Ik zei toch "moeite hebben met", dacht ik? Ik eis van een nieuwe nooit dat hij/zij vanaf de allereerste keer 100% meedraait. Alles moet je door ervaring leren.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beetje zelfkritiek mag je toch zelfs ook wel van jonge onervaren meisjes verwachten?
Of gaat het er dan echt alleen maar om hun eigen naam te zien staan.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zei toch "moeite hebben met", dacht ik? Ik eis van een nieuwe nooit dat hij/zij vanaf de allereerste keer 100% meedraait. Alles moet je door ervaring leren.
En tussen de regels door had ik het niet alleen over dat ene meisje, zij diende slechts als voorbeeld. Hetzelfde geldt ook voor oudere meisjes en jongetjes.
Happy now?
hey youquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:15 schreef RonaldV het volgende:
Jij valt onder de oudere meisjes
* RonaldV ducks and runs
ik overdrijf graag -wat ik al meldde, maar de kern klopt wel. De fotograaf vind het lastig om echt te kiezen dus laat hij/zij/het er allemaal inzitten. Zelf kritiek is moeilijk, ik weet het.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:59 schreef RonaldV het volgende:
het gaat me echt te ver om dat "eigenfoto-geilerij" te noemen.
Junkie was slechts het voorbeeld, er zijn er meerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:51 schreef Netsplitter het volgende:
Vind de opzwepende foto's van bv JunkiXL wel gaaf juist.
Juist omdat hij op verschillende foto's toch steeds een andere pose heeft om het publiek nog verder op te zwepen.
Ik kan beter, ik zorg dat er voldoende variatie is, maar ik heb geen zin om op een druk plein mijn oren te laten verkrachten op de dag dat ik mijn vrijheid vier, ik ga liever bloempjes schieten in de keukenhof terwijl ik geniet van het feit dat ik besta.quote:Daarbij, als men het beter denkt te kunnen, schrijf je in voor volgend jaar.
maar je moet toch een stel voordragen als publishable? of is dat veranderd? (ik heb sinds miss pabo 2008 geschoten dacht ik...of misschien pano evenement vorig jaar?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Er is gevraagd om alle foto's. Dus dan krijgen ze alle foto's right?
Ik had 400 foto's gemaakt, en daarvan de (stuk of 80) die ik qua sfeer het beste vond, doorgestuurd..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Er is gevraagd om alle foto's. Dus dan krijgen ze alle foto's right?
Opleveringquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
maar je moet toch een stel voordragen als publishable? of is dat veranderd? (ik heb sinds miss pabo 2008 geschoten dacht ik...of misschien pano evenement vorig jaar?)
Eigenlijk zeg je gewoon dat de FOT-redactie kritischer moet selecteren?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:43 schreef freud het volgende:
Ik ben het wel eens met SB dat een selectie vanuit de redactie wel iets is wat in de professionaliseringsslag moet liggen die je als redactie moet nastreven.
Vind ik wel een terechte opmerking.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:00 schreef Puala het volgende:
Gevalletje de beste schippers staan aan wal met deze vormen van kritiek.
Ik wilde aangeven dat als er tijd is, de redactie ook best een selectie mag maken uit de aangeleverde set, als er meer aangeleverde foto's zijn dan nodig voor het artikel. De overige foto's kunnen dan ook in het review forum bijvoorbeeld. Dit is veel redacties niet meer dan normaal. Bij online media is het alleen lastiger, ivm het snel content moeten plaatsen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:04 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je gewoon dat de FOT-redactie kritischer moet selecteren?
Die zijn zeker ook welkomquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:22 schreef Sarabi het volgende:
Maar is Fok! altijd tevreden met dit niveau foto's of alleen voor dit festival?
Dan kan ik misschien wel met foto's van Ordina Open helpen
Geil kleurtje zeg.quote:
lul niet, zelfs mijn neefje van 5 kan zien welke foto's meer-van-hetzelfde zijn en welke dat niet zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:00 schreef Puala het volgende:
Gevalletje de beste schippers staan aan wal met deze vormen van kritiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |