Is de sneeuw net weg, krijg je datquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:30 schreef Pagan het volgende:
Wij hebben hier vannacht een behoorlijk portie noodweer gehad, nu is de tuin wit van de bloemblaadjes.
quote:
Telt NokMANda niet mee? Die is toch furry and funny.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n 40 kilo in het totaal rondlopen aan cuteness
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Telt NokMANda niet mee? Die is toch furry and funny.
Lijkt me best bewerkelijk, een kale knikker (het glad houden dus).quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]He's not furry
80 kg of soft skinn. Alleen zijn hoofd is furry als ie er niks aan doet. En dat is nu weer klitteband
Lekker re(e)tro.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:12 schreef nokwanda het volgende:
Misschien dat ik de boel kan laten groeien. Da's dan toch weer 58 kg aan furry cuteness erbij.
En tussendoor even een duinpan opgezochtquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:14 schreef nokwanda het volgende:
En het is hier nu oranjerood van onderuuuhhhh. Gister in de zon aan het haringvliet mijn kont verbrand en door een paar rooie mieren gebeten. We hadden een lekker verlaten strandje gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Heel bewerkelijk. Moet om de 2 dagen helemaal gedaan worden, maar het voelt beter, zegt hij. Het voelt opener.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Lijkt me best bewerkelijk, een kale knikker (het glad houden dus).
Mijn poes zou blij zijn met een nieuwe retromodequote:[..]
Lekker re(e)tro.![]()
[..]
quote:En tussendoor even een duinpan opgezocht
Sterker nog, het was een duinpan aan een strandjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Natte koekquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
Het regent hier ook al de hele ochtend
En Willem Alexander die als een compleet verzopen kat loopt koek te happen
Dan heb ik weer even wat langer de tijd om de Renske kuipjes te zoeken en te bestellenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:44 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat Boor zich beter voelt!Kan best iets in de Gourmet zijn geweest waar hij last van had, ik zou de ingrediënten eens goed napluizen.
Hopelijk ontwikkelt hij geen allergie voor Sheba.
Maar dan kan Greys sneller ingrijpen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:44 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat Boor zich beter voelt!Kan best iets in de Gourmet zijn geweest waar hij last van had, ik zou de ingrediënten eens goed napluizen.
Hopelijk ontwikkelt hij geen allergie voor Sheba.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |