Kim had moeten winnenquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wesley is lief![]()
Ow en Kim was echt megagoed!
-?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
En dit is een vriend van Kelvin![]()
[ afbeelding ]
Hij zei nog, eigenlijk zou ik vandaag optreden met Kelvin, maar hij zit nog in de liveshows van Popstars.
Ik vind hem beter dan Kelvinquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
-?
-Vriend? Het zou z'n broer kunnen zijn
-Kon hij een beetje zingen?
okequote:Op vrijdag 30 april 2010 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem beter dan KelvinHij heeft talentenjacht gewonnen geloof ik, en binnenkort mag hij optreden in New York ergens.
Ja we hebben best talent wonen in Spijkenisse.... Kelvin (heeft in Spijkenisse gewoond), Faisal, Boateng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
okeruilen met die hap dus?
wij hebben Ali BEn de RegenboogbuurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah zo..quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Mijn oma heeft daar gewoond. Jij ook zeker
Ik ken het niet zo goed. Almere-Buiten wel een beetje. Iedere keer als ik daar kom zie het er weer anders uit.quote:
Ik denk hetquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:07 schreef Marlalala het volgende:
Sjonge, heeft Ilse zelf geen zin om te zingen ofzo....
En ik adopteer je meteenquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
wil iemand uit een andere stad me dan adopteren?
Miracle vind ik wel goed klinkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:10 schreef Marlalala het volgende:
Hmm klinkt niet zo denderend vandaag Ilse
quote:
Naar mijquote:
Maar jij mag wel op visite komen hoorquote:
No beterquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Kunnen Kally en jij niet iets van co-ouderschap regelen?
Goed planquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Kunnen Kally en jij niet iets van co-ouderschap regelen?
quote:
dat snap ikquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat betekent dat jij haar af en toe hebt, en ik af en toe, niet dat jij ook hier komt wonen hoor
Oke dan is het goedquote:
Mijn god... wat een ^%&%^&*&% herriequote:Op vrijdag 30 april 2010 17:18 schreef Marlalala het volgende:
Pfff 538 gaat weer uit, wat een gejenk!
Haha of we gaan met zn allen in één groot huis wonen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat betekent dat jij haar af en toe hebt, en ik af en toe, niet dat jij ook hier komt wonen hoor
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:23 schreef iBenny het volgende:
Nathalie snapt niet goed dat ze de poedersuiker op haar pannenkoek moet doen en niet onder dr ogen
Das vast Michelle!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:23 schreef iBenny het volgende:
Nathalie snapt niet goed dat ze de poedersuiker op haar pannenkoek moet doen en niet onder dr ogen
Het wordt steeds leukerquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:24 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha of we gaan met zn allen in één groot huis wonen.
Dan kook ik iedere dag![]()
En oh die Playstationspelletjes, eitje
Jaaaaaa op een boerderij, met diertjesquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:24 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha of we gaan met zn allen in één groot huis wonen.
Dan kook ik iedere dag![]()
En oh die Playstationspelletjes, eitje
Serieus, lijkt me best leuk om dieren te hebben. Schapen en geitenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaaaaaa op een boerderij, met diertjes![]()
Ik speel ook mee met ze hoor, maar nu ff geen zin
Mij ook, en heb altijd wel op een boerderij willen wonen, ik moet maar eens op zoek naar een rijke ventquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Serieus, lijkt me best leuk om dieren te hebben. Schapen en geiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |