Wie?! Dan gaan we die in elkaar slaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou nee hoor, er zijn er zeker een aantal die zich doodergeren aan mijn aanwezigheid.Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen.
Relnichtquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wie?! Dan gaan we die in elkaar slaan.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:20 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Aawww... sorry. Mijn G_L zegt nou ook "ooh, c'est ne pas gentil" of zoiets
Gokverslaafdequote:
En toch vind ik je liefquote:
"Gatverdamme, moeten we weer die kùt spelletjes doen! En het regent nog ook in dat godvergeten Zeeland! Wat een klote dag!"quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me af wat die koninklijke familie echt denkt als ze voor de 300e keer moeten spijkerpoepen en ringsteken
Whehe. Ik mezelf ookquote:
Je ne sais pas.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:33 schreef oinaru_isan het volgende:
Of is het eigenlijk c'est pas gentil, zonder ne?
Het lijkt me een geringe tegenprestatie naar het Nederlandsche Volk, die hun in een riant inkomen voorziet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me af wat die koninklijke familie echt denkt als ze voor de 300e keer moeten spijkerpoepen en ringsteken
Da's ook weer zo... daar mogen die prinsessen wel een partijtje voor vlaworstelen... die prinsen zijn te lelijk om uit de kleren te gaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:35 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het lijkt me een geringe tegenprestatie naar het Nederlandsche Volk, die hun in een riant inkomen voorziet.
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |