en al helemaal niet op blondquote:Op donderdag 29 april 2010 15:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En zo snel word jij niet verliefd...
En hij dan ook op mij?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja... en een barman waar je gelijk verliefd op wordt
Daar lijk het wel op ja!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:41 schreef Belsezar het volgende:
Is de banner van de OP trouwens aangepast? Ben een tijdje weggeweest en het lijkt wel of er andere teksten langskomen
nee.. die eer wil ikquote:
iPadchick, ik dacht dat apple pas in juli met een nieuw product zou komen.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Pffff, te warm, maar wel mooi uitzicht hier.
net een kwartier iPadchick staan masseren.
Ach gelukkig is mijn stukje van de originele OP nog half in tactquote:
Goedzo!quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. die eer wil ik
maar je mag m bekijken
Was andersom niet beter geweest?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:41 schreef HeatWave het volgende:
net een kwartier iPadchick staan masseren.
Fully touchscreen, every inchquote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
iPadchick, ik dacht dat apple pas in juli met een nieuw product zou komen.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. die eer wil ik
maar je mag m bekijken
want?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goedzo!![]()
Het gaat wel rappoklappo nu in Singles... pff, gelukkig nog maar 18 minuutjes en dan:
PARTYTIIIIIIIIIIIIIIIIIIME!!![]()
![]()
![]()
Verstandigquote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef Tally het volgende:
Ik wil zelf eerst nog even oefenen op mijn bochtenwerk voor ik het circuit op ga
Welk stukje?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach gelukkig is mijn stukje van de originele OP nog half in tact
wel, maar jij liep al naar die andere toequote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij zag je niet eens staan
en als dat wel zo was, had ie mij niet laten bestellen
Flarden van het eerste stukje onder de banner.quote:
prima, doe ik mn tietenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
tss. Ik gooi gewoon al mijn charmes in de strijd!
Alleen als ze zijn broek zou masserenquote:
Anders rij ik de rest in de wegquote:
K-Nach!!!quote:
Oja. Daar kan ik niet aan meedoenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
K-Nach!!!
Ben al helemaal in het oranje gekleed. Mijn Duitse collega's komen niet meer bij.
Nu wil ik eigenlijk wel een fotoquote:Op donderdag 29 april 2010 15:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
K-Nach!!!
Ben al helemaal in het oranje gekleed. Mijn Duitse collega's komen niet meer bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |