Jan de gebakken garnaalquote:
quote:Rapper Brace in cel voor ontvoering
AMSTERDAM - Rapper Brace is donderdag door de rechtbank in Amsterdam veroordeeld tot zestien maanden celstraf, waarvan vier maanden voorwaardelijk. De rechtbank acht bewezen dat de 23-jarige artiest zich in januari medeschuldig heeft gemaakt aan vrijheidsberoving, afpersing en het overtreden van de wapenwet. Het Openbaar Ministerie (OM) had 24 maanden celstraf geëist.
Brace zou in januari met twee anderen iemand hebben ontvoerd in Almere en met een auto naar een loods in Amsterdam-Noord gebracht. Later is het slachtoffer teruggebracht naar Almere om zijn portemonnee en bankpas op te halen. Brace bestuurde de wagen. Het slachtoffer heeft zijn pinpas en -code moeten afgeven en de daders hebben geld van zijn rekening gehaald.
Het was toch henk en anjaquote:Op donderdag 29 april 2010 16:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Jan de gebakken garnaal
Net zoals Henk en Ingrid in de PVV-mentaliteit
kinderen zijn zo makkelijk blij te maken hequote:
?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
WAAROM HEEFT NIEMAND ZULKE LIEVE NAAMPJES VOOR MIJ.![]()
![]()
Henk gaat vreemd. Is wel logisch. Ingrid is een burgertrutjequote:
Er zijn geen naampjes lief genoeg om jou afdoende te beschrijvenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
![]()
moet dat danquote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
![]()
Liefiepiefiehartendiefiequote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
![]()
dat was al een tijdje terug toch?quote:
whehehehequote:Op donderdag 29 april 2010 16:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik geloof dat naatje niet altijd van deze tijd is
quote:
Verkiezingsprogram PVV.quote:Henk en Ingrid betalen voor Ali en Fatima
Neuken?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Liefiepiefiehartendiefie
Hoe beroerd kan je spellen om het mooi te laten lijken
Forum Opties | |