en al helemaal niet op blondquote:Op donderdag 29 april 2010 15:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En zo snel word jij niet verliefd...
En hij dan ook op mij?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja... en een barman waar je gelijk verliefd op wordt
Daar lijk het wel op ja!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:41 schreef Belsezar het volgende:
Is de banner van de OP trouwens aangepast? Ben een tijdje weggeweest en het lijkt wel of er andere teksten langskomen
nee.. die eer wil ikquote:
iPadchick, ik dacht dat apple pas in juli met een nieuw product zou komen.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Pffff, te warm, maar wel mooi uitzicht hier.
net een kwartier iPadchick staan masseren.
Ach gelukkig is mijn stukje van de originele OP nog half in tactquote:
Goedzo!quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. die eer wil ik
maar je mag m bekijken
Was andersom niet beter geweest?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:41 schreef HeatWave het volgende:
net een kwartier iPadchick staan masseren.
Fully touchscreen, every inchquote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
iPadchick, ik dacht dat apple pas in juli met een nieuw product zou komen.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. die eer wil ik
maar je mag m bekijken
want?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goedzo!![]()
Het gaat wel rappoklappo nu in Singles... pff, gelukkig nog maar 18 minuutjes en dan:
PARTYTIIIIIIIIIIIIIIIIIIME!!![]()
![]()
![]()
Verstandigquote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef Tally het volgende:
Ik wil zelf eerst nog even oefenen op mijn bochtenwerk voor ik het circuit op ga
Welk stukje?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach gelukkig is mijn stukje van de originele OP nog half in tact
wel, maar jij liep al naar die andere toequote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij zag je niet eens staan
en als dat wel zo was, had ie mij niet laten bestellen
Flarden van het eerste stukje onder de banner.quote:
prima, doe ik mn tietenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
tss. Ik gooi gewoon al mijn charmes in de strijd!
Alleen als ze zijn broek zou masserenquote:
Anders rij ik de rest in de wegquote:
K-Nach!!!quote:
Oja. Daar kan ik niet aan meedoenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
K-Nach!!!
Ben al helemaal in het oranje gekleed. Mijn Duitse collega's komen niet meer bij.
Nu wil ik eigenlijk wel een fotoquote:Op donderdag 29 april 2010 15:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
K-Nach!!!
Ben al helemaal in het oranje gekleed. Mijn Duitse collega's komen niet meer bij.
Wat zou jij doen als een duitser in NL tijdens oktoberfest op kantoor komt in lederhosen met een hoedje op?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
K-Nach!!!
Why not?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oja. Daar kan ik niet aan meedoen
gaat m niet worden..quote:Op donderdag 29 april 2010 15:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als jij zo een man wilt veroveren, ga je gang.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als een duitser in NL tijdens oktoberfest op kantoor komt in lederhosen met een hoedje op?
Epic fail. Ben je palletsorteerder of zo?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
K-Nach!!!
1. ziektewetquote:
ik ga enquetes rondsturen over hoe ik me het beste kan kleden, mn haar kan doen en me kan gedragen, blablablaquote:
Zou het eigenlijk eens uit moeten proberenquote:
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:47 schreef DerUberMensch het volgende:
[..]
Epic fail. Ben je palletsorteerder of zo?
HEY!quote:
Ik heb het toch gezien, en daarbij jij zegt zelf dat het niks gaat wordenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
HEY!![]()
zit mijn barman eens niet weg te geven
flesjequote:Op donderdag 29 april 2010 15:49 schreef Kreator het volgende:
Voorlopig geen meet lijkt me zo. En ik moet al 3 uur plassen maar ik heb geen zin om op te staan..
Hey dude dat is slecht voor je prostraat. Je wilt toch niet al vroeg aan de blauwe pillen gaan?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:49 schreef Kreator het volgende:
Voorlopig geen meet lijkt me zo. En ik moet al 3 uur plassen maar ik heb geen zin om op te staan..
waar zeg ik dat het niks gaat worden?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb het toch gezien, en daarbij jij zegt zelf dat het niks gaat worden
Haal anders even wat bij de bakkert...quote:Op donderdag 29 april 2010 15:49 schreef Kreator het volgende:
Oh ja... Kut.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1. ziektewet
2. oorpijn wat de geluiden van feestgedruis niet kan waarderen
![]()
het had ook geen weekje later gekund natuurlijk ..
maar dinsdag mag ik huisje kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |