Inclusief g exclusief w en l.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:41 schreef jitzzzze het volgende:
dat klinkt wel veel. 500 huur op een kleine 1000 inkomsten. Of is het inclusief gwl?
Dude.... waar? In Delfzijl zekerquote:Op donderdag 29 april 2010 19:23 schreef Oksel het volgende:
450 ex g/w/l voor een vrijstaande boerderij.
maar met alle andere lasten haal je die 950 zo. Of zijn de mijne zo hoog?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:22 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Inclusief g exclusief w en l.
kennelijk nietquote:Op donderdag 29 april 2010 20:40 schreef Leonidas82 het volgende:
700 exl
woon dan wel in een historisch grachtenpand, 100m2, 5 kamers, badkamer met bad en douche, uitzicht op de gracht en terras in hartje centrum.
Veel geld ja, maar met 2 inkomens prima te doen!
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kennelijk niet
voor de zekerheid eerst een uitkering aanvragen?
Kamers tellen niet meequote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:26 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dude.... waar? In Delfzijl zeker
ik had het toendertijd gevonden via zo'n website als kamernet. Komen heel af en toe woningen op, en als je snel toehapt en een beetje geluk hebtquote:Op donderdag 29 april 2010 23:13 schreef Quickie_Butt het volgende:
hmm vrij uiteenlopende bedragen wel. Ik denk dat er wel verschil inzit of je particulier huurt of via een woningcorporatie. Particuliere huur is voor mij sowieso geen optie, dat is gewoon te duur. Ik sta nu 3 jaar ingeschreven bij de woningbouw hier dus hopelijk komt er binnenkort wat leuks voorbij.
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:44 schreef heiden6 het volgende:
Ik woon antikraak, betaal 175 euro per maand en dat is inclusief een verplichte 25 euro voor het een keer per maand laten bijwerken van de tuin. Inkomen is op dit moment zo'n 800 euro netto maar vanaf volgende week als het goed is het dubbele.
Ja, er zit een flinke tuin bij de woning en de eigenaar van de huizen hier (Woonbron) heeft geëist dat één keer in de maand de tuin wordt bijgehouden, het antikraakbedrijf laat dat dus een keer in de maand doen door een soort van sociale werkplaats-bedrijf en belast hiervoor 25 euro per maand door aan de bewoner/beheerder. Dus voor de woning zelf betaal ik 150 euro per maand, of althans, het hele zooitje wordt om de twee maanden geïncasseerd (2 x 175 euro).quote:
Dit dus.quote:
Ik heb een verdieping in een huis, telt dat wel meequote:Op donderdag 29 april 2010 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kamers tellen niet mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |