Ik heb gewoon onder mijn eigen account, zonder schaamte Sieneke staan promoten op Twitter en deze PMS-ers vallen allemaal over het woordje "Grappig" en gaan de dramaqueen uithangen.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
'Echt leuk' (mind the heart!!!!!!!!!) is nog altijd een stuk positieverderderder dan 'wel grappig
'.
En ja, die gaap heb ik er zelf bij verzonnen. For drama
Welnee lama hangenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon onder mijn eigen account, zonder schaamte Sieneke staan promoten op Twitter en deze PMS-ers vallen allemaal over het woordje "Grappig" en gaan de dramaqueen uithangen.
In need to be fluft, quick!
*Popcorn spontaan wegschuift.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nietussssssssssss jij wilde drinken!
Wil je vechtuh? Op je bolle ogen!
quote:
Weltrusten Piscesquote:Op donderdag 29 april 2010 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet van niks.Ik ga naar bed, morgen fris vroeg op pad.
Trusten wappertjes, voor straks![]()
Weltrustenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:54 schreef Enfermera het volgende:
Ja, trusten allemaal. Ik ga ook pitten! Mijn wekker staat op 5:45![]()
*pakt nog een handje popcorn*quote:Op donderdag 29 april 2010 22:55 schreef Dirkh het volgende:
Zie je nou wat je hebt gedaan met je vijandigheid Greys, iedereen gaat naar bed.
Nou, dat zou ze nu na al die miscommunicatie al tien minuten toch wél eens in de gaten moeten hebben?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Té grappig gewoon, die live uitzending van IHVH. Linda heeft totaaaaal niet door dat er vertraging op de lijn zit.
Vijandigheid is my middle name, jeweetzquote:Op donderdag 29 april 2010 22:55 schreef Dirkh het volgende:
Zie je nou wat je hebt gedaan met je vijandigheid Greys, iedereen gaat naar bed.
Nee jouw middle name is joehoeoeoeoequote:Op donderdag 29 april 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Vijandigheid is my middle name, jeweetz
Muizelientje McArmy, slaap lekker!
*doorknabbelt en afwachtquote:Op donderdag 29 april 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Vijandigheid is my middle name, jeweetz
Muizelientje McArmy, slaap lekker!
Ik heb amper tot niet gejoehoeeeeeeeeeed op de persdagquote:Op donderdag 29 april 2010 22:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee jouw middle name is joehoeoeoeoe
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb amper tot niet gejoehoeeeeeeeeeed op de persdag
Toch? Toch? Tochhhhhh?
Is ie niet leuk? Ik kan me niet voorstellen dat Danny minder leuk is dan Jensen namelijkquote:
Je liegt!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Oh MissBliss, joehooeee, daar moet je ff heen. Oh joehooee, Dirk je moet ff met die Finnen op de foto. Ja Joehoeee! hierkomen Dirk, je moet op de foto.
Joehooeee, zijn jullie homo?
Nee, bijna niet.
Het leek verdulleme wel Frans Duits 2.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ie niet leuk? Ik kan me niet voorstellen dat Danny minder leuk is dan Jensen namelijk
Vind het wel een sympathieke vent, die De Munk, eigenlijk. Of doet ie raar?
Ehmm Greys je Joehoeet wel regelmatig hoor.quote:
Dat geloof ik ook wel, maar ik heb niet gejoehoeeeeeeeeeet op de persdagquote:Op donderdag 29 april 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm Greys je Joehoeet wel regelmatig hoor.
Of het lijkt erop.
Warm of gewoon hitsig?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:05 schreef APK het volgende:
Pfew, heeft iemand een coupé vers mokka ijs voor mij om even af te koelen?
Een coupé? Heb je aan een coupe niet genoeg?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:05 schreef APK het volgende:
Pfew, heeft iemand een coupé vers mokka ijs voor mij om even af te koelen?
De Turkse Eurovisie deelnemers toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
Oh EmEl, riep jij nou net dat je Manga eng vond klinken?
Weet je wie/wat het is/zijn eigenlijk?
Uhuh.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar ik heb niet gejoehoeeeeeeeeeet op de persdag
Srsly.
Oke, Dirkh moest met die Finnen op de foto (alsof hij niet wilde...) maar ik heb aan niemand gevraagd of ze homo zijn. Eggggggnie. Geloof ik...
Je hebt zitten Googlen, admit it!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De Turkse Eurovisie deelnemers toch?
Nee Greys, je liep niet de hele dag te joehoe-en, maar joehoe gebruik je wel als een lokroep. En je lokte nogal.quote:
Ik ben koud, coupé-koud, maar op weg naar huis -van werk- kwam ik drie roadblocks met 'Ik heb de hele dag liggen dromen fans' tegen met enge mensen die boos deden omdat ik boodschappen wilde doen enzo.quote:
Ik heb niet lopen joehoeeeeeeeën naar buitenlandse deelnemersquote:Op donderdag 29 april 2010 23:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee Greys, je liep niet de hele dag te joehoe-en, maar joehoe gebruik je wel als een lokroep. En je lokte nogal.
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar ik heb niet gejoehoeeeeeeeeeet op de persdag
Srsly.
Oke, Dirkh moest met die Finnen op de foto (alsof hij niet wilde...) maar ik heb aan niemand gevraagd of ze homo zijn. Eggggggnie. Geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |