Ik heb gewoon onder mijn eigen account, zonder schaamte Sieneke staan promoten op Twitter en deze PMS-ers vallen allemaal over het woordje "Grappig" en gaan de dramaqueen uithangen.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
'Echt leuk' (mind the heart!!!!!!!!!) is nog altijd een stuk positieverderderder dan 'wel grappig
'.
En ja, die gaap heb ik er zelf bij verzonnen. For drama
Welnee lama hangenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon onder mijn eigen account, zonder schaamte Sieneke staan promoten op Twitter en deze PMS-ers vallen allemaal over het woordje "Grappig" en gaan de dramaqueen uithangen.
In need to be fluft, quick!
*Popcorn spontaan wegschuift.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nietussssssssssss jij wilde drinken!
Wil je vechtuh? Op je bolle ogen!
quote:
Weltrusten Piscesquote:Op donderdag 29 april 2010 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet van niks.Ik ga naar bed, morgen fris vroeg op pad.
Trusten wappertjes, voor straks![]()
Weltrustenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:54 schreef Enfermera het volgende:
Ja, trusten allemaal. Ik ga ook pitten! Mijn wekker staat op 5:45![]()
*pakt nog een handje popcorn*quote:Op donderdag 29 april 2010 22:55 schreef Dirkh het volgende:
Zie je nou wat je hebt gedaan met je vijandigheid Greys, iedereen gaat naar bed.
Nou, dat zou ze nu na al die miscommunicatie al tien minuten toch wél eens in de gaten moeten hebben?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Té grappig gewoon, die live uitzending van IHVH. Linda heeft totaaaaal niet door dat er vertraging op de lijn zit.
Vijandigheid is my middle name, jeweetzquote:Op donderdag 29 april 2010 22:55 schreef Dirkh het volgende:
Zie je nou wat je hebt gedaan met je vijandigheid Greys, iedereen gaat naar bed.
Nee jouw middle name is joehoeoeoeoequote:Op donderdag 29 april 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Vijandigheid is my middle name, jeweetz
Muizelientje McArmy, slaap lekker!
*doorknabbelt en afwachtquote:Op donderdag 29 april 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Vijandigheid is my middle name, jeweetz
Muizelientje McArmy, slaap lekker!
Ik heb amper tot niet gejoehoeeeeeeeeeed op de persdagquote:Op donderdag 29 april 2010 22:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee jouw middle name is joehoeoeoeoe
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb amper tot niet gejoehoeeeeeeeeeed op de persdag
Toch? Toch? Tochhhhhh?
Is ie niet leuk? Ik kan me niet voorstellen dat Danny minder leuk is dan Jensen namelijkquote:
Je liegt!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Oh MissBliss, joehooeee, daar moet je ff heen. Oh joehooee, Dirk je moet ff met die Finnen op de foto. Ja Joehoeee! hierkomen Dirk, je moet op de foto.
Joehooeee, zijn jullie homo?
Nee, bijna niet.
Het leek verdulleme wel Frans Duits 2.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ie niet leuk? Ik kan me niet voorstellen dat Danny minder leuk is dan Jensen namelijk
Vind het wel een sympathieke vent, die De Munk, eigenlijk. Of doet ie raar?
Ehmm Greys je Joehoeet wel regelmatig hoor.quote:
Dat geloof ik ook wel, maar ik heb niet gejoehoeeeeeeeeeet op de persdagquote:Op donderdag 29 april 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm Greys je Joehoeet wel regelmatig hoor.
Of het lijkt erop.
Warm of gewoon hitsig?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:05 schreef APK het volgende:
Pfew, heeft iemand een coupé vers mokka ijs voor mij om even af te koelen?
Een coupé? Heb je aan een coupe niet genoeg?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:05 schreef APK het volgende:
Pfew, heeft iemand een coupé vers mokka ijs voor mij om even af te koelen?
De Turkse Eurovisie deelnemers toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
Oh EmEl, riep jij nou net dat je Manga eng vond klinken?
Weet je wie/wat het is/zijn eigenlijk?
Uhuh.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar ik heb niet gejoehoeeeeeeeeeet op de persdag
Srsly.
Oke, Dirkh moest met die Finnen op de foto (alsof hij niet wilde...) maar ik heb aan niemand gevraagd of ze homo zijn. Eggggggnie. Geloof ik...
Je hebt zitten Googlen, admit it!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De Turkse Eurovisie deelnemers toch?
Nee Greys, je liep niet de hele dag te joehoe-en, maar joehoe gebruik je wel als een lokroep. En je lokte nogal.quote:
Ik ben koud, coupé-koud, maar op weg naar huis -van werk- kwam ik drie roadblocks met 'Ik heb de hele dag liggen dromen fans' tegen met enge mensen die boos deden omdat ik boodschappen wilde doen enzo.quote:
Ik heb niet lopen joehoeeeeeeeën naar buitenlandse deelnemersquote:Op donderdag 29 april 2010 23:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee Greys, je liep niet de hele dag te joehoe-en, maar joehoe gebruik je wel als een lokroep. En je lokte nogal.
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar ik heb niet gejoehoeeeeeeeeeet op de persdag
Srsly.
Oke, Dirkh moest met die Finnen op de foto (alsof hij niet wilde...) maar ik heb aan niemand gevraagd of ze homo zijn. Eggggggnie. Geloof ik...
Wist dat het een groepje was dat meedeed met ESF maar wist niet meer waarvandaan.quote:
*aai*quote:Op donderdag 29 april 2010 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben koud, coupé-koud, maar op weg naar huis -van werk- kwam ik drie roadblocks met 'Ik heb de hele dag liggen dromen fans' tegen met enge mensen die boos deden omdat ik boodschappen wilde doen enzo.
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Nee, je hebt het niet direct gevraagd, dat klopt.
Maar: Waaaaaat zijn dat homo's!!!!!???
kuchtvoutkuchlekkerjochkuch
Het klinkt nu als Oehoe.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee Greys, je liep niet de hele dag te joehoe-en, maar joehoe gebruik je wel als een lokroep. En je lokte nogal.
Oh ja die had ik vrij hetero ingeschat jaquote:Op donderdag 29 april 2010 23:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Nee, je hebt het niet direct gevraagd, dat klopt.
Maar: Waaaaaat zijn dat homo's!!!!!???
kuchtvoutkuchlekkerjochkuch
Dank je dan maar enzo.quote:
Dat was een heel liefdevolle *aai* anders, doe niet zo ondankbaarquote:Op donderdag 29 april 2010 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je dan maar enzo.
Ik ga wel weer elders op FOK! troost zoeken.
Nee echt niet, die was echt gewoon homo. Zelfs ik vond hem leukquote:Op donderdag 29 april 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja die had ik vrij hetero ingeschat ja
Gues again. De hele groep is homo, het is daar alleen not done om daar voor uit te komen, maar ze proberen het wel.quote:Maar ik denk trouwens écht niet dat de InCulto zangert homo is.
Truste Cattekindjequote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh kut, ik heb het idee dat er nu pas een kwartje bij me valt.
Ik weiger het te geloven, dat laatste.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee echt niet, die was echt gewoon homo. Zelfs ik vond hem leukDirect al toen ie naast me kwam zitten.
[..]
Gues again. De hele groep is homo, het is daar alleen not done om daar voor uit te komen, maar ze proberen het wel.
Toevallig iets over gelezen ergens. Dacht via het altijd betrouwbare Twitter
Hihi leg jij dat aan Ll uit?quote:
Ik heb nu al last van oorverdovende provincialen voor mijn deur.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een heel liefdevolle *aai* anders, doe niet zo ondankbaar![]()
Een troostende aai. Hmpf
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weiger het te geloven, dat laatste.
Die zangert was veel te geïnteresseerd in de dames, ook als hij zich onbespied waande
Misschienquote:Op donderdag 29 april 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
Oh, ik hoor net 'Wie niet dood is, is homosexueel'.
Dus misschien had je toch gelijk, Dirk
Al brommerts ook?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nu al last van oorverdovende provincialen voor mijn deur.![]()
![]()
![]()
Daniel Dinges dan maar!![]()
Zit wel wat in.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
Oh, ik hoor net 'Wie niet dood is, is homosexueel'.
Op zulke momenten ben ik zo gelukkig dat ik in zo'n durp woon.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nu al last van oorverdovende provincialen voor mijn deur.![]()
![]()
![]()
Da's de remedie tegen al het leed!quote:
Nou, toen ik met hem op de foto ging en we even moesten draaien vanwege de zon keek ie wel op de verkeerde hoogtequote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, toen ik met hem op de foto ging en we even moesten draaien vanwege de zon keek ie wel op de verkeerde hoogteEn je hebt die foto toch gezien van Aisha, waar McInCulto op de achtergrond haar enorm staat te checken?
Whehehe, geef hem eens ongelijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, toen ik met hem op de foto ging en we even moesten draaien vanwege de zon keek ie wel op de verkeerde hoogteEn je hebt die foto toch gezien van Aisha, waar McInCulto op de achtergrond haar enorm staat te checken?
Dat eerste of dat tweede? Bij dat eerste maakte hij een 'hmhm, hmhm' geluid namelijk, waar gebeurdquote:
Oooh haha.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat eerste of dat tweede? Bij dat eerste maakte hij een 'hmhm, hmhm' geluid namelijk, waar gebeurd
Maar dat kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn geweest van zijn homoseksualiteit natuurlijk.
En dat tweede staat op foto
Ik ben benieuwd of die foto van mij met hem een beetje toonbaar is.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat eerste of dat tweede? Bij dat eerste maakte hij een 'hmhm, hmhm' geluid namelijk, waar gebeurd
Maar dat kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn geweest van zijn homoseksualiteit natuurlijk.
En dat tweede staat op foto
Ooh maar hoe kan die herrie dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:31 schreef APK het volgende:
Greys, de straat ligt open voor mijn deur.
Het is een zandvlakte.
Voor het eerst in jaren geen kraampjes met kutkleuters die het Wilhelmus op een viool spelen.
[/Tong80 who gives a fuck]
Ik kan met aan redelijkheid grenzende zekerheid melden dat 90% van de hetero mannen daar direct naar kijken, en als ik de mannen doe niet van de vrouwen zijn moet geloven, dan zijn zij nog erger, checking the competition, of zoals een collega vanmorgen tegen me zei: Ik vind tieten gewoon geil. Hij is homo big time.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oooh haha.
Dacht al dat zou ik totaal missen(niet dat er bij mij sprake is decoletwee).
En gezien je PI ga je ze missen?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:31 schreef APK het volgende:
Greys, de straat ligt open voor mijn deur.
Het is een zandvlakte.
Voor het eerst in jaren geen kraampjes met kutkleuters die het Wilhelmus op een viool spelen.
[/Tong80 who gives a fuck]
Het is sowieso al ietsje te laat voor viooljengelde kutkleuters hoorquote:
Wilders-tuig uit de provincie op weg naar Cafe Nol .quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kan met aan redelijkheid grenzende zekerheid melden dat 90% van de hetero mannen daar direct naar kijken, en als ik de mannen doe niet van de vrouwen zijn moet geloven, dan zijn zij nog ergen, checking the competition, of zoals een collega vanmorgen tegen me zei: Ik vind tieten gewoon geil. Hij is homo big time.
Is dat net zoals die docu toen over die andere jongen die sex leerde hebben bij dat oude Nederlandse vrouwmensch?quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Wilders-tuig uit de provincie op weg naar Cafe Nol .
Want je stedegenoten lopen allemaal eerbiedig zwijgend langs je huis?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Wilders-tuig uit de provincie op weg naar Cafe Nol .
Deze was 300 kilo, echt heel sneu verhaalquote:Op donderdag 29 april 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat net zoals die docu toen over die andere jongen die sex leerde hebben bij dat oude Nederlandse vrouwmensch?
Jij woont ook in de buurt?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
duidelijk.
*oordopjes pakt voor straks.
Ik zapte even toen jij hier riep, maar ik kon me er al weinig bij voorstellen dat deze nog maagd was eigenlijk!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Deze was 300 kilo, echt heel sneu verhaalen nu 100 kilo en mooi geworden
Hij leert nu daten.
Nou wij wonen wel een stukje verder dan de rand maar het is dreunen.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:38 schreef Dirkh het volgende:
Ik weet niet hoeveel bands hier in het durp spelen, maar het is hier in ieder geval bal. Ik woon aan de rand, maar kan ze hier horen.
Ehm ze lieten net zien why.. iets met een flap over de edele delen..quote:Op donderdag 29 april 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zapte even toen jij hier riep, maar ik kon me er al weinig bij voorstellen dat deze nog maagd was eigenlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
Wat een onzin trouwens, die docu, EmEl
Alsof hij nu nog moet leren daten. Stap met je nieuwe looks een kroeg in en klaar, lijkt me.
Nee joh, maak het nou niet ingewikkeld.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Want je stedegenoten lopen allemaal eerbiedig zwijgend langs je huis?
Oh, ik zapte ook snel weer weg, dus dat heb ik gelukkig gemist dan.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehm ze lieten net zien why.. iets met een flap over de edele delen..
Denk het niet jij hebt het niet over een durrepquote:
Is gedaan en nu nog daten en geloof ik seksenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik zapte ook snel weer weg, dus dat heb ik gelukkig gemist dan.
Maar kan hij dat niet beter laten opereren dan ipv leren daten?
Gelukkig en gezond?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:43 schreef nokwanda het volgende:
@Ml-etje, om even terug te komen op het vorige SC-topic: ik ben de stufi houdbaarheidsdatum reeds laaaaaang voorbij
38 en nog steeds geen consistente geslaagde carriere
Ik hou van ingewikkeld.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, maak het nou niet ingewikkeld.
Hiero: Amsterdam (iedereen haat ons omdat ze voor FC Twente zijn ofzo tenzij het koninginnedag is) peace.
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii you rest your case?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:44 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het laatste wat ik hier verder nog over post.
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:44 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan jij dat als voetbalkenner in twee zinnen uitleggen?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, maak het nou niet ingewikkeld.
Hiero: Amsterdam (iedereen haat ons omdat ze voor FC Twente zijn ofzo tenzij het koninginnedag is) peace.
Daar gaat het maar omquote:
Ik denk dat het een gimmick is.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:44 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het een gimmick is.
Ze drijven een tikkie de spot met het ESF. 'Eastern European kind of Funk' verwijst naar het Oostblok onderonsje en die glitterbroekjes naar de extravagante kleding van de deelnemers. Terwijl het eigenlijk gewoon stoere brute hetero's zijn. Maar da's mijn theorie
Een zin: Jij opstaat en een lekker coupé vers mokka-ijs verorbert.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:47 schreef Dirkh het volgende:
Twente wordt kampioen dit weekend als....
Ik zei al okayheequote:Op donderdag 29 april 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat me maar gewoon in die waan, oke?
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut, de vraag was verkeerd he?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Een zin: Jij opstaat en een lekker coupé vers mokka-ijs verorbert.
Zeg je nou eigenlijk dat je wel warm draait voor die broekjes?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik draai warm voor het idee dat ze eigenlijk stiekem heel de boel in de maling nemen ja!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zeg je nou eigenlijk dat je wel warm draait voor die broekjes?
De gelukzalige blik van Gordon is echt goud waardquote:
Het kan, maar dan moet Twente verliezen of gelijkspelen en Ajax moet winnen.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kut, de vraag was verkeerd he?
Ik ben echt een voetbal n00b, maar kan Ajax nu nog kampioen worden en Twente aan de kant zetten? Kan dat dit weekend?
Hij gaat op replay hier.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De gelukzalige blik van Gordon is echt goud waard
Nok, zeg eens eerlijk, dit refrein is toch eigenlijk gewoon heel leuk?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zeg je nou eigenlijk dat je wel warm draait voor die broekjes?
Theiy blue!:quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar is CarO dan?![]()
And whyyyyyyy aiyt theiy blue?
En dat had je haar niet even kunnen smsen, doorbellen, tweeten, krabbelen, mailen, rooksignalen, flessenposten of postduiven?quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:11 schreef APK het volgende:
CarO woont in Duitsland, zij weet nog niet dat donderdag de nieuwe vrijdag is.
Ik heb hier nog drie t-shirts voor CarO uit Vietnam.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat had je haar niet even kunnen smsen, doorbellen, tweeten, krabbelen, mailen, rooksignalen, flessenposten of postduiven?
Dat mogen we hier dan morgen terug vinden toch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:43 schreef APK het volgende:
Truste Dirk.
Ik ga nog even smakeloze muziek zoeken.
Wij ook van jou jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:28 schreef APK het volgende:
Hier kom ik morgen dus echt niet terug hè, saaie zooi.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:45 schreef Greys het volgende:
Ik kon eigenlijk tot een uur of tien uitslapen, maar Bink dacht daar anders over
Maar dan anders?quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik ook maar mijn Mr is heeeeel stil een kar met rommel aan het volgooien.
quote:
quote:
Ik denk het ook ja.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, pasgeboren baby's zijn ook lelijk, dan went vanzelf en misschien droogt ie mooi op.
Same here.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen. En dat vind ik prima. Het weer is toch tegenvallend.
Hier ook wat een flutweer, we zouden een terrasje gaan bezettenquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same here.![]()
Vanaaf kom ik wel naar jouw stadje, onjaardag van een vriendin vieren.
Mogguh!quote:
Hier ist grijs, maar nog wel droog.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier ook wat een flutweer, we zouden een terrasje gaan bezetten
Zit naar het geluid van de gevelreiniger die wilde testen te luisteren.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier ist grijs, maar nog wel droog.
Ik zit nu heel kneuterig naar Ned 1 te kijken.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Ik ga ff stofzuigen, Baileys heeft vannacht een toiletrol geslacht op de slaapkamer/trap/hal/keuken![]()
En Melvin is jarig! Istie alweer 12...die lekkere dikkop
Gaan jullie weer een tour doen vandaag?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:10 schreef Cat22 het volgende:
Queen on tour is nu al te laat!Tombo en ik zijn in goed gezelschap.
Nee, wij hebben haar het goede voorbeeld gegeven een paar weken terug.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gaan jullie weer een tour doen vandaag?
Badkamertquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
waar haalt hij die rol dan vandaan?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nieuwe foon? Dat wordt hier zo even tussen neus en lippen gemeld? Details graag!
Ja, mooie foon!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:34 schreef Cat22 het volgende:
Maar - zoals Erik al zei- misschien droogt hij mooi op.
En vraag me niet meer want meer weet ik niet en boeit me niet.Het ding kan bellen. Klaar!
Die heb ik er niet bij gekregen.quote:
En was het leuk?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
I'm soaked, even thuis eten en opdrogen
quote:
En straks ga je weer?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaik was er net voor 9 uur en door de motregen (en goed tijdstip) is er dan toch meer ruimte om relaxt te struinen over de markt en kraampjes met allerlei lekkers
![]()
Net wat broodjes en een taartje meegenomen om aan te snijdenEn veel leuk speelgoed gekocht voor weinig.
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, even thuis eten, kind op bed leggen, en vanmiddag als het droog is (wordt?) nog even terug
Wat heeft Maxima aan?
Ik vinnem helemaal leukquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nok, zeg eens eerlijk, dit refrein is toch eigenlijk gewoon heel leuk?
Dit is dus de ESF inzending van Litouwen, die mannen met die broekjes.
Nou, tis meer oranjerood van onduruh. Ik ben gister een paar keer in mijn reet gebeten door rode mieren en bovendien was dat waterige zonnetje toch goed voor een rooie billen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:30 schreef Greys het volgende:
Goedemorgennnnnnnnnnn
Oranje Bovuhhhhhhh!!!!
Vanachter een scherm is het niet simpel om toch nog een goed en helder beeld te schetsenquote:
Stringetje op een heel verlaten strandje. Ben blij dat ik er niet echt in mijn blote billen lag. Stel je voor waar ik dan gebeten zou zijnquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Greys weer op bed gekropen?![]()
Nok, heb je met blote billetjes gelegen gisteren dan?
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:44 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh bah jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Stringetje op een heel verlaten strandje. Ben blij dat ik er niet echt in mijn blote billen lag. Stel je voor waar ik dan gebeten zou zijn
Ik mag daar niks meer over zeggen, want Greys fluft op hemquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mehehe, ik zei eergister toch al dat ie van de andere kant is
*werpt blik in de spiegel*quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:17 schreef Dirkh het volgende:
Oh Pisces, ze heeft een rood jurkje aan, net boven de knieën, en een zwart wit jasje.
Mabel heeft een jumpsuit aan.
Dat maak jij er meteen weer vanquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik mag daar niks meer over zeggen, want Greys fluft op hem
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
Ik vind het gewoon een leuk idee dat een stel hetero's zo'n lol heeft met het songfestival, laat me
Je gaat er zo raar van huppelenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jumpsuits vind ik geen porem, maar heb Mabel nog niet gespot.
Maxima is weer leuk as always, al vind ik de jas en jurk een aparte combi, maar dat ding in d'r haar is wel geinig
Niet, dat bedoelde je niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik bedoelde eigenlijk * Tha_Erik haat Greys.
Typo's.
Ze kan het prima hebben, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jumpsuits vind ik geen porem, maar heb Mabel nog niet gespot.
Klopt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet, dat bedoelde je niet.
Ik weet het zeker
Mwa, valt mee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
Hallo!
Hoe issie hier? Hebbie me gemist?
He Ll, jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
Hallo!
Altijdquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
Hallo!
quote:
Nee joh, deze was strak.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het MC Hammer wiggerbroeken, net een vuilniszak die laag in je kruis hangt![]()
En omdat het dan mode is, vindt iedereen het ook mooi. Net zoiets als wortelbroeken.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb donuts met een kleverig oranje laagje en daarop roodwitblauwe spikkels![]()
Met een glas melk
quote:
Cat22suitjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2010 11:51:28 ]
Ik heb je echt ontgayed!quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
Oh, in een spoiler inmiddels
En je hebt catsuits (straks om het lichaam) en jumpsuits (zoals Ml die aan had)!
He bah, drama! En het vervelende is dat je inderdaad op niemand kwaad kan zijn. Spoedgevallen hebben nu eenmaal voorrang. Wel fijn dat ze meteen naar huis kon daarna en geen nachtje hoefde te blijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou he? En dat op mijn leeftijd!quote:
How very considerate!quote:En tjah nergens om eigenlijk, om niet zo'n heel verhaal neer te plempen voor de mobiele FOK!kers onder ons
Nou, zo strak is het niet. Het is alleen niet zo'n slap hangend ding.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Dirk zegt dat Mabel dan in een catsuit loopt, dan ben ik benieuwd
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He bah, drama! En het vervelende is dat je inderdaad op niemand kwaad kan zijn. Spoedgevallen hebben nu eenmaal voorrang. Wel fijn dat ze meteen naar huis kon daarna en geen nachtje hoefde te blijven.Das mooi kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat zei de verpleging nu ook, want op een gegeven moment wilde ze natuurlijk wel echt eigenlijk even slokje water ofzo. Maarja als er dan net een OK vrij komt en jij hebt gedronken, kan je wéér wachten.
Maar verder alles goed gegaan, peesjes weer aan elkaar, stalen pin erin. Nu het oude gips er weer terug om met een pak verband, en dan volgende week nieuw gips, dan weekje later weer terug geloof ik. En die pin zal er ook nog wel een keertje uit moeten neem ik aan![]()
Hoop dat het dan wat vlotter gaat![]()
En buiten dat zijn er vast ook mensen die het geen flikker interesseert :p Die hoeven dan niet iedere keer langs dat hele verhaal te scrollenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? En dat op mijn leeftijd!![]()
[..]
How very considerate!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou niet blij zijn met overwerkend OK-personeel. Kleine ingreep, lekker automatisch en vermoeide mensen die er al veelsteveel uren op hebben zitten. Ik zou 7 kleuren schijten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Oh ja ze kreeg voor de operatie 2x aspirine en een kalmeringstablet ofzo. Het was verder plaatselijk met zo'n pijn-blokkade of zoiets?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
Maar Ll, nog ff over je verhaal.
WTF about het 'maar weer een paar pillen naar binnen geramd' gedeelte?
Ik neem aan dat die mensen wel het fatsoen hebben aan te geven als het echt niet meer gaat en er gewoon 'verse' OK-verpleegkundigen warenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zou niet blij zijn met overwerkend OK-personeel. Kleine ingreep, lekker automatisch en vermoeide mensen die er al veelsteveel uren op hebben zitten. Ik zou 7 kleuren schijten.
Dat was best kut ja. En niet goed voor de zenuwen. Zeker als ze zeggen dat je nu na 12en geopereerd gaat wordne en ze komen je opeens om half 12 ophalen. Ik heb de verpleegkundige maar even teruggestuurd om bij de OK te checken of het echt kon. Niet dat ik de bedritjes door het ziekenhuis niet lollig vind, maar het is een beetje onnozel als je dan weer teruggestuurd wordt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das mooi kut![]()
En dat zei de verpleging nu ook, want op een gegeven moment wilde ze natuurlijk wel echt eigenlijk even slokje water ofzo. Maarja als er dan net een OK vrij komt en jij hebt gedronken, kan je wéér wachten.
Maar verder alles goed gegaan, peesjes weer aan elkaar, stalen pin erin. Nu het oude gips er weer terug om met een pak verband, en dan volgende week nieuw gips, dan weekje later weer terug geloof ik. En die pin zal er ook nog wel een keertje uit moeten neem ik aan![]()
Hoop dat het dan wat vlotter gaat
Ja dat snap ik. Maar 'er in geramd'?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja ze kreeg voor de operatie 2x aspirine en een kalmeringstablet ofzo. Het was verder plaatselijk met zo'n pijn-blokkade of zoiets?
Maar die kreeg ze natuurlijk eerst om 15u, maar toen kon ze weer terug vanaf de OK. Dus tegen 20u werkte dat niet meer en kreeg ze dus nieuwe, en daarvoor al een keertje een pil omdat ze echt wel ff emotioneel werd en dr helemaal doorheen zat omdat ze al bijna 10 uur in dat bed lag en er maar geen schot in leek te zitten
Dienstrooster FTW!quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die mensen wel het fatsoen hebben aan te geven als het echt niet meer gaat en er gewoon 'verse' OK-verpleegkundigen waren
Ja dat kan ik me voorstellen, het was nu gister ook beetje funest voor de zenuwen als je daar al op die OK ligt, ze willen beginnen, en je dan weer terug moetquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was best kut ja. En niet goed voor de zenuwen. Zeker als ze zeggen dat je nu na 12en geopereerd gaat wordne en ze komen je opeens om half 12 ophalen. Ik heb de verpleegkundige maar even teruggestuurd om bij de OK te checken of het echt kon. Niet dat ik de bedritjes door het ziekenhuis niet lollig vind, maar het is een beetje onnozel als je dan weer teruggestuurd wordt.
Heeft ze een pin erin gekregen? Ligt eraan hoe die zit. Soms blijven die je hele leven zitten, maar ik denk ook wel dat hij er ooit uit zal moeten, omdat het bij een gewricht zit. Zal ze anders vroeg of laat last van krijgen. Zit hij helemaal in het bot? Want als er een stukkie uitsteekt is eruit halen een eitje (bij wijze van..) Doen ze gewoon tijdens een nacontrole.
EN mocht ze niet eens 1 slokje water om haar mond te spoelen?Het is niet alsof je meteen gruwelijke complicaties krijgt als je een heel klein beetje gedronken hebt. En die pillen zal ze toch ook met water hebben genomen of niet?
Zenuwblok. (is het te merken dat ik hier in mijn element ben?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja ze kreeg voor de operatie 2x aspirine en een kalmeringstablet ofzo. Het was verder plaatselijk met zo'n pijn-blokkade of zoiets?
Maar die kreeg ze natuurlijk eerst om 15u, maar toen kon ze weer terug vanaf de OK. Dus tegen 20u werkte dat niet meer en kreeg ze dus nieuwe, en daarvoor al een keertje een pil omdat ze echt wel ff emotioneel werd en dr helemaal doorheen zat omdat ze al bijna 10 uur in dat bed lag en er maar geen schot in leek te zitten
Ik zou wel strontchagrijnig worden van dat wachten, maar bang niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zenuwblok. (is het te merken dat ik hier in mijn element ben?)
Naar zeg, dat ze zich zo bang heeft moeten maken.Maar gelukkig is het nu achter de rug.
Ja dat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zenuwblok. (is het te merken dat ik hier in mijn element ben?)
Naar zeg, dat ze zich zo bang heeft moeten maken.Maar gelukkig is het nu achter de rug.
Ll heeft ook met een trillipje gezeten natuurlijk, maar dat zegt een Eckte Man niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, dat was to dramataaaaaaaiiiiise tha story.
Ik snappum
Nou ja 'bang' is niet echt de goeie bewoording. Gewoon meer stress, dan wat irritatie. En dat icm met dat je dan al bijna 12 uur niks meer heb gedronken en nóg langer niet meer heb gegeten, dan kan ik me wel voorstellen dat je even wat meer emotioneel dan 'strontchagerijnig' bentquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou wel strontchagrijnig worden van dat wachten, maar bang niet.
Maar iedereen ervaart zoiets anders natuurlijk
Nah ik vond het wel erg, maar ben dan meer beetje als Greys, je word er gewoon moedeloos en chago van. Al zal dat ook echt wel wat anders zijn als jij de persoon bent die daar ligt te wachten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ll heeft ook met een trillipje gezeten natuurlijk, maar dat zegt een Eckte Man niet.
Die knuppelt er bij de vrouw een pil in.
Jij was kewl en kalm tijdens jouw ingreep vorig jaar?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou wel strontchagrijnig worden van dat wachten, maar bang niet.
Maar iedereen ervaart zoiets anders natuurlijk
Dat zeg ik, iedereen ervaart dat anders.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja 'bang' is niet echt de goeie bewoording. Gewoon meer stress, dan wat irritatie. En dat icm met dat je dan al bijna 12 uur niks meer heb gedronken en nóg langer niet meer heb gegeten, dan kan ik me wel voorstellen dat je even wat meer emotioneel dan 'strontchagerijnig' bent
Dat is inderdaad heel anders (beide kanten zelf meegemaakt).quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah ik vond het wel erg, maar ben dan meer beetje als Greys, je word er word gewoon moedeloos en chago. Al zal dat ook echt wel wat anders zijn als jij de persoon bent die daar ligt te wachten.
Uiteraard, het was ook niet dat ze boos was op die lui ofzo hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeg ik, iedereen ervaart dat anders.
Ik zou er werkelijk niet emotioneel van worden, ik ken mezelf wat dat betreft heus wel, er zijn veel ergere dingen dan moeten wachten en bij de mensen die tussendoor kwamen was het misschien wel een kwestie van leven en dood.
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat anderen dat wellicht wel zouden hebben hoor
Ik was van te voren wel nerveus, maar dat was meer door andere oorzaken. Door het onzekere.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij was kewl en kalm tijdens jouw ingreep vorig jaar?![]()
Ik vind het ook totaal geen schandequote:Ik denk dat iedereen wel gespannen is als je een OK moet. En naarmate je langer moet wachten (gepland of ongepland) groeit die spanning.
Al denk ik niet dat ik een extra pil nodig zou hebben gehad. Maar sommige mensen zijn daar wel weer erg mee geholpen en da's geen schande. Superstressed een OK in is ook niet goed.
Ik ga nog ff lekker lummelen in huis. Heer G is weg naar Zoetermeer om te spelen. Hoop dat ze een overdekte podiumwagen hebbenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:22 schreef Cat22 het volgende:
Hmmm... misschien is het een plan als ik nu toch eindelijk dat baddervoornemen ga uitvoeren. Maar nu heb ik honger, dus eerst maar wat te eten regelen.
Effe de koninklijke familie afkijken.
Ah ja het is ook heus kut, al dat wachten, echtquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, we schieten even door, en het ging ook niet zo zeer om de ingreep an sich, meer om het feit dat je A) daar op die OK ligt en terug kan, en B) je al 10 uur in zo'n stink operatiehempje ligt en uuuuuuuren niet hebt kunnen eten en drinken en daar maar ligt.
Verder was het 's ochtends niet meer dan gezonde spanning hoor.
Ik vind dat jij niet doorschiet, ik was allang met mijn operatiehemdje het ziekenhuis uitgelopen als ik meer dan 3 - 4 uur zou moeten wachten, laat staan meer uur.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, we schieten even door, en het ging ook niet zo zeer om de ingreep an sich, meer om het feit dat je A) daar op die OK ligt en terug kan, en B) je al 10 uur in zo'n stink operatiehempje ligt en uuuuuuuren niet hebt kunnen eten en drinken en daar maar ligt.
Verder was het 's ochtends niet meer dan gezonde spanning hoor.
Serieus?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind dat jij niet doorschiet, ik was allang met mijn operatiehemdje het ziekenhuis uitgelopen als ik meer dan 3/4 uur zou moeten wachten, laat staan meer uur.
Zie edit, dus 3 a 4 uur.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?
Ook als er belangrijke spoedgevallen tussendoor moeten?
Als je drie kwartier moest wachten in een ziekenhuis zou je weglopen?
Doe maar lekker Dirk. Moet je alleen daarna niet klagen dat je je duim nooit meer goed kan bewegen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind dat jij niet doorschiet, ik was allang met mijn operatiehemdje het ziekenhuis uitgelopen als ik meer dan 3 - 4 uur zou moeten wachten, laat staan meer uur.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe maar lekker Dirk. Moet je alleen daarna niet klagen dat je je duim nooit meer goed kan bewegen.![]()
Sorry hoor, maar dit vind ik echt een kortzichtige opmerking (en als je wilde provoceren, dan vind ik dat dom). Of zou jij echt zo schijtensbenauwd worden dat je van angst wegliep? Dat had ik niet achter je gezocht.
Jij was serieus? Oké dan.quote:
Ik snap je opmerking ook niet zo goed hoorquote:
Op een gegeven moment als het na 18u word ga je je natuurlijk wel afvragen of het uberhaupt nog gaat gebeuren, maar feit is dat het gewoon een van de weinige ziekenhuizen hier in de regio is met paar OK's en specialisten, dus hoop spoedjes komen hierheen. En als ze zeggen dat ze wel écht die dag nog willen doen dan kan je weinig anders dan wachten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap je opmerking ook niet zo goed hoor
Weglopen... en dan? Moet je op een andere dag terugkomen. En weer nuchter zijn van te voren. En kunnen er weer evt. spoedgevallen tussendoor komen die nou eenmaal (logisch toch?) voorrang hebben en dan? Loop je weer weg?Je moet dan weer een nieuwe afspraak maken en dan zitten ze misschien vol en kan het weer dagen of weken duren voor je weer aan de beurt bent. En je kwaal dan, intussen? Straks groeit er iets verkeerd vast ofzo omdat jij wegliep
Principes en meningen zijn allemaal leuk en aardig maar wat is je alternatief? Jezelf opereren? Niet laten doen? Uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee. Wat dat betreft is de gezondheidszorg nog een monopolie.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:42 schreef Dirkh het volgende:
Ik zou het gewoon niet accepteren dat ik een dag moest blijven liggen wachten.
En ja, natuurlijk zijn er allerlei spoedgevallen tussen door, maar he, dat is iedere dag zo. Daar kan je redelijk op plannen.
Dat zeggikquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment als het na 18u word ga je je natuurlijk wel afvragen of het uberhaupt nog gaat gebeuren, maar feit is dat het gewoon een van de weinige ziekenhuizen hier in de regio is met paar OK's en specialisten, dus hoop spoedjes komen hierheen. En als ze zeggen dat ze wel écht die dag nog willen doen dan kan je weinig anders dan wachten.
Als je hem smeert begint die hele kermis weer opnieuw, sowieso werd er vandaag en za/zo niet geopereerd (alleen echte spoed, en dat was dit niet), dus dan zit je weer ergens volgende week. Weer dagje vrij plannen, weer maar afwachten of er dan geen spoedgevallen zijn etc. etc.
Dus tis lastig, maar je kan alleen maar wachten op zo'n moment. Al hakt dat er dan wel in ja.
Nou zoals ik al zei, tis een redelijk groot en gespecialiseerd ziekenhuis, met een aantal OK's, dus hoop spoedjes uit regio Den Haag / Delft gaan gewoon naar dat ziekenhuis. En sorry, maar hoe zie jij het voor je dat je spoedgevallen kan plannen? Ze zullen heus een OK en/of chirurg standby hebben voor spoedgevallen, maar dan nog kunnen er natuurlijk meer binnenkomen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:42 schreef Dirkh het volgende:
Ik zou het gewoon niet accepteren dat ik een dag moest blijven liggen wachten.
En ja, natuurlijk zijn er allerlei spoedgevallen tussen door, maar he, dat is iedere dag zo. Daar kan je redelijk op plannen.
Dirk zou dan allang naar huis zijn gegaan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hallo![]()
Ll wat een lange dag zeg![]()
Maar ja ik zat met mijn elleboog van 11.30 tot 18.30uur op de SEH voordat er ook maar een dokter naar de foto's had gekeken en toen viel het computersysteem waarmee je ze kan bekijken uit en moest er een radioloog vanaf huis komen om ze live te gaan bekijken. Mijn meneer werd gillend gek
Ik weet nog dat Muis een keer hier vertelde dat ze een keer helemaal met haar ouders naar Utrecht (geloof ik) was gereden voor de bestraling en toen ze daar kwam bleek het apparaat stuk. Wachten, wachten, wachten.. want het leek er op dat ie nog wel gerepareerd kon worden. Dat bleek dus niet meer zo die dag, uiteindelijk, en toen konden ze dat hele takkestuk weer terug rijden, voor nietsquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hallo![]()
Ll wat een lange dag zeg![]()
Maar ja ik zat met mijn elleboog van 11.30 tot 18.30uur op de SEH voordat er ook maar een dokter naar de foto's had gekeken en toen viel het computersysteem waarmee je ze kan bekijken uit en moest er een radioloog vanaf huis komen om ze live te gaan bekijken. Mijn meneer werd gillend gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |