Nee, ik heb 'm weggestuurd. Wat een fag is dat hequote:Op donderdag 29 april 2010 12:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die is weggepest door NG volgens mij.
Mag ik jou opetenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik eet ze ook altijd op, hoor.
Vroeger ook al.
Niet haten op Hyman.quote:
Wie niet.quote:
Vids ook goed?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:12 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
Alles kan, maar of het echt gebeurt ...
Kanker lekker op joh, kneusquote:Op donderdag 29 april 2010 12:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik heb 'm weggestuurd. Wat een fag is dat he![]()
Props voor jou dan zodat je e-penis weer een millimeter groeit.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mag ik jou opeten? Kaas met een vleugje pinda.
Wat een autoriteit deze boiquote:Op donderdag 29 april 2010 12:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Breng maar een sma hierheen in plaats van een willekeurige PUB-fag, dan praten we verderquote:Op donderdag 29 april 2010 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kanker lekker op joh, kneusAlsof jij bepaald wie er weggestuurd gaat worden en wie niet
Present.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:08 schreef Bragi het volgende:
Mensen die het broodkapje een kontje noemen. [ afbeelding ]
Zo heet dat gewoon.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:08 schreef Bragi het volgende:
Mensen die het broodkapje een kontje noemen. [ afbeelding ]
Haha. Alsof jij vroeger nooit newbies wegjoeg. Zelfs Paaskonijn zei nog "opkankeren" tegen mij toen ik hier net kwam.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kanker lekker op joh, kneusAlsof jij bepaald wie er weggestuurd gaat worden en wie niet
Die met stukjes noot.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pindakaas. Dat ik eet ik trouwens nooit meer
.
Een PUB faggin wel goed?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Breng maar een sma hierheen in plaats van een willekeurige PUB-fag, dan praten we verder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |