Nee, je Tweakersaccount.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:36 schreef henrydg het volgende:
Maar hoe komt WF nou aan mijn achternaam?
Ik was het nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:37 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd, mijn voicemail is ook weer 3x dronken ingesproken.
Een brulshirt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef Allure_ het volgende:
Buienradar ziet er goed uit! Alleen wat moet ik in hemelsnaam aantrekken?
Net als ik naar het station fiets gaat het regenen ffs.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef Allure_ het volgende:
Buienradar ziet er goed uit! Alleen wat moet ik in hemelsnaam aantrekken?
Zal je leren, relnicht.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Net als ik naar het station fiets gaat het regenen ffs.
En de schoonmakers staken er niet?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:11 schreef Allure_ het volgende:
In de mooiste stad van Nederland schijnt de zon nu al.
Karma.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Net als ik naar het station fiets gaat het regenen ffs.
Ik snap er geen knar van, volgens Buienradar moet er nu een hoosbui op me dak vallen van formaatje Noordzee, maar het is zo droog als wat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:04 schreef Chai het volgende:
Je mag het dus niet in je sig zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |