Nietes ik ahd ze uitgezocht!quote:
En gefaald, gij heeft.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga voor de lapo
Krijg jij eerst maar eens baardgroei.quote:
Baardgroei is bah, moet het elke keer scheren. Kost scheermesjes.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Krijg jij eerst maar eens baardgroei.
Een Trevlandquote:
Mocht het gebeuren is mijn baard niet evilquote:Op donderdag 29 april 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Krijg jij eerst maar eens baardgroei.
Gewoon een scheerapparaat kopenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Baardgroei is bah, moet het elke keer scheren. Kost scheermesjes.
Dan zit ik hier goed.quote:
Dat heb ik niet meegekregen ?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik zei nog voordat we de C1000 in gingen al dat ik Pombar wilde hebben...
OOHJAquote:Op donderdag 29 april 2010 22:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Wat?! Hoe dacht je dat ik mijn kop zo glad hield?!
Harsen.quote:
IK WIL OOK BIER GEEF MIJquote:Op donderdag 29 april 2010 22:57 schreef Flashbag het volgende:
[..]
OOHJAhahaha niet eens bij na gedacht hahaha.
Trouwens ik vind je baard alweer lief hoorik heb paprika chippies
en bier
Nee, echt nietquote:
Ik zeg doenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonet waren het er nog 5!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:59 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Okeik heb 3 kratjes gekocht
pak maar zoveel je wilt
zolang er maar wat overblijft
Ja 2 zijn al op dusquote:
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij heeft egwoon helemaal niets gekocht
Ga jij morgen ook naar A'dam?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:02 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja 2 zijn al op dushad verkeerd getypt
had net hele meuk vrienden hier maar die gingen oranjenacht doen ofzo maar als ik dat ga doen en morgen weer naar A'dam ga
M'n ouders zijn er niet dus iedereen kwam maar hier
dan ben je er wel snel door heen
maak eens dronken foto's van jezelf en zet ze op fokquote:Op donderdag 29 april 2010 23:02 schreef Flashbag het volgende:
[..]
had net hele meuk vrienden hier maar die gingen oranjenacht doen ofzo maar als ik dat ga doen en morgen weer naar A'dam ga
Waarschijnlijk een slechte man geweestquote:Op donderdag 29 april 2010 23:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
waarom beloven mannen zo veel en komen ze niks na ?
Omdat je met foute mannen omgaat.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maak eens dronken foto's van jezelf en zet ze op fok
Sommige vrouwen roepen dat over zichzelf afquote:Op donderdag 29 april 2010 23:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
Geen ideequote:Op donderdag 29 april 2010 23:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
Helaas voor jou, maar Twente krijgt de schaalquote:Op donderdag 29 april 2010 23:05 schreef Flashbag het volgende:
Ben zondag ook in A'damHopen dat Ajax kampioen wordt
Ik vergeet nooit m'n afsprakenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:07 schreef Esmerallda17 het volgende:maar serieus waarom vergeten mannen alle afspraken.
om gek van te worden
zou eerst ook naar adam gaan morgen
Hoezo ga je dan niet meer?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:07 schreef Esmerallda17 het volgende:
maar serieus waarom vergeten mannen alle afspraken.
om gek van te worden
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige vrouwen roepen dat over zichzelf af![]()
You're one of them.
The new kaathjuh
Ben bang van wel maar ik heb hoopquote:Op donderdag 29 april 2010 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Helaas voor jou, maar Twente krijgt de schaal
Bewaar wat voor mij!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:02 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Zaterdag avond feestje bij mijquote:
Het is niet de eerste keer dat ajakus tot op de laatste wedstrijd het spannend weet te houden en dan tegen een makkelijkere tegenstander moet en toch verliestquote:Op donderdag 29 april 2010 23:10 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ben bang van wel maar ik heb hoop
NAC is paar keer uit de bekercompetitie geflikkerd door twente.
NAC heeft thuis tegen alle toppers punten gehaald.
NAC moet winnen voor europees voetbal
Ik zie Ajax niet zo snel van NEC winnen.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:10 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ben bang van wel maar ik heb hoop
NAC is paar keer uit de bekercompetitie geflikkerd door twente.
NAC heeft thuis tegen alle toppers punten gehaald.
NAC moet winnen voor europees voetbal
BURN!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige vrouwen roepen dat over zichzelf af![]()
You're one of them.
The new kaathjuh
Klopt maar je kan ook kijken na AZ 2 seizoenen geleden die alleen van excelsior moest winnen en toen verloor met 2-0 ofzoquote:Op donderdag 29 april 2010 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat ajakus tot op de laatste wedstrijd het spannend weet te houden en dan tegen een makkelijkere tegenstander moet en toch verliest
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
omdat ik me nog neit goed voelde wildehij niet te er weg gaan..
Je bent niet interessant genoeg. Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:07 schreef Esmerallda17 het volgende:
maar serieus waarom vergeten mannen alle afspraken.
om gek van te worden
maar hij geeft dus meer om jou dan om naar amsterdam te gaan, dat jij dan zeurt over dat hij niet zijn afspraken na komtquote:Op donderdag 29 april 2010 23:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
en gelukkig flash dat jij ze wel onthoud
Komende zaterdag?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:12 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Zaterdag avond feestje bij mijnog van m'n verjaardag
dus dan gaan die 3 kratjes ook wel leeg
moet je snel wezen dus
aha je weet dus waar ik het over hebquote:Op donderdag 29 april 2010 23:13 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Klopt maar je kan ook kijken na AZ 2 seizoenen geleden die alleen van excelsior moest winnen en toen verloor met 2-0 ofzoJa ik weet psv werd kampioen en ajax niet omdat ze 1 goal minder hadden
Alles kan
Heb jij je ooit wel eens wel goed gevoeld?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
en gelukkig flash dat jij ze wel onthoud
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
aha je weet dus waar ik het over hebdus daarom geen ajax kampioen
NEE SPINNENquote:Op donderdag 29 april 2010 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
IEMAND RED MIJ ER IS EEN KANKERGROTE SPIN HIER
Ik pak wel een krant en rol 'm op.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
*zucht* wat is er nou zo eng aan een spin jezusquote:Op donderdag 29 april 2010 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Oke daar moest ik om lachenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik pak wel een krant en rol 'm op.
Maak een foto om te laten zien hoe groot die isquote:Op donderdag 29 april 2010 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Stel je niet aan, die beestjes doen niets...quote:Op donderdag 29 april 2010 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja, want dat is het eerste wat je doet als er iets in je kamer is waar je doodsbang voor bent.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maak een foto om te laten zien hoe groot die is
Wil je geen alleentijd met mij?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:14 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja heb ik ook 16 lui die komen keten
Nou en. DW vindt ze eng.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Stel je niet aan, die beestjes doen niets...
Ik heb een week vakantiequote:Op donderdag 29 april 2010 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je geen alleentijd met mij?
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, want dat is het eerste wat je doet als er iets in je kamer is waar je doodsbang voor bent.
Waarom niet? Jij wil toch antwoord op een vraag?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
dat wel trev, maar het is niet leuk als meneer dagelijsk al zijn afspraken vergeet..
erwin, sorry voor onduidelijkheid :p
stoeprand, verpest mijn humeur niet wil je
WEETJE HOE GROOT :IE ISquote:Op donderdag 29 april 2010 23:16 schreef Flashbag het volgende:
[..]
*zucht* wat is er nou zo eng aan een spin jezuspak hem bij zn poot en gooi hem het raam uit KLAAR.
Dat is zonde van de DDquote:Op donderdag 29 april 2010 23:19 schreef Flashbag het volgende:
Gewoon plat drukken met een donald duck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |