Zie post boven jequote:Op donderdag 29 april 2010 10:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
tvp. Waar slaat de TT eigenlijk op?
4-1-2-1-2quote:Op donderdag 29 april 2010 10:10 schreef Jorwol het volgende:
Heerenveen is echt een leuke club, daar kun je tenminste nog iets mee, Ajax, PSV, AZ en Feyenoord zijn echt nog wel grotere clubs, maar je hebt wel wat centjes om nog wat leuke transfers te doen.
Ik vind het alleen zo jammer dat ik eigenlijk altijd weer met dezelfde tactiek ga spelen. Dat is een 4-4-2/4-2-4 met echte wingers. Nu werkt die tactiek wel heel goed, ik zou toch graag eens wat anders willen... Hoe spelen jullie?
Grappig is zowiezo te zien dat Lienden het zonder ingrijpen ook goed doet.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:51 schreef wes55 het volgende:
tvp.
Met FC Lienden begonnen in de Topklasse zondag. Uiteindelijk binnen twee seizoen FC Lienden naar de ere divisie gebracht nadat ik 6e was geworden in de jupiler league. Via play-offs uiteindelijk Telstar gedegradeerd en De Graafschap samen met FC Lienden gepromoveerd!
Zal later een paar screens plaatsen.
Volgens mij is het alleen voor de fun. Je kan er verder niets mee, maar je kan wel zien wat je zoal bereikt hebtquote:Op donderdag 29 april 2010 12:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb je er eigenlijk iets aan om die achievements in Steam te halen?
Rijnsburgse Boys was samen met mij gepromoveerd naar de JL. Waar voor mij promotie restte, was voor hun degradatie een feit na 30 speelrondes..quote:Op donderdag 29 april 2010 12:34 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Grappig is zowiezo te zien dat Lienden het zonder ingrijpen ook goed doet.
Geld ook voor DOS Kampen, staat ook "hoger" aangeschreven lijkt het.
Ook TONEGIDO doet leuk mee.
Al heb ik nog geen oude "amateur" gezien in mijn ere divisie en ook dit seizoen zal het er niet van komen zo te zien.
Liever 1 punt dan 0 natuurlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 13:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een nieuwe taktiek gemaakt met RKC. Niks veranderd aan de formatie, maar alleen aanvallende ipv verdedigende instructies meegegeven. Voor de nieuwe taktiek stond ik stijf onderaan, nu sta ik op een nette 13e plaats met 15 wedstrijden op rij ongeslagen
Jammer dat 80% daarvan gelijke spelen zijn, maar het is niet anders
4-2-0-3-1 met 3 aanvallende centrale middenvelders werkt altijd wel voor me.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:10 schreef Jorwol het volgende:
Heerenveen is echt een leuke club, daar kun je tenminste nog iets mee, Ajax, PSV, AZ en Feyenoord zijn echt nog wel grotere clubs, maar je hebt wel wat centjes om nog wat leuke transfers te doen.
Ik vind het alleen zo jammer dat ik eigenlijk altijd weer met dezelfde tactiek ga spelen. Dat is een 4-4-2/4-2-4 met echte wingers. Nu werkt die tactiek wel heel goed, ik zou toch graag eens wat anders willen... Hoe spelen jullie?
Jammer bij mij loopt die tactiek namelijk zeer goed, wat voor team speel je mee? Ik ben Ajax en heb in EL & Eredivisie samen nog maar 3 x verloren. In de Eredivisie sta ik ruim boven aan met nog maar 9 tegen goals. Moet nog 9 wedstrijden in de Eredivisie en dan zit het erop, in de 2e ronde van de EL Atletico gelootquote:Op donderdag 29 april 2010 15:50 schreef icebliss het volgende:
Die tactiek uit het vorige topic werkt bij mij absoluut niet. Mijn spitsen lopen alleen maar buitenspel en de tegenstander kan de hele tijd vrolijk counteren. Het is dat ik een geweldige keeper heb anders zou ik tegen Bayer Leverkusen met 10-1 hebben verloren ipv 4-1. Snel maar weer veranderd dus.
Thanks, maar ik ga nu iets anders doen, ik ga spelen met drie spitsen, 2 centrale middenvelders, 1 anchor man en een normale verdediging, ben benieuwd!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:05 schreef RoderikMB het volgende:
[..]
4-2-0-3-1 met 3 aanvallende centrale middenvelders werkt altijd wel voor me.
Wolfsburg, seizoen 2014/2015. Die tactiek is denk ik te aanvallend, ik speel de meeste wedstrijden nu namelijk verdedigend en daarme behaal ik wel aardige resultaten.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:24 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jammer bij mij loopt die tactiek namelijk zeer goed, wat voor team speel je mee? Ik ben Ajax en heb in EL & Eredivisie samen nog maar 3 x verloren. In de Eredivisie sta ik ruim boven aan met nog maar 9 tegen goals. Moet nog 9 wedstrijden in de Eredivisie en dan zit het erop, in de 2e ronde van de EL Atletico geloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |