abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80822155
pi_80822431
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)met-Ola-Toivonen.htm

Kort verslagje van meet & greet met toivonen.

Over 2-3 weken het verslag met foto'a en video op ons psv site en psv tv .
pi_80822517
En aanwezig
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80822946
PSV! Stroomt altijd door mijn aderen en ziel tot de dood
pi_80823006
Helemaal niets in Eindhoven.......

donderdag 29 april 2010 @ 00:33:22 #6
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_80828953
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:15 schreef Morrigun99 het volgende:
Helemaal niets in Eindhoven.......

De belofte`s kunnen nog kampioen worden, de A junioren de beker winnen.
pi_80831367
Dit bericht maar weer aanhalen
quote:
OB: PSV'er Afellay gaat uit van uitdienen contract

Afellay gaat ervan uit dat hij ook volgend seizoen nog in Eindhoven speelt en daarmee dus zijn contract bij PSV uitdient. Dat zegt hij donderdagavond in het programma Forza PSV op Omroep Brabant TV.

De 24-jarige middenvelder zou dan na het volgend seizoen transfervrij naar een andere club kunnen gaan, zeer tegen de zin van de clubleiding van PSV. Die wil dat spelers die nog een jaar onder contract staan óf hun contract verlengen óf voor een transfersom vertrekken.

Afellay voelt zich hier niet aan gebonden en gaat er van uit dat hij zijn huidige contract gewoon uitdient en daarna transfervrij weg kan.
Stomme lul. Kan er niks meer van maken.
  donderdag 29 april 2010 @ 08:31:15 #8
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_80831619
Er zijn clubs die spelers gewoon niet opstellen als ze niet willen bijtekenen, misschien een idee

Maar het is wel erg jammer van Afellay, als die echt beetje overtuigd was van zn eigen kunnen zou die zonder prob verlengen, want dan komen clubs toch wel altijd...
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_80832253
Ga maar even winnen van AZ zondag.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_80833062
Ik hoop echt niet dat Marcellis betrokken is in die Lens deal
Patat Friet
  donderdag 29 april 2010 @ 10:11:40 #11
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_80833596
quote:
Op donderdag 29 april 2010 08:31 schreef KELDER het volgende:
Er zijn clubs die spelers gewoon niet opstellen als ze niet willen bijtekenen, misschien een idee

Maar het is wel erg jammer van Afellay, als die echt beetje overtuigd was van zn eigen kunnen zou die zonder prob verlengen, want dan komen clubs toch wel altijd...
Ik kan het me wel voorstellen aangezien de Europese sub top clubs tegenwoordig ook niet altijd maar met geld smijten. Dus als hij verlengt kan er eigenlijk (uitzonderingen daargelaten) alleen een topclubs voor hem komen, aangezien PSV logischerwijs ook wat aan hem wil verdien en ik heb niet het idee dat die topclubs in de rij staan.
pi_80834138
quote:
Brands mogelijk nog voor het weekend gepresenteerd bij PSV
De overgang van Marcel Brands naar PSV zou snel afgerond kunnen worden. De leiding van de Eindhovense club is ervan overtuigd dat het bestuurslid van AZ wellicht zelfs nog voor het weekeinde gepresenteerd kan worden als de nieuwe technisch manager van de club. Dat meldt De Telegraaf.

Brands, zelf een Brabander, zal in het Philips Stadion een vijfjarig contract ondertekenen. De huidige technisch directeur van AZ heeft PSV laten weten dat niets een overgang meer in de weg staat, waardoor de overgang spoedig afgerond zal worden. Het is niet bekend of AZ een afkoopsom ontvangt.

De aanstaande samenwerking tussen PSV en Brands komt niet als een verrassing. Al vroeg in dit kalenderjaar werd de interesse van de Eindhovense vereniging bekend en vorige maand lekte uit dat beide partijen al met elkaar gesproken hadden. Wie Brands opvolgt bij AZ is nog niet bekend; Peter Wijker is naar verluidt een kandidaat.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed, waarom PSV al die moeite doet en zo diep in de buidel tast. Ik verwacht namelijk geen wonderen van Brands. Wat maakt hem zo goed? (Derksen is bv. ook bijzonder enthousiast over hem)
quote:
'PSV en AZ naderen akkoord over transfersom Lens'
De kans is groot dat naast Marcel Brands ook Jeremain Lens de overstap van AZ naar PSV zal maken. AD/Sportwereld meldt in haar papieren uitgave dat de partijen elkaar in de onderhandelingen toch dicht genaderd zijn. Inmiddels is het honderd procent zeker dat Lens aankomende zondag zijn laatste wedstrijd voor AZ speelt.

Toch is het nog niet helemaal zeker dat de aanvaller naar Eindhoven verhuist en dat Dirk Marcellis als onderdeel van de deal de omgekeerde weg bewandeld. Lens staat ook in de belangstelling van enkele clubs uit Engeland, maar PSV en AZ naderen een akkoord over een transfersom. Aankomende zondag spelen beide ploegen tegen elkaar in de Eredivisie.

Hoeveel PSV uiteindelijk wil gaan betalen voor Lens, die bezig is aan zijn vierde seizoen in de hoofdmacht van AZ en tussendoor nog een jaar voor NEC speelde, is niet bekend. De 22-jarige Amsterdammer zei eerder zelf een goed gevoel te hebben over PSV, dat zich eerder deze maand in Alkmaar meldde. Het contract van Lens bij AZ loopt nog drie jaar door.
Ik moet het nog zien dat ie komt.....

edit: in het verlengde van de Column van Genee
quote:

Sjaak Polak, topfitte linksback met veel routine, zoekt werk!
Die kunnen we gratis oppikken én hoeft niet veel te verdienen. Wat willen we nog meer?

[ Bericht 7% gewijzigd door Morrigun99 op 29-04-2010 10:42:29 ]
  donderdag 29 april 2010 @ 10:53:46 #13
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_80834925
Lens is de eerste stap in de goede richting
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_80837298
Lens zou al de derde speler zijn die we dan vastleggen (Vukovic en Hutchinson gingen hem voor). Hoop dat het rond komt. En Reis terug zou fantastisch zijn.
M.b.t. Afellay hoop ik (wellicht tegen beter weten in), dat dit alleen een poging is om de leiding van PSV onder druk te zetten om met versterkingen te komen (zoals Cocu ooit eens zei misschien wel naar Feyenoord te gaan). Maar gezien zijn karakter zal dit dus wel tegen beter weten in zijn.
  donderdag 29 april 2010 @ 19:45:57 #15
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_80853077
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:02 schreef psv-gomes het volgende:
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)met-Ola-Toivonen.htm

Kort verslagje van meet & greet met toivonen.

Over 2-3 weken het verslag met foto'a en video op ons psv site en psv tv .
Leuk koppel
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_80853217
Volgend jaar beter...
pi_80853281
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgend jaar beter...
Ik hoop het. Maar ik zie nog weinig indicaties dat dat het geval zal zijn. Het contracteren van Lens zou wel een goed begin zijn.
pi_80856515
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:55 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Lens zou al de derde speler zijn die we dan vastleggen (Vukovic en Hutchinson gingen hem voor). Hoop dat het rond komt. En Reis terug zou fantastisch zijn.
M.b.t. Afellay hoop ik (wellicht tegen beter weten in), dat dit alleen een poging is om de leiding van PSV onder druk te zetten om met versterkingen te komen (zoals Cocu ooit eens zei misschien wel naar Feyenoord te gaan). Maar gezien zijn karakter zal dit dus wel tegen beter weten in zijn.
Ik ben benieuwd hoe combi reis en labyad zou uitkomen
pi_80856898
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:52 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Ik hoop het. Maar ik zie nog weinig indicaties dat dat het geval zal zijn. Het contracteren van Lens zou wel een goed begin zijn.
Dat is ook een must.
En defensieve versterking
pi_80857633
Ik zie dus helemaal niks in Lens :/
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 30 april 2010 @ 08:31:55 #21
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_80865389
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zie je geen snelle doelgerichte rechtsbuiten die zich de laatste tijd steeds meer laat zien in Alkmaar?
pi_80869990
quote:
Mogelijk contract voor Olfers bij PSV
29 april 2010

PSV gaat na dit seizoen met Steve Olfers om de tafel om te praten over een contract, zo meldt het Algemeen Dagblad. De verdediger hield dit seizoen op amateurbasis zijn conditie op peil in Eindhoven en werd in de laatste maanden zelfs bij de selectie gehaald. Volgens het AD zou hij door Rutten worden gezien als opvulling van de selectie.

psv.netwerk
Hier word je toch droevig van. En Dirk is niet goed genoeg om een basisplaats te krijgen. Als er in de jeugd echt niemand rond loopt, die als de nood aan de man is eens kan invallen, dan is het wel echt slecht gesteld met PSV. Deze jongen zal ook wel weer een paar ton per jaar krijgen. En dan komt Zonneveld nog terug ook.

Echt PSV onwaardig...
pi_80871285
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ook niet .... afwachten
pi_80872099
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 12:10 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Hier word je toch droevig van. En Dirk is niet goed genoeg om een basisplaats te krijgen. Als er in de jeugd echt niemand rond loopt, die als de nood aan de man is eens kan invallen, dan is het wel echt slecht gesteld met PSV. Deze jongen zal ook wel weer een paar ton per jaar krijgen. En dan komt Zonneveld nog terug ook.

Echt PSV onwaardig...
O my god

Waar zijn ze in godsnaam mee bezig daar in Eindhoven
Patat Friet
  vrijdag 30 april 2010 @ 13:50:10 #25
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_80872690
Steve Olfers
pi_80910469
quote:
PSV-coach Rutten mag investeren

PSV neemt in de zomer verantwoorde financiële risico’s om de selectie met nieuw bloed te doneren. Dat zegt trainer Fred Rutten zaterdag in De Telegraaf. "Soms moet je een voorschotje nemen op de toekomst."

Eind januari mocht Rutten van de raad van commissarissen geen opvolger aantrekken voor de ontslagen Jonathan Reis. Sinds het vertrek van Danko Lazovic naar Zenit Sint-Petersburg is het glashelder dat PSV behoefte heeft aan offensieve versterking.

De raad van commissarissen zou nu wel bereid zijn om te investeren, het mislopen van de Champions League-miljoenen ten spijt.

El Hamdaoui

"Als ik helder kan onderbouwen dat een bepaalde aankoop verstandig is, zullen ze bereid zijn mee te denken", legt Rutten uit. "Dat gevoel heb ik gekregen. Mijn voorstellen zullen reëel zijn, ik vraag niet om Cristiano Ronaldo."

Niet alleen Jeremain Lens, ook diens AZ-collega Mounir El Hamdaoui staat op het verlanglijstje. "Ik vind El Hamdaoui een geweldige spits, maar weet niet of hij voor ons betaalbaar is."
http://www.nu.nl/sport/22(...)-mag-investeren.html

Goed nieuws TVP.

El Hamdaoui zou een mooie toevoeging zijn voor de selectie. Ziet er ook naar uit dat de RvC door begint te krijgen dat investeren belangrijk is.:)
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_80912408
Ajax heeft de eerste slag al verloren!
Ajax A1 stond 2e, achter kampioen Feyenoord. PSV A1 stond 3e, won van FC Groningen A1 en passeerde Ajax A1. En dan mogelijk morgen Ajax 1 afgetroefd door Twente 1! En maandag Kan Jong Twente Jong Ajax een loer draaien door minimaal 1 punt te pakken, en als Jong PSV dan wint is Jong PSV kampioen en Jong Ajax 2e
pi_80912946
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:40 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/sport/22(...)-mag-investeren.html

Goed nieuws TVP.

El Hamdaoui zou een mooie toevoeging zijn voor de selectie. Ziet er ook naar uit dat de RvC door begint te krijgen dat investeren belangrijk is.:)
terwijl de RvC nog niet eens zon grote zeggenschap hierover zou mogen hebben anyway...........
Let me occupy your mind
As you do mine
  zondag 2 mei 2010 @ 00:48:10 #29
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_80919626
quote:
Mijn voorstellen zullen reëel zijn, ik vraag niet om Cristiano Ronaldo."
ow Jammer.
  zondag 2 mei 2010 @ 01:39:12 #30
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_80921175
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:40 schreef mediaconsument het volgende:

Dat heeft lang geduurd, zo`n jaar of 4 al denk ik....
pi_80922117
quote:
Op zondag 2 mei 2010 01:39 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Dat heeft lang geduurd, zo`n jaar of 4 al denk ik....
Misschien heeft dat ook wel te maken met het aanstellen van Brands.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_80924001
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:48 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

ow Jammer.
Ik heb ook liever Messi.
  zondag 2 mei 2010 @ 11:23:37 #33
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_80925357
quote:
Op zondag 2 mei 2010 02:30 schreef mediaconsument het volgende:

Misschien heeft dat ook wel te maken met het aanstellen van Brands.
Dat hij die eis heeft gesteld bedoel je?

Denk eerder dat de RvC uit hun winterslaap is gekomen
  zondag 2 mei 2010 @ 11:42:58 #34
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_80925933
Net nu er het minste geld beschikbaar is wordt er het meeste geïnvesteerd. Als dat maar geen Feyenoord verhaal wordt
Patat Friet
  zondag 2 mei 2010 @ 13:10:52 #35
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_80928720
quote:
Op zondag 2 mei 2010 11:42 schreef ganzenherder het volgende:
Net nu er het minste geld beschikbaar is wordt er het meeste geïnvesteerd. Als dat maar geen Feyenoord verhaal wordt
Ik mag aannemen dat er goed over nagedacht is.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_80930065
Ojo in de basis .

Andy niet eens op de bank. Topaanwinst !
  zondag 2 mei 2010 @ 14:01:35 #37
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_80930522
quote:
Op zondag 2 mei 2010 13:49 schreef Rucebo het volgende:
Ojo in de basis .

Andy niet eens op de bank. Topaanwinst !
Die is gewoon weg na dit seizoen
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  zondag 2 mei 2010 @ 16:03:53 #38
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_80934941
Salcido probeert ook zijn marktwaarde weer wat te drukken vandaag
pi_80935034
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:03 schreef Whiteguy het volgende:
Salcido probeert ook zijn marktwaarde weer wat te drukken vandaag
Doe die man toch gratis weg. Maakt zoveel cruciale fouten elk jaar. Geeft toch niemand meer wat voor. Al jarenlang een enorme ergernis...
  zondag 2 mei 2010 @ 16:06:49 #40
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_80935127
Salcido
pi_80937806
Tsja, ajax werd het niet
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 2 mei 2010 @ 17:02:27 #42
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_80937860
Het seizoen is, zoals verwacht, als een nachtkaars uitgegaan. Het interesseerde me eerlijk gezegd ook niet of er nog gewonnen werd of niet de laatste weken
Patat Friet
  zondag 2 mei 2010 @ 17:02:28 #43
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_80937863
Nee gelukkig niet.
pi_80937873
PSV dus 1-1, slecht, iemand die de wedstrijd gezien heeft? hoe speelde PSV?
pi_80937888
Twente is als ik mij niet vergis ook de enige ploeg waarvan we 2x niet hebben gewonnen.
pi_80937896
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:02 schreef ganzenherder het volgende:
Het seizoen is, zoals verwacht, als een nachtkaars uitgegaan. Het interesseerde me eerlijk gezegd ook niet of er nog gewonnen werd of niet de laatste weken
Mij ook niet echt... Ik hield Twente wat meer in de gaten.
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 2 mei 2010 @ 17:03:25 #47
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_80937903
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:05 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Doe die man toch gratis weg. Maakt zoveel cruciale fouten elk jaar. Geeft toch niemand meer wat voor. Al jarenlang een enorme ergernis...
Pijnlijk om te zien dat Dirk dan bij het grof vuil wordt gezet bij PSV. Wat een wanbeleid.....
Patat Friet
pi_80938049
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:03 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Pijnlijk om te zien dat Dirk dan bij het grof vuil wordt gezet bij PSV. Wat een wanbeleid.....
Dat ben ik helemaal met je eens. Echter, ik heb wel zoiets van 'waar rook is, is vuur'. Ik kon eerst ook niet begrijpen dat Aissati wegmoest. Achteraf is dat duidelijk de goede keuze geweest.

Maar goed, vanuit het menselijk standpunt vind ik dat Dirk goed genoeg is om er in de breedte bij te hebben. Die jongen heeft gewoon PSV posters bij hem thuis hangen....
pi_80938146
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:07 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens. Echter, ik heb wel zoiets van 'waar rook is, is vuur'. Ik kon eerst ook niet begrijpen dat Aissati wegmoest. Achteraf is dat duidelijk de goede keuze geweest.

Maar goed, vanuit het menselijk standpunt vind ik dat Dirk goed genoeg is om er in de breedte bij te hebben. Die jongen heeft gewoon PSV posters bij hem thuis hangen....
Je moet het ook relatief zien. Je kan zo zien dat Salcido niks is. Vukovic maakt op mij ook geen indruk. Ooijer heeft het gehad. Manolev is verdedigend beperkt. Kromkamp is ook niks meer.

Dan doe je Dirk toch niet weg. Een van de weinige verdedigers in de selectie waarmee je in de toekomst nog iets kan. Ze overwegen zelfs Olfers een contract te geven las ik afgelopen week .
  zondag 2 mei 2010 @ 17:09:55 #50
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_80938149
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:07 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Dirk heeft veel en veel meer gepresteerd bij PSV dan Aissati toentertijd, dat moge duidelijk zijn. Maargoed ik snap je punt wel hoor, daar niet van. Zo'n Rutten ziet zo'n kerel veel meer dan wij. Maargoed ik ben er nog steeds van overtuigd dat Dirk ooit weer zal presteren als vorig seizoen.
Patat Friet
pi_80938478
Wat een blunder weer achterin bij psv....psv speelde wel redelijk hoor
  zondag 2 mei 2010 @ 17:22:53 #52
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_80938610
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een blunder weer achterin bij psv....psv speelde wel redelijk hoor
Redelijk spelen en toch geen winst.. Hmm...Dat heb ik eerder gehoord dit seizoen volgens mij
Patat Friet
pi_80939170
Op naar volgend jaar hopelijk met Lens in eindhoven en investeren in goede spelers nondeju, volgend jaar kampioen!
pi_80940094
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:36 schreef Geo3kant het volgende:
Op naar volgend jaar hopelijk met Lens in eindhoven en investeren in goede spelers nondeju, volgend jaar kampioen!
En Ajax nog een jaar laten treuren.
  zondag 2 mei 2010 @ 19:24:18 #55
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_80942961
De tik van Reis en Lazovic was te groot, maar nog een jaar Rutten en ten Hag + investeren in spelers. Het wordt vast een mooi seizoen.

En de felicitaties naar Twente, uiteraard.
Dit, dus.
pi_80947768
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:24 schreef Buitendam het volgende:
De tik van Reis en Lazovic was te groot, maar nog een jaar Rutten en ten Hag + investeren in spelers. Het wordt vast een mooi seizoen.

QFT
pi_80947947
quote:

Goed gezegd
Brutal. Fucking. Metal.
pi_80948290
http://www.eredivisie.nl/(...)nvatting_az-psv.html

Vond labyad goed spelen vandaag. Die blunder van Salcido kan natuurlijk niet op dit niveau ...verkopen die kerel
  zondag 2 mei 2010 @ 21:33:46 #59
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_80948345
Dank je wel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_80951268
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:33 schreef Happel het volgende:
Dank je wel.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_80951337
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Voor Feyenoord's 4e plek.
pi_80951471
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:34 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Voor Feyenoord's 4e plek.
Ahhhh oke
Brutal. Fucking. Metal.
pi_80951755
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef Rucebo het volgende:
Je moet het ook relatief zien. Je kan zo zien dat Salcido niks is. Vukovic maakt op mij ook geen indruk. Ooijer heeft het gehad. Manolev is verdedigend beperkt. Kromkamp is ook niks meer.

Dan doe je Dirk toch niet weg. Een van de weinige verdedigers in de selectie waarmee je in de toekomst nog iets kan. Ze overwegen zelfs Olfers een contract te geven las ik afgelopen week .
Hier kan ik het alleen maar hartgrondig mee eens zijn.

Als er iets symbool staat voor wat Marcellis kan, is het wel zijn bekende duel met Perez:

maandag 3 mei 2010 @ 00:13:24 #64
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_80954897
quote:

Ook wel een bizar seizoen qua tegenstand. PSV haalt 78 punten en komt daarmee 8 punten tekort voor kampioenschap. Twente had er 86.

In 2008/2009 werd az kampioen met 80 punten.
In 2007/2008 werden we kampioen met 72 punten.
In 2006/2007 werden we kampioen met 75 punten.
In 2005/2006 werden we kampioen met 84 punten.

Dat er niet eens voorronde CL in zit met 78 punten is gewoon zuur, aangezien je normaal gesproken met zo veel punten bijna verzekerd bent van een 2e plaats.

Twente heeft het gewoon prima gedaan, als je zo weinig punten laat liggen ben je moeilijk van het kampioenschap af te houden.

Volgend jaar verdedigend gewoon wat minder knoeien. Leest U mee Salcido?
pi_80958573
quote:
Op maandag 3 mei 2010 00:13 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Volgend jaar verdedigend gewoon wat minder knoeien. Leest U mee Salcido?
Hopelijk speelt hij een goed WK en wil iemand er nog een aardig bedrag voor geven. Rutten wil goed gaan doorselecteren als ik de berichten van de laatste tijd lees. Hopelijk krijgt hij daar ook de mogelijkheid voor..
  maandag 3 mei 2010 @ 09:45:33 #66
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_80959174
Emanuelson houdt opties open en denkt eventueel na over PSV
Maandag, 3 mei 2010 om 09:13
Urby Emanuelson weet nog immer niet waar zijn toekomst ligt. De veelzijdige linkspoot heeft bij Ajax een contract tot medio 2011. Eerdere besprekingen met de Amsterdammers over verlenging van de contractuele samenwerking liepen op een teleurstelling uit. "Ik weet niet wat er gaat gebeuren."

"Ik laat het op me af komen", vertelt Emanuelson aan NUSport. "Ik denk dat de besprekingen nog wel hervat zullen worden, maar heb nog geen afspraak gemaakt. Het wordt een spannende zomer." PSV ziet in de Ajacied naar verluidt een kandidaat-opvolger voor Balázs Dzsudzsák die deze zomer voor geld in het laatje moet zorgen in Eindhoven. De Hongaarse aanvaller ligt goed in de markt.
"Ik heb wel iets in die richting gehoord", zegt Emanuelson. "Maar niet van PSV rechtstreeks. Ik kan me niet voorstellen voor een andere club in Nederland dan Ajax te spelen. Maar op dit moment moet ik alle opties open houden. Stel dat PSV als enige club komt dan moet ik er toch over nadenken."

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_80959281
WTF!?!?! Ik las het ook zojuist. Niet te geloven dit.

Nou ja, je kunt zeggen wat je wilt...hij zou als speler wel van toegevoegde waarde kunnen zijn.
  maandag 3 mei 2010 @ 10:32:18 #68
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_80960135
Al komt Suarez himself. Een vol stadhuisplein, stationsplein en Stratumseind aan het eind van het seizoen is het enige dat telt. De manier waarop of met welke spelers zal me een regelrechte rotzorg zijn.
Dit, dus.
pi_80962834
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:45 schreef jpg97 het volgende:
Emanuelson houdt opties open en denkt eventueel na over PSV
Maandag, 3 mei 2010 om 09:13
Urby Emanuelson weet nog immer niet waar zijn toekomst ligt. De veelzijdige linkspoot heeft bij Ajax een contract tot medio 2011. Eerdere besprekingen met de Amsterdammers over verlenging van de contractuele samenwerking liepen op een teleurstelling uit. "Ik weet niet wat er gaat gebeuren."

"Ik laat het op me af komen", vertelt Emanuelson aan NUSport. "Ik denk dat de besprekingen nog wel hervat zullen worden, maar heb nog geen afspraak gemaakt. Het wordt een spannende zomer." PSV ziet in de Ajacied naar verluidt een kandidaat-opvolger voor Balázs Dzsudzsák die deze zomer voor geld in het laatje moet zorgen in Eindhoven. De Hongaarse aanvaller ligt goed in de markt.
"Ik heb wel iets in die richting gehoord", zegt Emanuelson. "Maar niet van PSV rechtstreeks. Ik kan me niet voorstellen voor een andere club in Nederland dan Ajax te spelen. Maar op dit moment moet ik alle opties open houden. Stel dat PSV als enige club komt dan moet ik er toch over nadenken."

[ afbeelding ]

Dat zou wel de wereld op zijn kop zijn. Gelukkig dat ze hem dan in ieder geval niet als linksback willen aantrekken.
pi_80962883
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:32 schreef Buitendam het volgende:
Al komt Suarez himself. Een vol stadhuisplein, stationsplein en Stratumseind aan het eind van het seizoen is het enige dat telt. De manier waarop of met welke spelers zal me een regelrechte rotzorg zijn.
Dat ook. Al heb ik het idee dat sinds dat Emanuelson bij Ajax voetbalt, ze niet meer kampioen zijn geworden. En dat kunnen we niet gebruiken, die air.
pi_80963020
Hou Balasz zelf maar mooi, ik vind hem een goede speler
Brutal. Fucking. Metal.
pi_80963454
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, maar wel een idioot die voor de juiste prijs mag wieberen wat mij betreft.

Dit viel me gisteren al op bij de NOS: Rutten die Salcido openlijk 'chargeert'. Dikke pluim voor Fredje, want Salcido heeft nog geen daden bij zijn woorden weten te voegen.
quote:
Rutten is geblunder Salcido zat: 'Dit zie je bij een vierdeklasser'
Fred Rutten lijkt helemaal klaar te zijn met Carlos Salcido. De verdediger van PSV, die op het WK gewoon een basisplaats zal hebben bij Mexico, ging tegen AZ kinderlijk in de fout. Voor Rutten lijkt het de bevestiging te zijn dat Salcido in de zomerstop verkocht moet worden.

De mandekker leverde in Alkmaar de bal simpel in bij Mounir El Hamdaoui, die de 1-1 voor zijn rekening nam. Daarmee raakte PSV de zeker lijkende overwinning kwijt. “Als je op zondag bij een vierdeklasser gaat kijken, zie je dat soort fouten”, foeterde Rutten in AD/Sportwereld. “Op dit niveau is het catastrofaal.”

Salcido heeft een contract dat tot de zomer van 2012 doorloopt, maar eerder werd al bekend dat PSV bij een ‘passende transfersom’ wel wil meewerken aan een vertrek van de international. De dertigjarige Salcido is bezig aan zijn vierde jaar in Eindhoven en kwam in totaal tot 121 competitiewedstrijden, waarvan hij er 27 dit seizoen speelde.
Daaaaaag pannenkoek.
pi_80964177
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Al is zijn mentaliteit nog niet je van het eigenlijk. Sinds dat Real Madrid verhaal heeft hij toch een aantal niveau's lager gespeeld, althans dat gevoel heb ik.

Verder is het uiteraard een goede speler, mits hij uiteraard zijn best doet.

[ Bericht 3% gewijzigd door mediaconsument op 03-05-2010 14:33:02 ]
  maandag 3 mei 2010 @ 14:29:43 #74
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_80968590
Het is een uitstekende voetballer met een prachtige techniek, maar in Europese wedstrijden de scheids duwen of je shirt uittrekken als je op scherp staat zijn net zo'n blunders als die van Salcido gister. Zodra hij dat soort dingen uit zijn systeem heeft, zie ik hem wel naar een mooie club gaan.
Dit, dus.
  maandag 3 mei 2010 @ 14:53:44 #75
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  maandag 3 mei 2010 @ 16:23:24 #76
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_80972708
Emmanuelson

Die gast komt NOOIT naar ons, en damn ik wil hem niet eens.

Hmm HEEL misschien tenzij Balasz vertrekt.... dan wil ik hem bij psv zien.... misschien dan he... HEEL misschien. Als hij al die ajax tats eraf laat halen.
pi_80979484
Bij rust is Jong PSV virtueel kampioen. PSV staat 2-0 voor(Bourdouxhe, Mokhtar(penalty, rood voor WII-er). Jong Twente staat 1-2 voor bij Jong Ajax. Bij puntverlies van Ajax en winst van PSV is PSV kampioen.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:49:36 #78
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_80982985
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:34 schreef MMUFC het volgende:
Bij rust is Jong PSV virtueel kampioen. PSV staat 2-0 voor(Bourdouxhe, Mokhtar(penalty, rood voor WII-er). Jong Twente staat 1-2 voor bij Jong Ajax. Bij puntverlies van Ajax en winst van PSV is PSV kampioen.
En dat is dan ook gebeurd, Jong PSV is kampioen geworden. Ook een vreemd seizoensslot. Schijnt aardig spannend te zijn geweest.

En vandaag ook kaartjes gehaald om onze kleine broer FC Eindhoven aanstaande donderdag de eredivisie in te loodsen tegen Willem II
pi_80984650
En de 3e keer in 5 dagen dat een elftal van Ajax net niet heeft..
Eerst A1 net geen 2e(verspeelde 2e plaats aan PSV op laatste speeldag) Ajax 1 net geen kampioen en Jong Ajax die de titel verspeelt op de laatste speeldag
  maandag 3 mei 2010 @ 21:28:12 #80
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_80984759
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:24 schreef MMUFC het volgende:
Eerst A1 net geen 2e(verspeelde 2e plaats aan PSV op laatste speeldag) Ajax 1 net geen kampioen en Jong Ajax die de titel verspeelt op de laatste speeldag
Je hebt het of je hebt het niet
  maandag 3 mei 2010 @ 21:36:38 #81
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_80985135
Mooi, netjes van Jong PSV
pi_80986736
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:36 schreef leolinedance het volgende:
Mooi, netjes van Jong PSV
Komend jaar het Grote PSV weer alsjeblieft
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 3 mei 2010 @ 22:11:39 #83
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_80986959
quote:
hehehe
pi_80987002
quote:
Waarom geniet ik hier nu van?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_80988458
En dan donderdag komt Feyenoord, en dan gaan we zingen:
pi_80988496
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:37 schreef mediaconsument het volgende:
En dan donderdag komt Feyenoord, en dan gaan we zingen:
helemaal niks in Amsterdam ?
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 3 mei 2010 @ 23:23:58 #87
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_80990648
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Emmanuelson

Die gast komt NOOIT naar ons, en damn ik wil hem niet eens.

Hmm HEEL misschien tenzij Balasz vertrekt.... dan wil ik hem bij psv zien.... misschien dan he... HEEL misschien. Als hij al die ajax tats eraf laat halen.

Hopelijk heeft het bestuur niet zulke oogkleppen, want dan worden we nooit meer kampioen. Denk nou eens na; het is profvoetbal en het gaat om vele miljoenen als je aan het eind van het seizoen op de eerste plek staat. De beste man op de beste plek, daar gaat het om.
Dit, dus.
pi_80992167
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

helemaal niks in Amsterdam ?
!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 00:14:18 #89
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_80992413
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hopelijk heeft het bestuur niet zulke oogkleppen, want dan worden we nooit meer kampioen. Denk nou eens na; het is profvoetbal en het gaat om vele miljoenen als je aan het eind van het seizoen op de eerste plek staat. De beste man op de beste plek, daar gaat het om.
*KUCH*sarcasme*KUCH*
pi_80996735
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Precies. Enkele uitzonderingen daar gelaten. Die de Zeeuw bijvoorbeeld vind ik zo'n enge matennaaier, die wil ik nooit in een PSV-shirt zien.

Lens is hard op weg naar Eindhoven ! Eindelijk nog eens een goede aankoop.
pi_80997036
De Zeeuws is wel precies het type middenvelder (a la Van Bommel) dat ik graag zou zien komen......maar inderdaad, die heeft qua persoonlijkheid niks bij PSV te zoeken.
quote:
Lens rekent op akkoord tussen AZ en PSV over transfersom
Jeremain Lens rekent op een transfer naar PSV. De aanvaller van AZ staat al een tijdje in de belangstelling van de club uit Eindhoven en verwacht dat er een akkoord wordt bereikt over een transfersom. “De clubs zijn er bijna uit”, zei Lens tegenover De Telegraaf.

Hoeveel PSV uiteindelijk wil gaan betalen voor Lens, die bezig is aan zijn vierde seizoen in de hoofdmacht van AZ en tussendoor nog een jaar voor NEC speelde, is niet bekend. De 22-jarige Amsterdammer zei eerder zelf een goed gevoel te hebben over PSV, dat zich eerder deze maand in Alkmaar meldde. Het contract van Lens bij AZ loopt nog drie jaar door.

“Er is over en weer gesproken over de transfersom en het laatste wat ik heb gehoord, is dat er een akkoord zal komen”, reageerde de aanvaller, die door bondscoach Bert van Marwijk werd opgeroepen voor een trainingsstage bij Oranje. “Daarna moet ik overeenstemming zien te bereiken met PSV. Tot zondag heb ik me op AZ en de competitie gericht. En nu zal ik me met de transfer bezighouden.”
Dit is wel goed nieuws, mits enig waarheidsgehalte. Ik moet nog zien dat Lens goed uit de verf komt bij PSV, maar het talent heeft ie.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:40:28 #92
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_80997462
Laat Lens maar komen hoor! Hopelijk kan hij bij PSV net zo schitteren als bij AZ
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:14:32 #93
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_80998356
Goede berichten
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:14:37 #94
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_80998359
Toch hoop ik stiekem dat ze Marcellis houden. Met Labyad, Ojo, Marcellis, Pieters en Lens heb je dan meteen een aantal talenten als mogelijke basisspelers.
Dit, dus.
pi_80998694
Tja, wie - hier - hoopt dat nu niet? Dirk zit al weer bij Jong Oranje in ieder geval.
pi_80999859
quote:
Rik van den Boog is geschrokken van de massale haat in de Eredivisie-stadions tegen Ajax. Op bijna alle velden klonk zondag gejuich nadat de Amsterdammers de titel hadden misgelopen, terwijl de training van Feyenoord twee weken geleden werd onderbroken om te benadrukken dat Ajax echt geen kampioen mocht worden. “Of ik het respect mis voor Ajax in Nederland? Ja, eigenlijk wel”, zei Van den Boog.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=104879

Even tussendoor.
pi_81000043
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:05 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=104879

Even tussendoor.
Ik vind het opzich wel een logische verklaring van vdBoog.. Hoe diep zit de haar als je liever 5e wordt en dat Ajax geen kampioen wordt dan dat je zelf 4e wordt en Ajax kampioen..
Zelfs als PSV tegen Twente had gemoeten en bij winst Ajax kampioen had gemaakt, en er voor PSV niets meer op het spel stond, had ik gehoopt dat PSV gewonnen had.. Mijn liefde voor PSV is groter dan de haat voor andere clubs
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:14:11 #98
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_81000191
In vele gevallen heeft het niets met haat tegen Ajax te maken, maar met het meer gunnen van FC Twente. Bovendien is Ajax gewoon een kutclub he
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:17:22 #99
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_81000325
Stropdassen met een grote 1 er op, zodra je kampioen bent + de slogans als 'wij zijn Ajax, wij zijn de beste' en dan gaan janken als niemand je de titel gunt. Die man snapt het niet helemaal, geloof ik.
Dit, dus.
pi_81000693
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:17 schreef Buitendam het volgende:
Stropdassen met een grote 1 er op, zodra je kampioen bent + de slogans als 'wij zijn Ajax, wij zijn de beste' en dan gaan janken als niemand je de titel gunt. Die man snapt het niet helemaal, geloof ik.
Vragen om respect . Respect krijg je, en als je het niet krijgt, verdien je het schijnbaar niet. Simpel toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')