Ze zit vanaf zaterdag 2 weken op Mauritius.quote:
* in Agenda zet.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze zit vanaf zaterdag 2 weken op Mauritius.
Dus gebruinde chick over 3 weken hier!
helaas met melkwitte tieten aangezien topless zonnen uit isquote:Op donderdag 29 april 2010 16:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze zit vanaf zaterdag 2 weken op Mauritius.
Dus gebruinde chick over 3 weken hier!
Om het maar niet te hebben over de postcount.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tegenover:
Wat zei ik nou net, ik doe ook andere dingen dan vakkenvullen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat soort werk doe je toch niet meer als je al 1 jaar studeert
In Nederland ja, maar:quote:Op donderdag 29 april 2010 16:57 schreef Dewardo het volgende:
[..]
helaas met melkwitte tieten aangezien topless zonnen uit is
Dat vakkenvullen kut isquote:Op donderdag 29 april 2010 16:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat zei ik nou net, ik doe ook andere dingen dan vakkenvullen.En wat makt dat nou weer uit
Daar kunnen idd mooie tussenzitten!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In Nederland ja, maar:
A: Ze zit in het buitenland.
B: Ze is Russisch/Pools/Oekraïens oostblokker
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Om het maar niet te hebben over de postcount.
Alexandraquote:Op donderdag 29 april 2010 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In Nederland ja, maar:
A: Ze zit in het buitenland.
B: Ze is Russisch/Pools/Oekraïens oostblokker
Ik zou ook nieuwsgierigerder worden.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar kunnen idd mooie tussenzitten!
Ik word alsmaar nieuwsgieriger!
Oksanaquote:
En er trots op MoFoquote:Op donderdag 29 april 2010 17:00 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Jij bent dus meer nerd dan ik ben
mn zus heeft er 3, maar ziet er nog uit als 25quote:Op donderdag 29 april 2010 17:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou ook nieuwsgierigerder worden.
Maakt het uit dat ze al 2 kids heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ambition is a poor excuse for not having sense enough to be lazy" - Edgar Bergen
quote:
EPIC FAIL.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ik schiet niet op met naar de 30k te gaan
duh dat isset ook maar als bijbaantje wel te doen lijkt mequote:
Nee.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:02 schreef c0nd0r het volgende:
Mensen die jaloers zijn op een hoge postcount
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mensen die ontkennen jaloers te zijn op een hoge postcount
quote:
Ow ja sorry.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat deed ik expres om te laten zien dat ik geen postcount geil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ja sorry.en toch, ik doe mijn ondertitel nu eer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:02 schreef Dewardo het volgende:
[..]
mn zus heeft er 3, maar ziet er nog uit als 25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een kleine 200 tot de 30Kquote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
ik wil wel in de mailinglist voor de zipquote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef c0nd0r het volgende:
Nou ik ga maar eens op huis aan!
Ez. Ik verwacht binnenkort pix in mn PM box
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:05 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ik wil wel in de mailinglist voor de zip
dan join je ook de top 500/die ben je al gejointquote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Nog een kleine 200 tot de 30K
Ja hoor gaat prima. Ik vraag me eigenlijk af of naatje wel werkt heeft. Zo niet, dan moet hij zijn bek houden te zeuren.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
duh dat isset ook maar als bijbaantje wel te doen lijkt me
En tochquote:Op donderdag 29 april 2010 17:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja hoor gaat prima. Ik vraag me eigenlijk af of naatje wel werkt heeft. Zo niet, dan moet hij zijn bek houden te zeuren.
werken is sowieso voor paupersquote:Op donderdag 29 april 2010 17:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja hoor gaat prima. Ik vraag me eigenlijk af of naatje wel werkt heeft. Zo niet, dan moet hij zijn bek houden te zeuren.
inderdaadquote:Op donderdag 29 april 2010 17:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
lang leve Nederlandquote:
het is te treurig voor woordenquote:
Damn. Ik sta er bijna inquote:29829
wass machst du jetzt auf 1. Mai?quote:
latersquote:Op donderdag 29 april 2010 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Weekend houden. Auf wiedersehen homies!
quote:
ja je weet wel.. dag van de arbeid enzoquote:
Kuilen graven op Scheveningenquote:Op donderdag 29 april 2010 17:32 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ja je weet wel.. dag van de arbeid enzo
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:32 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ja je weet wel.. dag van de arbeid rellen enzo
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat die je hart gebroken heeft, omdat zij mij meer mag dan jou
Neequote:Op donderdag 29 april 2010 17:33 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dacht je dat ik je serieus leuk vond?
wel lekker weer ervoorquote:
volgens mij lul jij je helemaal klem zometeen heb ik het ideequote:
dat ik me helemaal klem zuip is wat andersquote:Op donderdag 29 april 2010 17:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
volgens mij lul jij je helemaal klem zometeen heb ik het idee
En het gespreksonderwerp is al beëindigdquote:Op donderdag 29 april 2010 17:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
volgens mij lul jij je helemaal klem zometeen heb ik het idee
aah okeequote:Op donderdag 29 april 2010 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En het gespreksonderwerp is al beëindigd
dat doe ik vanavond welquote:Op donderdag 29 april 2010 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat ik me helemaal klem zuip is wat anders
Hopen dat het maandag nog mooi weer is ja, anders bier zuipuhquote:
Lul er maar weer overheen.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
Hadden jullie die avatar van bio al gezien![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Lul er maar weer overheen.
Met je lulverhaaltjes. Zoals altijd.
komt goedquote:Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hopen dat het maandag nog mooi weer is ja, anders bier zuipuh
Waar wil je het over hebben stoepquote:Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Lul er maar weer overheen.
Met je lulverhaaltjes. Zoals altijd.
Je vader.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben stoep
probleem is alleen dat ik dinsdag om 08:00 school hebquote:Op donderdag 29 april 2010 17:41 schreef Dewardo het volgende:
[..]
komt goedheb ook een hoop kratten bier ingeslagen
ik maandag een begrafenis.. weg zondagnachtdoortrekfeestquote:Op donderdag 29 april 2010 17:42 schreef 3keernix het volgende:
[..]
probleem is alleen dat ik dinsdag om 08:00 school heb
dat is kut man...quote:Op donderdag 29 april 2010 17:43 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ik maandag een begrafenis.. weg zondagnachtdoortrekfeest
Oké dan.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat jammer nou, hij heeft maar 1 zoon en dat ben ik, en mij misbruikt ie niet
Wat is de volgende oveluatiequote:Op donderdag 29 april 2010 17:47 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeldzaam kut inderdaad.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
Hadden jullie die avatar van bio al gezien![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:03 schreef timmmmm het volgende:
Dat monument van Koninginnedag Apeldoorn is wel goed bedacht. Het ziet eruit als een verkeersdrempel.
snelheid remmende maatregel.. op zich goed over nagedachtquote:Op donderdag 29 april 2010 18:03 schreef timmmmm het volgende:
Dat monument van Koninginnedag Apeldoorn is wel goed bedacht. Het ziet eruit als een verkeersdrempel.
Nee.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
Heb jij nog meisjes van achteren genomen destijds, stoep
Klein beetje toeslag geloof ikquote:Op donderdag 29 april 2010 19:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Krijg je zeker wel dubbel of driedubbel betaald?
Oh ja hoor, dat heb ik al gedaan.quote:
Daar meot een piemel in?quote:
Morgen ga ik slapen.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen ga ik naar Iron Man 2
Waarom niet?quote:
Ik wil ook.quote:
Hoi.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja inderdaad, waar is iedereen? Koninginnenacht ofzo? Terwijl ;t nog geen nacht is
STOEPEYquote:
Geen piemels in mijn mondquote:Op donderdag 29 april 2010 19:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Ik wil ook.
Eerst in bad.
In Ricks mond bedoelde ikquote:
Ik zei nog een keer hoi tegen jou, mocht je eroverheen gelezen hebben.quote:
Dat weet ik, maar ik blijf niet reageren.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zei nog een keer hoi tegen jou, mocht je eroverheen gelezen hebben.
IJsgodquote:
Ohja. Je haat mij natuurlijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik blijf niet reageren.
[..]
IJsgod
Ewa ijschickie alles chill in the crib ?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik blijf niet reageren.
[..]
IJsgod
Nee.quote:
Ja hoor. Ondanks alles gaat ;t best goed.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:32 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ewa ijschickie alles chill in the crib ?(
)
Ik zal je een ijsje voerenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja hoor. Ondanks alles gaat ;t best goed.
Damn, dat klinkt emo.
Ik wil ijs op m;n voeten.quote:
Welles.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja hoor. Ondanks alles gaat ;t best goed.
Damn, dat klinkt emo.
Maakt niet uit. Het verkoelt m;n pijnlijke voetjes.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:39 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Maar maar maar maar maar....
Dan smelt het
Dan ga je onder de koude douche staanquote:Op donderdag 29 april 2010 20:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Het verkoelt m;n pijnlijke voetjes.
Nee.quote:
Onze douche doet niet aan koudquote:Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Dan ga je onder de koude douche staanIJs is te kostbaar om te laten smelten
Oke dat is goed en terwijl jou voetjes afkoelen gaan we ijsparty houdenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Onze douche doet niet aan koudEn ik wil ijs. IJsblokjes mogen ook.
Jaaaaquote:Op donderdag 29 april 2010 20:52 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Oke dat is goed en terwijl jou voetjes afkoelen gaan we ijsparty houden
Hoer. Niet eens delen he?quote:
Morgen naar Amsterdam. Zaterdag eerst uitslapen dan naar de bios en zondag zie ik nog wel jij dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
En wat gaan wij allemaal doen dit weekend ?
Ik ga morgen naar de bios ( Iron man 2 ) oma en oma eten.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morgen naar Amsterdam. Zaterdag eerst uitslapen dan naar de bios en zondag zie ik nog wel jij dan?
Die ga ik dus zaterdag zienquote:Op donderdag 29 april 2010 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de bios ( Iron man 2 ) oma en oma eten.
De rest zie ik nog wel
Daarom dus zaterdag, anders misschien ook wel morgenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lijkt me super tof
Ik ga morgen alleen, want er kan niemand mee.
Heb geen zin om te wachten
Waarom ga je naar Amsterdam? Rotzooi maken wat een week lang blijft liggen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morgen naar Amsterdam. Zaterdag eerst uitslapen dan naar de bios en zondag zie ik nog wel jij dan?
Wat andersquote:Op donderdag 29 april 2010 21:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom ga je naar Amsterdam? Rotzooi maken wat een week lang blijft liggen.
En als ik alleen ga dan kan niemand mij storen onder de filmquote:Op donderdag 29 april 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom dus zaterdag, anders misschien ook wel morgen
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat andersnee ik ga voor fans duits en gerad joling nou goed
Dan ga ik ook nooit met jou delen.quote:
Die grote wil ik wel delenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan ga ik ook nooit met jou delen.
Gelukkig maar.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
volgens mij heb jij nooit er goed naar gekeken
Wat raar nou.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als ik die mis
Heus wel. Ik had alleen zin om en adriaaaaaan te zeggen!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
volgens mij heb jij nooit er goed naar gekeken
Adriaan is met pensioenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus wel. Ik had alleen zin om en adriaaaaaan te zeggen!
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus wel. Ik had alleen zin om en adriaaaaaan te zeggen!
Geile beer!quote:
Koninginnenacht. Ik wil niet opstaan om bier te pakken. Ik heb sowieso meer zin in goldstrike, maar dat staat boven.quote:
Dat klopt. Door m;n werk gisteren en vandaag heb ik er een nog ergere hekel aanquote:
Ik dacht dat je voorlopig niet zou drinken?quote:
alleen vanavond...quote:Op donderdag 29 april 2010 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voorlopig niet zou drinken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
alleen vanavond...waarom drink je niet meer ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerquote:Op donderdag 29 april 2010 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Koninginnenacht. Ik wil niet opstaan om bier te pakken. Ik heb sowieso meer zin in goldstrike, maar dat staat boven.
Ivm. mijn gezondheid vooral...quote:Op donderdag 29 april 2010 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
waarom drink je niet meer ?
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ivm. mijn gezondheid vooral...Ga je dan rellen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overgevenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]Nee, niet dat soort problemen...
tot 1 uur ongeveerquote:Op donderdag 29 april 2010 22:14 schreef Dewardo het volgende:
dus, wie blijft er vanavond stuf op fok hangen samen met mij?
Ik blijf nog wel een tijdjequote:Op donderdag 29 april 2010 22:14 schreef Dewardo het volgende:
Ik ga over een half uurtje weer tv kijken als je 't niet erg vindt...quote:Op donderdag 29 april 2010 22:14 schreef Dewardo het volgende:
quote:
quote:
gezelligquote:Op donderdag 29 april 2010 22:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ga over een half uurtje weer tv kijken als je 't niet erg vindt...
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
alleen vanavond...Foei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je maar voorzichtig bent liefje, en anders moet je gaan stoepkrijten
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
En jij mag ook mee feestenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Foei.
Ik heb nu geen zin in een feestje.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef Flashbag het volgende:
[..]
En jij mag ook mee feesten![]()
Godverdomme mn kat wil niet thuis komenDie is al sinds 19:00 weg
ik wil dat beest binnen hebben zodat ik niet steeds hoef te kijken of hij er al is
Doe ik...quote:Op donderdag 29 april 2010 22:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Foei.
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb nu geen zin in een feestje.
Mijn kat wou bij mij op schoot komen liggen, maar ik had al een laptop.
Misschien hadden we er een schoolbord bij moeten doenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Doe ik...![]()
![]()
En ehm... stoepkrijten... in het donker, in de regen?!![]()
Minoes.quote:
Sammy en Mowgli ( dat apenjoch uit junglebookquote:
Ik kan koekjes gaan bakken?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien hadden we er een schoolbord bij moeten doen
Je regenboogtraploper dan maar?
Wat gemeen!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:26 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Sammy en Mowgli ( dat apenjoch uit junglebook) Ik wou mowgli sjippie noemen MAAR DAT MOCHT NIET VAN MN MOEDER WANT DAT WAS STOM EN DIT WAS LEUK BLABLABBLA
Stomme moeders
Ik heb ;t niet bedachtquote:
Ja maar, ja maar... het zijn Harry Potter chocolate chip cookies... die zijn veel te lekker om uit te delen... (althans, dat denk ik, ik heb ze nog nooit geprobeerdquote:Op donderdag 29 april 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat koekjes meestal lekker zijn
Probeer het een keertjequote:Op donderdag 29 april 2010 22:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... het zijn Harry Potter chocolate chip cookies... die zijn veel te lekker om uit te delen... (althans, dat denk ik, ik heb ze nog nooit geprobeerd)...
Graag, maar ik moet ze wel zelf maken... en volgens mij heb ik niet eens alle ingredienten in huis...quote:
een volgende keer beterquote:Op donderdag 29 april 2010 22:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Graag, maar ik moet ze wel zelf maken... en volgens mij heb ik niet eens alle ingredienten in huis...
NET GOED! beetje alles voor baard en erwin zelf houdenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Graag, maar ik moet ze wel zelf maken... en volgens mij heb ik niet eens alle ingredienten in huis...
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:36 schreef Flashbag het volgende:
[..]
NET GOED! beetje alles voor baard en erwin zelf houden
welke smaken?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:36 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik maak wel pizza straks... daar heb ik er 3 van...![]()
Doe zo dan maar lekker delenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Texas, Turkish Lahmacun Style en Margherita
Egoïst hou het maarquote:Op donderdag 29 april 2010 22:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
GVD eerst mijn koekjes in willen pikken en nou ook nog mijn pizza?!![]()
De eerste en de laatste zijn lekkerquote:Op donderdag 29 april 2010 22:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Texas, Turkish Lahmacun Style en Margherita
Jullie mogen het komen halen...quote:
lolquote:Op donderdag 29 april 2010 22:39 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Egoïst hou het maar![]()
Shoarma met patat party bij mij en bier natuurlijk![]()
PS: Ik hou nog steeds van je kale hoofd erwin maar erwin en baard
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jullie mogen het komen halen...
niet als het morgen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik zie je niet zo 3 pizza's naar binnen werken
![]()
De 2e ook hoor...quote:Op donderdag 29 april 2010 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De eerste en de laatste zijn lekker
Wat is er nou weer mis met mijn baard?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:39 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Egoïst hou het maar![]()
Shoarma met patat party bij mij en bier natuurlijk![]()
PS: Ik hou nog steeds van je kale hoofd erwin maar erwin en baard
Die wil ik maar al te graag proberen want lamhacum van de turkquote:Op donderdag 29 april 2010 22:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
De 2e ook hoor...
[ afbeelding ]
Lekker pittig...
Ik wil ze ook makenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... het zijn Harry Potter chocolate chip cookies... die zijn veel te lekker om uit te delen... (althans, dat denk ik, ik heb ze nog nooit geprobeerd)...
Je moest eens weten...quote:Op donderdag 29 april 2010 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
niet als het morgen isen ik zie je niet zo 3 pizza's naar binnen werken
![]()
Niks voor mijquote:Op donderdag 29 april 2010 22:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
De 2e ook hoor...
[ afbeelding ]
Lekker pittig...
Nou kijk: Erwin bestaat uit 3 delen : Kale hoofd , Middenstuk en de baard. En bij Erwin is het kale hoofd gewoon heilig dus die doet mij zulke dingen niet aanquote:Op donderdag 29 april 2010 22:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met mijn baard?
Niks tegen zijn baard! Zijn baard is tof!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Nou kijk: Erwin bestaat uit 3 delen : Kale hoofd , Middenstuk en de baard. En bij Erwin is het kale hoofd gewoon heilig dus die doet mij zulke dingen niet aanDus lijkt het logisch dat het middenstuk ( Erwin ) en de baard in het ik-geef-geen-pizza-en-koekjes-aan-Flashbag complot zitten. Logisch dus.
Pas maar op! straks pakt hij je ijsje afquote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks tegen zijn baard! Zijn baard is tof!
omgquote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Nou kijk: Erwin bestaat uit 3 delen : Kale hoofd , Middenstuk en de baard. En bij Erwin is het kale hoofd gewoon heilig dus die doet mij zulke dingen niet aanDus lijkt het logisch dat het middenstuk ( Erwin ) en de baard in het ik-geef-geen-pizza-en-koekjes-aan-Flashbag complot zitten. Logisch dus.
Dat doet hij niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Pas maar op! straks pakt hij je ijsje af
Koninginnedag is ook een stom feestquote:Op donderdag 29 april 2010 22:48 schreef Desunoto het volgende:
Wat een pauperzooi in de stad zeg. Vorig jaar was beter.
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat doet hij niet.
Alleen mijn beertjeschips
IS DIE NEIT!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:48 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Maar die van Erwin blijkt evil te zijn!
Die waren van mij...quote:Op donderdag 29 april 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat doet hij niet.
Ja!quote:
Pom beertjesquote:Op donderdag 29 april 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat doet hij niet.
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:48 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Maar die van Erwin blijkt evil te zijn!
Die geen koekjes en pizza wil delen met de medemensquote:Op donderdag 29 april 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IS DIE NEIT!
Erwin is een lieve grote knuffelbeer
Je vergeet geil...quote:Op donderdag 29 april 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IS DIE NEIT!
Erwin is een lieve grote knuffelbeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |