Blijkbaar geloven zelfs zijn dorpsgenoten hem niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
True, en ik hoop dat deze man toch genoeg van zijn kennis kan delen om er mensen mee te redden, hoewel zoals je op wikipedia kunt lezen, het voor de meeste mensen niet echt succesvol lijkt te gaan.
Als mijn lever dat inderdaad zou doen zou ik dat willen overwegen ja. Ik heb het echter niet over je leven geven (zonder lever ga je dood) maar je "balans" doorbreken in zijn geval. Daar ga je niet dood aan.quote:Zou jij nu je lever doneren voor een onderzoek dat miljoenen mensen kan redden?
Ah, het is een fakir en dus inderdaad geen boeddhist. Excuses.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:41 schreef ToT het volgende:
Hij is geen Boeddhist.
Waar staat trouwens dat zijn dorpsgenoten hem niet geloven?
En Amos, je had het over een offer van 1, dus daarom dat ik over je lever begon.
Overigens: Man drinkt en eet al 70 jaar niets
Eh, dat is allemaal speculatie nu he.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:52 schreef ToT het volgende:
Mja ik denk gewoon niet dat het zo werkt: een godin geeft je een geschenk dat je hele leven verandert, en jij laat wetenschappers het helemaal ontleden.
Gewoon een cadeau weggeven vind ik al lullig, maar van een godin?
Sowieso: als het onderzoek zelf dat balans al meteen zou verstoren, krijg je gewoon geen resultaten; dan is het offer gewoon meteen weggegooid.
En hoe weet hij dat dan. Weet je, ToT, het probleem bij dit soort dingen is dat ik er best in wil geloven maar als men niet meewerkt maar enkel onder de aandacht wil komen met hun gave (want wat heb je aan een onderzoek als je enkel mag observeren en niets kan onderzoeken?) dan houdt het ook op natuurlijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:54 schreef ToT het volgende:
Tja ik weet het niet. Ik neem aan dat hij wel diezelfde onderzoeken als toen zou kunnen toestaan, maar verder dan dat zal het vast niet kunnen.
Wat zou jij doen, als je in zijn schoenen stond?quote:
Ik had niet eens aan zo'n onderzoek meegewerkt.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:59 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wat zou jij doen, als je in zijn schoenen stond?
Het is niet verklaarbaar, DUS is het een hoax, juist.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Ze zouden het eigenlijk vrij simpel kunnen controleren.
Als zijn hartslag gelijk is aan of lager dan1 slag per 0.000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001seconde dan kan hij inderdaad genoeg voedingsstoffen halen uit de muggen rond zijn ogen. Is zijn hartslag hoger --> dan sjoemelt hij ergens.
Mag ik vragen naar de motivatie?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had niet eens aan zo'n onderzoek meegewerkt.
Omdat ik me niet zonodig wil bewijzen tegenover sceptici. Heb je interesse in wat ik te vertellen heb? Mooi!quote:
Die wetenschappers zijn met die man bezig voor medische doeleinden, om erachter te komen waarom het lichaam dat zou kunnen overleven. Dus niet om iemand te ontmaskeren.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat ik me niet zonodig wil bewijzen tegenover sceptici. Heb je interesse in wat ik te vertellen heb? Mooi!
Denk je dat ik alles uit m'n duim zuig? De groeten!
Okee, het ligt dus wel sterk aan de houding van de wetenschappers. Als iemand via-via gehoord heeft dat ik zoiets kon en hij zou met oprechte interesse op me af stappen en het niet doen om te bewijzen dat ik een fraudeur zou zijn, dan zou ik wel aan zo'n onderzoek meewerken, maar dan wel op mijn voorwaarden; ik wil er niets voor opofferen.
Dan nog: het is mijn lichaam, dus ik beslis wat er mee gebeurt. Ik ga niets van mijn lichaam opofferen om de overbevolking van de wereld een gigantische oppepper te geven.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:11 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Die wetenschappers zijn met die man bezig voor medische doeleinden, om erachter te komen waarom het lichaam dat zou kunnen overleven. Dus niet om iemand te ontmaskeren.
Het is een team van ongeveer 30 echte artsen. Verschillende takken van sport. Ook dietisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |