Ik zie 'm niet.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet.
Behalve in jouw post dan natuurlijk, het is duidelijk HET grammaticafouttopic.
Ik heb nog nooit een vis met verstandskiezen gezien, overigens.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:09 schreef wijsneus het volgende:
Krijg je ervan als je een gemodificeerd visje bent - eigen schuld dikke bult.
Zoek HET grammaticafout-topic?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet.
faalquote:Op donderdag 29 april 2010 12:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet.
Begrijpend lezen.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet.
Faal.quote:
Let me help youquote:Op donderdag 29 april 2010 12:05 schreef Intrepidity het volgende:
Kutevolutie. Waarom zijn onze kaken een stuk kleiner alsdan vroeger maar krijgen we nog steeds redundante kiezen achterin onze bek die vervolgens operatief verwijderd moeten worden? Ik leef nu al 2 dagen op fucking smoothies en sapjes (geen komma voor 'en' joh!) en dat alleen maar omdat de evolutie niet snel genoeg verloopt om die kiezen gewoon ff te laten ontbreken.
Hallo evolutie, DA PAST NIET!!![]()
Antiklacht: Smoothies zijn lekker
Bonusklacht: Overbodige dingen zoals een blinde darm moeten ook nodig eens verdwijnen.
En dan nog maakt de toevoeging '-topic' de zin onjuist.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:10 schreef Epiphone-Thom het volgende:
[..]
Zoek HET grammaticafout-topic?![]()
Het gaat om de grammatica-fout niet om het topic
Bron?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:18 schreef Serandinho het volgende:
VROEGER HADDEN WE GEEN TANDEN BEN BLIJ DAT JE ZE HEBT
Hier hetzelfde, en de dag na het trekken was heel mijn wang blauw en opgezwollen.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:14 schreef zoefschildpad het volgende:
Sapjes en smoothies? Toen mijn verstandskiezen eruit werden gesneden wou ik juist alleen maar droge dingen, ik leefde op in de lengte doorgesneden knakworstjes, rauwe worteltjes en mini aardappelblokjes (want mijn mond kon niet verder open)
Ja, fout dus, want die mensen krijgen geen verstandskiezen.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:32 schreef HunterSThompson het volgende:
Hahaha, TS heeft progeria en daarom een te kleine kaak.
Foto van TS:
[ afbeelding ]
sleutelwoord: gemodificeerdquote:Op donderdag 29 april 2010 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vis met verstandskiezen gezien, overigens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |