abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80822155
pi_80822431
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)met-Ola-Toivonen.htm

Kort verslagje van meet & greet met toivonen.

Over 2-3 weken het verslag met foto'a en video op ons psv site en psv tv .
pi_80822517
En aanwezig
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80822946
PSV! Stroomt altijd door mijn aderen en ziel tot de dood
pi_80823006
Helemaal niets in Eindhoven.......

donderdag 29 april 2010 @ 00:33:22 #6
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_80828953
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:15 schreef Morrigun99 het volgende:
Helemaal niets in Eindhoven.......

De belofte`s kunnen nog kampioen worden, de A junioren de beker winnen.
pi_80831367
Dit bericht maar weer aanhalen
quote:
OB: PSV'er Afellay gaat uit van uitdienen contract

Afellay gaat ervan uit dat hij ook volgend seizoen nog in Eindhoven speelt en daarmee dus zijn contract bij PSV uitdient. Dat zegt hij donderdagavond in het programma Forza PSV op Omroep Brabant TV.

De 24-jarige middenvelder zou dan na het volgend seizoen transfervrij naar een andere club kunnen gaan, zeer tegen de zin van de clubleiding van PSV. Die wil dat spelers die nog een jaar onder contract staan óf hun contract verlengen óf voor een transfersom vertrekken.

Afellay voelt zich hier niet aan gebonden en gaat er van uit dat hij zijn huidige contract gewoon uitdient en daarna transfervrij weg kan.
Stomme lul. Kan er niks meer van maken.
  donderdag 29 april 2010 @ 08:31:15 #8
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_80831619
Er zijn clubs die spelers gewoon niet opstellen als ze niet willen bijtekenen, misschien een idee

Maar het is wel erg jammer van Afellay, als die echt beetje overtuigd was van zn eigen kunnen zou die zonder prob verlengen, want dan komen clubs toch wel altijd...
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_80832253
Ga maar even winnen van AZ zondag.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_80833062
Ik hoop echt niet dat Marcellis betrokken is in die Lens deal
Patat Friet
  donderdag 29 april 2010 @ 10:11:40 #11
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_80833596
quote:
Op donderdag 29 april 2010 08:31 schreef KELDER het volgende:
Er zijn clubs die spelers gewoon niet opstellen als ze niet willen bijtekenen, misschien een idee

Maar het is wel erg jammer van Afellay, als die echt beetje overtuigd was van zn eigen kunnen zou die zonder prob verlengen, want dan komen clubs toch wel altijd...
Ik kan het me wel voorstellen aangezien de Europese sub top clubs tegenwoordig ook niet altijd maar met geld smijten. Dus als hij verlengt kan er eigenlijk (uitzonderingen daargelaten) alleen een topclubs voor hem komen, aangezien PSV logischerwijs ook wat aan hem wil verdien en ik heb niet het idee dat die topclubs in de rij staan.
pi_80834138
quote:
Brands mogelijk nog voor het weekend gepresenteerd bij PSV
De overgang van Marcel Brands naar PSV zou snel afgerond kunnen worden. De leiding van de Eindhovense club is ervan overtuigd dat het bestuurslid van AZ wellicht zelfs nog voor het weekeinde gepresenteerd kan worden als de nieuwe technisch manager van de club. Dat meldt De Telegraaf.

Brands, zelf een Brabander, zal in het Philips Stadion een vijfjarig contract ondertekenen. De huidige technisch directeur van AZ heeft PSV laten weten dat niets een overgang meer in de weg staat, waardoor de overgang spoedig afgerond zal worden. Het is niet bekend of AZ een afkoopsom ontvangt.

De aanstaande samenwerking tussen PSV en Brands komt niet als een verrassing. Al vroeg in dit kalenderjaar werd de interesse van de Eindhovense vereniging bekend en vorige maand lekte uit dat beide partijen al met elkaar gesproken hadden. Wie Brands opvolgt bij AZ is nog niet bekend; Peter Wijker is naar verluidt een kandidaat.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed, waarom PSV al die moeite doet en zo diep in de buidel tast. Ik verwacht namelijk geen wonderen van Brands. Wat maakt hem zo goed? (Derksen is bv. ook bijzonder enthousiast over hem)
quote:
'PSV en AZ naderen akkoord over transfersom Lens'
De kans is groot dat naast Marcel Brands ook Jeremain Lens de overstap van AZ naar PSV zal maken. AD/Sportwereld meldt in haar papieren uitgave dat de partijen elkaar in de onderhandelingen toch dicht genaderd zijn. Inmiddels is het honderd procent zeker dat Lens aankomende zondag zijn laatste wedstrijd voor AZ speelt.

Toch is het nog niet helemaal zeker dat de aanvaller naar Eindhoven verhuist en dat Dirk Marcellis als onderdeel van de deal de omgekeerde weg bewandeld. Lens staat ook in de belangstelling van enkele clubs uit Engeland, maar PSV en AZ naderen een akkoord over een transfersom. Aankomende zondag spelen beide ploegen tegen elkaar in de Eredivisie.

Hoeveel PSV uiteindelijk wil gaan betalen voor Lens, die bezig is aan zijn vierde seizoen in de hoofdmacht van AZ en tussendoor nog een jaar voor NEC speelde, is niet bekend. De 22-jarige Amsterdammer zei eerder zelf een goed gevoel te hebben over PSV, dat zich eerder deze maand in Alkmaar meldde. Het contract van Lens bij AZ loopt nog drie jaar door.
Ik moet het nog zien dat ie komt.....

edit: in het verlengde van de Column van Genee
quote:

Sjaak Polak, topfitte linksback met veel routine, zoekt werk!
Die kunnen we gratis oppikken én hoeft niet veel te verdienen. Wat willen we nog meer?

[ Bericht 7% gewijzigd door Morrigun99 op 29-04-2010 10:42:29 ]
  donderdag 29 april 2010 @ 10:53:46 #13
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_80834925
Lens is de eerste stap in de goede richting
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_80837298
Lens zou al de derde speler zijn die we dan vastleggen (Vukovic en Hutchinson gingen hem voor). Hoop dat het rond komt. En Reis terug zou fantastisch zijn.
M.b.t. Afellay hoop ik (wellicht tegen beter weten in), dat dit alleen een poging is om de leiding van PSV onder druk te zetten om met versterkingen te komen (zoals Cocu ooit eens zei misschien wel naar Feyenoord te gaan). Maar gezien zijn karakter zal dit dus wel tegen beter weten in zijn.
  donderdag 29 april 2010 @ 19:45:57 #15
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_80853077
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:02 schreef psv-gomes het volgende:
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)met-Ola-Toivonen.htm

Kort verslagje van meet & greet met toivonen.

Over 2-3 weken het verslag met foto'a en video op ons psv site en psv tv .
Leuk koppel
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_80853217
Volgend jaar beter...
pi_80853281
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgend jaar beter...
Ik hoop het. Maar ik zie nog weinig indicaties dat dat het geval zal zijn. Het contracteren van Lens zou wel een goed begin zijn.
pi_80856515
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:55 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Lens zou al de derde speler zijn die we dan vastleggen (Vukovic en Hutchinson gingen hem voor). Hoop dat het rond komt. En Reis terug zou fantastisch zijn.
M.b.t. Afellay hoop ik (wellicht tegen beter weten in), dat dit alleen een poging is om de leiding van PSV onder druk te zetten om met versterkingen te komen (zoals Cocu ooit eens zei misschien wel naar Feyenoord te gaan). Maar gezien zijn karakter zal dit dus wel tegen beter weten in zijn.
Ik ben benieuwd hoe combi reis en labyad zou uitkomen
pi_80856898
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:52 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Ik hoop het. Maar ik zie nog weinig indicaties dat dat het geval zal zijn. Het contracteren van Lens zou wel een goed begin zijn.
Dat is ook een must.
En defensieve versterking
pi_80857633
Ik zie dus helemaal niks in Lens :/
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 30 april 2010 @ 08:31:55 #21
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_80865389
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zie je geen snelle doelgerichte rechtsbuiten die zich de laatste tijd steeds meer laat zien in Alkmaar?
pi_80869990
quote:
Mogelijk contract voor Olfers bij PSV
29 april 2010

PSV gaat na dit seizoen met Steve Olfers om de tafel om te praten over een contract, zo meldt het Algemeen Dagblad. De verdediger hield dit seizoen op amateurbasis zijn conditie op peil in Eindhoven en werd in de laatste maanden zelfs bij de selectie gehaald. Volgens het AD zou hij door Rutten worden gezien als opvulling van de selectie.

psv.netwerk
Hier word je toch droevig van. En Dirk is niet goed genoeg om een basisplaats te krijgen. Als er in de jeugd echt niemand rond loopt, die als de nood aan de man is eens kan invallen, dan is het wel echt slecht gesteld met PSV. Deze jongen zal ook wel weer een paar ton per jaar krijgen. En dan komt Zonneveld nog terug ook.

Echt PSV onwaardig...
pi_80871285
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ook niet .... afwachten
pi_80872099
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 12:10 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Hier word je toch droevig van. En Dirk is niet goed genoeg om een basisplaats te krijgen. Als er in de jeugd echt niemand rond loopt, die als de nood aan de man is eens kan invallen, dan is het wel echt slecht gesteld met PSV. Deze jongen zal ook wel weer een paar ton per jaar krijgen. En dan komt Zonneveld nog terug ook.

Echt PSV onwaardig...
O my god

Waar zijn ze in godsnaam mee bezig daar in Eindhoven
Patat Friet
  vrijdag 30 april 2010 @ 13:50:10 #25
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_80872690
Steve Olfers
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties