quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom zou je naar die gare stad willen
Neuh, ik zou pas een kutdag hebben als ik wel naar Amsterdam zou gaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:16 schreef ASroma het volgende:
Echt serieus, wat doe je dan?
wat een kut dag moet je dan hebben.
wat een gejankquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:35 schreef Lundegaard het volgende:
Een keer per jaar mogen Bertha, Jakob samen met hun kids Sierke en Greetje uit Ommen een dagje naar Amsterdam. Samen met nog heel veel andere gek uitziende provincialen.
Dat is genoeg reden om die dag Amsterdam flink te mijden.
Lekker kont aan kont staan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:20 schreef Chai het volgende:
Ja echt goed idee man. Als iedereen naar 1 stad gaat.![]()
Dat is vast leuk.
Fappenquote:
Op het spoor zeker...quote:
Welke debielen doen dat nouquote:
Dat. Op andere dagen kan er ook genoeg gezopen worden, en dan zonder dat er allerhande campingvolk bezopen op straat rondloopt om hun teringtroep te verkopen, of dat de meest obscure baggerartiesten weer uit de kelder van moeders komen, enzovoort.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:21 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas op het Museumplein
Die hadden aan de noodrem getrokken.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom zou je naar die gare stad willen
Datquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:10 schreef nozem het volgende:
Ik heb niks gedaan. Gewoon de hele dag uit liggen brakken, beetje gitaarspelen, wat internetten, beetje seksenfappen.
Koninginnedag is overrated. Smerig, duur en een hele hoop fout volk op de been. Ik heb me er gisteren tijdens het uitgaan ook al aan gestoord, alleen toen wist de enorme hoeveelheid drank e.e.a. nog een beetje draaglijk te maken.
Wat was die Sidney Samson trouwens kansloos...quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:34 schreef Dionysiou het volgende:
Museumplein=538
Damn wat heb ik gelachen
Ik heb de hele dag gefoktquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:10 schreef nozem het volgende:
Ik heb niks gedaan. Gewoon de hele dag uit liggen brakken, beetje gitaarspelen, wat internetten, beetje seksen.
Koninginnedag is overrated. Smerig, duur en een hele hoop fout volk op de been. Ik heb me er gisteren tijdens het uitgaan ook al aan gestoord, alleen toen wist de enorme hoeveelheid drank e.e.a. nog een beetje draaglijk te maken.
Di-Rect was echtquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wat was die Sidney Samson trouwens kansloos...
Niet gezien.quote:
Zouden die vermijden wel goed schrijven?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:31 schreef Cybey het volgende:
[..]
Niet gezien.
Was toevallig even bij Museumplein en toen stond die prut-dj er. Ik probeer het museumplein, als echte Amsterdammer, te vermeiden aangezien daar alle provinciaaltjes zijn.
Zit je nog vast?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:43 schreef Repeat het volgende:
Het was me een partij koningsch. Maar als je thuis wilt fokken () vooral doen
Die Kamphuijs daar links in zijn teigetje pakquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:21 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas op het Museumplein
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |