Nietes ik ahd ze uitgezocht!quote:
En gefaald, gij heeft.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga voor de lapo
Krijg jij eerst maar eens baardgroei.quote:
Baardgroei is bah, moet het elke keer scheren. Kost scheermesjes.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Krijg jij eerst maar eens baardgroei.
Een Trevlandquote:
Mocht het gebeuren is mijn baard niet evilquote:Op donderdag 29 april 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Krijg jij eerst maar eens baardgroei.
Gewoon een scheerapparaat kopenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Baardgroei is bah, moet het elke keer scheren. Kost scheermesjes.
Dan zit ik hier goed.quote:
Dat heb ik niet meegekregen ?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik zei nog voordat we de C1000 in gingen al dat ik Pombar wilde hebben...
OOHJAquote:Op donderdag 29 april 2010 22:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Wat?! Hoe dacht je dat ik mijn kop zo glad hield?!
Harsen.quote:
IK WIL OOK BIER GEEF MIJquote:Op donderdag 29 april 2010 22:57 schreef Flashbag het volgende:
[..]
OOHJAhahaha niet eens bij na gedacht hahaha.
Trouwens ik vind je baard alweer lief hoorik heb paprika chippies
en bier
Nee, echt nietquote:
Ik zeg doenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonet waren het er nog 5!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:59 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Okeik heb 3 kratjes gekocht
pak maar zoveel je wilt
zolang er maar wat overblijft
Ja 2 zijn al op dusquote:
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij heeft egwoon helemaal niets gekocht
Ga jij morgen ook naar A'dam?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:02 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja 2 zijn al op dushad verkeerd getypt
had net hele meuk vrienden hier maar die gingen oranjenacht doen ofzo maar als ik dat ga doen en morgen weer naar A'dam ga
M'n ouders zijn er niet dus iedereen kwam maar hier
dan ben je er wel snel door heen
maak eens dronken foto's van jezelf en zet ze op fokquote:Op donderdag 29 april 2010 23:02 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja 2 zijn al op dushad verkeerd getypt
had net hele meuk vrienden hier maar die gingen oranjenacht doen ofzo maar als ik dat ga doen en morgen weer naar A'dam ga
M'n ouders zijn er niet dus iedereen kwam maar hier
dan ben je er wel snel door heen
Waarschijnlijk een slechte man geweestquote:Op donderdag 29 april 2010 23:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
waarom beloven mannen zo veel en komen ze niks na ?
Omdat je met foute mannen omgaat.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
waarom beloven mannen zo veel en komen ze niks na ?
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maak eens dronken foto's van jezelf en zet ze op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |