Ik ben druk doende met pogingen om het gedicht wat JB heeft ontvangen in kwaliteit te benaderen. Het valt niet mee moet ik zeggen.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op jouw poëzie, Kjoe.
Muhaha, omg, het is nog best goed ook!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh Lily-Ella, mijn lieve faghag
Naast jou lijkt ik slechts een man in foute drag
Jouw schoonheid, zo oogverblindendfel
maakt mijn leven tot een ware hel
Bij deze wil je dan ook duidelijk maken
Ja sorrry, het zal je hart gaan raken
Dat je uit mijn licht moet, vals konijn
Er kan hier maar eeeeeen diva zijn!!!!
Ik ben immer vriendelijk en beleefd.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo vriendelijk en beelefd en dan toch tegelijk zo'n haat uitdragen <melo
Lui klein meisje ben je ook he, zucht.. [Singles] Zuipen zich een delirium.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
* Kluts mompelt iets over een linkje
Dapper?
Eerst maar eens alles weer uitpakkenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was ook niet leuk genoeg om jaren te blijven doen hoor
Ben wel benieuwd of ik een beetje snel aan iets anders kom.
Denk t niet eigenlijkMaar goed, vorige keer had t twee weken geduurd, das erg snel.
Ja, teveel ervaring heb. Ik snap er geen hol van, want voor de secretariele taken hebben ze minstens een medior nodig, zoals ik, en qua marketingtaken heb ik nog helemaal geen ervaring. Maar ze denken dat ik binnen te korte tijd wil doorgroeien. Ik heb aangegeven dat als ik toch in de avonduren een studie erbij ga volgen, ik daar de komende jaren sowieso wel mee zoet ben, en dus in die functie op precies de goede plek.quote:
Je bent ze gewoon te oud en te duur, zelfde heeft mijn broertje ook de hele tijdquote:Op donderdag 29 april 2010 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, teveel ervaring heb. Ik snap er geen hol van, want voor de secretariele taken hebben ze minstens een medior nodig, zoals ik, en qua marketingtaken heb ik nog helemaal geen ervaring. Maar ze denken dat ik binnen te korte tijd wil doorgroeien. Ik heb aangegeven dat als ik toch in de avonduren een studie erbij ga volgen, ik daar de komende jaren sowieso wel mee zoet ben, en dus in die functie op precies de goede plek.
Hij is leuk.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Heb ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent ze gewoon te oud en te duur, zelfde heeft mijn broertje ook de hele tijd.
Qua salaris zitten we op een lijn, dus dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent ze gewoon te oud en te duur, zelfde heeft mijn broertje ook de hele tijd.
Het is een jaren 60 achtig plaatje van een regenboogquote:Op donderdag 29 april 2010 14:25 schreef Techno het volgende:
Plaatje doet het niet... je mag niet deeplinken blijkbaar vanaf die site.
Kut, ik zie het!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:25 schreef Techno het volgende:
Plaatje doet het niet... je mag niet deeplinken blijkbaar vanaf die site.
I have my way with wordsquote:Op donderdag 29 april 2010 14:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je lijkt Tally wel, die is ook zo goed daarin. Ik bak er niks van
met dansende mensen en sterrtjes jajaquote:Op donderdag 29 april 2010 14:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een jaren 60 achtig plaatje van een regenboog
Edit: Eerder jaren 70
Haar poezie staat in mijn foboquote:
hij is coolquote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben echt een moderne hippie (aan het worden).
En hoe wist jij dat, hmm?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met dansende mensen en sterrtjes jaja
Make love, not war. Leven en laten leven. Vrijheid, blijheid. Sunshine & happiness.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Taking woodstock!!! Van Ang Lee!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
voer eendjesquote:Op donderdag 29 april 2010 14:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Make love, not war. Leven en laten leven. Vrijheid, blijheid. Sunshine & happiness.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Techno begrijpt het helemaal.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Make love, not war. Leven en laten leven. Vrijheid, blijheid. Sunshine & happiness.
Egohippies!quote:
Jij hebt dat wel vaker he.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb een vooruitziende blik
alleen bij nader inzien dansen ze niet
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:30 schreef Kluts het volgende:
Wazzup met die gedichtjes?
En ik vond 'm sigwaardig.
je onderzeeer herinnert me eraan dat ik even moet bellenquote:Op donderdag 29 april 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Techno begrijpt het helemaal.![]()
ga je nog uit in DH vanaaf trouwens? Stuur ff een pbtje voor je nummer anders?
Close enoughquote:Op donderdag 29 april 2010 14:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb een vooruitziende blik
alleen bij nader inzien dansen ze niet
Kan je ook zeggen hoe ze eruit ziet?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup en over ongeveer 7 weken heb je een date
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hebt dat wel vaker he.![]()
[..]
En het was geheel spontaan!
Tja, ik ben oude hippiequote:Op donderdag 29 april 2010 14:33 schreef El_Matador het volgende:
Techno begrijpt het helemaal.![]()
ga je nog uit in DH vanaaf trouwens? Stuur ff een pbtje voor je nummer anders?
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hola![]()
laptop was nog niet klaar, ze waren nog aan het wachten op de onderdelen en dat mailtje dat ie klaar was, was een foutje
Da's best easy als je ene buurman aartslelijk is en het andre huis leegstaatquote:
Oja, neequote:
Oude hippies zijn Jefferson Airplane, ongewassen en stoned.quote:
Fight Back Against Spammersquote:Op donderdag 29 april 2010 14:46 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.cablegunmaster.nl/blog/47/meivakantie-2010-muziek.html
Blogje bijgewerkt
Uhm... dan hoor ik in geen van tweeen thuisquote:Op donderdag 29 april 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oude hippies zijn Jefferson Airplane, ongewassen en stoned.
Moderne hippies zijn techno/trance, cool en cheesy.
Is mijn idee dan
PB terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |