quote:
Mijn konijn is pas doodgegaan, nu breng je pijnlijke gevoelens omhoogquote:
edit failquote:Op woensdag 28 april 2010 23:17 schreef Mertofzo het volgende:
ach kan gebeuren, ik had laatst een fazant doodgereden. Ik remde wel af maar niet in een keer omdat er een BMW achter me reed.
hoe hard reed je btw, zo te zien aardig hard
Had laatst een fotoserie van een lancer die met 150 een eland pakte.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:12 schreef vosss het volgende:
Zo ben ik eens met 140km/u door een kip heen gereden
Dat was een compleet bloedbad whehehe
Gewoon,, 120quote:
quote:
Mag je hem eerst wel klaarmakenquote:
ik heb nog wel meer foto'squote:
MEER MEER MEERquote:Op woensdag 28 april 2010 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb nog wel meer foto'smocht je het niet geloven.
We willen een briefje erbij met 'FOK!' en je username erop.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb nog wel meer foto'smocht je het niet geloven.
Goed ideequote:Op woensdag 28 april 2010 23:35 schreef Trollface. het volgende:
[..]
We willen een briefje erbij met 'FOK!' en je username erop.
Demonteer jij de auto even dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mag je hem eerst wel klaarmaken
Gewoon rijdenquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gewoon rijdenen dan op het juiste moment gas bij geven
![]()
Via de onderkant,,, i hopequote:
Ga je nou goffuluhdomme daar foto's van maken?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Via de onderkant,,, i hope
En anders z'n pootjes d'r af... en dan valt ie denk ik wel gewoon op de grond
Doe es niet zo viesquote:Op woensdag 28 april 2010 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Via de onderkant,,, i hope
En anders z'n pootjes d'r af... en dan valt ie denk ik wel gewoon op de grond
ja dood is ie toch alquote:
Als je de motor ff laat draaien in de branden zon is die haas zo weer warm hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een smerig karwei zal dat zijn als die haas helemaal koud is morgenvroeg
Wel picas van dat beest morgen aub. Vet
En deze haas voor de pan kun je vergeten. Die moet je eigenlijk stropen alssie nog warm is..
Ga je toch niet zo vies ermee lopen doenquote:
En daar maak je dan maar ff een foto van op een boerenlandweggetje?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:12 schreef Genius-F het volgende:
Godverdomme, is dit een grap? Ik rij net terug van een vriend waar ik voetbal gekeken heb. Zo'n boerenweg rij ik ook een haas dood. Wat een toeval
. Zal morgen wel foto uploaden, gelukkig bleef hij op de weg liggen en niet in m'n bumper.
Ja, even gekeken of hij dood was. Wel zo netjes toch en een andere vriend die meereed wil altijd overal foto's van ofzquote:Op donderdag 29 april 2010 00:12 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
En daar maak je dan maar ff een foto van op een boerenlandweggetje?
Dat eerste begrijp ik wel, maar om nou foto's te maken van een dier dat je net hebt doodgereden, vind ik vrij kansloos. Al moet hij dat lekker zelf weten...quote:Op donderdag 29 april 2010 00:15 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ja, even gekeken of hij dood was. Wel zo netjes toch en een andere vriend die meereed wil altijd overal foto's van ofz
Waarom geen foto vanaf de andere kant dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:15 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ja, even gekeken of hij dood was. Wel zo netjes toch en een andere vriend die meereed wil altijd overal foto's van ofz
PICS OR IT DIDN'T HAPPENquote:Op donderdag 29 april 2010 00:16 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Dat eerste begrijp ik wel, maar om nou foto's te maken van een dier dat je net hebt doodgereden, vind ik vrij kansloos. Al moet hij dat lekker zelf weten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben jij vast vaker in Drenthe op vakantie geweest en dat zou jouw hoofd ook meteen verklaren.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:30 schreef o.us het volgende:
In Drenthe zou ik anders ook overal oversteken zonder naar links of rechts te kijken.
quote:Op donderdag 29 april 2010 00:07 schreef MaskOfSanity het volgende:
Iedereen doet hier wel heel stoer, maar als ze zelf zoiets aantreffen, dan kiezen ze het hazenpad.
Dat heb ik nou in de 1eMiddellandstraat.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:30 schreef o.us het volgende:
In Drenthe zou ik anders ook overal oversteken zonder naar links of rechts te kijken.
quote:Op donderdag 29 april 2010 00:29 schreef Genius-F het volgende:
Ik krijg die foto net binnenIn spoiler gezet, maar zo erg ziet het er niet uit.
Dat valt reuze mee, die lijkt me nog wel eetbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw moeder ook toen ze beviel van jou.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:33 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Dan ben jij vast vaker in Drenthe op vakantie geweest en dat zou jouw hoofd ook meteen verklaren.
Dat was tijdelijk, maar jij loopt al jaren met een misvormd hoofd rond, na de fatale botsingen in het Drentse landschap.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Jouw moeder ook toen ze beviel van jou.
Was die ook vast wel, maar ben niet zo'n slagerquote:Op donderdag 29 april 2010 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, die lijkt me nog wel eetbaar.
Sinds wanneer hebben hazen van rechts voorrang?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:56 schreef Nico_Galijk het volgende:
Volgens mij kwam de haas toch echt van rechts
Het bloed moet er wel gelijk uit.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:36 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Was die ook vast wel, maar ben niet zo'n slager
Hunnebedden?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:35 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Dat was tijdelijk, maar jij loopt al jaren met een misvormd hoofd rond, na de fatale botsingen in het Drentse landschap.
Dat wordt dan terugstoppen.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:45 schreef fyah het volgende:
Gewoon laten zitten en oranje sokjes aandoen
nou,, z'n pootjes bewegen niet meerquote:
Die is niet meer eetbaar.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:59 schreef fyah het volgende:
deze nog eens onder het stof vandaan trekken
[ afbeelding ]
Al die eitjes kapot. Wat zondequote:Op donderdag 29 april 2010 00:59 schreef fyah het volgende:
deze nog eens onder het stof vandaan trekken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag verwijderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |