dat.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Het interesseert me letterlijk geen kut, als het maar fris is.
Het gaat er niet zo om hoe mooi het eruit ziet. Het moet vooral geil zijn en dat is een flamoes toch per definitie. Op grote schaamlippen kun je natuurlijk fijn zuigen en sabbelen dus ik mag ze graag regelmatig tegenkomen.quote:Op donderdag 29 april 2010 03:36 schreef dubbel1 het volgende:
Veel mensen hoor ik zeggen dat het allemaal niets uitmaakt, maar ik vind strakke schaamlippen echt 100x mooier dan van die schaamlippen die uitsteken. Die kun je wel in de knoop leggen zegmaar. Meisjes doen nu zelfs schaamlip correcties om niet van die uitstekende lippen de hebben. Wat vind jij daarvan? Maakt het jou niet uit hoe een vagina eruit ziet of heb je toch ook echt liever een strak kutje met schaamlippen die niet uitsteken of vind je schaamlippen die je in de knoop kunt leggen ook prima?
het helpt ook nog eens tegen de tocht...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:03 schreef Walter81 het volgende:
Een flamoes is geil, als er een leuk (leuk, dus niet per definitie knap) meisje aan vast zit. En of het nou enkel een gat is of er zitten twee schuifdeuren voor, so what...
ik draai het liever om..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:03 schreef Walter81 het volgende:
Een flamoes is geil, als er een leuk (leuk, dus niet per definitie knap) meisje aan vast zit.
quote:
??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:03 schreef Walter81 het volgende:
Een flamoes is niet geil, als er een leuk (leuk, dus niet per definitie knap) meisje aan vast zit. En of het nou enkel een gat is of er zitten twee schuifdeuren voor, so what...
Of hij bedoelt dat de flamoes hem er niet toe doet, dat hij liever de achteringang neemt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:50 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Zit vast aan meisje (knap definitie per niet dus, leuk) leuk een er als, geil is flamoes een. ?
of
.tiz tsav naa ejsiem (pank eitinifed rep tein dus ,kuel) kuel nee re sla ,lieg si seomalf neE?
ik vind een flamoes niet per definitie geil, het meisje eraan doet me veel meer.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Of hij bedoelt dat de flamoes hem er niet toe doet, dat hij liever de achteringang neemt.
Ohw dat bedoel je.. hetzelfde als ik dus...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind een flamoes niet per definitie geil, het meisje eraan doet me veel meer.
snap je?
ja maar zoals ik jouw reactie las was het meer kutgericht..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:07 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ohw dat bedoel je.. hetzelfde als ik dus...
Nee, ik bedoel: het lichaam dat eraan vast zit bepaalt of het geil is.. Leuke meid = geil, anders niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar zoals ik jouw reactie las was het meer kutgericht..
ah zo, dan lullen we een beetje langs elkaar afquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:19 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel: het lichaam dat eraan vast zit bepaalt of het geil is.. Leuke meid = geil, anders niet.
zoiets los je op met tafelkleed-gewichtjes..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het grootste probleem van vrouwen met grote schaamlappen is dat het bij het pissen alle kanten uit gaat spatteren. Google maar eens op Michelle Thorne, de blonde Britse purndel (die houdt van plasseks).
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
zoiets los je op met tafelkleed-gewichtjes..
[ afbeelding ]
Ik vind het ook wel wat hebben als er wat lip te zien is maar inderdaad, ik heb wel eens plaatjes gezien van vagina's die er gewoon uitzagen als alien life forms of een zieke kalkoen. Dat gaat mij dus idd te ver en dan zou ik het helemaal begrijpen als je er iets aan liet doen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:24 schreef Oksel het volgende:
Een beetje is okay.. dat mag. Belangrijker is de symmetrie. Het moet niet zo zijn dat er 1 ver uit bungelt, en de andere niet. En wat helemaal erg is..? Als die ene, die er uit bungelt, dan ook nog hardstikke donker gekleurd is.. donkerpaars/blauw achtig. Nee, dankje.
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 04:53 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Het moet liever niet als een gordijn tot op d'r knieen hangen..
Hiiii haaaaa hit 'm up, move 'm out !quote:Op donderdag 29 april 2010 11:21 schreef trovey het volgende:
Cowboyhoed op, holster om en net doen of je de saloon binnenstapt.
Nee.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:23 schreef pisnicht het volgende:
Ik zal wel een uitzondering zijn dat ik het vrouwelijk en geil vindt van die grote lippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |