprekend he?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ziet er gezond uit heurquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij gewoon zit of loopt zie ik dat eigenlijk niet, maar als hij ligt dan lijkt het wel een plumpudding idd
Kijk, als hij zit dan valt het wel mee
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:23 schreef JJH het volgende:
Ik zou best een Ipad willen hebben.
Die kan ik dan voor een rug op marktplaats zetten en een fatsoenlijke tabletlaptop voor kopen.
Ik moet eigenlijk dat matrozenmutsje ook eens op Boor laten photoshoppen door iemandquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat mondje, elke keer blijft het een giller
![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga geer in juli ontmoetenhij komt naar het voetbalfeest van mijn mister
Oh dat kan Zwabbert wel even doen, dat is leuk jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk dat matrozenmutsje ook eens op Boor laten photoshoppen door iemand
Hij komt zingen, daarna kan je handje schuddenquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je dan ook echt handje schudden of komt ie gewoon zingen?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij komt zingen, daarna kan je handje schudden
Ik denk dat geer gewoon goedkoop isquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het dan een hele spesiejaale voetbalclub of praten we over een grote club?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google maar even Muisquote:
Nee, ik lag op de bank met een spinnende kat boven op me te soezebollen in het zonnetjequote:Op vrijdag 30 april 2010 16:01 schreef JJH het volgende:
Iedereen staat op de vijrmarkt uit volle borst het Wilhelmus te zingen?
Zit in een stoel chipjes te eten na een suikerspin netquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ik lag op de bank met een spinnende kat boven op me te soezebollen in het zonnetje
Ja mevrouw het visje?quote:
OMGquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:08 schreef Dirkh het volgende:
Tijddoodmomentje, Geer heeft zich op de vrijmarkt laten airbrushen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:08 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gebadderd met een blauwe bal met flubbertjes erin.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja mevrouw het visje?
Wat heeft u met de Cat gedaan?
Stukken beter, dat koppie!quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:08 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb gebadderd met een blauwe bal met flubbertjes erin.
Tombo sleept zich wat af met KoS.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb trouwens Tombootje gevraagd of ze een king of skin voor me mee wilde nemen
en dat wilde ze
![]()
Moet de 15e duidelijk geen geld vergeten
Is my hobbyquote:
quote:
Laat hem niet in een te warme auto liggen he?quote:
Niet!quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb er een week over gedaan voor ik het durfde vragen
quote:
Best een goed plan, ga zo even met Whoopie ballen buiten en dan ook nog even de bank op.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:26 schreef Ingetje79 het volgende:
KoS is heerlijk![]()
Ik ben zoooo lui, denk dat ik nog maar ff onder het dekbedje kruip zodra meneer I. en vriendje boven zijn uitgeklusd
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:28 schreef Greys het volgende:
Kijk, Aisha is ook voor Sieneke!
[ afbeelding ]
Dat is net wiskequote:Op vrijdag 30 april 2010 16:28 schreef Greys het volgende:
Kijk, Aisha is ook voor Sieneke!
[ afbeelding ]
Geen moeite joh! Ik ga toch vaak wandelen met de kidsquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]kan het tenslotte ook ook gewoon bestellen en jij moet er ook voor naar de winkel.
Zo alweer in de auto stappen?quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik stort in...![]()
Nachtje geen slaap kicks in![]()
Ik ga even slapen
Ruim een uur nog. Maar ik heb al wel de centrale dus, als de telefoon zo gaat kan het zijn dat ik gelijke weg moet.quote:
De Wokmobiel?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Zometeen eerst maar ff wat te eten halen bij de WokMobiel![]()
En daarna ff lekker met de beentjes gestrekt.
Die is vet op stap geweest.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, heb je heul niet een klein hazeslaapje gedaan vannacht?
Die ga je halen, volledig.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trusten Tombo![]()
Ik weet niet hoe ik vanavond EksFektor inclusief uitlooptijd ga halen![]()
Als je maar voorzichtig doet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ruim een uur nog. Maar ik heb al wel de centrale dus, als de telefoon zo gaat kan het zijn dat ik gelijke weg moet.
Nee joh, die zijn het lekkerst. Die hebben ook lekkere broodjes pangang.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:43 schreef JJH het volgende:
[..]
De Wokmobiel?
Is dat iets typisch Weststellingwerfs?
Ik ben hartstikke voorzichtig.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je maar voorzichtig doet.![]()
Ik heb vanaaf verjaardag... en eigenlijk geen zin.Ken er bijna niemand maar als ik er eenmaal ben zal het wel leuk zijn.
Zie je wel dat er in iedereen een narcistje schuilt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je maar voorzichtig doet.![]()
Ik heb vanaaf verjaardag... en eigenlijk geen zin.Ken er bijna niemand maar als ik er eenmaal ben zal het wel leuk zijn.
Je hebt me door.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zie je wel dat er in iedereen een narcistje schuilt.
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ruim een uur nog. Maar ik heb al wel de centrale dus, als de telefoon zo gaat kan het zijn dat ik gelijke weg moet.
Dan doe je wel je MegaMindy pak aan toch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt me door.![]()
Zal ik expres heel erg laat gaan? Dan is het feestje bijna ingestort en kom ik het redden.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar natuuuuuuuurlijkKoppie leegmaken aan het eind van de week, zalig
![]()
Maar volgens mij is iedereen op pad vanavond
Van het persdagtopic?quote:
Als jij zorgt dat je het hier weer op tijd aflevert: zekers!quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan doe je wel je MegaMindy pak aan toch?
Ik lees het netquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Van het persdagtopic?
Ergens op de laatste pagina vindt Ing dat Aisha op Wiske lijkt
Woon je in de buurt van Pisces? Want daar ben ik naartoe onderweg, en jij mag raden wat ik aan heb.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij zorgt dat je het hier weer op tijd aflevert: zekers!
En zonder vlekken graag.
Nee joh! Gewoon een rijdend woktentje.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:43 schreef JJH het volgende:
[..]
De Wokmobiel?
Is dat iets typisch Weststellingwerfs?
Waar woont Pisces dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Pisces? Want daar ben ik naartoe onderweg, en jij mag raden wat ik aan heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar woont Pisces dan?Geen idee, ik rij al drie uur rondjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ja fuck, ik zit ergens in Groningen nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En, hoe bevalt de stage?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:15 schreef Enfermera het volgende:
'lo
Mijn god, sommige zwangere vrouwen zijn echt onuitstaanbaarBen blij als ik weg ben van die afdeling zeg...
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:15 schreef Enfermera het volgende:
'lo
Mijn god, sommige zwangere vrouwen zijn echt onuitstaanbaarBen blij als ik weg ben van die afdeling zeg...
Dat ligt eraan. Ik ben bang dat Dirk het bevlekt en/of uitgelubberd heeft.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:25 schreef JJH het volgende:
Cat, doe je de 15e dan ook je megamindypakje aan?
En de telefoon ging net dus al, even heen en weer naar de binnenstad.
Ik was hem netjes uit en doe er wel een kookwasje overheen, dan krimpt ie weer een beetje naar jouw maten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Ik ben bang dat Dirk het bevlekt en/of uitgelubberd heeft.En dan is het niet meer seksah en zo wilk ik me niet aan jou vertonen.
quote:
Uhhuhquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Al kunnen ze met een hoge dosis hormonen nog ergerderder zijn ja
Zonsverduistering.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Is het een vliegtuig?
Is het een vogel?
Nee, dat is het niet
Het is Meeegaaaaaaaaa Mindy Catjuuh
die je aan de hemel ziet!
Dat wordt dus niet meer vanavond.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik was hem netjes uit en doe er wel een kookwasje overheen, dan krimpt ie weer een beetje naar jouw maten.
Sommige mensen kunnen echt verschrikkelijk zijn ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
UhhuhIk kan er echt niet tegen. Echt niet. Naast die vrouw lag een vrouw die zelf helemaal onder de tattoo's zat en een psychiatrische partner had (hij had ook heel veel tattoos), geef mij dat 10x liever
![]()
![]()
En ik kan gewoon niet tegen dat gezeik. En dan ben ik zelf nog een vrouw, die ook wel eens zeikt, maar come on... Soms heb je gewoon echt een dosis rationaliteit en gitzwarte humor nodig (lees: mannen).
Glimlachen en tot 1000 tellen...helpt meestal welquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
UhhuhIk kan er echt niet tegen. Echt niet. Naast die vrouw lag een vrouw die zelf helemaal onder de tattoo's zat en een psychiatrische partner had (hij had ook heel veel tattoos), geef mij dat 10x liever
![]()
![]()
En ik kan gewoon niet tegen dat gezeik. En dan ben ik zelf nog een vrouw, die ook wel eens zeikt, maar come on... Soms heb je gewoon echt een dosis rationaliteit en gitzwarte humor nodig (lees: mannen).
Haha idd....quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen echt verschrikkelijk zijn ja.Nog even doorbijten en je bent er vanaf.
Idd, ik liet haar ook uitrazen naar me, ze had mij als mikpunt van haar verongelijkte gevoel genomen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Glimlachen en tot 1000 tellen...helpt meestal wel
Have fun!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
Ff naar Zoetermeer, zodat ik op tijd terug ben voor X-factor
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Wat is het?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Have fun Greys![]()
Ik dacht potverdikkie ff lekker naar de Wokmobiel te gaan; heeft ze ineens kennelijk ook de behoefte om Koninginnedag te vieren![]()
Nou ja, dan maar pietsaa...als ik tenminste de bestellijst kan vinden
Bami, nasi of Lijst in een kartonnetje met daarboven op gewokte groenten en vlees in een lekker sausje.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat is het?
Gewoon Gewokt spul in een kartonnetje oid?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bami, nasi of Lijst in een kartonnetje met daarboven op gewokte groenten en vlees in een lekker sausje.
Echt goddelijk lekker![]()
Nu net een dikke vette Calzone Swaaarmaaa voor mezelf besteld en dan volgende week maar weer wokken
Ze staat er alleen op vrijdag en zaterdagquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klinkt goeddan hebben jullie toch een hipper durrep dan hier
Jawelquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze staat er alleen op vrijdag en zaterdag![]()
Hebben jullie helemaal geen afhaal ergens dan?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:05 schreef Dirkh het volgende:
Het was echt suuuper gezellig in het durp, en weer thuis. Volgens mij was ik de enige die niet dronken was.
Bij zoiets moet je vanaf het begin meedoen en ook meedrinken, want als iedereen dronken is en jij niet, dan is daar weinig lol aan als je er zo instapt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hier hetzelfde, heb m'n naam echt in 10 verschillende toonsoorten gehoord met al dat gelal.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bij zoiets moet je vanaf het begin meedoen en ook meedrinken, want als iedereen dronken is en jij niet, dan is daar weinig lol aan als je er zo instapt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, een vrouw die weinig nodig heeft om dronken en luidruchtig te worden.
quote:
Veel plezierquote:
quote:
neequote:Op vrijdag 30 april 2010 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, heb je heul niet een klein hazeslaapje gedaan vannacht?
Nee hoor, rustig blijven zittenquote:
Hihi was het wel gezellig zo saampjes?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee
[..]
Nee hoor, rustig blijven zitten
Ja, heel leuk. We hadden uitgerekend dat we nu voor het 5e jaar zaten. jubileum dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi was het wel gezellig zo saampjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |