Ik heb gewoon onder mijn eigen account, zonder schaamte Sieneke staan promoten op Twitter en deze PMS-ers vallen allemaal over het woordje "Grappig" en gaan de dramaqueen uithangen.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
'Echt leuk' (mind the heart!!!!!!!!!) is nog altijd een stuk positieverderderder dan 'wel grappig
'.
En ja, die gaap heb ik er zelf bij verzonnen. For drama
Welnee lama hangenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon onder mijn eigen account, zonder schaamte Sieneke staan promoten op Twitter en deze PMS-ers vallen allemaal over het woordje "Grappig" en gaan de dramaqueen uithangen.
In need to be fluft, quick!
*Popcorn spontaan wegschuift.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nietussssssssssss jij wilde drinken!
Wil je vechtuh? Op je bolle ogen!
quote:
Weltrusten Piscesquote:Op donderdag 29 april 2010 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet van niks.Ik ga naar bed, morgen fris vroeg op pad.
Trusten wappertjes, voor straks![]()
Weltrustenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:54 schreef Enfermera het volgende:
Ja, trusten allemaal. Ik ga ook pitten! Mijn wekker staat op 5:45![]()
*pakt nog een handje popcorn*quote:Op donderdag 29 april 2010 22:55 schreef Dirkh het volgende:
Zie je nou wat je hebt gedaan met je vijandigheid Greys, iedereen gaat naar bed.
Nou, dat zou ze nu na al die miscommunicatie al tien minuten toch wél eens in de gaten moeten hebben?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Té grappig gewoon, die live uitzending van IHVH. Linda heeft totaaaaal niet door dat er vertraging op de lijn zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |