hoe hypocriet. Komt dit van dezelfde persoon als degene die het nog geen week geleden nodig vond in elk topic te posten dat DW bij haar was?quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je dat nou in elk topic posten?
BUUURNquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik bedoelde wel deze [ afbeelding ]
[..]
hoe hypocriet. Komt dit van dezelfde persoon als degene die het nog geen week geleden nodig vond in elk topic te posten dat DW bij haar was?
quote:
Ik vind hem er wel steeds beter op wordenquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:51 schreef 8108139dpths het volgende:
jezus, blijven ze de interface veranderen op YouTube?!
Ik vind de nieuwe helemaal niet mooi...quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind hem er wel steeds beter op worden
steeds en ten goede inderdaad.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:51 schreef 8108139dpths het volgende:
jezus, blijven ze de interface veranderen op YouTube?!
Maar Beatrix riep toch zelf dat al dat online gebeuren mensen uit elkaar dreef? Gaan ze nu op youtube dit soort dingen verzinnen.quote:Win een ontvangst op Paleis Noordeinde!
Iedereen beleeft Koninginnedag op zijn eigen manier. Het Koninklijk Huis nodigt je uit om vandaag vanaf 12u een videoreactie te uploaden naar hun YouTube kanaal. Een onafhankelijke jury kiest vijf winnaars, die zullen worden ontvangen op Paleis Noordeinde.
Ik denk ook niet dat het idee van Bea zelf komt hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:54 schreef Desunoto het volgende:
wtf
[..]
Maar Beatrix riep toch zelf dat al dat online gebeuren mensen uit elkaar dreef? Gaan ze nu op youtube dit soort dingen verzinnen.!
Bea gaat ook met de tijd mee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:54 schreef Desunoto het volgende:
wtf
[..]
Maar Beatrix riep toch zelf dat al dat online gebeuren mensen uit elkaar dreef? Gaan ze nu op youtube dit soort dingen verzinnen.!
HOEZEEE!quote:
Ok. ik zal de dokter bellen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben dus aan het doodgaan, langzaam en pijnlijk. Ik rot weg van binnen.
Goed, behalve dat ik al mijn moed kwijt ben en ik NOOIT 1950 posts kan maken, PiRANiA spoort nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga liever in stilte dood. En hoe gaat het met jou?
Ja nu refresh ik gewoon myAT.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:16 schreef timmmmm het volgende:
Post je nog in een andere SC? Anders raad ik je aan die in 2 vensters te openen, dat je op de een hier kan posten, en dan naar de ander om daar te posten, zodat het dubbel zo snel gaat.
Mijn record is rond de 1000 volgens mij. Maar tegenwoordig heb ik een handicap, ik moet ook VKZ in de gaten houden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:16 schreef henrydg het volgende:
[..]
Goed, behalve dat ik al mijn moed kwijt ben en ik NOOIT 1950 posts kan maken, PiRANiA spoort niet![]()
Mijn persoonljik record verbreek ik wel, maar 1950quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn record is rond de 1000 volgens mij. Maar tegenwoordig heb ik een handicap, ik moet ook VKZ in de gaten houden.
Ik volg henrydg evenquote:
Hoi. Zal ik een GPS zendertje op mezelf plakken?quote:
Hier is het nu ook niks...quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:18 schreef laforest het volgende:
Vorige week had ik toch beter weer in Nederland
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als je hier nieuw bent is het simpel. Tits or GTFO
maar..quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als je hier nieuw bent is het simpel. Tits or GTFO
Hennie! Heb je alles klaarstaan!quote:
Ja, vannacht was erger... het is nu droog, maar mooi is anders...quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee. Vannacht was het echt een drama
Ik heb te lang uitgeslapenquote:
Je myAT voldoetquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:19 schreef henrydg het volgende:
[..]
Hoi. Zal ik een GPS zendertje op mezelf plakken?
Tenzij achter die maar komt dat je een trol bent en 250 kilo weegt, is je maar niet van toepassing.quote:
Kan jij die van mij ook zien?quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tenzij achter die maar komt dat je een trol bent en 250 kilo weegt, is je maar niet van toepassing.
Iets met regen, onweer en harde wind toevallig?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee. Vannacht was het echt een drama
Ik weeg 260 KG .. dus dat mag wel?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tenzij achter die maar komt dat je een trol bent en 250 kilo weegt, is je maar niet van toepassing.
Ik heb echt overal doorheengeslapen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iets met regen, onweer en harde wind toevallig?
Dan moet je wel extra lang doorgaan nu he!quote:
Ik durf te wedden dat je te newb bent om zijn MyAt te achterhalen. je bedoelt zijn historyquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/290373
tomato, tomatoquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je te newb bent om zijn MyAt te achterhalen. je bedoelt zijn history
Oja postgeschiedenis is eigenlijk hetzelfde als MyAT.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/290373
MAAR IK LUST GEEN KOFFIE OF THEEquote:
Jij bent zelf een n00bquote:
Batskoningquote:
Nee. History staat op laatst gepost door jou. MyAt staat op posts door iedereen. Dôhquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:23 schreef henrydg het volgende:
[..]
Oja postgeschiedenis is eigenlijk hetzelfde als MyAT.
Ik ben nu niet moe maar, dit is wel vermoeiend jullie moeten SNELLER reageren!!!!!!!!quote:
Of nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij bent zelf een n00bzit hier langer dan jij
Ach nouja, ze kunnen me volgen. Zal ik een twitter makenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. History staat op laatst gepost door jou. MyAt staat op posts door iedereen. Dôh
Nee, dat kost je tijdquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:25 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ach nouja, ze kunnen me volgen. Zal ik een twitter maken![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou ik echt meesterlijk vinden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:24 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ben nu niet moe maar, dit is wel vermoeiend jullie moeten SNELLER reageren!!!!!!!!![]()
Maar wacht, dan verbreken jullie vast wel weer PiRANiA's record en het mijne ook
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:25 schreef timmmmm het volgende:
http://forum.fok.nl/user/active/290373
Speciaal voor Maraca
Hmm.. WoW of eeuwige roem op Fok!quote:
Pak gewoon chips johquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:26 schreef henrydg het volgende:
Wie smeert even een broodje pindakaas voor me anders kost het me tijd!!!
Ik doorheen gefietstquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:22 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik heb echt overal doorheengeslapen.
Je moeder?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:26 schreef henrydg het volgende:
Wie smeert even een broodje pindakaas voor me anders kost het me tijd!!!
Vandaag is geen gewone dag!quote:
JAJAquote:
Doet ze niet als ik vrij heb van schoolquote:
Die veiligheidsmensen lijken net apen manquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:28 schreef henrydg het volgende:
JONGENS KONINGIN BEA KWAM TE LAAT IN WEMELDINGEN, WEL 20 MINUTEN!!!!!
Tssk.. en ze weet dat je bezig bent om geschiedenis te schrijven?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:28 schreef henrydg het volgende:
[..]
Doet ze niet als ik vrij heb van school
Het blifjt een vrouw hèquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:28 schreef henrydg het volgende:
JONGENS KONINGIN BEA KWAM TE LAAT IN WEMELDINGEN, WEL 20 MINUTEN!!!!!
oja, goed punt. Maarja, Ze heeft het niet zo op computers en internetquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tssk.. en ze weet dat je bezig bent om geschiedenis te schrijven?
Waar kan ik dat kaufen?quote:
Ze parkeerde haar koets met paarden zeker weer verkeerd in.quote:
Bij de Wal-mart in Raunheim.quote:
Minkuukel!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:28 schreef henrydg het volgende:
[..]
Doet ze niet als ik vrij heb van school
HUH WAS?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:32 schreef timmmmm het volgende:
En als je weer in caps gaat posten, ga ik je niet meer helpen met je postcount, stommerd!
STOMMERD?! JE MAG NIET SCHELDEN.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:32 schreef timmmmm het volgende:
En als je weer in caps gaat posten, ga ik je niet meer helpen met je postcount, stommerd!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:32 schreef timmmmm het volgende:
Grafjostie, tyf op danquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:35 schreef henrydg het volgende:
[..]
STOMMERD?! JE MAG NIET SCHELDEN.
Of had je het tegen mij?
Ik drop de caps als sorrieee!!!!!!quote:
Oh, moest ik gewoon doorgaan?!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:38 schreef timmmmm het volgende:![]()
![]()
Ben ik eens lief, en tracht ik een kutuser om te vormen tot een redelijke baggeraar, is dit mijn dank
Hehequote:Op vrijdag 30 april 2010 10:38 schreef timmmmm het volgende:![]()
![]()
Ben ik eens lief, en tracht ik een kutuser om te vormen tot een redelijke baggeraar, is dit mijn dank
teveel gezopen?quote:
Ik ga even kijken hoeveel posts ik tot nog toe heb gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:46 schreef henrydg het volgende:
Ik heb ongeveer 315 posts gemaakt tot nu toe
Vandaag?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:46 schreef henrydg het volgende:
Je begrijpt toch wel dat, als je het postrecord niet verbreekt, je niet meer welkom bent op Fok! héquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:46 schreef henrydg het volgende:
Ik ben een recordpoging aan het doen, meer dan 1950 posts.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:48 schreef timmmmm het volgende:
nou en, ga daar een andere SC mee lastig vallen. hier heb je afgedaan.
Oh nu ga ik wel heel erg mijn best doen danquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat, als je het postrecord niet verbreekt, je niet meer welkom bent op Fok! hé
Wat heb ik nu weer fout gedaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:48 schreef timmmmm het volgende:
nou en, ga daar een andere SC mee lastig vallen. hier heb je afgedaan.
Dat is het record toch niet?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:48 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ben een recordpoging aan het doen, meer dan 1950 posts.
Jawel, van PiRANiA. ( het gaat om het dagrecord hè )quote:
Het is buitengewoon vermoeiendquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:49 schreef Zeroku het volgende:
Je moet er nog 1600, ik zou maar opschieten.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:48 schreef henrydg het volgende:
[..]
Oh nu ga ik wel heel erg mijn best doen dan
Nee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:51 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand voor mij posten? Ik ben ziek, zwak en misselijk. jewaids.
Mij irriteren. En dat is zo'n beetje de grootste fout die je hier kan maken. Dus tyf maar lekker naar KLB ofzo, en kom hier weer terug wanneer je niet elke 10 seconde over je recordje gaat posten, die je toch nooit haalt. Als je hier alleen komt om elke post te zeggen hoeveel je er nog moet en hoe zwaar het wel niet is, heb ik liever dat je oppleurt.quote:
ik ook, en ik kan ook veel posten, dus kan jij het ook.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:51 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand voor mij posten? Ik ben ziek, zwak en misselijk. jewaids.
Hufter.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:51 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nee.![]()
Dan verbreek jij mijn record weer
Je bent serieusquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mij irriteren. En dat is zo'n beetje de grootste fout die je hier kan maken. Dus tyf maar lekker naar KLB ofzo, en kom hier weer terug wanneer je niet elke 10 seconde over je recordje gaat posten, die je toch nooit haalt. Als je hier alleen komt om elke post te zeggen hoeveel je er nog moet en hoe zwaar het wel niet is, heb ik liever dat je oppleurt.
Maar,quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mij irriteren. En dat is zo'n beetje de grootste fout die je hier kan maken. Dus tyf maar lekker naar KLB ofzo, en kom hier weer terug wanneer je niet elke 10 seconde over je recordje gaat posten, die je toch nooit haalt. Als je hier alleen komt om elke post te zeggen hoeveel je er nog moet en hoe zwaar het wel niet is, heb ik liever dat je oppleurt.
Ik zal het proberen, ik neem een voorbeeld aan u, meester.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik ook, en ik kan ook veel posten, dus kan jij het ook.
Gastquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik het doequote:Op vrijdag 30 april 2010 10:53 schreef Myraela het volgende:
Sowieso, noobs die denken dat records stoer zijn.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:54 schreef Myraela het volgende:
Dat record is bijna net zoveel als je in totaal voor die tijd hebt gepost.
Ik weet wel dat je het zo niet gaat halen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:54 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik het doe.
Mag wel hoor, maar tim is boosquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gast. Het is niet jouw forum
. Wat een gejank zeg.
nee nee niet jij ook hequote:
Zijn doel heeft hij al gehaald hoor, hij heeft zijn uurtje aandachtquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je het zo niet gaat halen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:55 schreef Zeroku het volgende:
Mij irriteren. En dat is zo'n beetje de grootste fout die je hier kan maken. Dus tyf maar lekker naar KLB ofzo, en kom hier weer terug wanneer je niet elke 10 seconde over je recordje gaat posten, die je toch nooit haalt.
*kuch* iets over je meer voelen dan de rest.
Naarquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:16 schreef timmmmm het volgende:
Post je nog in een andere SC? Anders raad ik je aan die in 2 vensters te openen, dat je op de een hier kan posten, en dan naar de ander om daar te posten, zodat het dubbel zo snel gaat.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik waarschuwde hem nog, en toen deed hij het toch, enkel om mij te pesten.quote:
GO TIMMM!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom is dit niet evengoed mijn forum, waarom mag ik niet zeggen wat ik van iemands sneue pogingen aandacht te trekken vind?
Word + t.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:57 schreef Myraela het volgende:
Overigens is onze SC al eerder gesloten, als het word gebruikt als postopkrik SC is het niet goed.
Isgoed gaan we daar wel heen, tim leek me wel een toffe mod maar verandert z'n mening een beetje snel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:57 schreef DeLuna het volgende:
Hey henry, zullen we MEN onveilig maken?Dat kan ook hard gaan hoor
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik waarschuwde hem nog, en toen deed hij het toch, enkel om mij te pesten.Hij vraagt erom
Mirquote:
quote:
Tim is een toffe mod. Wel met gebruiksaanwijzing, maar niets mis met hem.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:57 schreef henrydg het volgende:
[..]
Isgoed gaan we daar wel heen, tim leek me wel een toffe mod maar verandert z'n mening een beetje snel.
Laten we het gezellig houden.quote:
Ez reactie staaft die bewering anders wel. Dat is me niet beter voelen dan de rest, dat is realisme. Als je onaardig doet tegen bijvoorbeeld trev of DeLuna, gaan ze gewoon minder posten. Als je onaardig doet tegen bijvoorbeeld huppelmuts of mij, zijn we daar meteen een hele dag mee bezig, om ons gal te spuwen. Dat is gewoon een hele grote foutquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:55 schreef Zeroku het volgende:
Mij irriteren. En dat is zo'n beetje de grootste fout die je hier kan maken. Dus tyf maar lekker naar KLB ofzo, en kom hier weer terug wanneer je niet elke 10 seconde over je recordje gaat posten, die je toch nooit haalt.
*kuch* iets over je meer voelen dan de rest.
Maar, ik zag nergens een waarschuwing staanquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tim is een toffe mod. Wel met gebruiksaanwijzing, maar niets mis met hem.
Waar deed ik onaardig dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ez reactie staaft die bewering anders wel. Dat is me niet beter voelen dan de rest, dat is realisme. Als je onaardig doet tegen bijvoorbeeld trev of DeLuna, gaan ze gewoon minder posten. Als je onaardig doet tegen bijvoorbeeld huppelmuts of mij, zijn we daar meteen een hele dag mee bezig, om ons gal te spuwen. Dat is gewoon een hele grote fout
Ik zeg nergens dat ik mezelf daardoor meer of beter vind, het is alleen zo. Ik ben alleen wel blij dat je het zo opvat, want dat makt toch dat ik me belangrijk voel.
TETTERS!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden.
[ afbeelding ]
![]()
Die heb je nu.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:59 schreef henrydg het volgende:
[..]
Maar, ik zag nergens een waarschuwing staan
Wat een gelul zegquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ez reactie staaft die bewering anders wel. Dat is me niet beter voelen dan de rest, dat is realisme. Als je onaardig doet tegen bijvoorbeeld trev of DeLuna, gaan ze gewoon minder posten. Als je onaardig doet tegen bijvoorbeeld huppelmuts of mij, zijn we daar meteen een hele dag mee bezig, om ons gal te spuwen. Dat is gewoon een hele grote fout
Ik zeg nergens dat ik mezelf daardoor meer of beter vind, het is alleen zo. Ik ben alleen wel blij dat je het zo opvat, want dat makt toch dat ik me belangrijk voel.
Misschien gedragen Trevland en ik ons dan wel volwassener op dat moment.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zei ook dat je niet moest posten enkel om het posten, maar ook nog wat bij moest dragen. Dat deed je niet, dat is het verschil. Ik heb geen zin de hele dag te kijken naar nutteloze posts van jou over op hoeveel posts je zit en hoeveel je er nog moet.quote:
Het is ook onmogelijk om een gebruiksaanwijzing over Tim te schrijven. Een waarschuwing is dus ook nutteloos.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:59 schreef henrydg het volgende:
[..]
Maar, ik zag nergens een waarschuwing staan
Jep. Iets met veel bier, schone deernes en kutmuziek. En tijdens onweer naar huis fietsenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:59 schreef Myraela het volgende:
Ezechielk schat.
Leuke koninginnen nacht gehad?
Het is in Trevlands geval meer een geval van niet weten wat terug te zeggen. Met jou heb ik nooit discussies ofzo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Misschien gedragen Trevland en ik ons dan wel volwassener op dat moment.
Nou, dan ga ik wel ergens anders heenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zei ook dat je niet moest posten enkel om het posten, maar ook nog wat bij moest dragen. Dat deed je niet, dat is het verschil. Ik heb geen zin de hele dag te kijken naar nutteloze posts van jou over op hoeveel posts je zit en hoeveel je er nog moet.
Ik stond met het onweer bij de bewakertjes onder de paraplu.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep. Iets met veel bier, schone deernes en kutmuziek. En tijdens onweer naar huis fietsen
Nee, maar ik vind ook bijna iedereen aardig hierquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is in Trevlands geval meer een geval van niet weten wat terug te zeggen. Met jou heb ik nooit discussies ofzo.
Dankjequote:Op vrijdag 30 april 2010 11:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind ook bijna iedereen aardig hier
Ja, dat denk ik dus ook. Maar Zeroku vindt blijkbaar dat ik me op daarom beter voel dan anderenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Misschien gedragen Trevland en ik ons dan wel volwassener op dat moment.
Ik hou van onweer.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik stond met het onweer bij de bewakertjes onder de paraplu.Kut weer.
Ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:03 schreef henrydg het volgende:
Ik heb de hele nacht geslapen. Heb ik een leuk feest gemist?
Ik kom hier niet alleen voor de posts hoor, het is (was) gezellig.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook. Maar Zeroku vindt blijkbaar dat ik me op daarom beter voel dan anderenIk kan in dit geval niets zeggen, en zo'n minkukel en de ONZ SC dulden, die hier alleen zit voor zijn postcount, of ik kan er wat van zeggen.
Maar wanneer er iets niet gaat zoals ik het graag zie, een user die nu voor het eerst in de ONZ SC komt, alleen om post te geilen, en daar wat van zeg, doe ik ineens of het mijn forum is.
Ik haat het.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hou van onweer.
Tijdens de eerste onweersbui zat ik ook op het terras bij mijn broertje op het werk. Overdekt, dat wel.
Ik ben graag neutraal. Ik mag timmmmm maar ik mag jou ook gewoonquote:
Er waren genoeg leuke gelegenheden in Nederland ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:03 schreef henrydg het volgende:
Ik heb de hele nacht geslapen. Heb ik een leuk feest gemist?
Daarom is het een ook niet beter dan het andere. Maar voor degene die hier gezellig wil posten, is het dus wel minder verstandig om huppel of mij te irriteren, dan om DeLuna of Trev te irriteren.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Omdat iemand wat tegen je zegt moet je daar de hele dag mee bezig zijn
? Je kunt ook op een kruisje duwen
.
Gastquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook. Maar Zeroku vindt blijkbaar dat ik me op daarom beter voel dan anderenIk kan in dit geval niets zeggen, en zo'n minkukel en de ONZ SC dulden, die hier alleen zit voor zijn postcount, of ik kan er wat van zeggen.
Maar wanneer er iets niet gaat zoals ik het graag zie, een user die nu voor het eerst in de ONZ SC komt, alleen om post te geilen, en daar wat van zeg, doe ik ineens of het mijn forum is.
Maar je snapt het punt van Tim wel, toch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:04 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik kom hier niet alleen voor de posts hoor, het is (was) gezellig.
Kom je volgende keer bij mij schuilen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haat het.Ben er een beetje bang voor.
Okay.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kom je volgende keer bij mij schuilen?
Jawel, dat wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar je snapt het punt van Tim wel, toch?
En niet zo maar tetten, Duitse tetten!quote:
Haal die nederlandse vlag maar uit je UI dan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:06 schreef laforest het volgende:
[..]
En niet zo maar tetten, Duitse tetten!
Ofwel über tetten
quote:
Mooi zo.quote:
Maar ik lust geen bierquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Mooi zo.
We kunnen weer over tot de orde van de dag. Bier, de koningin en regen!
Welkomquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:08 schreef justmattie het volgende:
Hey Timmm is er weer en de hele SC staat weer op z'n achterste poten
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:06 schreef laforest het volgende:
[..]
En niet zo maar tetten, Duitse tetten!
Ofwel über tetten
Andere alcoholische versnaperingen zijn ook goed.quote:
Waar moet ik dan mijn GHB in doenquote:
Anders is het weer zo saai hèquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:08 schreef justmattie het volgende:
Hey Timmm is er weer en de hele SC staat weer op z'n achterste poten
Vorig jaar was er een ietswat anders hoogtepunt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:09 schreef henrydg het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of was koninginnedag vorig jaar toch wel iets meer op TV enzo?
En als ik ook geen alcohol drink?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Andere alcoholische versnaperingen zijn ook goed.
[..]
Waar moet ik dan mijn GHB in doen
Ja maar ik bedoel, nog voor het Karst T gedoe zegmaar. Toen leek het me ook allemaal wat feestelijker, maar dat kan ook het weer zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een ietswat anders hoogtepunt.
Oeh, chocolademelk.quote:
Dan pak je maar Shandy.quote:
Het was gewoon om 9.45 op tv, en ze zijn nu ook nog in een klein kutdorpje.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:10 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, nog voor het Karst T gedoe zegmaar. Toen leek het me ook allemaal wat feestelijker, maar dat kan ook het weer zijn natuurlijk.
Klopt. Zeelandquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het was gewoon om 9.45 op tv, en ze zijn nu ook nog in een klein kutdorpje.
3000 inwonersquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het was gewoon om 9.45 op tv, en ze zijn nu ook nog in een klein kutdorpje.
Ik woon in een dorp/stad met 30.000 inwoners, leuk weetje dacht ik zo.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een ietswat anders hoogtepunt.
n00bquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:07 schreef henrydg het volgende:
[..]
Haal die nederlandse vlag maar uit je UI dan.
Wij gaan hier bijna over de 100.000 heen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:13 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp/stad met 30.000 inwoners, leuk weetje dacht ik zo.
Doe een Duitsequote:
Hersenvretertjes?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn hoofd heeft zelfs meer inwoners.
Hier ook, onze inwoners passen allemaal in het voetbalstadion.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:13 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp/stad met 30.000 inwoners, leuk weetje dacht ik zo.
Idd, pics of het is gelogenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:15 schreef Ezechielk het volgende:
Ok. Ik heb een oranje t-shirt met IFriday er op. Lijkt me toepasselijk om aan te trekken vandaag, is het niet?
www.ishetalvrijdag.nlquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:15 schreef Ezechielk het volgende:
Ok. Ik heb een oranje t-shirt met IFriday er op. Lijkt me toepasselijk om aan te trekken vandaag, is het niet?
Van welke club, het aantal plaatsen verschilt nogal per club.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier ook, onze inwoners passen allemaal in het voetbalstadion.
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:15 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme. Zo even maken danquote:
JA!quote:
SC Heerenveen natuurlijk!quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Van welke club, het aantal plaatsen verschilt nogal per club.
Wij hebben geen voetbalstadionquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier ook, onze inwoners passen allemaal in het voetbalstadion.
Daar doe je moeite voor?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verdomme. Zo even maken dan
[..]
JA!
hoeveel mensen?quote:
1800 dusquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:20 schreef Myraela het volgende:
Er was in ons dorp net een parade iets, en er liepen toch zeker 20 mensen mee.
Daar passen 55.000 man inquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:17 schreef Zeroku het volgende:
Hier wonen 12.000 man. Daar zegt de ArenA U tegen.
Link die stream eensquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:21 schreef timmmmm het volgende:
SC Heereveen, Cambuur
VV TRICHT FOR LIFE
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik represent de mening van heel Holland en omstreken. Behalve de duitsers
Best grappig om te kijken. Net in bed ook gedaan. Beatrixquote:
Wat een pimp shirt!quote:
Leuk man!quote:
Duitsers zijn gewoon über awesome.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik represent de mening van heel Holland en omstreken. Behalve de duitsers
Komt voor de bakker, chef.quote:
Wil je in mijn testament?quote:
Wtf. Dat is mijn oude werk.quote:
Senk joequote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Komt voor de bakker, chef.![]()
Zo levert een vakantie toch nog wat op.
quote:
I fucking knew it!quote:Domeinnaam i-s.nl
Status actief
Houder IS Interned Services B.V.
Administratieve contactpersoon postmaster@is.nl
Registrar IS Interned Services B.V.
Gorslaan 18
1441RG PURMEREND
Nederland
Technische contactpersonen beheer@is.nl
Domeinnaamservers ns1.is.nl 213.133.33.2
ns2.is.nl 82.201.33.5
Datum registratie 1999-05-18
Administratie door NL Domain Registry
Ik werkte voor het bedrijf dat die stream host.quote:
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:28 schreef Stoeprand het volgende:
Kut Zanger Rinus die m'n krabbels verwijdert.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:28 schreef Stoeprand het volgende:
Kut Zanger Rinus die m'n krabbels verwijdert.
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |