Lol zou hij een dikke bips hebben wat denk je?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Absoluut.En slikken doet die kalkoen zonder te protesteren.
Hoe geil.
![]()
Ik denk dat dat wel heel erg meespeelt. Omdat jij het weet en denkt dat iedereen het opvalt, zul je ook al snel denken dat als mannen (of vrouwen) naar je kijken als je in bikini loopt, dat ze daar naar kijken. En zo wordt je steeds onzekerder. Misschien dachten ze wel gewoon "hee, wat een lekker ding"quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:01 schreef kloontjeboontje het volgende:
[..]
Het was misschien ook wel meer me eigen gevoel. Ik kreeg er een beetje een 'piemeltje' idee bij, hoe dom dat ook mag klinken..
Doordat ik het zelf had, ging ik er bij andere dames op letten, en het viel mij op dat ik bijna bij niemand een bobbel zag zitten..
Omdat ik zelf natuurlijk wist dat mijn schaamlippen groter waren dan gemiddeld, ging ik denken dat het anderen wel MOEST opvallen als ze het bij mij zouden zien..en dat gaf me dus een ontzettend rotgevoel.
Zo gek is dat niet. Mannen zijn (vaak) ook kritischer over hun penis dan vrouwen. Misschien dat je dat wat betreft schaamlippen niet zo snel zou verwachten. Kan ik me wel iets bij voorstellen thoughquote:Op maandag 31 mei 2010 18:16 schreef weathergirl het volgende:
vrouwen zijn hier kritischer over dan mannen?
Laten we vooral de stereotypen kracht bijzetten door te suggereren dat vrouwen niet rond mogen seksen waar mannen dat wel mogen.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:31 schreef slashyou het volgende:
Vind het geen goed plan dat sommige mensen een probleem oplossen door de dokter dat ze zelf hadden kunnen voorkomen. Sommige meisjes hebben zoveel sex gehad met verschillende mannen dat de schaamlippen naar buiten blijven hangen en nou willen ze dat weer goed maken door er een stuk af te snijden.
Gastquote:Op maandag 31 mei 2010 22:31 schreef slashyou het volgende:
Vind het geen goed plan dat sommige mensen een probleem oplossen door de dokter dat ze zelf hadden kunnen voorkomen. Sommige meisjes hebben zoveel sex gehad met verschillende mannen dat de schaamlippen naar buiten blijven hangen en nou willen ze dat weer goed maken door er een stuk af te snijden.
Mag wel, maar dan moet je niet zeuren als je hangende schaamlippen krijgt.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:08 schreef Misterhat het volgende:
[..]
Laten we vooral de stereotypen kracht bijzetten door te suggereren dat vrouwen niet rond mogen seksen waar mannen dat wel mogen.
Wat is dit nou weer voor onzin.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:31 schreef slashyou het volgende:
Sjezus, zijn jullie echt zo dom?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mag wel, maar dan moet je niet zeuren als je hangende schaamlippen krijgt.
Veel meisjes wie dit is overkomen beweren dat het onzin is, heb zelf geconstateerd dat dit niet zo is.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin.Maarja je bent een man dus dat zegt al genoeg.
Gozer, lul alsjeblieft niet zo domquote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef slashyou het volgende:
[..]
Veel meisjes wie dit is overkomen beweren dat het onzin is, heb zelf geconstateerd dat dit niet zo is.
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef slashyou het volgende:
[..]
Veel meisjes wie dit is overkomen beweren dat het onzin is, heb zelf geconstateerd dat dit niet zo is.
Laat maar meis, troll was niet obvious genoegquote:Op maandag 31 mei 2010 23:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gozer, lul alsjeblieft niet zo dom
Alsof een chick wel hangende schaamlippen krijgt door veel sex met VERSCHILLENDE mannen, maar niet als ze altijd bij dezelfde man blijftDaar zit totaal geen verschil in namelijk, en zou dus betekenen dat elke vrouw na een grote hoeveelheid sex hangende schaamlippen zou krijgen. Damn.
![]()
![]()
Een troll met een uitgelubberde voorhuid van het vele sex hebben.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:42 schreef Misterhat het volgende:
[..]
Laat maar meis, troll was niet obvious genoegOnder het mom van humor moeten we dit maar weer onder de tafel schuiven I guess.
Schaamlippen dienen zich aan te passen aan het formaat van de lul. Als je telkens een ander hebt, moeten je lippen zich continu aanpassen. Dan gaan ze op een gegeven moment hangen. Dat weet iedereen.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gozer, lul alsjeblieft niet zo dom
Alsof een chick wel hangende schaamlippen krijgt door veel sex met VERSCHILLENDE mannen, maar niet als ze altijd bij dezelfde man blijftDaar zit totaal geen verschil in namelijk, en zou dus betekenen dat elke vrouw na een grote hoeveelheid sex hangende schaamlippen zou krijgen. Damn.
![]()
![]()
Nog zo 1.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Schaamlippen dienen zich aan te passen aan het formaat van de lul. Als je telkens een ander hebt, moeten je lippen zich continu aanpassen. Dan gaan ze op een gegeven moment hangen. Dat weet iedereen.
Aah vandaar dat jouw piemeltje zo klein is. Dat is van het te weinig neuken....quote:Op maandag 31 mei 2010 22:31 schreef slashyou het volgende:
Aan de schaamlippen zelf veranderd eigenlijk niks.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:50 schreef Chuck.Norris het volgende:
ga je me zeggen dat je kut op je 30ste er nog even strak uitziet als op je 20ste?? (indien geen baby's)
en in die tussentijd verandert je lichaam niet vanzelf
dus...
Ga ff ergens anders over piemels praten ofzo. Mannen die denken het beter te weten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:50 schreef Chuck.Norris het volgende:
ga je me zeggen dat je kut op je 30ste er nog even strak uitziet als op je 20ste?? (indien geen baby's)
en in die tussentijd verandert je lichaam niet vanzelf
dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |