quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:17 schreef Paul het volgende:
Dus ik kijk..
Alleen maar regen en stomme optredens![]()
In Apeldoorn was voor het ongeluk veel leukere dingen
Jij eerstquote:
Dat is niet best. Jammer dat je net blind bent geworden.quote:
Jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:26 schreef alors het volgende:
Heheh je hoorde de regisseur, 'Nu links Maxima'
Wat een bikkel hequote:Op vrijdag 30 april 2010 11:27 schreef fratsman het volgende:
WimLex loopt erbij als een verzopen otter.
Tof toch! Hij kan ook als een mietje onder een paraplu duiken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:27 schreef fratsman het volgende:
WimLex loopt erbij als een verzopen otter.
Ik dacht van niet?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:50 schreef ach het volgende:
Ik dacht dat ze dit jaar Apeldoorn gingen overdoen?
Joh wat kan dat jou nou schelen, voor tv is het leuker om stereotypen te laten zien.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:58 schreef honda1990 het volgende:
Kansloos welke mensen ze allemaal aan het woord lieten/laten, het lijkt een expres aangezet accent. Ik woon 6 km van Middelburg af, maar echt niet veel mensen praten zoEn als je dan zo ijdel wilt zijn om met je kop voor de camera te verschijnen, spreek dan gewoon even goed Nederlands.
volgens mij was dat meer vorig jaar meteen na die 'aanslag' een ideetje.. Meende idd ook zoiets te horen toenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:50 schreef ach het volgende:
Ik dacht dat ze dit jaar Apeldoorn gingen overdoen?
Ik krijg dan een beetje een plaatsvervangend schaamtegevoelquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:02 schreef alors het volgende:
[..]
Joh wat kan dat jou nou schelen, voor tv is het leuker om stereotypen te laten zien.
En jij noemt je Oranjefan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:03 schreef honda1990 het volgende:
Dat geleuter en goedpraten van die enquêtes in het voordeel van het koningshuisDe NOS doet dit bewust zodat ze volgend jaar weer mogen filmen.
Ja, daarom zou ik het eens moeten zijn met het "goedpraten" van cijfers over het koningshuis door de NOS zodat ze volgend jaar weer een uitzending mogen makenquote:
quote:
die meid met dat kronkelding achterop stijgt zo op als de wind goed staatquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:45 schreef honda1990 het volgende:
Hadden ze er niet voor kunnen kiezen om op een andere dag heipalen de grond in te slaan
quote:
quote:
Hij is verstandelijk gehandicaptquote:
oh dat verklaart een hoopquote:
Toen zette ik net de stream aanquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:56 schreef Zeiksnor het volgende:Hij had het gevoel dat hij vaak moest plassen
En hij had een branderig gevoel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:56 schreef Zeiksnor het volgende:Hij had het gevoel dat hij vaak moest plassen
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
En hij had een branderig gevoel.
Volgens mij had hij gewoon een blaasontsteking.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:19 schreef Arcee het volgende:
Ik vind het toch wel erg genant oubollig worden, die koninginnedag.
Wat dachten ze dan, dat we van de waterpolitie waren?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:25 schreef Zeiksnor het volgende:
Zou toch mooi zijn als die dikke tussen het publiek staat en roept :"Mabel, ken je mij nog?"
Levert best wel leuke tv op.
Hier spreekt een kenner.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:25 schreef marcodej het volgende:
Er gebeurt eigenlijk helemaal niks... Eén van de meeste treurige Koninginnedagen ooit eigenlijk.
quote:
zeg dat maar tegen die bejaarden. Die krijgen taartquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:25 schreef marcodej het volgende:
Er gebeurt eigenlijk helemaal niks... Eén van de meeste treurige Koninginnedagen ooit eigenlijk.
Prinses Aimee daarentegen...quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:34 schreef Zeiksnor het volgende:
Wim en Max zien er wel vermoeid uit hoor.......lastige dagen gehad en dan dit er nog overheen.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:31 schreef Zeiksnor het volgende:
Karst T draait zich om in zijn graf bij het zien van zoveel oudbolligheid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |