lieg nietquote:Op woensdag 28 april 2010 23:19 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet zo m'n zusje nog ophalen van schoolfeest, maar ik heb er helemaal geen zin in
Of via Google -> Updates (of Blog).quote:Op woensdag 28 april 2010 23:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op twitter zoeken naar "Busquets gif"
Die wil ik wel ophalenquote:Op woensdag 28 april 2010 23:19 schreef Lakitu het volgende:
Ik moet zo m'n zusje nog ophalen van schoolfeest, maar ik heb er helemaal geen zin in
watquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:22 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Succesful troll is succesful.
watwatwatquote:
je hebt geen zusjequote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:22 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Succesful troll is succesful.
Haha watquote:
Stel je niet zo aan joh.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als ik piemels wil zien vraag ik wel aan mijn gayvrienden of ze broek naar beneden doen. BAH.
Omdat =$ =$ Tinypic picca van haar dang in pm.quote:
Je loopt achter, vriendje. Mensen hebben allang picca van dr.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Omdat =$ =$ Tinypic picca van haar dang in pm.
Ja, maar ik denk plagerig. Want Puyol lacht...quote:Op woensdag 28 april 2010 23:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geeft hij Puyol serieus een bitchslap?
Ragetopic is al geweest.quote:
Ja ik dacht even goed na. Ik heb zoveel zusjes pics gezien maar ik weet niet of joune erbij zat. Paas gewoon :$:$:$:$quote:Op woensdag 28 april 2010 23:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je loopt achter, vriendje. Mensen hebben allang picca van dr.Maar alleen als je zelf ook een zusje had, konden we ruilen.
K dan, tijd om on te moven.quote:
Jonge, sowieso dat Puyol dat niet leuk vondquote:Op woensdag 28 april 2010 23:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk plagerig. Want Puyol lacht...
[ afbeelding ]
Ja, overal. Faalbaas.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh je bent serieus?![]()
![]()
Heb je ooit iemand pica zien schrijven?
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jo man kan je die als ava materiaal maken?
Kan je hem nou als avater maken voor meeequote:Op woensdag 28 april 2010 23:32 schreef Bragi het volgende:
Ook mooi hoe Puyol aardig z'n hand uitsteekt en dan die hand in z'n Spaanse bakkes krijgt. [ afbeelding ]
Onnodig dit. Ban 4 weken.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kan je hem nou als avater maken voor meee? aaaaaaaah toe daaan
Ik kan dat niet want ik snap niks van die onzin
aaaaaaaaaaaaaah
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat bied je.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jonge Laki fake niet offline push die pics in mijn pmbox.
Ik ben online hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 23:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jonge Laki fake niet offline push die pics in mijn pmbox.
Een keertje GEEN klappen vangen.quote:
Jij passt toch niet en dat weet je.quote:
Guido.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn benen zijn aan de achterkant bruiner dan aan de voorkant. Royal sadness.
quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kan je hem nou als avater maken voor meee? aaaaaaaah toe daaan
Ik kan dat niet want ik snap niks van die onzin
aaaaaaaaaaaaaah
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Daarvoor verkoop ik je Lakitu niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een keertje GEEN klappen vangen.
Is voor doggystyle zodat de jongen je mooi bruin vindtquote:Op woensdag 28 april 2010 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn benen zijn aan de achterkant bruiner dan aan de voorkant. Royal sadness.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |