SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahum
Naja, in elk geval is het lief bedoeld
En dan te bedenken dat ik een keer bijna slaande ruzie met r heb gehad
compact en kleverig.
Mag?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:57 schreef vencodark het volgende:
Buiten? Ik ben net naar de winkel geweest en vandaag mag ik niet meer naar buiten.
En dan mag wat mij betreft best zo blijven.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:58 schreef Lily-Ella het volgende:
Hahahaha, dat gedicht.. meesterlijk! Ik zet m in het kaartje voor mijn collega.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het WAAA
Ik heb het nog voorgelezen ook
Daar hebben ze nou laptops voor uit gevonden! (En een klein beetje schaduw, zodat je op je scherm kan kijken.)quote:Op donderdag 29 april 2010 13:59 schreef vencodark het volgende:
Van mezelf min of meer. Moet écht op zoek naar stageplaats. En dat kan niet echt buiten.
Ahh zo, ja nee duidelijkquote:Op donderdag 29 april 2010 13:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Van mezelf min of meer. Moet écht op zoek naar stageplaats. En dat kan niet echt buiten.
Kon je je lach onderdrukken dan?quote:
Dappere dodo!quote:
I know maar meestal werk ik dan niet zo lekker. Papier erbij hebben, bellen, muziekje, zonnetje die op mijn scherm schittert.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar hebben ze nou laptops voor uit gevonden! (En een klein beetje schaduw, zodat je op je scherm kan kijken.)
jahquote:
Ach, je hoeft nooit meer terug, niet meer bij stil staanquote:Op donderdag 29 april 2010 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jah
Het is ook wel lief van dr, maar het slaat echt nergens op. En dan bedoel ik niet alleen dat het een slecht gedicht is
Zeker niet aangezien ze me eerst echt niet mocht. Tot ik een keer heel erg kwaad op haar ben geworden en sindsdien doet ze wel normaal
To say the least.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:58 schreef Kreator het volgende:
Dat gedicht is wel heel erg LTS.
Ik zit nog te wachten op jouw poëzie, Kjoe.quote:
Da's dan perfect!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan mag wat mij betreft best zo blijven.
Q de grote dichter?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op jouw poëzie, Kjoe.
Vond het op zich best leuk werk. Opstarten van een heel nieuw project en dingen voor t eerst doen, weet niet, heeft wel iets.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, je hoeft nooit meer terug, niet meer bij stil staan
Oh moet je even de laatste paar posts van het vorige topic bekijkenquote:
Te zwaar?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:11 schreef Kluts het volgende:
Oh, en trouwens bericht gehad van die baan, ze denken dat ik te zwaar ben voor die functie.
Maar ik hoor maandag of ik op 2e gesprek mag, want ze gaan het nog overleggen.
afvallen danquote:Op donderdag 29 april 2010 14:11 schreef Kluts het volgende:
Oh, en trouwens bericht gehad van die baan, ze denken dat ik te zwaar ben voor die functie.
42 kilo max?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:11 schreef Kluts het volgende:
+1quote:Op donderdag 29 april 2010 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er nou wel genoeg van, dat gewerk.
Oh Lily-Ella, mijn lieve faghagquote:Op donderdag 29 april 2010 14:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op jouw poëzie, Kjoe.
Je vindt wel weer wat adners leuksquote:Op donderdag 29 april 2010 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vond het op zich best leuk werk. Opstarten van een heel nieuw project en dingen voor t eerst doen, weet niet, heeft wel iets.
En ik kreeg meer verantwoordelijkheid dan de restdas altijd leuk om te merken. En terecht btw
* Kluts mompelt iets over een linkjequote:Op donderdag 29 april 2010 14:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh moet je even de laatste paar posts van het vorige topic bekijkenJe werd dapper genoemd en toen kwam jij met een vogeltje
Maar ik zie nu dat het een kinderserie uit de jaren 50 is, dus geen idee hoe ik eraan kom
Het was ook niet leuk genoeg om jaren te blijven doen hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 14:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je vindt wel weer wat adners leuks
doe mee aan een fok! dichtwedstrijd, heb ik ook es voor de flauwekul gedaanquote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh Lily-Ella, mijn lieve faghag
Naast jou lijkt ik slechts een man in foute drag
Jouw schoonheid, zo oogverblindendfel
maakt mijn leven tot een ware hel
Bij deze wil je dan ook duidelijk maken
Ja sorrry, het zal je hart gaan raken
Dat je uit mijn licht moet, vals konijn
Er kan hier maar eeeeeen diva zijn!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lijkt Tally wel, die is ook zo goed daarin. Ik bak er niks vanquote:Op donderdag 29 april 2010 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh Lily-Ella, mijn lieve faghag
Naast jou lijkt ik slechts een man in foute drag
Jouw schoonheid, zo oogverblindendfel
maakt mijn leven tot een ware hel
Bij deze wil je dan ook duidelijk maken
Ja sorrry, het zal je hart gaan raken
Dat je uit mijn licht moet, vals konijn
Er kan hier maar eeeeeen diva zijn!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |