Oh oh oh. Leer ze dat eens aan johquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:33 schreef Siegfried het volgende:
Bijna, bijna
Niet alle fotografen hadden de juiste formaten opgeleverd.. Gedoe, gedoe
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:53 schreef Puala het volgende:
Siegfried, de info komt er aan & de foto's in goed formaat ook![]()
mwah, ik gebruik het ook alleen maar voor resizen en watermarken.. (heb geen PS)quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:31 schreef RonaldV het volgende:
Bordermaker zuigt
Borders zuigen sowieso, trouwens.
Je bewerkt ze verder dan ook niet? Qua croppen, kleurcorrectie?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ik gebruik het ook alleen maar voor resizen en watermarken.. (heb geen PS)
Ik gebruik Iwatermark, die heeft heeft 429 ingepikt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:19 schreef Marco001 het volgende:
ppfff... bordermaker heeft angst voor 430 lijkt wel... wat ik ook doe, het is of 428 of 432...
Gebruik jij ook geen photoshop dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef Altern8 het volgende:
[..]
Ik gebruik Iwatermark, die heeft heeft 429 ingepikt.430 krijgt ie er niet uit
![]()
Overigens stond er in de middag een groep jongens in het publiek die met z'n allen heel hard HEEEEEE riepen![]()
Neuh, ik werk met Lightroom. Photoshop gebruik ik echt heel weinig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:27 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Gebruik jij ook geen photoshop dan?
Naja, de batchfunctie daarin is anders heel handig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:29 schreef Altern8 het volgende:
[..]
Neuh, ik werk met Lightroom. Photoshop gebruik ik echt heel weinig.
ik ga het eens proberen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:52 schreef Tijgertje. het volgende:
Gebruik FastStone Photo Resizer!
Top programma.
Je kan er alles mee.
Haarlem top geregeld? Haarlem was echt K*T geregeld dit jaar!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef Marc H het volgende:
haarlem was "gezellig" druk;)
Ben nu pas onderweg naar huis, ben pas weggegaan na optreden van ed kowalczyk (zanger Live).
Had geen problemen, top geregeld
Ik bedoelde vanuit fok goed geregeldquote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:10 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Haarlem top geregeld? Haarlem was echt K*T geregeld dit jaar!![]()
Stond er zelf ook, accreditatie had ik al via elders geregeld (overigens laten ze ook echt gewoon iedereen toe die maar vraagt of ze mogen komen. Gevolg? Enorm druk met fotografen die er niks te zoeken hebben), maar dit jaar was echt gewoon te erg.
Voorkant van het podium kom je gewoon geen foto's maken omdat je een meter van het podium afstond en het podium zo'n ruime 2 meter hoog was, en als je on-stage wilde kon je er 5 minuten staan en werden ze al weer ongeduldig dat we weer weg moesten.
Dan was het vorige jaren toch echt een stuk beter (http://www.rowinvandiest.(...)dingspop-in-haarlem/), al hoe wel dat ook niet alles was.... Als ik dan toch nog een voordeel van dit jaar mag noemen is het dat ik dit keer wel optijd was voor de comsumtiebonnen en het juiste bandje erbij had dat je wel door de sluis mocht naar het publiek![]()
Mijn foto's zitten overigens ook in de mailbox hier, dus als jullie ze nog willen gebruiken voor in de repo....![]()
Foto'tjes zijn trouwens ook hier te vinden: http://www.rowinvandiest.(...)rd-aantal-bezoekers/
Zijn er maar weinig, en van mindere kwaliteit, had er echt geen zin in gister![]()
Heb nog steeds niets vernomen over Speed, morgenquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:29 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb de juiste persoon er even op gewezen
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |