Hij klinkt in ieder geval als de standaard (extremistische) moslim, hypocriet als de pest.quote:Op donderdag 20 mei 2010 04:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik ben geen slecht persoon, users zoals jij halen het slechtste in mij naar boven. Ik mag toch echt hopen dat je een troll bent. Daarnet wens je Flashwin nog dood, en nu noem je mij een slecht persoon
quote:Ophef Mohammed-cartoon Zuid-Afrika
` In Zuid-Afrika is ophef ontstaan over
een cartoon die vandaag in een krant
staat.Daarop is de profeet Mohammed
afgebeeld.Hij zit op de bank bij een
psychiater en verzucht dat andere
profeten volgelingen hebben met gevoel
voor humor.
Een moslimraad in Zuid-Afrika noemt de
publicatie niet verstandig in een tijd
dat samenwerking tussen religies en
vreedzaamheid belangrijk zijn.
Op 11 juni begint het WK voetbal in
Zuid-Afrika.Maandag werd een man gepakt
die aanslagen had willen plegen tijdens
het WK op het Nederlandse team vanwege
beledigingen aan het adres van moslims.
Dat is geen bijbelverhaal maar een verhaal van Dante.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
#
# In de negende kloof lijden de schismatici, onder wie Mohammed en Ali (canto 28-29). De stichting van de islam werd beschouwd als een splitsing in het christendom, omdat Mohammed volgens de middeleeuwers eerst een christelijke priester zou zijn geweest. De splitsers worden verminkt (Mohammeds romp wordt opengereten, net als Ali's hoofd) door een duivel met een zwaard. Vervolgens maken ze een rondgang door de hele kloof, waarbij hun wonden helen, tot ze weer bij de duivel uitkomen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_goddelijke_komedie
Alleen als je heel graag beledigd wil zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:40 schreef Gia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind em leuk!! Is dat nou beledigend?
I knowquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:31 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is geen bijbelverhaal maar een verhaal van Dante.
Ah, gemist inderdaad.quote:
En deze reactie geeft weer dat types zoals jij hier dus totaal niets te zoeken hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 03:45 schreef dubbel1 het volgende:
Door dit soort topics ga je toch bijna meer en meer hopen op een nieuwe succesvolle aanslag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |