Raar!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een week of twee geleden een shirt besteld op de site, waarvan de totale waarde op 27,90 uitkwam inc. verzending. Nu ga ik kijken of het al op de post is... staat er ineens dat de totale waarde 82,60 is?!
volgens mij valt het wel mee, er staan nu iig nieuwe bestellingen ineensquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:42 schreef pinquit het volgende:
[..]
dat vind ik dus flink balen!ik heb ze geruild omdat ik t met korting had gekocht, had ik natuurlijk bij de nieuwe bestelling alsnog kunnen doen, maartoch.
daarom twijfelde ik ook over betalen, maar heb nu toch betaald. als ze de artikelen dan niet leveren word ik boohoos
Huhquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een week of twee geleden een shirt besteld op de site, waarvan de totale waarde op 27,90 uitkwam inc. verzending. Nu ga ik kijken of het al op de post is... staat er ineens dat de totale waarde 82,60 is?!
Ik heb de tekst kleiner gemaakt. Ik hoop dat het iets heeft geholpen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
Op mobiel is het trouwens heel iriitant die tekst, neemt het hele beeld in beslag
Nu is het beter jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb de tekst kleiner gemaakt. Ik hoop dat het iets heeft geholpen.
Hij is gaaf jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:50 schreef Eva4Evah het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw ik vind deze zo tof heIk zag iemand ermee lopen, en hij stond echt mooi
Ja inderdaad, daarom heb ik hem ook zelf niet besteld. Hijs echtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij is gaaf jamaar toen ik 'm zelf aan had vond ik het toch een beetje overdone, hoe vaak ga je zoiets dragen?
Oh echtttquote:
Ja, valt raar en lijkt op een hobbezak.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
Heeft iemand deze trouwens:
[ afbeelding ]
Ik krijg hem van de week binnen en ik wil weten of hij lekker zit/valt.
Oh god.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:52 schreef manda-rijn het volgende:
Ik herken het! De grote deel van mijn bestelling is ook in behandeling genomen! Zelfs dingen die ze pas half juni zouden leveren. Alleen nu klopt mijn eindbedrag niet, dus ben benieuwd wat ze ermee hebben gedaan
Good, I like that.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, valt raar en lijkt op een hobbezak.
o...ik dacht dat het aan mijn internet lagquote:Op zondag 2 mei 2010 12:27 schreef maartjeh het volgende:
Mweh, de site doet het niet.
Die zoek ik echt al eeuwen,quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:50 schreef Eva4Evah het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw ik vind deze zo tof heIk zag iemand ermee lopen, en hij stond echt mooi
Hij stond er gister opeens weer op. Zonet ook nog wel in maat 38 en 40. Blijf volhouden!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die zoek ik echt al eeuwen,. Hij was toen uitverkocht en heb 'm nooit meer gezien
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |