tussen vogelvrij en gewoon je straf uitzitten zit nogal wat.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:44 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt dat ook misdadigers rechten hebben, ligt dat inderdaad aan jou. Als je een crimineel bent, ben je niet vogelvrij.
Nou, wat sommige mensen betreft moet er toch wel wat ernstigs met hem gebeuren als vergelding.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:04 schreef Caesu het volgende:
[..]
tussen vogelvrij en gewoon je straf uitzitten zit nogal wat.
dat hij een middagje verlof krijgt om z'n zieke moeder te bezoeken snap ik nog wel maar niet 3 maanden.
Het is niet zo dat zijn straf 3 maanden korter wordt.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat je als gevangene 3 maanden vrij krijgt voor zoiets en als gewone werkende boerenlul 2 dagen ofzo?
Wraakgevoelens naar wie? Naar zichzelf dan zeker, dat hij zo stom is geweest om dat met die vrouwen te doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:05 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De crimineel heeft alle rechten? Die wordt straks gewoon nog opgesloten.
En stel nu dat die opgesloten was, zijn kind wordt geboren en zijn moeder overlijd terwijl die in de gevangenis zat. Denk je dat dat een goede indruk achterlaat op Murat? Kan me goed voorstellen dat dan wel wat wraak gevoelens achterlaat.
Of zou het misschien handiger zijn als die wat respect krijgt voor justitie doordat ze hem een kleine gunst geven?
Daarnaast zou het mij ook niet verbazen als de rechter hem nu strenger straft. Hij heeft nu al een gunst gehad van de rechters. Is nooit te bewijzen of dat gebeurd natuurlijk. Maar het zal vast wel meespelen.
Het is voor sommige mensen echt moeilijk om te lezen wat ik zeg....quote:Op donderdag 29 april 2010 21:48 schreef shomila het volgende:
[..]
Wraakgevoelens naar wie? Naar zichzelf dan zeker, dat hij zo stom is geweest om dat met die vrouwen te doen.
Als hij het niet gedaan had, had hij het hele jaar voor zijn moeder kunnen zorgen.
We gaan de boel weer lekker omdraaien en de schuld bij een ander leggen.
Leg het dan maar even uit.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het is voor sommige mensen echt moeilijk om te lezen wat ik zeg....
Ik leg sowieso de schuld niet bij een ander.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:02 schreef shomila het volgende:
[..]
Leg het dan maar even uit.
Ik snap niet dat er naar zulke personen tegemoet moet worden gekomen.
Dat snap ik dus niet van die rechter.De slachtoffers laten ze weer in de kou staan, er wordt helemaal geen rekening mee gehouden. Hij zit toch niet voor een inbraak vast.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:05 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik leg sowieso de schuld niet bij een ander.
Omdat het niet ongebruikelijk is om iemand tijdelijk vrij te laten als die in hoger beroep gaat. En het moet niet, de rechter zag in dit geval genoeg redenen om 'm deze keer wel tegemoet te komen.
Er wordt wel rekening gehouden met de slachtoffers. Het is Murat duidelijk verboden om bij ze in de buurt te komen.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:08 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet van die rechter.De slachtoffers laten ze weer in de kou staan, er wordt helemaal geen rekening mee gehouden. Hij zit toch niet voor een inbraak vast.
Dan zal het niet gebeuren nee.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:17 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Er wordt wel rekening gehouden met de slachtoffers. Het is Murat duidelijk verboden om bij ze in de buurt te komen.
Een vorige keer dat die op verlof was is het ook niet gebeurd.quote:
Ja, idd. Ik ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:02 schreef shomila het volgende:
Ik weet nog dat er vroeger iemand zijn moeder overleden was, en diegene naar de begrafenis mocht.
Hij kreeg een stok tussen zijn benen en 2 agenten mee. waar is de goede ouwe tijd zullen we maar zeggen.
Slappe hap hier wordt er strontziek van.
Waarom? Iemand met de naam Murat is toch wel te vertrouwen?quote:
Mjaquote:Op woensdag 28 april 2010 23:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, kennelijk waren deskundigen van mening dat het kon. En die vertrouw ik meer dan gemiddelde
Waarom denk jij het beter te weten dan die deskundigen ?
quote:Naar typisch Nederlands gebruik kreeg de levensgevaarlijke pooier Saban B., die al eerder een vluchtpoging had ondernomen, een week verlof. Hij is nooit meer teruggekeerd. [.....]
Sommigen mochten ook niet vluchten tijdens verlofquote:Op donderdag 29 april 2010 22:17 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Er wordt wel rekening gehouden met de slachtoffers. Het is Murat duidelijk verboden om bij ze in de buurt te komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |