abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80958906
Yeh door met elkaar offtopic te gaan help je je eigen topic natuurlijk ook niet op de rails. Er is voldoende ontopic discussie geweest en ik geef op deze pagina een zetje. Als het echt niet meer hoeft en je zelf ook geen enkele inbreng meer hebt kun je natuurlijk altijd nog het topic op een slotje gooien .
pi_80958919
quote:
Op zondag 2 mei 2010 23:04 schreef Michielos het volgende:
Maurice, je zegt eigenlijk in 1 post, alles wat ik hierover überhaupt wil zeggen..
kudos!
Ach, ja, ik zat het topic zo eens aan te kijken en te observeren of deze ook 70 jaar zonder voeding kan
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_80958934
Nogmaals: Voldoende input gegeven dus. Ik vind de reacties van bijv TS echt zwaar overtrokken. Als mensen dan ECHT niet tegen een weerwoord kunnen of tegen mensen met een andere mening is het wellicht gewoon beter om niet je hele gedachtengoed op een forum te zetten maar op kladblok ofzo. Krijg je ook geen tegenspraak.

JA MAAR IK KREEG DE KANS NIET..

nou: voor elke keer dat je zei: ja ik stop ermee, ja zet er maar een slotje op, al die 100en keren, daar had je de kans om bijv eens ontopic te blijven en met stellingen te smijten waar we al dan niet over kunenn discussieren. Dat ik dat op de vorige pagina moet doen zegt eigenlijk al genoeg.

Die kansen maak je zelf overigens. Jij beslist wat je post en je koos ervoor om offtopic te gaan klagen over mensen die tegenspraak geven en kritisch denken. Dat wil niet zeggen dat jij de kans niet kreeg. dwz dat je de kansen die je had niet nam.
  maandag 3 mei 2010 @ 09:35:53 #279
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_80959010
quote:
Op maandag 3 mei 2010 08:14 schreef Bastard het volgende:
Daar word ik ook een beetje moe van..
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:18 schreef ToT het volgende:
Exactly.
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Klopt,
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:18 schreef ToT het volgende:
Exactly.
Op Reddit hebben ze een juiste categorie voor dit soort discussies, misschien ook iets voor hier?
pi_80959015
Waaruit bestaat dat nectar of wat het ook was?
Hoe is het mogelijk dat hij met zijn blote ogen in de zon kan kijken zonder dat zijn ogen het begeven?
Hoe gaat het nu met die man?
Hoe betrouwbaar zijn die onderzoeken?
Hoe kan het dat licht omgezet wordt in energie in zijn lijf?

Over die 2e:

Is daar nu bewijs voor, heeft hij dat al gedaan tijdens zijn onderzoek ofzo? Heeft iemand dat gezien dat hij dat ooit gedaan heeft? Hoe doet hij dat dan?

Of is er gewoon zijn eigen gesproken woord en that's it? Mij lijkt het echt sterk dat dit mogelijk is om heel eerlijk te zijn.
pi_80959173
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:29 schreef Flammie het volgende:
Nogmaals: Voldoende input gegeven dus. Ik vind de reacties van bijv TS echt zwaar overtrokken. Als mensen dan ECHT niet tegen een weerwoord kunnen of tegen mensen met een andere mening is het wellicht gewoon beter om niet je hele gedachtengoed op een forum te zetten maar op kladblok ofzo. Krijg je ook geen tegenspraak.

JA MAAR IK KREEG DE KANS NIET..

nou: voor elke keer dat je zei: ja ik stop ermee, ja zet er maar een slotje op, al die 100en keren, daar had je de kans om bijv eens ontopic te blijven en met stellingen te smijten waar we al dan niet over kunenn discussieren. Dat ik dat op de vorige pagina moet doen zegt eigenlijk al genoeg.

Die kansen maak je zelf overigens. Jij beslist wat je post en je koos ervoor om offtopic te gaan klagen over mensen die tegenspraak geven en kritisch denken. Dat wil niet zeggen dat jij de kans niet kreeg. dwz dat je de kansen die je had niet nam.
Inhoudelijk ben ik allang gestopt met het topic. Het is nu een kwestie van volgooien tot de 300 posts.
Ik HEB het telkens op het rails geprobeerd te krijgen, maar jullie maakten het onmogelijk. Vind je het gek dat ik er nu geen zin meer in heb? En nogmaals: kritische vragen zijn best welkom, maar niet eeuwig over de onmogelijkheid doorzeiken als ik probeer om juist PRECIES DIE vragen te behandelen die jij nu ook hebt!
pi_80959218
in dat geval doe ik ook geen moeite meer hier.
doei
  maandag 3 mei 2010 @ 10:21:37 #283
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_80959872
Nja, sorry maar ik zie het ook niet zo. Maar goed. Bijdragen van andere kant worden niet op prijs gesteld (openminded hoor). Dan houdt het eigenlijk ook op.

De man kan het echt!

Dit bestaat!

Deze man is geen fraudeur, de beste man wordt door top wetenschappers onderzocht!

70 jaar zonder ETEN en DRINKEN kan best !

Zo, ik heb mijn mening aangepast! En misschien kunnen we dan ook gaan praten over het hoe en waarom op een manier dat het hier wel gedoogd wordt:

De man kan het echt omdat deze man een directe link heeft met God.

Dit bestaat. In de geschiedenis zijn er erg veel verhalen te vinden over mythische mensen met bijzondere krachten. Deze hebben dit ook gepresteerd. Dit ontkennen zou wel heel erg kortzichtig zijn. Deze man is geen bewezen fraudeur. Alle redenen om dit aan te kaarten zijn drogredenen, zijn gebaseerd op closemindedness en gebaseerd op fraudulente links. De mensen die dit zeggen maken belachelijke claims!
70 jaar zonder eten en drinken kan dondersgoed. Je laadt je energie op via de zon en gaan met die banaan.

zo beter? Maar goed, ik zeg al niks meer. Echt belachelijk dat je op een forum monddood wordt gemaakt of voor "kortzichtig" wordt uitgemaakt juist OMDAT je een andere mening hebt.. En dan notabene door iemand die zichzelf als "openminded" ziet.. Kom op man..
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_80959911
Nogmaals: kritische vragen zijn van harte welkom, door blijven zeiken niet.
  maandag 3 mei 2010 @ 10:25:18 #285
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_80959945
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:23 schreef ToT het volgende:
Nogmaals: kritische vragen zijn van harte welkom, door blijven zeiken niet.
Jij noemt het zeiken.. Ik noem het een poging tot discussiëren die door dit soort hard taalgebruik onmogelijk gemaakt wordt. Dat je het al zeiken noemt, geeft al aan dat je de andere kant van de medaille totaal niet op prijs stelt mijns inziens.
pi_80959988
En zo komen we al snel aan de 300. Slechtste thread ooit ofzo
  maandag 3 mei 2010 @ 10:28:12 #287
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_80960032
Okee, komt ie :

Als deze man zogenaamd niet eet, hoe kan het dan dat hij poep praat ?

zzz
  maandag 3 mei 2010 @ 10:29:40 #288
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_80960064
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:28 schreef _Led_ het volgende:
Okee, komt ie :

Als deze man zogenaamd niet eet, hoe kan het dan dat hij poep praat ?

dat komt door de Godin waaraan hij zijn krachten te danken heeft. Verder krijgt ie van deze Godin nectar toegediend. Dat ie poep praat, als dat al zo is, komt door de zon waaraan hij zijn energie te danken heeft. Op deze manier heeft hij, hoewel hij 70 jaar niks gegeten en gedronken heeft, steeds de energie om te praten.
pi_80960130
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:25 schreef Michielos het volgende:

[..]

Jij noemt het zeiken.. Ik noem het een poging tot discussiëren die door dit soort hard taalgebruik onmogelijk gemaakt wordt. Dat je het al zeiken noemt, geeft al aan dat je de andere kant van de medaille totaal niet op prijs stelt mijns inziens.
Goed:

Mijn idee was: Kijken naar hoe het mogelijk is, ook wat kritisch kijken of het allemaal wel echt zo is, maar aangezien dit TRU is "Je ziet het niet maar toch is het er... Alles over het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare." wilde ik me hier toch meer richten op verklaringen hoe zoiets fysiek in zijn lichaam mogelijk zou kunnen zijn.

Jullie houding is duidelijk meer: "Okee dit is volslagen bullshit en hoe kunnen we zo snel mogelijk het zo duidelijk mogelijk maken dat zoiets gewoon absoluut niet kan bestaan?".
  maandag 3 mei 2010 @ 10:34:30 #290
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80960174
Ja die discussie kennen we, kunnen we voortzetten in FB topic
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')