quote:Op woensdag 28 april 2010 22:30 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb zin in koninginnenacht. De hele nacht ronddwalen en bekenden tegenkomen die op hun kleedjes zolderkamers proberen te verkopen.
Of iig de inhoud ervan.
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:32 schreef Trollface. het volgende:
Hier hoort een quote, maar UDOWU kent geen quotes dus staat hier geen quote.
Vorig jaar stond er een Bob Marley coverband hier op een dak te spelen. Was tof.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
Een paar vriendin van mij hebben een band, en die gaan spelen op het dak van een van de discotheken hier tijdens Koninginnedag.
Gehehhe, en de Big Band van mijn middelbare school staat bij het standbeeld waar de locatie naar vernoemd is. Dus ik vermaak me wel hier.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vorig jaar stond er een Bob Marley coverband hier op een dak te spelen. Was tof.
Ik moet van mezelf voor Pauw en Witteman op bed. Anders wordt het 0.00uquote:Op woensdag 28 april 2010 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat heb je helemaal goed
Het wordt weer een latertje vanavond
Ik moet nog steeds douchen en dan naar bedquote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef DeLuna het volgende:
Ik moet van mezelf voor Pauw en Witteman op bed. Anders wordt het 0.00u
doegquote:Op woensdag 28 april 2010 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds douchen en dan naar bed
Ik ga nu echt
truste lieverdjes
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds douchen en dan naar bed
Ik ga nu echt
truste lieverdjes
quote:
Nou ik lag dus lekker samen met iemand onder de sterren hemel te liggen, komt er iemand langs om vervolgens gebashed te worden.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou ik lag dus lekker samen met iemand onder de sterren hemel te liggen, komt er iemand langs om vervolgens gebashed te worden.![]()
![]()
Ik zou hier graag op willen reageren, maar dan ontstaat er een msn gesprek. Derhalve zal ik hier niet op reageren en mijn fout herkennen van "hoi" te zeggen.quote:
HEB JE VANDAAG GEKEKENquote:Op woensdag 28 april 2010 23:07 schreef Myraela het volgende:
Deso, kom eens over je liefde voor Tricky. Je wilt haar echt niet.
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou hier graag op willen reageren, maar dan ontstaat er een msn gesprek. Derhalve zal ik hier niet op reageren en mijn fout herkennen van "hoi" te zeggen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou hier graag op willen reageren, maar dan ontstaat er een msn gesprek. Derhalve zal ik hier niet op reageren en mijn fout herkennen van "hoi" te zeggen.
Ik heb het niet gezien.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
HEB JE VANDAAG GEKEKEN
ZAG JE WAT ZE OP HAAR HOOFD HAD?![]()
Ik ben verliefd.
foto?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
HEB JE VANDAAG GEKEKEN
ZAG JE WAT ZE OP HAAR HOOFD HAD?![]()
Ik ben verliefd.
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh gawd.
Maar ze is niet helemaal 100% hoor. Wel lief, maar echt gek.
TRICKYquote:
wanneer ?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
TRICKY
T-R-I-C-K-Y
http://www.rtl.nl/components/programma/takemeout/index_video.xml
Aflevering 28-4 kijken en dan wachten tot Tricky in beeld komt met d'r lieve muts
extreem groot voorhoofd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind haar juist heel boeiendquote:
jammer joh ze is van de andere kant.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel kankergeil hoor![]()
Oh?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
jammer joh ze is van de andere kant.![]()
Voor 1 of 2 keer erover heen is dat helemaal niet ergquote:Op woensdag 28 april 2010 23:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
jammer joh ze is van de andere kant.![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je vindt mij niet goed dus moet wel.
Ah ik zie mijn kansen de lucht inschietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ah ik zie mijn kansen de lucht inschieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AHAHAHAAHAHHAAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:27 schreef Trollface. het volgende:
Volgens TC1 moet ik meer kwaliteit per post gaan doen. Discussieer.
Ik vind van niet. Jij wel? Waarom?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
nou discussieer gewoon mee dan! in plaats van oude koeien uit de sloot te quoten!
En ben je dat ook? Zo ja wil ik graag een keertje uit met jou waarbij we eerst hevig gaan indrinkenquote:Op woensdag 28 april 2010 23:33 schreef Myraela het volgende:
Mensen zeiden vandaag dat ze dachten dat ik iemand was die bij het uitgaan na een paar drankjes teveel op de tafel half naakt zou gaan dansen.
Klopt toch ookquote:Op woensdag 28 april 2010 23:33 schreef Myraela het volgende:
Mensen zeiden vandaag dat ze dachten dat ik iemand was die bij het uitgaan na een paar drankjes teveel op de tafel half naakt zou gaan dansen.
Dat is een bijzondere invalshoek die jij gebruikt. Maar jouw beredenering raakt kant noch wal. Want ik vind duidelijk van wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:34 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Jij wel? Waarom?
Ik heb het natuurlijk ontkent. Maar het zou kunnen.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En ben je dat ook? Zo ja wil ik graag een keertje uit met jou waarbij we eerst hevig gaan indrinken
Dan gaan wij een keertje uitquote:Op woensdag 28 april 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk ontkent. Maar het zou kunnen.
Waarom?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat is een bijzondere invalshoek die jij gebruikt. Maar jouw beredenering raakt kant noch wal. Want ik vind duidelijk van wel.
Wie zegt dat ik mezelf te goed vind voor een fok!ker? Ik heb er al genoeg gemeet hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
jezelf te goed vinden voor een fok!ker maar zelf op fok! zitten.
Ze vindt zichzelf niet te goed. Ze is onderdanigquote:
of een andere kaft.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf niet te goed. Ze is onderdanigEn je moet nooit iemand beoordelen op zijn kaft
Misschien moet ik maar een fobo aanmaken ofzo
Dies liefquote:Op woensdag 28 april 2010 23:47 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Half.quote:
Jij leeft nooit helemaal.quote:
Zeker niet op de vroege morgen nee.quote:
Op de vroege morgen kan ik alleen maar kreunen, en dat weet je.quote:Op donderdag 29 april 2010 06:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeker niet op de vroege morgen nee.
Goh daar kan je ook niet veel frikandellen van draaienquote:Op donderdag 29 april 2010 07:41 schreef Panda72 het volgende:
ach gossie het kleinste paardje van de wereld.
[ afbeelding ]
Ach, die frikandellen kun je dan duurder makenquote:Op donderdag 29 april 2010 07:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goh daar kan je ook niet veel frikandellen van draaien
Hoiquote:
Dat is nergens goed voorquote:Op donderdag 29 april 2010 07:44 schreef _Alkaline het volgende:
[..]
Ach, die frikadellen kun je dan duurder maken
Ik had hem al aangepastquote:
Wikipedia FTW.quote:In de moderne frikandel vindt men kippenvlees dat achterbleef op het karkas na het fileren (40 %), ook wel separatorvlees genoemd, 25% is varkensvlees; sommige producenten voegen nog circa 5% paardenvlees toe. De rest is water, paneermeel, bindmiddel, kruiden, uien en smaakversterkers. Ook bestaan speciale kipfrikandellen die tot wel 80% kippenvlees bevatten en geen varkensvlees.
Ik bedoel duurder makenquote:
Ik heb laatst ook nog een stukje er over gelezen hoe en wat maar ze smaken mij er niet minder omquote:[..]
Wikipedia FTW.
quote:Op donderdag 29 april 2010 07:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trev![]()
bijna klaar met stage zie ik
Chillquote:Op donderdag 29 april 2010 07:59 schreef Trevland het volgende:
en niet alleen stage
maar ook school
An der arbeidquote:Op donderdag 29 april 2010 08:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Chillen wat ga je hier na doen? (behalve enigszins een beetje vakantie vieren wellicht?)
Nog niets kunnen vinden naar je zin of gewoon te luiquote:Op donderdag 29 april 2010 08:01 schreef Trevland het volgende:
An der arbeid(nu alleen nog een baan vinden)
Ben nu nog bezig met mijn eindstage dus nog niet echt aan het zoekenquote:Op donderdag 29 april 2010 08:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog niets kunnen vinden naar je zin of gewoon te lui
Maantjequote:Op donderdag 29 april 2010 08:02 schreef DeLuna het volgende:
Hallo leukelingen
Werken van 09:00 - 16:00
An die arbeitquote:Op donderdag 29 april 2010 08:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
An der arbeid(nu alleen nog een baan vinden)
Ja maar jij verveelt je toch als je niet werkt.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maantje![]()
![]()
Dat valt wel mee, ik van 8:30 tot 17:00
quote:Op donderdag 29 april 2010 07:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goh daar kan je ook niet veel frikandellen van draaien
Ik drink ook nooit als ik FOK!quote:Op donderdag 29 april 2010 08:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom lees ik hier toch altijd net als ik een slok koffie neem.
note to self: geen slok koffie meer nemen als je aan het fokken bent.
Verneuk mijn zinnetje eens nietquote:Op donderdag 29 april 2010 08:33 schreef naatje_1 het volgende:
mensen van het goede ochtendleven die niet of pas laat naar school moeten, hoe gaat het hier
Ja, ik. Iets mis mee?quote:
STOEP! JE WEET VAST WEL WIE ER OP GRASPOP KOMEN HÈ?quote:
Nee. Wie?quote:Op donderdag 29 april 2010 08:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
STOEP! JE WEET VAST WEL WIE ER OP GRASPOP KOMEN HÈ?
Moffen. Van Gaalquote:
G'n'R.quote:
/twitter.quote:
Nee, van Gaalquote:
WAAR STAAT DAT?!quote:Op donderdag 29 april 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
G'n'R.
[..]
/twitter.
Desalniettemin, beterschap, waarde digi-vriend.
Dit dusquote:
Maar is toch de grootste held. Met Robben en van Bommel natuurlijk als goede 2e en 3e.quote:
Ik heb zo het vermoeden dat je enigszins de objectiviteit mist om serieus genomen te kunnen worden.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar is toch de grootste held. Met Robben en van Bommel natuurlijk als goede 2e en 3e.
Voor het bepalen van helden is ook geen objectiviteit nodigquote:Op donderdag 29 april 2010 09:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat je enigszins de objectiviteit mist om serieus genomen te kunnen worden.
Het is nog niet officieel, maar het zou wel èrg toevallig zijn als ze op een van dezelfde dagen als Graspop in hetzelfde gehucht moeten zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
WAAR STAAT DAT?!
IK MOET ERHEEN GODDAMNIT
Quote uit een ander topic:quote:Op donderdag 29 april 2010 08:56 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom zie ik niks op de site staan?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:20 schreef JosD. het volgende:
Klopt, gelukkig is gnr de 3e headliner.
[ afbeelding ]
May 31 - Bergen, Norway
June 2 - Oslo, Norway
June 5 - Helsinki, Finland (Festival)
June 6 - St. Petersburg, Russia
June 8 - Moscow, Russia
June 12 - Norje, Sweden (Festival)
June 13 - Aalborg, Denmark
June 15 - Berlin, Germany
June 16 - Arhem Dome, Holland
June 18 - Vienna, Austria
June 20 - Zagreb, Croatia
June 21 - Belgrade, Serbia
June 23 - Prague, Czech Republic
June 26 - Dessel, Belgium (Festival - Graspop)
June 28 - Zurich, Switzerland
June 29 - Milan, Italy
Ai als je vannacht dan maar weer goed slaapt zodat je morgen wel uitbundig koninginnedag kunt vieren.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat verkouden zijn. Ik heb al 2 nachten niet geslapen.
Damnquote:
Boobsquote:
* LovelyLady leest onderschrift.... herinnert zich uitspraken op de Dam....quote:Op donderdag 29 april 2010 09:36 schreef laforest het volgende:
Boobs![]()
Volgens mij heeft iedereen mij door ofzo.
Goeiemorgen uitgekotste knuffelquote:Op donderdag 29 april 2010 09:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
goedemogguh uitgekotste schatjes van me
Ik kom altijd op een goed moment zie ik.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady leest onderschrift.... herinnert zich uitspraken op de Dam....
Praat nederlands menschquote:Op donderdag 29 april 2010 10:03 schreef Panda72 het volgende:
Whoopee. Aujourd'hui, ils vendent des croquettes à la cafétéria. Servir avec une pistoletje.
Ja das waar.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoef je je toch niet voor te schamen?
Niet weer in Dublin?quote:
hihi sorry kon het niet laten.quote:
Wat is daar dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:08 schreef laforest het volgende:
Jaaaaaaaaa 28 augustus in de O2 arena, Dublin
Ja best welquote:
maar kroketjes op een pistoletje oid is wel lekker jaquote:
Ai ja dan heb je het best druk... Beetje te combineren met je gezin dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:10 schreef ajf het volgende:
Ja best welSinds mijn pa met pensioen is moet ik de zaak runnen. En nu volledig.
oh dat had ik dus nog niet begrepen. Beetje rare combiquote:Op donderdag 29 april 2010 10:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar kroketjes op een pistoletje oid is wel lekker ja
Een zacht bolletje lijkt me lekkerderquote:Op donderdag 29 april 2010 10:14 schreef eNGine10 het volgende:
oh dat had ik dus nog niet begrepen. Beetje rare combi
Valt wel mee. Ik vind het lekkerder dan op een kleffe kadet. die ze hier verkopen in de kantinequote:Op donderdag 29 april 2010 10:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
kroket, cafetaria en pistoletje, das enige wat ik uit die zin begreep maar dan is het logisch dat ze dat bedoeltquote:Op donderdag 29 april 2010 10:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Thuis eet ik mijn kroket ook op een zacht bolletje maar hier op het werk niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een zacht bolletje lijkt me lekkerder
Ik vind het ook niet raar. Ik had vroeger een collega die op haar krentebol een kroket deed. Dat vind ik wel een rare combi.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kroket, cafetaria en pistoletje, das enige wat ik uit die zin begreep maar dan is het logisch dat ze dat bedoelt
wat is er raar aan een kroketje op een pistoletje?
Pistoletje? Ik had er door het Frans een croissantje van gemaakt in mijn hoofdquote:Op donderdag 29 april 2010 10:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kroket, cafetaria en pistoletje, das enige wat ik uit die zin begreep maar dan is het logisch dat ze dat bedoelt
wat is er raar aan een kroketje op een pistoletje?
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet raar. Ik had vroeger een collega die op haar krentebol een kroket deed. Dat vind ik wel een rare combi.
en June 16 – Arnhem, Netherlandsquote:
Oh vandaarquote:Op donderdag 29 april 2010 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Pistoletje? Ik had er door het Frans een croissantje van gemaakt in mijn hoofdEen kroket op een croissantje vind ik wel raar.
19 juni naar Musequote:Op donderdag 29 april 2010 10:25 schreef laforest het volgende:
en June 16 – Arnhem, Netherlands
Mss ga ik wel naar NL toe
Ja maar die vind ik niet goedquote:
Ik vind ze ook niet mega goed maar goed genoeg om met heaven een gezellig avondje te gaan stappenquote:
eergister bij k's choice geweestquote:
Ja het sociale aspect zou ik zeker voor doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet mega goed maar goed genoeg om met heaven een gezellig avondje te gaan stappen
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kees Keus noemde ik die band altijd
ach tja.... gister vroeg ik naar een specifiek album van hun bij de frs, vroeg die knakker hoe schrijf je datquote:Op donderdag 29 april 2010 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is een afwijking die je ontwikkeld als je zolang bij de free record shop hebt gewerkt
heey en ben je al helemaal klaar voor je vakantie?quote:
Sja zal wel zo'n jonge gast geweest zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 10:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
ach tja.... gister vroeg ik naar een specifiek album van hun bij de frs, vroeg die knakker hoe schrijf je daterm ze hebben nu een album in de top 10 staan en je weet het nog niet?
heey KZquote:
Alleen nog inladenquote:Op donderdag 29 april 2010 10:43 schreef Giertje het volgende:
heey en ben je al helemaal klaar voor je vakantie?
veel plezierquote:Op donderdag 29 april 2010 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen nog inladenen een broodje eten en dan gaan we
Ah dan wil ik je alvast een prettige vakantie wensenquote:Op donderdag 29 april 2010 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel plezier, fijne vakantie, en al dat soort wensen alvast!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Woeiiiiquote:Op donderdag 29 april 2010 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Veel plezier, fijne vakantie, en al dat soort wensen alvast!
Dank jullie wel lieverdjesquote:
Kloptquote:Op donderdag 29 april 2010 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ez jij hebt twitter dus jij kan me wel volgen
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ez jij hebt twitter dus jij kan me wel volgen
quote:
Enginequote:
Ez, m'n trouwe Twittervriendquote:
Ik twitter amperquote:
Ja doe daar eens iets aanquote:
ik wacht op toestemming van jequote:Op donderdag 29 april 2010 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik twitter best wel veel, had er laatst al 3500
Ga je nu mijn timeline vervuilen?quote:
doe mijn bestquote:Op donderdag 29 april 2010 11:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ga je nu mijn timeline vervuilen?
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat op vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
Later lieverdjes
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Veel plezier, fijne vakantie, en al dat soort wensen!
joah doe maarquote:
Ja ikkequote:
spinnen daar schijt ik voor in mijn broekquote:Op donderdag 29 april 2010 12:26 schreef Panda72 het volgende:
Ik zat net op het toilet kijk ik naast mij zie ik een hele grote spin over de muur kruipen(griezel). zie formaat op foto.
[ afbeelding ]
Ik heb heel niet gegild hoewel ik de neiging had om hysterisch gillend het toilet te verlaten. Maar ja ik ben op kantoor he dus heb ik de neiging onderdrukt, een paar keer diep ademgehaald en ben ik op mijn dode gemak het toilet uitgelopen.
Een spin en dan niet gillen. Wereldprestatie!quote:Op donderdag 29 april 2010 12:26 schreef Panda72 het volgende:
Ik zat net op het toilet kijk ik naast mij zie ik een hele grote spin over de muur kruipen(griezel). zie formaat op foto.
[ afbeelding ]
Ik heb heel niet gegild hoewel ik de neiging had om hysterisch gillend het toilet te verlaten. Maar ja ik ben op kantoor he dus heb ik de neiging onderdrukt, een paar keer diep ademgehaald en ben ik op mijn dode gemak het toilet uitgelopen.
voor een vrouw wel jaquote:Op donderdag 29 april 2010 12:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Een spin en dan niet gillen. Wereldprestatie!
Dat bedoelde ik uiteraardquote:
nouhouquote:
dubbel nouhouquote:
Ja dat is goed te doenquote:Op donderdag 29 april 2010 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ai ja dan heb je het best druk... Beetje te combineren met je gezin dan?
Ik dacht dat je op vakantie was.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou mooi...
Zeg bart, ik wil ook wel een kipnugget
zie de post boven jequote:Op donderdag 29 april 2010 14:02 schreef eNGine10 het volgende:
Net hier in het centrum allemaal beschilderde kindjes. Laatste schooldag zeker weer?
Oh heet dat kolderdag bij jullie? Had al geen idee wat dat wasquote:
eindejaars hebben we het dan over hehquote:Op donderdag 29 april 2010 14:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh heet dat kolderdag bij jullie? Had al geen idee wat dat was
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 29 april 2010 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
eindejaars hebben we het dan over heh
klopt. Maar die ingekleurde kindjes waren duidelijk nog geen laatste jaarsquote:Op donderdag 29 april 2010 14:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dat kan je zo langzamerhand geen kind meer noemen, vind ik
en dat met dit weer zal wel lekker warm zijn in de autoquote:Op donderdag 29 april 2010 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik ook, het is fucking druk op de weg. Bah... En de airco is ook stuk geloof ik
Meer natuurlijke tetten stem ik zeker op. Kwalitatieve post, Bart!quote:
Ohh dit doe je mobiel.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik ook, het is fucking druk op de weg. Bah... En de airco is ook stuk geloof ik
Ik post immer kwaliteitief.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:10 schreef laforest het volgende:
[..]
Meer natuurlijke tetten stem ik zeker op. Kwalitatieve post, Bart!
Wat maak je dan?quote:
En dat lukt niet?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moest gewoon een simpele animatie maken.
Paul's wereld van bloemetjes en bijtjes?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
http://www.swfcabin.com/open/1272539889
Dit geworden.
Jep behoorlijk. Ik zwaai even (in de buurt van apeldoorn)quote:Op donderdag 29 april 2010 14:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
en dat met dit weer zal wel lekker warm zijn in de auto
okquote:Op donderdag 29 april 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
Dit geworden.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Paul's wereld van bloemetjes en bijtjes?
Is dat een Duitser?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
Dit geworden.
Ja hip he? Zolang ik in nederland ben fok ik mobielquote:Op donderdag 29 april 2010 14:10 schreef laforest het volgende:
[..]
Ohh dit doe je mobiel.
Modern allemaal weer zeg. Op vakantie en toch nog op Fok!.
Kan je niet zonder ons?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hip he? Zolang ik in nederland ben fok ik mobiel
dan rij je of op de A50 of op de A1quote:Op donderdag 29 april 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep behoorlijk. Ik zwaai even (in de buurt van apeldoorn)
Fokken tijdens de vakantie daarentegen.quote:
Ja deed ik ook toen ik in Amerika was.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Fokken tijdens de vakantie daarentegen.
mja inmiddels alweer op de a12quote:Op donderdag 29 april 2010 14:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan rij je of op de A50 of op de A1
nog ergerquote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Fokken tijdens de vakantie daarentegen.
komt goedquote:Op donderdag 29 april 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja inmiddels alweer op de a12
Btw mocht ik het topic sluiten, ik kan geen nieuwe openen
kom maar naar apeldoornquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |