Ja, want ik mag niet in stilte doodgaan. Dus dan maar een boel zeeuwen meenemen, dan heeft mijn leven nog wat zin.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ok ik kan het niet meer voor me houden; WAT DE FOK IS EEN VESTING?
Behalve zoeen Middeleeuws geval dan.
quote:
jaa behalve dan dat ik hetzelfde probleem als jij heb! Maar goed.. Houdt je van de straat he!?quote:
Ik wist niet dat je liever de gay variant had...quote:
Een heeeeeel klein beetje. Het is toch wel jammer dat een relatief redelijk grote stad zo verschrikkelijk weinig uitgaansgelegenheid heeft. Roosendaal, een ongeveer even grote stad, misschien zelfs wel kleiner, met de nieuwbouw, heeft echt 2x zoveel.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Het is gewoon het oude centrum. De enige plek waar nog een beetje leven is hier snachts.
Volgens mij heb ik het wel eens horen vallen ja toen ik nog regelmatig in die contrijen kwamquote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
Het is gewoon het oude centrum. De enige plek waar nog een beetje leven is hier snachts.
d0hquote:Op donderdag 29 april 2010 15:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je liever de gay variant had...
Maar het is hier wel gezellig.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een heeeeeel klein beetje. Het is toch wel jammer dat een relatief redelijk grote stad zo verschrikkelijk weinig uitgaansgelegenheid heeft. Roosendaal, een ongeveer even grote stad, misschien zelfs wel kleiner, met de nieuwbouw, heeft echt 2x zoveel.
Jij bent kut.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind de vesting kut.
Enjoy.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
inderdaad. daarom ben ik ook langzaam van binnenuit aan het wegrotten.
Munchen is kut, Milaan tof. Dus inter. Maar voetbal doet me sowieso niet zoveel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |