hihi dat heb ik ook hoor!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:06 schreef Laydina het volgende:
Even over die pics. Ik ben zelf ook totaal niet sexy, maar toch lukt het soms wel om wat redelijks op de foto te zetten. En dat helpt dan ook wel om wat positiever over jezelf te zijn en jezelf ook sexy te vinden af en toe
alleen helpen die 'lelijke' foto's tussendoor dan weer niet![]()
jij te dik?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:08 schreef Aure het volgende:
[..]
hihi dat heb ik ook hoor!
Vroegahh was ik wel van de sexy&gewaagd foto's maar nu niet meer zo haha. Ik vind mezelf nu te dik
hehe, dat is wel minder danquote:Op woensdag 28 april 2010 23:08 schreef Aure het volgende:
[..]
hihi dat heb ik ook hoor!
Vroegahh was ik wel van de sexy&gewaagd foto's maar nu niet meer zo haha. Ik vind mezelf nu te dik
Ik vind datquote:
zoals Isa al zei, niks mis met een kontjequote:Op woensdag 28 april 2010 23:11 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik vind dathaha er mag best wat af hoor. Vroegaahh was een maatje 36/38 groot genoeg en nu ben ik 40/42. Vooral mn ass is 42
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zoals Isa al zei, niks mis met een kontje
We zijn gewoon J.Loquote:Op woensdag 28 april 2010 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb ook een huge Ass hoor maar ach
Dacht het nietquote:Op woensdag 28 april 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
Alle dames kunnen natuurlijk hun sexy & gewaagd foto's gewoon zoals gebruikelijk ter goedkeuring naar een ouwe kenner PM-en via het bekende envelopje bij mijn naam.
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Hey MeMootje wat heerlijk dat je vrij gekregen hebt op je herkansingsavond. En nu ga je die hardstikke goed maken ook
Lijkt mme een mooie docu zeg!quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Terug! Stipjes
Toch leuk dat het nu kan.
Oh?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Terug! Stipjes
Toch leuk dat het nu kan.
en dan toch stipjesquote:#datefail
Echte kaviaar? En zo ja...quote:Op donderdag 29 april 2010 01:13 schreef Duderella het volgende:
Maar ik heb wel weer een nieuwe voorraad kaviaar.![]()
Nee die mogen ze niet meer verkopen in Rusland e.o. Mooi balen, maar ja, ook wel goed. De vissies raken op.quote:
Shit, vergeten Steer te googlen met zijn twitter.quote:
Yeah lekkerquote:Op donderdag 29 april 2010 01:44 schreef Duderella het volgende:
Shit, vergeten Steer te googlen met zijn twitter.![]()
Ja vermoeiende dag, maar na morgen vakantie, dus dat is fijn.
Ja dat is za.lig. Bijna geen woorden voor. En dat bedoel ik niet als de snob die ik ben, maar oprecht. Helemaal met je eens.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:46 schreef golfer het volgende:
Ik heb 1x echte Steurkaviaar geproefd. Op je hand op de bovenkant tussen duim en wijsvinger met een lepeltje gedeponeerd en met een glas champagne erna. Mens, ik kreeg bijna een orgasme.
Maar terecht dat ook die foute Russen rekening met de visstand houden.
Kind, zolang wij ook levende kreeften in de hot pan blijven smijten, kan dit er ook nog wel bijquote:Op donderdag 29 april 2010 01:51 schreef Duderella het volgende:
Maar inderdaad, helemaal verantwoord is het natuurlijk niet, om vissen massaal open te snijden voor een paar eitjes.
.
Snob.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:53 schreef Bluezz het volgende:
Kind, zolang wij ook levende kreeften in de hot pan blijven smijten, kan dit er ook nog wel bij
Wat heb je het getroffen met het weer inderdaad!quote:Op donderdag 29 april 2010 01:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yeah lekkerIk heb deze week vakantie, en qua weer en rust is het helemaal goed
Ik twitter niet, ben alleen follower. Van o.a. Jelle. Hoe was ie vandaag?
quote:Op donderdag 29 april 2010 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kind, zolang wij ook levende kreeften in de hot pan blijven smijten, kan dit er ook nog wel bij
Ok. en jammer dat je Jelle niet hebt gezienquote:Op donderdag 29 april 2010 01:56 schreef Duderella het volgende:
Wat heb je het getroffen met het weer inderdaad!![]()
Hopelijk zet het volgende week nog een beetje door. Dan is de schilder klaar en wil ik het huis buiten eigenlijk weer volhangen met bakken petunia's en zo. Dan is het écht zomer.![]()
Ik twitter ook niet. Ik heb ook geen telefoon die dat kan. En bovendien is het zo interessant allemaal niet, wat ik doe. Ik twitter alleen met een nep-account bij een rampenoefening voor studenten."Reken maar niet dat ik evacueer, als de hond niet mee mag!!!! #crisisgebied."
![]()
'Hoe was de dag', of 'hoe was Jelle'? De dag was lang en Jelle was afwezig in mijn dag. Ik denk dat hij met Zomergasten in zijn bol zit en even geen tijd heeft voor ons (en geef 'm eens ongelijk).
Hoe is de Bluezzkleinzoon inmiddels?
Ik heb ze nog nooit levend in een pan gedaan, maar ik geloof dat dit met met afgewend hoofd en heeeeeel hard zingen beter af zou gaan dan een mes achter de kop.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:59 schreef Duderella het volgende:
![]()
![]()
Jamie killed ze met een dolkstootje onder de kop, geloof ik.
Niet dat ik dát zou durven.
Dat is twee keer goed nieuws!!quote:Op donderdag 29 april 2010 02:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok. en jammer dat je Jelle niet hebt gezien![]()
Babi J. deed het tot gisteren ietsjes beter, dus de ouders ook
Bovendien *tromgeroffel* kreeg ik een mailtje uit Aus.Janken dames
Ja mij misschien ook wel.quote:Op donderdag 29 april 2010 02:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit levend in een pan gedaan, maar ik geloof dat dit met met afgewend hoofd en heeeeeel hard zingen beter af zou gaan dan een mes achter de kop.
Denk ik he
PM G Matequote:Op donderdag 29 april 2010 02:07 schreef Duderella het volgende:
Zo maar uit zichselluf? That's good mate.
Over dat Aussie-taaltje gesproken: eigenlijk zouden jullie eens 7 Up moeten kijken, die docuserie die die Britten volgt. Daarin zit een Britse schobbejak die na zijn verhuizing naar Australië in álles een Aussie wordt. Met een prachtig accent en een busje waarmee hij de outback intrekt. Ik kreeg er weer helemaal down under-verlangens van.quote:
Lieve schat. Dat hebben wij oudjes al vanaf het begin bekeken. En blijven wij volgen.quote:Op donderdag 29 april 2010 02:26 schreef Duderella het volgende:
Over dat Aussie-taaltje gesproken: eigenlijk zouden jullie eens 7 Up moeten kijken
Oh, dat wist ik niet. Ligt het ook allemaal nog vers in het geheugen? Ik heb het ook eerder gezien, maar was een boel kwijt hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 02:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Lieve schat. Dat hebben wij oudjes al vanaf het begin bekeken. En blijven wij volgen.
Lekkerquote:Op donderdag 29 april 2010 06:45 schreef cybermans het volgende:
Over positief zijn, het gaan gewoon 23 graden worden bij mij thuis
Braaam!! Succes met je kater vandaag, hopelijk geen zware opdracht voor de boegquote:Op donderdag 29 april 2010 00:23 schreef Braamyo het volgende:
kamer sluitke==k kweit, wacht kjanr kaner open gemaakr,,,,,,, en ik ben me sleutel kwijt, gvr,en dronken.
damn dat is behoorlijk veel zeg voor een laatste dag voor het weekendquote:Op donderdag 29 april 2010 07:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Ik ga zo naar het ziekenhuis in Leiden en vanmiddag werken. Vanavond bardienst op de tennis tot 0u dus drukke en niet zo'n leuke dag.
Iedereen werkse, schoolse en een fris ochtendkusje van mij
quote:Op donderdag 29 april 2010 07:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Uit 'het grote vraag het Piet hoe kom ik klaar' (sorry) topic:
[..]
Braaam!! Succes met je kater vandaag, hopelijk geen zware opdracht voor de boeg
ah ja dik feest in Den Haag! Ruim je wel je eigen troep op? (dat wordt een ramp in A'dam, Den Haag en Utrecht...) Veel plezier vann8!quote:Op donderdag 29 april 2010 08:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
die was goed beneveld denk ik.
Morguh allemaal![]()
Vanavond Konginnenach
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:47 schreef cybermans het volgende:
Waar? Portugália in Amsterdam
Wanneer? Woensdagavond 28 april
Wat at je?
voor: Chouriço assado (gegrillde Portugese worst)
Hoofd: Bife de espardarte grelhado (gegrillde biefstuk van de zwaardvis)
Na: Molotof (geklopt eiwit met caramelsaus)
Impressie?
Mijn voorgerecht werd bij het serveren geflambeerd op de tafel naast ons, met uitleg over de drank waarmee het gebeurde en hoe het de smaak ten goede kwam. Was daarna erg lekker, alleen naar mijn smaak was de worst iets te grof (de stukjes vet die erin zaten waren aan de grote kant). Het leek erg op Chorizo (niet heel gek als je naar de naam kijkt)
Het hoofdgerecht is voor mij nergens mee te vergelijken aangezien ik nooit eerder zwaardvis heb gegeten, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet lekker vond, integendeel zelfs. Het was echt heerlijk. Iets minder zout had voor mij gemogen maar ik eet altijd vrij zoutloos. De wijn die we erbij hadden besteld na advies van de ober was goed! Bij het nagerecht was ik toch geïnteresseerd in de "Kamele slijm", maar die was die dag niet verkrijgbaar aangezien ze een aantal desserts enkel in het weekend maken. Wel jammer maar nu de Molotof genomen. Op het plaatje zag het er toch redelijk anders uit dan wat we kregen. Het leek erop als of het gesneden was uit een soort taartvorm. Het stuk was groot en wij dachten beide ah het is licht dat krijgen we wel op... mooi niet dus, het was zelfs vrij zwaar te noemen. Wel erg lekker.
Kosten? Incl de volledige fles wijn die ik gedeeld heb 50 euro
Cijfer? 8
alleen Bhut Jolokia pepersquote:Op donderdag 29 april 2010 08:51 schreef z80 het volgende:
morge.
heeft er iemand wat peper over?
ben net zo sloom als de systemen waar ik mee moet werken.
en de koffie helpt vandaag niet.
toch niet speed hequote:Op donderdag 29 april 2010 09:19 schreef borisz het volgende:
Mogge
DVDtje gewonnen omdat ik mee heb gedaan met het Connexxion Internetpanel. Ik moest de draagvleugelboot even afzeiken. Die dienst is vanaf september erg matig geweest.
kijk thats the spirit!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:26 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel!
Dit wordt vandaag een productieve dag! Ik kan het! Tsjakka!![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:26 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel!
Dit wordt vandaag een productieve dag! Ik kan het! Tsjakka!![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:18 schreef Den_Haag het volgende:
SHE vergadering. daar gaat mijn dagplanning
Lieve CFquote:
Nog 48 uur wakker blijvenquote:Op donderdag 29 april 2010 10:31 schreef MissHobje het volgende:
G'morgen, was al rond 8 wakkerbluh
nu moet ik nog 48 uur
en heb het eigenlijk al gehad
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een vergadering met leugenachtige, boude statements en dreigementen dat er boobies worden geflashed, om vervolgens je afspraken niet na te komen?
aardbeien-rabaraber crumble! mmmmmmquote:Op donderdag 29 april 2010 10:40 schreef DarkElf het volgende:
zo boodschapjes gedaan, rabarber meegenomen en nu eens bedenken wat ik ermee kan doen. (behalve rabarberlimonade maken... die was wel lekker misschien wordt dat t wel)
dat klinktquote:Op donderdag 29 april 2010 10:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
aardbeien-rabaraber crumble! mmmmmm
what the hell happened dat je geen stereo meer kan horenquote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
cybermans, jammer dat ze geen kameleslijm hadden maar fijn dat je daar lekker gegeten hebt. Ik ben uit t ziekenhuis en kreeg daar te horen dat ik nooit meer stereo zal horen. Hij wuift daarmee mijn droom als musicus weg.. Ik heb ws aardig wat tijd nodig om eroverheen te komen.. Nu moet t nog ff tot me doordringen.. 13u moet ik werken en ik ga mooi niet eerder beginnen! Eerst straks de zon in. *snif*
Wat?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben uit t ziekenhuis en kreeg daar te horen dat ik nooit meer stereo zal horen. Hij wuift daarmee mijn droom als musicus weg.. Ik heb ws aardig wat tijd nodig om eroverheen te komen.. Nu moet t nog ff tot me doordringen.. 13u moet ik werken en ik ga mooi niet eerder beginnen! Eerst straks de zon in. *snif*
jeetje...quote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
cybermans, jammer dat ze geen kameleslijm hadden maar fijn dat je daar lekker gegeten hebt. Ik ben uit t ziekenhuis en kreeg daar te horen dat ik nooit meer stereo zal horen. Hij wuift daarmee mijn droom als musicus weg.. Ik heb ws aardig wat tijd nodig om eroverheen te komen.. Nu moet t nog ff tot me doordringen.. 13u moet ik werken en ik ga mooi niet eerder beginnen! Eerst straks de zon in. *snif*
omgquote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Dan vind ik het nog knap van jequote:Op donderdag 29 april 2010 10:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
neem komende nacht wel een break van 3 uur ofzodat dan weer wel
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
He getver zeg, das niet tof!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat moet nogal hard nieuws zijn geweest. Maar mag ik zo brutaal zijn om te zeggen dat je niet zomaar je dromen moet laten varen? Ook al lijkt het nu onmogelijk te bereiken wat je zou willen.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Nogmaals.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:45 schreef z80 het volgende:
FF er zijn zeer veel muzikanten met gehoor schade.
van slecht horend tot doof.
alleen voor een geluidstechnicus is een goed gehoor belangrijk.
gewoon door gaan met muziek maken, en je droom najagen.
dankje het probleem is; ik wil geluidstechnicus worden (muziekproducer). ik heb ook een studio gekocht omdat ik zo zeker wist/weet dat ik dát wil, ook al is het jantje duur... ik kan straks naar Marktplaatsquote:Op donderdag 29 april 2010 11:45 schreef z80 het volgende:
FF er zijn zeer veel muzikanten met gehoor schade.
van slecht horend tot doof.
alleen voor een geluidstechnicus is een goed gehoor belangrijk.
gewoon door gaan met muziek maken, en je droom najagen.
dankje, ik zal nog even kijken. misschien lukt het om een track te maken waarbij een studio em stereo kan maken. ik hoop dat dat lukt. zoniet, dan rest er geen optie van mij om mn droom gedag te zeggen.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nogmaals.
Ik lees heel erg veel doorzettingsvermogen in je verhaal en het zou zonde zijn dat te laten eindigen omdat zogenaamd realistische mensen zeggen dat het niet kan. Dan maar onrealistisch. Want ik geloof dat de grootste prestaties in het leven geleverd worden door mensen die niet logisch, helder en realistisch denken maar doen wat ze denken dat ze kunnen. Ook al roept de buitenwereld dat het vruchteloos is wat ze doen. Maak muziek met je gevoel, luister naar jezelf.
Dr Isa doet wel de second opinion.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nogmaals.
Ik lees heel erg veel doorzettingsvermogen in je verhaal en het zou zonde zijn dat te laten eindigen omdat zogenaamd realistische mensen zeggen dat het niet kan. Dan maar onrealistisch. Want ik geloof dat de grootste prestaties in het leven geleverd worden door mensen die niet logisch, helder en realistisch denken maar doen wat ze denken dat ze kunnen. Ook al roept de buitenwereld dat het vruchteloos is wat ze doen. Maak muziek met je gevoel, luister naar jezelf.
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dr Isa doet wel de second opinion.
Met je huisarts en je verzekering overleggenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb zoiets nog nooit gedaan? waar moet ik zoiets doen? in ander ziekenhuis dan LUMC zeker, anders krijg ik weer diezelfde chagrijn
helaas niet. straks werken, daarna gauw eten en dan door naar de tennis om bardienst te draaien van 19u tot 0u. dat moet ieder lid 2 avonden per seizoen vrijwillig doen, anders kost het je ¤ 50,-. heb er geen zin in bah. morgen misschien in mn eentje even naar amsterdam want voor vriendin is het te druk. ga ik daar even mensen kijken ofzo. ga jij nog wat doen?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ga je ondanks alles nog wel iets leuks doen vanavond of morgen?
dankjewel voor je tip! ik heb net op een site gekeken en las wat over een Baha behandeling. dan word er signaal afgegeven van dove naar goede oor en dat zou wel kunnen bij als je één oor doof bent? ik wil daar wel wat meer over weten want snap het niet helemaal. je goede oor kan niet nog beter horen toch? en stereo zal dan nog steeds niet lukken maar dan heb ik wat.. moet even kijken met verzekering en huisarts want maar weinig mensen kunnen dat krijgen zie ikquote:Op donderdag 29 april 2010 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Naar een KNO arts gaan waar musici naar toe gaan? Ik ken er een waar Ilse de Lange altijd kwam, maar dat was voor haar stembanden...
Je hebt overigens recht op een second opinion, ook helemaal vergoed door je verzekering. En ik zou die niet in hetzelfde ziekenhuis laten afnemen want dan lezen ze elkaars dossier en heb je kans dat er uit luiheid de exacte diagnose van de collega wordt overgenomen
dankjewel, ik ga kijken voor een second opinion en daarna zie ik wel wat ik nog kanquote:Op donderdag 29 april 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
Maar FF, je bent dus al zo lang sinds je kan herinneren doof aan je rechteroor? Het enige wat verandert is, is dat zo'n gekke arts (die wellicht geen verstand van muziek heeft) tegen je heeft gezegd dat je geen musicus kunt worden, omdat je blijkbaar niet geschikt bent voor een implantaat waar je wel op gehoopt had?
Je hebt toch al muziek gemaakt, dat kun je nu gewoon blijven doen! En ja, het is vreselijk om nooit stereo te kunnen horen, maar met een goede assistent-producer en engineer naast je kun je nog steeds kwalitatief goede platen maken, zoals je wilt!
ze is 12 mei uitgerekendquote:Op donderdag 29 april 2010 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
Oh DE, dat is wel spannend! Gelukkig nog een redelijk vertrouwde omgevingWanneer moet je zus nou bevallen, al bijna, toch?
Ik moet morgen gewoon werken
Goedzo.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:38 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjewel, ik ga kijken voor een second opinion en daarna zie ik wel wat ik nog kan
op naar werk
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Succes er mee, FF, maar laat het eerst allemaal maar even bezinken en probeer toch van het mooie weer te genieten
Hier staat de zelfgemaakte twix net in de koelkast. Ik ben reuze benieuwdHet was te simpel om niet even snel zelf te proberen
(ik heb alleen een klein vierkant bakje gemaakt en niet zoals op die site een enorme stapel) http://hoosierhomemade.com/twix-bars/
Nou, ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 12:44 schreef DarkElf het volgende:
zelfgemaakte twix! ben benieuwd hoe het wordt en smaakt Isa!
Hermanquote:Op donderdag 29 april 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Gouaches worden geverfd met een kw-astje.
nee hier kregen we ook niets, verbaasde mij ook alquote:Op donderdag 29 april 2010 13:01 schreef golfer het volgende:
En alweer heeft het Hare Majesteit niet behaagd om mij van een lintje te voorzien.
wil je er dan eentje uit mijn voorraad, heb er toch 12quote:Op donderdag 29 april 2010 13:01 schreef golfer het volgende:
En alweer heeft het Hare Majesteit niet behaagd om mij van een lintje te voorzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
same herequote:Op donderdag 29 april 2010 13:01 schreef golfer het volgende:
Bob Rossquote:Op donderdag 29 april 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Gouaches worden geverfd met een kw-astje.
Fok! bookmarken?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:13 schreef Bluezz het volgende:
Zometeen afscheid collega & daarna 'mijn' nieuwe poli -cardiologie-inrichten waar ik dan 3 mei ga beginnen
ach vroegag kon ik niet eens een website kijken omdat het woord pokerkoffer nou eenmaal met casino's werd geassocieerd :Squote:Op donderdag 29 april 2010 13:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
TuukAlleen met bepaalde TT's zegt ie : Toegang geweigerd
![]()
Iets met TIET'E en HOE'A
verdomd weinig. Voor het eerst in like 2 maanden dat ik een weekend geen plannen heb. Grote kans dat het gewoon lekker chillen met ligstoel op balkon word (biertje, muziekje, boekje, etc). Met Koninginnedag doe ik dit jaar eens een keer niets. Vind het een beetje stierenpoep om vandaag weer naar het oosten te gaan om morgen weer terug te keren naar Amsterdam.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker Cyber, wat ga je allemaal doen?
Heerlijk, even alleen-tijd met jezelf. Da's de beste manier om weer even wat energie op te laden van alle werkstress en andere zorgen.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:09 schreef cybermans het volgende:
[..]
verdomd weinig. Voor het eerst in like 2 maanden dat ik een weekend geen plannen heb. Grote kans dat het gewoon lekker chillen met ligstoel op balkon word (biertje, muziekje, boekje, etc). Met Koninginnedag doe ik dit jaar eens een keer niets. Vind het een beetje stierenpoep om vandaag weer naar het oosten te gaan om morgen weer terug te keren naar Amsterdam.
Ben wel weer van plan wat uitgebreider te koken (heb ik nu eindelijk weer eens tijd voor). Weet alleen nog niet wat, dus suggesties zijn welkom.
@steer jij nog met stipjes of wandklimmeid op stap?
ken het begrip uitstellen maar al te goed...quote:Op donderdag 29 april 2010 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heerlijk, even alleen-tijd met jezelf. Da's de beste manier om weer even wat energie op te laden van alle werkstress en andere zorgen.
Misschien dat ik nog even de stad inga morgen om te kijken langs de kraampjes en de vrijmarkt, dat vind ik altijd wel genieten. Alsof je in je eigen stad de toerist uithangt.
En nee, even geen vrouwen voor mij de komende twee weken. Wordt een beetje hectisch met afspraken die ik heb met docenten over mondelingen en dergelijke. En aangezien ik een meester ben in uitstellenmoet er hard gewerkt worden.
Belachelijk!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:01 schreef golfer het volgende:
Zo een korte broek?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:35 schreef golfer het volgende:
Lekker in de korte broek op het balkon. Melkflessen een beetje bij laten kleuren.
Ik heb de boeken niet gelezen, alleen de eerste twee films gezien, en eerlijkgezegd vond ik die ook veel te duister en eng voor kleine kinderen. Terwijl daar bij mijn weten ten tijde dat 'ie in de bioscoop draaide geen leeftijdsrestrictie op zat.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:50 schreef borisz het volgende:
Ik zal eens langs family7. Nu een programma dat de Harry Potter Boeken gevaarlijk zijn.
Nee, maar er gingen wel erg jonge kinderen naar de bioscoopquote:Op donderdag 29 april 2010 14:55 schreef TAV74 het volgende:
Het zijn dan ook geen boeken voor 6 jarigen.
dan zitten er nog minder mensen in de biosquote:Op donderdag 29 april 2010 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn in mijn optiek pas geschikt als je echt heel scherp het verschil tussen fantasie en werkelijkheid kunt onderscheiden. En volgens mij kan de gemiddel 6-jarige dat helemaal nog niet
HP1 & 2 hebben het kernmerk meekijken met zesjarigen gewenst. HP3 ging naar negen jaar.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb de boeken niet gelezen, alleen de eerste twee films gezien, en eerlijkgezegd vond ik die ook veel te duister en eng voor kleine kinderen. Terwijl daar bij mijn weten ten tijde dat 'ie in de bioscoop draaide geen leeftijdsrestrictie op zat.
Dat soort dingen zijn in mijn optiek pas geschikt als je echt heel scherp het verschil tussen fantasie en werkelijkheid kunt onderscheiden. En volgens mij kan de gemiddel 6-jarige dat helemaal nog niet
Alweer ophalen???quote:Op donderdag 29 april 2010 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, maar er gingen wel erg jonge kinderen naar de bioscoop
Nou ja. Het hele genre doet mij echt helemaal niets, dus misschien ben ik bevooroordeeld
Moet jij Sun niet ophalen?
Oh. Ja, dat weet ik dan weer nietquote:Op donderdag 29 april 2010 14:59 schreef borisz het volgende:
[..]
HP1 & 2 hebben het kernmerk meekijken met zesjarigen gewenst. HP3 ging naar negen jaar.
Family7 is een zender die alles bekijkt vanuit de Bijbel dus tovenarij wordt afgekraakt.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:04 schreef Sunnythesun het volgende:
ik leef nog!
![]()
SOEP BALLEN KIELE!
HOI HOI HOI
![]()
quote:A: SOEP SOEP SOEP
B: BALLEN BALLEN BALLEN!
A: KIELE KIELE KIELE
B: YEAH YEAH YEAH!
A: SOEP
B: BALLEN!
A: KIELE
B: YEAH!
A: SOEP BALLEN KIELE
B: YEAH YEAH YEAH!
nee hoorquote:
ieder jaar met de UIT hoor je t overalquote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah we hebben een kenner!![]()
Kids waren lief ja, wij minderklik, dan naar blz. 6
ik zou zeggen gewoon doen! En daarna paper maken met enkel nieuwe goodies aan?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoormorgen werken 11-17, dan met wat meiden van werk hier eten/borrelen/film kijken, zaterdag visitie van paps en zondag ook van mams
leuk weekend
nu eerst paper afmaken!
of toch ff de stad in nog
er is sale bij MD
![]()
quote:
VAKANTIEEEEEEEEEEEquote:
quote:
leuk woordquote:Op donderdag 29 april 2010 16:03 schreef DarkElf het volgende:
ik kan mij voorstellen dat het iets met je stuitergevoeligheid doet zo een kamp ja
Je lijkt Tavkap welquote:Op donderdag 29 april 2010 17:14 schreef golfer het volgende:
Zonnetje is weg. Bewolkt aan het raken.
quote:
Daar ga je naa toe?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:32 schreef LieLie het volgende:
Haha, nou, ik ben benieuwd naar vanavond:
Klik
Jij hebt je avondeten al weer op zie ik alquote:Op donderdag 29 april 2010 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
net ff smaaktestjes gedaan in de stad, vind ik nog weleens leuk
ik heb romige kippensoepjes, zalmsalades en ene sparereib getest
Ga je nog genieten van de Koninginnenacht-markt in Utreg?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:net ff smaaktestjes gedaan in de stad, vind ik nog weleens leuk
ik heb romige kippensoepjes, zalmsalades en ene sparereib getest
nee ik vind koninginnedag in 1 woord ver-schrik-ke-lijk, dus ik blijf thuis en morgen werkenquote:Op donderdag 29 april 2010 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je nog genieten van de Koninginnenacht-markt in Utreg?
nee meestal wel redelijk rustigquote:Op donderdag 29 april 2010 18:00 schreef DarkElf het volgende:
is koninginnedag druk bij de ikea memo?
mooi, ik heb nog wat nodigquote:Op donderdag 29 april 2010 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee meestal wel redelijk rustig
mja garanties kan ik nooit gevenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mooi, ik heb nog wat nodigga ik morgen.
niet?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja garanties kan ik nooit geven
ergens vind ik dat hartstikke leuk ja, ieder jaar hetzelfde en oude spelen zoals trekkertrek, ringsteken op tractors, koeschijten, paalzitten, beddenrace, vreselijke markt, fiets/puzzeltochtquote:Op donderdag 29 april 2010 18:15 schreef golfer het volgende:
Morgen wel even de traditionele en nooit veranderende 'Oranjevrijstraat' in Bloemendaal met kinderspelen-kermis bezoeken, vervolgens met het halve dorp bij het dorpshuis je laten vollopen met wijn en bier en luisteren en dansen bij het optreden van een top 100-coverband.
Soms zijn kneuterige tradities te leuk om te veranderen.
Ik moet er echt niet aan denken!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
alleen morgen ga ik ff naar A'dam. wie gaat er mee?
Korte mail waarin ie aankondigt dat hij binnenkort een wat uitgebreidere brief gaat sturen.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
trouwens Bluezz en Golfer; leuke mail gehad van Q?
Ik vind dat nostalgische ook altijd erg leuk. Ik hou wel van kneuterigquote:Op donderdag 29 april 2010 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ergens vind ik dat hartstikke leuk ja, ieder jaar hetzelfde en oude spelen zoals trekkertrek, ringsteken op tractors, koeschijten, paalzitten, beddenrace, vreselijke markt, fiets/puzzeltocht![]()
alleen morgen ga ik ff naar A'dam. wie gaat er mee?
Nog wezen shoppen voor MD?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik vind koninginnedag in 1 woord ver-schrik-ke-lijk, dus ik blijf thuis en morgen werken
Eens heb 1x op het museumplein gestaan. Nog wel redelijk goede plekken toen, maar ik vond wel te druk.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:54 schreef golfer het volgende:
Ik sla dit jaar de grote steden ook over. Amsterdam is mij veel te druk geworden. Je kunt je nauwelijks nog voortbewegen in die mensenmassa.
Gewoon met je wandelstok ruimte meppenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:54 schreef golfer het volgende:
Ik sla dit jaar de grote steden ook over. Amsterdam is mij veel te druk geworden. Je kunt je nauwelijks nog voortbewegen in die mensenmassa.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef TAV74 het volgende:
Jum, flesje Bruichladdich Peat meegenomen. Ben benieuwd
ik ga omdat een date daar woont. Alleen nog op foto gezien (hij mij niet haha) dus eigenlijk n blind date. Nou ja, gewoon ontmoeten en gezellig doen. Daarna mensen kijken en naar huis :-)quote:Op donderdag 29 april 2010 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat nostalgische ook altijd erg leuk. Ik hou wel van kneuterig
Maar Amsterdam, ik passDaaaar heb ik echt geen zin in.
domino's vind ik niet eens slecht. Beter dan NY pizza of Golden Gatequote:Op donderdag 29 april 2010 19:01 schreef cybermans het volgende:
bweh even heel culinair een pizza bij dominoes besteld
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]Oeh die bovenste is mooooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]Durf te wedden dat het jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat
en dat het ook mega fijn zit
ja die zocht ik al n tijdjequote:
geen vulling gewoon voorgevormdquote:Op donderdag 29 april 2010 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind die bovenste zeker mooi! Heeft de rode nog vulling? Zulke beha's staan mij helaas voor geen meter. Gelukkig ben ik (meestal) de enige die het ziet
Ohh dat is wel fijn danquote:Op donderdag 29 april 2010 19:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja die zocht ik al n tijdjezit ook nog uberheerlijk omdat het een special sizes serie is (vanaf cup D) me happy
ok gelukkig maar. Zo'n grote bh en dan ook nog vulling is helemaal niet nodigquote:Op donderdag 29 april 2010 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen vulling gewoon voorgevormd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:41 schreef DarkElf het volgende:
leuk memoik wil ook wel wat afvallen maar anderzijds ben ik bang dat ik daar het eerst gewicht ga verliezen en ik vind die nu juist leuk genoeg zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zonde van mn MD verzameling
![]()
? Dan krijg je em gratis!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:50 schreef cybermans het volgende:
&&*$^$&T# wacht nu al meer dan een uur... HONGERRRR!
voor lingerie shoppen vindt de mr toch vast niet erg?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:43 schreef DarkElf het volgende:
toen ik aan het hardlopen was en erbij gezond eten viel ik wel af maar daar dus niet, dus ik was een tevreden DE7 weken ziekenhuis later en nu kon ik nieuwe beha' s gaan kopen
nee hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 19:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
voor lingerie shoppen vindt de mr toch vast niet erg?
mooi tochquote:Op donderdag 29 april 2010 19:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hoorde mr vindt shoppen nooit erg
Ga jij een keer met mij mee lingerie shoppen?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
voor lingerie shoppen vindt de mr toch vast niet erg?
en vooral voor grotere borsten zit het echt geweldigquote:Op donderdag 29 april 2010 20:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind marliezen nog steeds nietsHoewel de kwaliteit wel echt heel mooi is.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben nog steeds hopeloos verliefd op limited edition Deborah Harry BHmaar 144 euro is me toch nét iets teveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die is nog erger![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ga jij een keer met mij mee lingerie shoppen?
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef cybermans het volgende:
Ze is wel 109 inmiddels Golferquote:Op donderdag 29 april 2010 20:22 schreef golfer het volgende:
De bijpassende string is ook leuk.
Maar vooral Deborah Harryzelf is erg geil leuk.
Leek me wat jong eigenlijk...quote:
ik ben meer van de:quote:Op donderdag 29 april 2010 20:22 schreef golfer het volgende:
De bijpassende string is ook leuk.
Maar vooral Deborah Harryzelf is erg geil leuk.
ja, die zit midden in mijn doelgroep.quote:
Doe mij maar een echt persoon erinquote:Op donderdag 29 april 2010 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben meer van de:
[ afbeelding ]
als ik t geld hadquote:Op donderdag 29 april 2010 20:33 schreef cybermans het volgende:
[..]
Doe mij maar een echt persoon erin
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik t geld hadamar mn andere Marliesjes zijn ook mooi
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:35 schreef cybermans het volgende:
![]()
er moet altijd nog wat te wensen overblijven anders is er ook niks aan
Jouw wens?quote:
iig niet jou in die kledingquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
Durf te wedden dat het jestaat
en dat het ook mega fijn zit
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef cybermans het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |