quote:We have received your item, posted on 29/04/10 and it is being processed for delivery abroad.
Het regent. Vanwaar je haast?quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:26 schreef Dartanion het volgende:
Ik heb gister via eBay een zonnebril gekocht omdat ik op die manier, incl verzendkosten, 200 euro bespaar ten opzichte van het kopen van diezelfde zonnebril in NL. Maar ik heb te weinig geduld. Ik blijf de track&trace pagina maar refreshen in de hoop dat ik zie dat ie al naar NL verzonden is.
Klacht: Moeten wachten op een zojuist aangeschaft product. (zojuist is gister)
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het regent. Vanwaar je haast?Mooie FiPo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De haast is er ook niet omdat het zulk mooi weer is. Maar omdat ik het niet leuk vind om te moeten wachten op iets wat al betaald is.:-)
quote:
Nee, snap ik. Maar best veel geld als je het hebt over "200 euro goedkoper". Ik koop altijd Persolzonnebrillen en die koste maar 140 er. Hoeveel kost die van jou?quote:De haast is er ook niet omdat het zulk mooi weer is. Maar omdat ik het niet leuk vind om te moeten wachten op iets wat al betaald is.
DIe van mij is 151 incl verzenden vanuit de UK. Hier in NL is de Oakley Nanowire 1.0, met gepolariseerde lenzen, 360 euro in de winkel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Nee, snap ik. Maar best veel geld als je het hebt over "200 euro goedkoper". Ik koop altijd Persolzonnebrillen en die koste maar 140 er. Hoeveel kost die van jou?
Overigens wil ik wel een bril met van die Transitionsglazen, die gewoon transparant worden als het licht is.
Stijlvolle bril.quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:40 schreef Dartanion het volgende:
[..]
DIe van mij is 151 incl verzenden vanuit de UK. Hier in NL is de Oakley Nanowire 1.0, met gepolariseerde lenzen, 360 euro in de winkel.
Ik zie net een webshop waar hij 330 is excl verz.
Dankjewel!quote:
Hahahaha, Transitionsglazen. Dan zie ik altijd van die foute mannen met snorren voor me, die in de jaren 80 zijn blijven hangen. En dan niet cool fout, maar gewoon echt fout.quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Nee, snap ik. Maar best veel geld als je het hebt over "200 euro goedkoper". Ik koop altijd Persolzonnebrillen en die koste maar 140 er. Hoeveel kost die van jou?
Overigens wil ik wel een bril met van die Transitionsglazen, die gewoon transparant worden als het licht is.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:31 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Hahahaha, Transitionsglazen. Dan zie ik altijd van die foute mannen met snorren voor me, die in de jaren 80 zijn blijven hangen. En dan niet cool fout, maar gewoon echt fout.
Ken je toevallig iemand met transitionlensen?quote:
Nee, nog nooit gezien. Ik zag het gister op tv.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:32 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ken je toevallig iemand met transitionlensen?
[...]
Ik ben geen brildrager. Maar een lensdragerquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gezien. Ik zag het gister op tv.
Ja, misschien. Ik wil alleen een zonnebril hoor, maar ik vind het fijn om hem niet af te hoeven zetten als ik binnen ben.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:38 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik ben geen brildrager. Maar een lensdrager![]()
Lenzen kun je op proef krijgen, misschien kunnen ze een paar transistions op proef krijgen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |