Mag ook niet meer.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:42 schreef rulerofdeath het volgende:
allochtonen
't zijn gewoon buitenlanders
Nee, tweede-generatie-allochtonen zijn geen buitenlanders.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:42 schreef rulerofdeath het volgende:
allochtonen
't zijn gewoon buitenlanders
Een neger op de boot zetten.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:18 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Stoelgang, bolus draaien, op de porseleinen troon zitten, fax uit darmstad ontvangen.... je weet wel
die ging ik dus zeggen.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef -Datdus- het volgende:
pigment gehandicapte.
DIE GA IK ONTHOUDENquote:(onthou dat voor scrabble!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Die zijn ook episch jaquote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef timmmmm het volgende:
Interieurverzorger schoonmaakster
sanitair medewerkster toiletjuffrouw
Da's geinig. De term SOA is juist bedoeld als een politiek correctere benaming voor een geslachtsziekte. Net andersom dus.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef ippieleon het volgende:
Geslachtsziekte = Gewoon een ordinaire SOA
Dat is wel degelijk verschillend.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef ippieleon het volgende:
Verstandelijk gehandicapt = Gewoon een mongool
In de Donald Duck zag ik ook nog een Manager Ontvangsthal.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef timmmmm het volgende:
Interieurverzorger schoonmaakster
sanitair medewerkster toiletjuffrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |