hihi dat heb ik ook hoor!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:06 schreef Laydina het volgende:
Even over die pics. Ik ben zelf ook totaal niet sexy, maar toch lukt het soms wel om wat redelijks op de foto te zetten. En dat helpt dan ook wel om wat positiever over jezelf te zijn en jezelf ook sexy te vinden af en toe
alleen helpen die 'lelijke' foto's tussendoor dan weer niet![]()
jij te dik?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:08 schreef Aure het volgende:
[..]
hihi dat heb ik ook hoor!
Vroegahh was ik wel van de sexy&gewaagd foto's maar nu niet meer zo haha. Ik vind mezelf nu te dik
hehe, dat is wel minder danquote:Op woensdag 28 april 2010 23:08 schreef Aure het volgende:
[..]
hihi dat heb ik ook hoor!
Vroegahh was ik wel van de sexy&gewaagd foto's maar nu niet meer zo haha. Ik vind mezelf nu te dik
Ik vind datquote:
zoals Isa al zei, niks mis met een kontjequote:Op woensdag 28 april 2010 23:11 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik vind dathaha er mag best wat af hoor. Vroegaahh was een maatje 36/38 groot genoeg en nu ben ik 40/42. Vooral mn ass is 42
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zoals Isa al zei, niks mis met een kontje
We zijn gewoon J.Loquote:Op woensdag 28 april 2010 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb ook een huge Ass hoor maar ach
Dacht het nietquote:Op woensdag 28 april 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
Alle dames kunnen natuurlijk hun sexy & gewaagd foto's gewoon zoals gebruikelijk ter goedkeuring naar een ouwe kenner PM-en via het bekende envelopje bij mijn naam.
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Hey MeMootje wat heerlijk dat je vrij gekregen hebt op je herkansingsavond. En nu ga je die hardstikke goed maken ook
Lijkt mme een mooie docu zeg!quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Terug! Stipjes
Toch leuk dat het nu kan.
Oh?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Terug! Stipjes
Toch leuk dat het nu kan.
en dan toch stipjesquote:#datefail
Echte kaviaar? En zo ja...quote:Op donderdag 29 april 2010 01:13 schreef Duderella het volgende:
Maar ik heb wel weer een nieuwe voorraad kaviaar.![]()
Nee die mogen ze niet meer verkopen in Rusland e.o. Mooi balen, maar ja, ook wel goed. De vissies raken op.quote:
Shit, vergeten Steer te googlen met zijn twitter.quote:
Yeah lekkerquote:Op donderdag 29 april 2010 01:44 schreef Duderella het volgende:
Shit, vergeten Steer te googlen met zijn twitter.![]()
Ja vermoeiende dag, maar na morgen vakantie, dus dat is fijn.
Ja dat is za.lig. Bijna geen woorden voor. En dat bedoel ik niet als de snob die ik ben, maar oprecht. Helemaal met je eens.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:46 schreef golfer het volgende:
Ik heb 1x echte Steurkaviaar geproefd. Op je hand op de bovenkant tussen duim en wijsvinger met een lepeltje gedeponeerd en met een glas champagne erna. Mens, ik kreeg bijna een orgasme.
Maar terecht dat ook die foute Russen rekening met de visstand houden.
Kind, zolang wij ook levende kreeften in de hot pan blijven smijten, kan dit er ook nog wel bijquote:Op donderdag 29 april 2010 01:51 schreef Duderella het volgende:
Maar inderdaad, helemaal verantwoord is het natuurlijk niet, om vissen massaal open te snijden voor een paar eitjes.
.
Snob.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:53 schreef Bluezz het volgende:
Kind, zolang wij ook levende kreeften in de hot pan blijven smijten, kan dit er ook nog wel bij
Wat heb je het getroffen met het weer inderdaad!quote:Op donderdag 29 april 2010 01:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yeah lekkerIk heb deze week vakantie, en qua weer en rust is het helemaal goed
Ik twitter niet, ben alleen follower. Van o.a. Jelle. Hoe was ie vandaag?
quote:Op donderdag 29 april 2010 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kind, zolang wij ook levende kreeften in de hot pan blijven smijten, kan dit er ook nog wel bij
Ok. en jammer dat je Jelle niet hebt gezienquote:Op donderdag 29 april 2010 01:56 schreef Duderella het volgende:
Wat heb je het getroffen met het weer inderdaad!![]()
Hopelijk zet het volgende week nog een beetje door. Dan is de schilder klaar en wil ik het huis buiten eigenlijk weer volhangen met bakken petunia's en zo. Dan is het écht zomer.![]()
Ik twitter ook niet. Ik heb ook geen telefoon die dat kan. En bovendien is het zo interessant allemaal niet, wat ik doe. Ik twitter alleen met een nep-account bij een rampenoefening voor studenten."Reken maar niet dat ik evacueer, als de hond niet mee mag!!!! #crisisgebied."
![]()
'Hoe was de dag', of 'hoe was Jelle'? De dag was lang en Jelle was afwezig in mijn dag. Ik denk dat hij met Zomergasten in zijn bol zit en even geen tijd heeft voor ons (en geef 'm eens ongelijk).
Hoe is de Bluezzkleinzoon inmiddels?
Ik heb ze nog nooit levend in een pan gedaan, maar ik geloof dat dit met met afgewend hoofd en heeeeeel hard zingen beter af zou gaan dan een mes achter de kop.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:59 schreef Duderella het volgende:
![]()
![]()
Jamie killed ze met een dolkstootje onder de kop, geloof ik.
Niet dat ik dát zou durven.
Dat is twee keer goed nieuws!!quote:Op donderdag 29 april 2010 02:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok. en jammer dat je Jelle niet hebt gezien![]()
Babi J. deed het tot gisteren ietsjes beter, dus de ouders ook
Bovendien *tromgeroffel* kreeg ik een mailtje uit Aus.Janken dames
Ja mij misschien ook wel.quote:Op donderdag 29 april 2010 02:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit levend in een pan gedaan, maar ik geloof dat dit met met afgewend hoofd en heeeeeel hard zingen beter af zou gaan dan een mes achter de kop.
Denk ik he
PM G Matequote:Op donderdag 29 april 2010 02:07 schreef Duderella het volgende:
Zo maar uit zichselluf? That's good mate.
Over dat Aussie-taaltje gesproken: eigenlijk zouden jullie eens 7 Up moeten kijken, die docuserie die die Britten volgt. Daarin zit een Britse schobbejak die na zijn verhuizing naar Australië in álles een Aussie wordt. Met een prachtig accent en een busje waarmee hij de outback intrekt. Ik kreeg er weer helemaal down under-verlangens van.quote:
Lieve schat. Dat hebben wij oudjes al vanaf het begin bekeken. En blijven wij volgen.quote:Op donderdag 29 april 2010 02:26 schreef Duderella het volgende:
Over dat Aussie-taaltje gesproken: eigenlijk zouden jullie eens 7 Up moeten kijken
Oh, dat wist ik niet. Ligt het ook allemaal nog vers in het geheugen? Ik heb het ook eerder gezien, maar was een boel kwijt hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 02:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Lieve schat. Dat hebben wij oudjes al vanaf het begin bekeken. En blijven wij volgen.
Lekkerquote:Op donderdag 29 april 2010 06:45 schreef cybermans het volgende:
Over positief zijn, het gaan gewoon 23 graden worden bij mij thuis
Braaam!! Succes met je kater vandaag, hopelijk geen zware opdracht voor de boegquote:Op donderdag 29 april 2010 00:23 schreef Braamyo het volgende:
kamer sluitke==k kweit, wacht kjanr kaner open gemaakr,,,,,,, en ik ben me sleutel kwijt, gvr,en dronken.
damn dat is behoorlijk veel zeg voor een laatste dag voor het weekendquote:Op donderdag 29 april 2010 07:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Ik ga zo naar het ziekenhuis in Leiden en vanmiddag werken. Vanavond bardienst op de tennis tot 0u dus drukke en niet zo'n leuke dag.
Iedereen werkse, schoolse en een fris ochtendkusje van mij
quote:Op donderdag 29 april 2010 07:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Uit 'het grote vraag het Piet hoe kom ik klaar' (sorry) topic:
[..]
Braaam!! Succes met je kater vandaag, hopelijk geen zware opdracht voor de boeg
ah ja dik feest in Den Haag! Ruim je wel je eigen troep op? (dat wordt een ramp in A'dam, Den Haag en Utrecht...) Veel plezier vann8!quote:Op donderdag 29 april 2010 08:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
die was goed beneveld denk ik.
Morguh allemaal![]()
Vanavond Konginnenach
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:47 schreef cybermans het volgende:
Waar? Portugália in Amsterdam
Wanneer? Woensdagavond 28 april
Wat at je?
voor: Chouriço assado (gegrillde Portugese worst)
Hoofd: Bife de espardarte grelhado (gegrillde biefstuk van de zwaardvis)
Na: Molotof (geklopt eiwit met caramelsaus)
Impressie?
Mijn voorgerecht werd bij het serveren geflambeerd op de tafel naast ons, met uitleg over de drank waarmee het gebeurde en hoe het de smaak ten goede kwam. Was daarna erg lekker, alleen naar mijn smaak was de worst iets te grof (de stukjes vet die erin zaten waren aan de grote kant). Het leek erg op Chorizo (niet heel gek als je naar de naam kijkt)
Het hoofdgerecht is voor mij nergens mee te vergelijken aangezien ik nooit eerder zwaardvis heb gegeten, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet lekker vond, integendeel zelfs. Het was echt heerlijk. Iets minder zout had voor mij gemogen maar ik eet altijd vrij zoutloos. De wijn die we erbij hadden besteld na advies van de ober was goed! Bij het nagerecht was ik toch geïnteresseerd in de "Kamele slijm", maar die was die dag niet verkrijgbaar aangezien ze een aantal desserts enkel in het weekend maken. Wel jammer maar nu de Molotof genomen. Op het plaatje zag het er toch redelijk anders uit dan wat we kregen. Het leek erop als of het gesneden was uit een soort taartvorm. Het stuk was groot en wij dachten beide ah het is licht dat krijgen we wel op... mooi niet dus, het was zelfs vrij zwaar te noemen. Wel erg lekker.
Kosten? Incl de volledige fles wijn die ik gedeeld heb 50 euro
Cijfer? 8
alleen Bhut Jolokia pepersquote:Op donderdag 29 april 2010 08:51 schreef z80 het volgende:
morge.
heeft er iemand wat peper over?
ben net zo sloom als de systemen waar ik mee moet werken.
en de koffie helpt vandaag niet.
toch niet speed hequote:Op donderdag 29 april 2010 09:19 schreef borisz het volgende:
Mogge
DVDtje gewonnen omdat ik mee heb gedaan met het Connexxion Internetpanel. Ik moest de draagvleugelboot even afzeiken. Die dienst is vanaf september erg matig geweest.
kijk thats the spirit!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:26 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel!
Dit wordt vandaag een productieve dag! Ik kan het! Tsjakka!![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:26 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel!
Dit wordt vandaag een productieve dag! Ik kan het! Tsjakka!![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:18 schreef Den_Haag het volgende:
SHE vergadering. daar gaat mijn dagplanning
Lieve CFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |