Ach, ja, ik zat het topic zo eens aan te kijken en te observeren of deze ook 70 jaar zonder voeding kanquote:Op zondag 2 mei 2010 23:04 schreef Michielos het volgende:
Maurice, je zegt eigenlijk in 1 post, alles wat ik hierover überhaupt wil zeggen..
kudos!
quote:
quote:
quote:
Op Reddit hebben ze een juiste categorie voor dit soort discussies, misschien ook iets voor hier?quote:
Inhoudelijk ben ik allang gestopt met het topic. Het is nu een kwestie van volgooien tot de 300 posts.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:29 schreef Flammie het volgende:
Nogmaals: Voldoende input gegeven dus. Ik vind de reacties van bijv TS echt zwaar overtrokken. Als mensen dan ECHT niet tegen een weerwoord kunnen of tegen mensen met een andere mening is het wellicht gewoon beter om niet je hele gedachtengoed op een forum te zetten maar op kladblok ofzo. Krijg je ook geen tegenspraak.
JA MAAR IK KREEG DE KANS NIET..
nou: voor elke keer dat je zei: ja ik stop ermee, ja zet er maar een slotje op, al die 100en keren, daar had je de kans om bijv eens ontopic te blijven en met stellingen te smijten waar we al dan niet over kunenn discussieren. Dat ik dat op de vorige pagina moet doen zegt eigenlijk al genoeg.
Die kansen maak je zelf overigens. Jij beslist wat je post en je koos ervoor om offtopic te gaan klagen over mensen die tegenspraak geven en kritisch denken. Dat wil niet zeggen dat jij de kans niet kreeg. dwz dat je de kansen die je had niet nam.
Jij noemt het zeiken.. Ik noem het een poging tot discussiëren die door dit soort hard taalgebruik onmogelijk gemaakt wordt. Dat je het al zeiken noemt, geeft al aan dat je de andere kant van de medaille totaal niet op prijs stelt mijns inziens.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:23 schreef ToT het volgende:
Nogmaals: kritische vragen zijn van harte welkom, door blijven zeiken niet.
dat komt door de Godin waaraan hij zijn krachten te danken heeft. Verder krijgt ie van deze Godin nectar toegediend. Dat ie poep praat, als dat al zo is, komt door de zon waaraan hij zijn energie te danken heeft. Op deze manier heeft hij, hoewel hij 70 jaar niks gegeten en gedronken heeft, steeds de energie om te praten.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:28 schreef _Led_ het volgende:
Okee, komt ie :
Als deze man zogenaamd niet eet, hoe kan het dan dat hij poep praat ?
Goed:quote:Op maandag 3 mei 2010 10:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij noemt het zeiken.. Ik noem het een poging tot discussiëren die door dit soort hard taalgebruik onmogelijk gemaakt wordt. Dat je het al zeiken noemt, geeft al aan dat je de andere kant van de medaille totaal niet op prijs stelt mijns inziens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |