Alsof je de hele dag naast haar zit, constant 'Hare Majesteit' tegen haar zegt en iedere keer dat je een vraag wilt stellen, jezelf een knal verkoopt.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:08 schreef Runselpink het volgende:
Je mag haar niets vragen, je moet haar steeds met ' Hare Majesteit ' aanspreken enzovoort.
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:17 schreef Hi_flyer het volgende:
Behouden die hap, dood aan de republikeinen in het algemeen en TS in het bijzonder.
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:17 schreef Hi_flyer het volgende:
Behouden die hap, dood aan de republikeinen in het algemeen en TS in het bijzonder.
Je hoeft geen republikein te zijn om te willen dat de monarchie slechts een ceremoniële functie betreft.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:17 schreef Hi_flyer het volgende:
Ja, ik erger me echt dagelijks om de wetten die onze soevereine vorstin uitvaardigd.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je hoeft geen republikein te zijn om te willen dat de monarchie slechts een ceremoniële functie betreft.
Ben jij dat Bea?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:17 schreef Hi_flyer het volgende:
Hoera! Hoera! Hoera!quote:
Besparing is Besparingquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:57 schreef henrydg het volgende:
De besparingen op het koningshuis levert lang niet zoveel op als de meeste mensen denken.
Maar besparing is niet 20 miljard zoals sommige tokkies misschien wel denken.quote:
Het alternatief is vele malen duurder.quote:
Maakt niet uit, het blijft een bezettingsmacht.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:57 schreef henrydg het volgende:
De besparingen op het koningshuis levert lang niet zoveel op als de meeste mensen denken.
Wat mooiquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Het alternatief is vele malen duurder.
Nee, DIT is toch gewoon mooi.
\
Jij ook dus....quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:08 schreef BaasD het volgende:
[..]
Wat mooi![]()
Die oudegraftak is teffes lelijk
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:11 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik heb vannacht over de koningin gedroomd. We lunchten samen, was best gezellig, vond haar een beetje een kwebbelkous
quote:
En je hebt d'r nieteens geneukt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:11 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik heb vannacht over de koningin gedroomd. We lunchten samen, was best gezellig, vond haar een beetje een kwebbelkous
Ik kan mij geen enkele besparing voorstellen die 20 miljard op gaat leveren.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:04 schreef henrydg het volgende:
[..]
Maar besparing is niet 20 miljard zoals sommige tokkies misschien wel denken.
Onzin, je ziet dit de hele tijd herhaald worden zonder enige onderbouwing. Nee het enige wat men steeds kan posten is "Een president kost ook geld" "Het alternatief is duurder".quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Het alternatief is vele malen duurder.
Nee, DIT is toch gewoon mooi.
\
Nee, een 'meneer de president' is goedkoper & woont in een kleiner huisquote:Op donderdag 29 april 2010 @ 23:08 schreef Runselpink het volgende:
Ja, onze Beatrix. Niet dat ik wat tegen haar persoonlijk heb, maar tegen het hele monarchie gebeuren. Onze Bea en familie kosten miljoenen, wonen in een debiel groot huis en ze wordt behandeld alsof ze God is. Je mag haar niets vragen, je moet haar steeds met ' Hare Majesteit ' aanspreken enzovoort.
Het lijkt wel alsof ze een god is.![]()
Klacht: zie TT.
Je betaaldquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kan mij geen enkele besparing voorstellen die 20 miljard op gaat leveren.
[..]
Onzin, je ziet dit de hele tijd herhaald worden zonder enige onderbouwing. Nee het enige wat men steeds kan posten is "Een president kost ook geld" "Het alternatief is duurder".
Hoe kan een president in godsnaam duurder zijn dan een monarch? Tenzij je hier bewust voor kiest en een president onnodig 300 miljoen per jaar geeft. Je betaald niks aan de president zijn familie, 1 ambtswoning is voldoende in tegenstelling tot verschillende paleizen en de president betaald zijn privé-uitgaven voor de volledige 100% zelf. Wij moeten dan ook niet naar een Franse president kijken. Maar eerder de Duitse als voorbeeld nemen.
Ja, en houden ze wel rekening mee met een evt. aanslag via de lucht?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:14 schreef maickeltje het volgende:
Tja ik vind het allemaal wel mooi om te zien, en het heeft ook wel wat.
Maar deze dag kost heel wat om te organiseren, en dan nog niet eens over al die beveiliging te hebben.
dan doen ze zeker wel, en dat mag wat kosten!quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:15 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja, en houden ze wel rekening mee met een evt. aanslag via de lucht?
ik snap het echt nietquote:
Kijk eens op je paspoortquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:17 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik snap het echt niet![]()
wat moet je met pijlen als je alleen een zwaard heb
en sinds wanneer hebben we leeuwen in nederland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |