quote:Teken Mohammed Dag op 20 mei
Naar aanleiding van de gecensureerde South Park aflevering van afgelopen week heeft de Canadese cartoonist Molly Norris 20 mei uitgeroepen tot "Iedereen Teken Mohammed Dag."
De producenten van South Park verklaarden donderdag dat televisiezender Comedy Central niet toestond dat Mohammed zou verschijnen in een aflevering na een dreigement van een radicale islamitische groep.
"Als cartoonist voel ik me zo betrokken bij wat er was gebeurd dat ik een soort boodschap naar Comedy Central wil sturen," zei Norris in een radio-interview. Ze roept daarom andere kunstenaars op om 20 mei tekeningen te maken van de profeet.
Op haar website zegt Norris dat de actie niet is bedoeld om de godsdienst te kwetsen, maar om de vrijheid van meningsuiting te behouden.
http://www.spitsnieuws.nl(...)ed_dag_op_20_mei.htm
Dat mag, ieder zijn mening.quote:
Dank je Baboon, jij weet me op waarde te schatten.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zei net dat ik BSB leuk vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
kloptquote:Op donderdag 29 april 2010 13:55 schreef longinus het volgende:
de helft van de moslims heet Mohammed (vrede zij met hem), dus is niks verkeerd aan om er een te tekenen
quote:Op maandag 10 mei 2010 05:50 schreef SuicideErrorist het volgende:
De Profeet Muḥammad( عليه السلام) is boos, zijn 9-jarige slet doet het niet.
[ afbeelding ]
Nog 10 dagen![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 05:50 schreef SuicideErrorist het volgende:
De Profeet Muḥammad( عليه السلام) is boos, zijn 9-jarige slet doet het niet.
[ afbeelding ]
Nog 10 dagen![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:43 schreef Onnoman het volgende:Zijn hoofddoekje zit niet goed!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist omdat er een hoop gezeik komt vanwege het tekenen van die profeet, is het zo dringend nodig dat mensen aan het tekenen slaan. Zie het als een wereldwijd protest tegen het gedrag van onverdraagzame islamitische extremisten. Ze willen mensen angst inboezemen; dat is precies hun doel. Hoe massaler de lading tekeningen, des te machtelozer staan die zieke extremisten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:01 schreef Flipmod3 het volgende:
Dan krijgen we een nieuw 9-11
Dit word dan de 20-5.
Laat ze toch in hun waarde waarom nou persee dwars zitten.
Ik snap niet wat men denkt te bereiken.
Zal weer een hoop gezeik door komen en ik hoop dan niet dat een van jullie ertussen zit.
Ik zie emquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |