quote:
Gister zelf gespoten, maar ik merk eigenlijk nog helemaal niks. Dus alles gaat goed, of slecht, afhankelijk van je perspectiefquote:Op woensdag 28 april 2010 20:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "ben jij dat tegenwoordig" maar ik zal eens serieus zijn: hoe gaat het nu met... laat ik het samenvatten als "alles"?
Niet eens een beertje met een regenboog?quote:
Nee ik vind de gele leukerquote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet eens een beertje met een regenboog?
Eh... nee die keek ik vroeger ook!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef Waxxer het volgende:
Troetelbeertjes?Zijn die niet van vóór jouw tijd?
Was jij ook niet meer van de My Little Pony?
Dan doe ik het zelf wel. Hij is nog roze ookquote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee ik vind de gele leuker![]()
Met de zon en zo
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gister zelf gespoten, maar ik merk eigenlijk nog helemaal niks. Dus alles gaat goed, of slecht, afhankelijk van je perspectief
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan doe ik het zelf wel. Hij is nog roze ook
[ afbeelding ]
Ik word 34.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:28 schreef Waxxer het volgende:
Ben je in een opperbeste stemming vandaag?
Jaaa ach, let niet op mij, ik ben twee keer in de Ikea geweest afgelopen week en dan kom jij voorbij en dan begint het balletje te rollen, zeg maar. Ik bedoelde die bekertjes eigenlijk... Maar ik vraag me er wel eens af, maar dat weet jij natuurlijk ook niet, of er mensen zijn die gewoon een uur gaan staan tanken bij dat frisdrankapparaat omdat ze de kans hebben.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... nee die keek ik vroeger ook!
Maar hoe bedoelde je dat met de hotdogs?
Nieuwe accu deed wonderen. Hij rijdt weer, hij rammelt alleen een beetje bij het remmen dus ik denk dat ik maar even langs de garage ga.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is wel echt "een moment" he?? Lijkt me trouwens een raar iets ook, om jezelf zo voor het eerst te spuiten. Maar nog raarderer inderdaad om de gevolgen te merken.
Maar goed, als het eenmaal zo ver is, dan breng je ook maar eens de Volvo aan de praat, kerel.
Wil je een knuffel van het knuffelbeertje?quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die vind ik nie passen...
Zo'n stereotype!
Ow ja absoluut hoor! En ijshoorntjes nog een keer vullen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa ach, let niet op mij, ik ben twee keer in de Ikea geweest afgelopen week en dan kom jij voorbij en dan begint het balletje te rollen, zeg maar. Ik bedoelde die bekertjes eigenlijk... Maar ik vraag me er wel eens af, maar dat weet jij natuurlijk ook niet, of er mensen zijn die gewoon een uur gaan staan tanken bij dat frisdrankapparaat omdat ze de kans hebben.
Bij de IKEAquote:Op woensdag 28 april 2010 20:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa ach, let niet op mij, ik ben twee keer in de Ikea geweest afgelopen week
Binnen enkele urenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wanneer dan??En wat is daar mis mee?
31 is pas erg!
Maar wannéér?? Deze week?
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nieuwe accu deed wonderen. Hij rijdt weer, hij rammelt alleen een beetje bij het remmen dus ik denk dat ik maar even langs de garage ga.
En dat hoor ik nu pas.quote:
Het lijkt me ook onbegonnen werk om dat allemaal in de gaten te houden.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja absoluut hoor! En ijshoorntjes nog een keer vullen.
En bestek jatten, borden stelen
Ik zie het helemaal voor me.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, met "".
Rondlopen en alles en zoeken en stressen en helpen waar het kan.
Yeah hij rijdt heerlijkquote:Op woensdag 28 april 2010 20:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]Maar ondanks dat zal het wel een goede keuze gebleken zijn. Als dat goed Nederlands is.
Maar hoe vaak moet je jezelf nu prikken dan? Een keer daags? Of heb je echt hele medische toestanden met aanvullende dingen enzo..?
Geen idee hoe klanten het doen, maar we missen regelmatig die dingenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het lijkt me ook onbegonnen werk om dat allemaal in de gaten te houden.
Maar borden jatten... uit het restaurant??Eerst balletjes eten, dan het bord aflikken en dan...?
Nja het "voordeel" is dat we natuurlijk ons eigen assortiment gebruiken in het restaurantquote:Op woensdag 28 april 2010 21:06 schreef oinaru_isan het volgende:
"Goh, wat een leuk bordje, waar heb je die vandaan?"
"Oh, die komt van de IKEA."
Nou, dat zal toch wel meevallen allemaal??quote:Op woensdag 28 april 2010 21:03 schreef oinaru_isan het volgende:
En morgen word ik grijs of kaal wakker, met allemaal rimpels, erectieproblemen en jicht.
Of het zijn je collega's die jattenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja het "voordeel" is dat we natuurlijk ons eigen assortiment gebruiken in het restaurant
Van injecties op beeld ga ik van mijn stokje.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah hij rijdt heerlijk![]()
Een keer in de twee weken een halve milliliter. Waarschijnlijk gaat dat bij het volgende bezoek aan de endocrinoloog omhoog naar een hele cc (da's dan 200 mg, nu dus 100 mg) maar dat is pas in augustus. Ik heb er een filmpje van gemaakt, als je interesse hebt.
Het is ook echt zeg maar full frontal in beeld die spuitquote:Op woensdag 28 april 2010 21:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Van injecties op beeld ga ik van mijn stokje.
Nou het was allemaal heel leuk en alles.quote:
Bij het zien van dergelijke beelden ga ik gillen als een hysterisch tienermeisje.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook echt zeg maar full frontal in beeld die spuit(
).
Dat weet ik nogquote:Op woensdag 28 april 2010 21:21 schreef creno het volgende:
wat heb ik als klein kind gehuild toen Nils weer thuis was en hij naar de ganzen wilde lopen, maar hij was groot en dus eng voor de ganzen en die vlogen toen zomaar weg.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:03 schreef oinaru_isan het volgende:
En morgen word ik grijs of kaal wakker, met allemaal rimpels, erectieproblemen en jicht.
Ik hou daar niet zo van, in de belangstelling staan.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat zal toch wel meevallen allemaal??Het is gewoon een andere, volgende dag én je staat dan even 24 uur in de belangstelling.
Ja. Is allemaal al voorbij gekomenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:26 schreef Steve het volgende:
Vanaf wanneer ga je iets van die spuiten merken wonderer? En wat ga je dan vooral merken?
Of is dit allang voorbijgekomen en heb ik het verstrooid als ik ben allemaal gemist?
Wrijf het er maar in.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]. Heb je de rollator al in huis?
Met van die feestfluitjes en alles.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:25 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik hou daar niet zo van, in de belangstelling staan.
Ik ben in oktober weer in Nederland en als het goed is, ben ik dan volledig passabel, dus dat zal wel schrikken zijn jaquote:Op woensdag 28 april 2010 21:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Van injecties op beeld ga ik van mijn stokje.
Maar wel spannend allemaal!Ik denk dat ik me de tering schrik als ik je weer zou zien en "hét" is al echt te merken.
Da's een beetje afhankelijk van de persoon. Ik volg jongens die na drie dagen al iets merken, maar die zijn amper de puberteit ontgroeid, dan gaat het wat sneller. Ik denk dat ik nog een paar weken geduld moet hebben.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:26 schreef Steve het volgende:
Vanaf wanneer ga je iets van die spuiten merken wonderer? En wat ga je dan vooral merken?
Of is dit allang voorbijgekomen en heb ik het verstrooid als ik ben allemaal gemist?
Oh dan wil ik je wel zien hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 21:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben in oktober weer in Nederland en als het goed is, ben ik dan volledig passabel, dus dat zal wel schrikken zijn ja
Is goed hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dan wil ik je wel zien hoor! Om het resultaat the checken
.
Ik vond de film best meevallen, na al die ophef...quote:Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef Waxxer het volgende:
Jullie vinden dit zeker verschrikkelijk:
Oh maar een paar weken vind ik ook al best snel.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:32 schreef wonderer het volgende:
Da's een beetje afhankelijk van de persoon. Ik volg jongens die na drie dagen al iets merken, maar die zijn amper de puberteit ontgroeid, dan gaat het wat sneller. Ik denk dat ik nog een paar weken geduld moet hebben.
Is het geen cultureel hoogstandje?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja.
In mijn boekje niet. Maar in alle eerlijkheid, ik heb 'm nooit helemaal gezienquote:
quote:
Toen jouw ballen ineens testosteron begonnen aan te maken, hoefde je volgens mij ook niet een half jaar te wachten...quote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh maar een paar weken vind ik ook al best snel.
Wel leuk trouwens (of niet?) dat iedereen zo vol vragen zit en meeleeft enzo.Ik vind het toch wel interessant om zo te horen hoe dat allemaal loopt zeg maar.
Stond daar nou eerst 'als'?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toen jouw ballen ineens testosteron begonnen aan te maken, hoefde je volgens mij ook niet een half jaar te wachten...
Nee...?quote:
ik heb geen goed testosteron... ik heb geen spierballen, maar wel een kalend hoofd, inhammen eigenlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toen jouw ballen ineens testosteron begonnen aan te maken, hoefde je volgens mij ook niet een half jaar te wachten...
Ik vind het inderdaad wel leukIk praat graag over mezelf
En hoe meer mensen er iets vanaf weten, hoe minder stomme vooroordelen er in de wereld zijn.
Owquote:
Nou, voordat de baard fatsoenlijk in je keel zit (tenminste bij mij), en dus het stem overslaan enzo (wat gepest opleverde van mijn zussenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad wel leukIk praat graag over mezelf
En hoe meer mensen er iets vanaf weten, hoe minder stomme vooroordelen er in de wereld zijn.
Als je geen jongetje meer bent, heb je wel testosteron.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:49 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb geen goed testosteron... ik heb geen spierballen, maar wel een kalend hoofd, inhammen eigenlijk.
Yeah, dat wel... Ik hoop dat dat een beetje redelijk gaat, want ik wil niet alleen om mijn stem langer aan de T dan noodzakelijk...quote:Op woensdag 28 april 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, voordat de baard fatsoenlijk in je keel zit (tenminste bij mij), en dus het stem overslaan enzo (wat gepest opleverde van mijn zussen) heeft toch echt best lang geduurd
.
Ja ik was jullie helemaal kwijtquote:
Dat is bij mij nog steeds niet gebeurd.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, voordat de baard fatsoenlijk in je keel zit (tenminste bij mij), en dus het stem overslaan enzo (wat gepest opleverde van mijn zussen) heeft toch echt best lang geduurd
.
Gelukkig je bent er!quote:
Binnenkort maar eens een datum prikkenquote:Op woensdag 28 april 2010 22:20 schreef Steve het volgende:
Zeg Gier, wanneer kunnen we je nou eens bewonderen en beoordelen?
Gewoon nu doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Binnenkort maar eens een datum prikken
Oehquote:Op woensdag 28 april 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens een datum prikken
Juni of juli is primaquote:Op woensdag 28 april 2010 22:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Gewoon nu doen.
Wel in juni of later.
Ik sta nooit leuk op foto's.... ik kom er op de een of andere manier altijd als een josti op te staanquote:
Zeg maar gewoon gerust als een enorme lúl.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sta nooit leuk op foto's.... ik kom er op de een of andere manier altijd als een josti op te staan
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon gerust als een enorme lúl.
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:31 schreef Waxxer het volgende:
Maaaaaaaarrr dat heb ik ook hoor. Dan denk je: is dat Waxxer of een gereformeerde lesbo?
Nah, dat had ik ook hoor. Maar toen het eenmaal zo was, trof ik alle Fok Fotoboeken samen op een terrasje.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Dan is de oplossing dus een ontmoeting in het echie
.
Ik zeg dat wel heel stoer enzo, maar mocht het ooit plaatsvinden dan ben ik wel nerveus...
Waar, check en waar?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:34 schreef creno het volgende:
En daarbij, Tha-erik staat zingend op fok, ik sta bloot op het strand op fok, Vlarp staat halfontbloot op fok. Dus een josti foto is dan nog gewoontjes
Mijn zangkunsten zijn naar privéplekken verhuisd hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 22:34 schreef creno het volgende:
ahum, heb je in mijn fotoboek al eens gekeken, staat ook een behoorlijk josti-foto in. zo erg zal het toch niet zijn.
En daarbij, Tha-erik staat zingend op fok, ik sta bloot op het strand op fok, Vlarp staat halfontbloot op fok. Dus een josti foto is dan nog gewoontjes
Maar je zette het wel onlinequote:Op woensdag 28 april 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn zangkunsten zijn naar privéplekken verhuisd hoor. Volgend jaar weer een nieuwe kans
.
Waar sta jij bloot?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:34 schreef creno het volgende:
ahum, heb je in mijn fotoboek al eens gekeken, staat ook een behoorlijk josti-foto in. zo erg zal het toch niet zijn.
Moet ik dan in het midden?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:39 schreef Vlarp het volgende:
Ah... we gaan een Vulture meet doen!? Leuk!
- onder de douche.quote:
Van het mijne ook niet, aangezien ik niet op het strand komquote:Op woensdag 28 april 2010 22:37 schreef Waxxer het volgende:
Van mijn lijf kun je in combinatie met het felle zonlicht op het strand niet eens een fatsoenlijke foto maken.
We?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:39 schreef Vlarp het volgende:
Ah... we gaan een Vulture meet doen!? Leuk!
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef creno het volgende:
[..]
- onder de douche.
- in de sauna.
- in de slaapkamer.
- in de inloopkast.
- op het strand.
dat was het denk ik wel zo'n beetje.
Welke van de twee ben jij?quote:
wow xiance, wat ben jij een mooie travoquote:
dankjequote:Op woensdag 28 april 2010 23:24 schreef creno het volgende:
[..]
wow xiance, wat ben jij een mooie travo![]()
let maar op. Straks heb je Andries achter je aanquote:Op woensdag 28 april 2010 23:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
dankje
tis best nog wel goed gelukt he..
KELLY EAT YOUR HEART OUT!
ohhh doe es wildquote:Op woensdag 28 april 2010 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
let maar op. Straks heb je Andries achter je aan
Uit medelijden?quote:Op donderdag 29 april 2010 01:25 schreef Deceit het volgende:
GJ gesteund, hij kwam als laatste foto bij mij
sorry ik lag al op bedquote:Op woensdag 28 april 2010 23:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
ohhh doe es wild
KIND!! WIL JE NOU AUB ES JE MSN BEANDWOORDEN!!
ik kan toch zo geen constitutionele raadsvergadering beleggen
W, T, S, J, T, A, B, C, D, E, F, G, H of Z?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
zeer bijzonder gesprek gehad met iemand vanavond met iemand waar ik een hele tijd stimpelstapelverliefd op ben geweest die mij bekende dat hij bijna op mijn avances was in gegaan, puur uit medelijden, dat is dan wel weer jammer
Ach, ik voel me na 7 uur slaap ook nog verrot. Slapen is overratedquote:Op donderdag 29 april 2010 07:50 schreef Deceit het volgende:
Hmm lijkt net of ik flink ben gaan stappen, zo verrot voel ik me :S
4,5 uur slapen is te weinig..
En vanaaf in de buurt van Jeroen!Koninginnenachtttt
quote:Hoiii ik ben Bertus Duijts 23 jaar en ben song writer ik schrijf nu al 3 jaar liedtjes en bedenk van alles op bekend ermee te worden.. vandaar dat ik meedoe aan deze wedstrijd... ik heb zeker wat te vertellen...
En ik slaap natuurrlik bij hem in de tent:quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik slaap natuurrlik bij hem in de tent:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik het goed vernomen dat je vandaag je verjaardag hebt???quote:Op donderdag 29 april 2010 11:48 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nou ja. Liedje is ook best een moeilijk woord.
Het doet me denken aan MTV's Made, waarin de niet populaire, minder mooie meid toch PromQueen wordtquote:
Jared Leto.quote:
Word je nu vandaag WEL 34?quote:
Kon hem niet, wel lekker dingquote:Op donderdag 29 april 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jared Leto.
Acteur in o.a. Requiem for a Dream
En leadzangger van 30 seconds to Mars
Nou, gefeliciteerd met je 4de verjaardag danquote:Op donderdag 29 april 2010 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Word je nu vandaag WEL 34?
Gefeliciteerd!
Wat een podia zijn ze voor je ana het opzetten.
Ik heb op de 29e april ook alstijd feest.
Vandaag woon ik 4 jaar op mezelf
Ontzettendquote:
Jaquote:Op donderdag 29 april 2010 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Word je nu vandaag WEL 34?
Gefeliciteerd!
Vier jaar al weer.quote:Wat een podia zijn ze voor je ana het opzetten.
Ik heb op de 29e april ook alstijd feest.
Vandaag woon ik 4 jaar op mezelf
Ik heet geen Ang3l, zo veel heb ik er niet, maar het was inderdaad Teun en ik ben er niet op ingegaan, ik heb er niets mee gedaan, en dat vind ik goed van mezelfquote:Op donderdag 29 april 2010 07:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
W, T, S, J, T, A, B, C, D, E, F, G, H of Z?
quote:
Zonder make-up is iequote:Op donderdag 29 april 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik slaap natuurrlik bij hem in de tent:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vast omdat ie z'n haar afgeknipt heeftquote:Op donderdag 29 april 2010 12:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heet geen Ang3l, zo veel heb ik er niet, maar het was inderdaad Teun en ik ben er niet op ingegaan, ik heb er niets mee gedaan, en dat vind ik goed van mezelf
of bejaard en lelijk en verleptquote:Op donderdag 29 april 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Tuurlijk niet! We zijn nerds!
Gehad als in exen, of gehad als in in bed gehad? (of keuken of bos of park of strand of hotel)quote:Op donderdag 29 april 2010 13:30 schreef Baltar het volgende:
dat doet mij dan afvragen hoeveel mannen de [HOMO] fokker van dit topic dan wel gehad heeft
Nou, allebei eigenlijk wel.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gehad als in exen, of gehad als in in bed gehad? (of keuken of bos of park of strand of hotel)
Owh, en doe je PM eens checkenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gehad als in exen, of gehad als in in bed gehad? (of keuken of bos of park of strand of hotel)
is het erg als je dat laatste niet precies weetquote:
Dat zegt dan eigenlijk ook alweer voldoendequote:Op donderdag 29 april 2010 13:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is het erg als je dat laatste niet precies weetmaar ik zal even tellen
zo ongeveer ? je weet het zelf dus ook nietquote:Op donderdag 29 april 2010 13:54 schreef Baltar het volgende:
Ik denk dat dat zo ongeveer 30 personen zijn geweest. Ben best braaf geweest
Wat een geile vraag was datquote:
Wat ben je op je 34e toch al een verbitterde ouwe brompot.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:22 schreef oinaru_isan het volgende:
Het is wel lekker weer
En moge morgen al die kutlawaaidingen helemaal wegregenen
Niet als ze zowat onder mijn balkon dronken van hun kutherrie komen genieten. Laat ze toch lekker in Budel blijven.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ben je op je 34e toch al een verbitterde ouwe brompot.
Gun die mensne nou hun dagje koninginnedag zeikstraal
omg, you slut!quote:Op donderdag 29 april 2010 13:54 schreef Baltar het volgende:
Ik denk dat dat zo ongeveer 30 personen zijn geweest. Ben best braaf geweest
Het gaat om verschillende mensen, toch?quote:
omgquote:
Hoe oud was je ook alweer?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Het gaat om verschillende mensen, toch?
Ik heb vaak dezelfde. De laatste jaren stort ik me wel in het gayleven, dat kon ik vroeger niet doen. Ik haal nu een beetje de schade in. Nu dat ik nog hot and bothered ben *kuch*![]()
34quote:
das nog geen antwoordquote:Op donderdag 29 april 2010 15:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Het gaat om verschillende mensen, toch?
Ik heb vaak dezelfde. De laatste jaren stort ik me wel in het gayleven, dat kon ik vroeger niet doen. Ik haal nu een beetje de schade in. Nu dat ik nog hot and bothered ben *kuch*![]()
Quit pro quo, claricequote:
Ik denk rond de 15 verschillende jongens..quote:
Do you hear them screaming?quote:
Zeg doozemoosje... je post nu hetzelfde artikel als degene hier bovenaan de pagina waardoor de vraga ontstaan is.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:15 schreef mike_hunt het volgende:
Ik heb nog een lange weg te gaan.![]()
![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)d_120_scharrels.html
ja, en ik deed het hek open maar de lammetjes stonden daar maar confused.quote:
O kut ja, xag het.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg doozemoosje... je post nu hetzelfde artikel als degene hier bovenaan de pagina waardoor de vraga ontstaan is.
De kabels hebben het net niet gehouden?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Steve het volgende:. 9 uur computerhangen is niks voor mij...
Pfff, die moeten 70 kilo toch wel aankunnen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:35 schreef Baltar het volgende:
De kabels hebben het net niet gehouden?
's avonds college.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Deeltijdcursussen. Nog 2 uur. En dan begint mijn college
.
Je weet het niet tegenwoordig, met al die goekope rommelquote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Pfff, die moeten 70 kilo toch wel aankunnen.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:40 schreef Kreator het volgende:
Ik word ook homo. Dan krijg je complimentjes en ben je cute en willen ze met je winkelen en knuffelen op de bank.
quote:
Tot wat?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:41 schreef Steve het volgende:
Wat vliegt de tijd vandaag joh!Anderhalf uur nog maar.
Tot ik van mijn computertje op de Uvt vandaan kruip en richting Rotterdam ga.quote:
Pestkopquote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
zo weer een paar frikandellen op
Jawel, maar da's natuurlijk niet genoeg.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb je toen je hier was niet een paar naar binnen gewerkt?
Ik denk tussen de 30 en de 40quote:Op donderdag 29 april 2010 13:08 schreef Steve het volgende:
Mensen hier die ook een groot aantal mannen hebben gehad?
En waren dat dan one night stands of scharrels of relaties?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk tussen de 30 en de 40
Maar ik ben al 30... dat scheelt
alles bij elkaar.... een stuk of 6 relaties... de rest scharrels en/of one night stands... gemiddeld zo'n 5 per jaar denk ik want ik doe het pas met mannen vanaf mijn 22equote:Op donderdag 29 april 2010 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
En waren dat dan one night stands of scharrels of relaties?
Oh ja. Thanksquote:Op donderdag 29 april 2010 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
alles bij elkaar.... een stuk of 6 relaties... de rest scharrels en/of one night stands... gemiddeld zo'n 5 per jaar denk ik want ik doe het pas met mannen vanaf mijn 22e
wel altijd safe trouwens...
En zit ik in de buurt van Arthur?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja. ThanksMoest even weten of Arthurs leven een beetje realistisch was, die is ook bijna dertig
![]()
Eigen ervaring gaat niet zo handig in dit geval
Ja, want ik kende TV natuurlijk ook al, vijf jaar geledenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:31 schreef Bartjebart het volgende:
Ow Arthur is gebasseerd op TV?
Arend op TMM...
Goh
Weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 29 april 2010 19:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En zit ik in de buurt van Arthur?
Dat was sarcastisch bedoeld...quote:Op donderdag 29 april 2010 19:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, want ik kende TV natuurlijk ook al, vijf jaar geleden
quote:“Ik heb geen score bijgehouden, sorry. Maar meer dan je leuk vindt, waarschijnlijk.” Hij probeerde een rekensom, wat door de alcohol lastig bleek. “Minder dan vijftig, denk ik. In ieder geval minder dan honderd.”
Je bent wel openhartig vandaag, ga je nog namen noemen zo?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En zit ik in de buurt van Arthur?
Oh trouwens, die 30 is dan wel seks in allerlei vormen he... van enkel zoenen en wat handwerk tot het hele circus
Ik heb wat dingen (van meerdere fokkers, en andere mensen die ik ken) gebruikt als ze handig waren, waaronder TMM ja. Maar het is natuurlijk niet dezelfde persoon, dat dat even duidelijk is. Dat je hem straks niet gaat beschuldigen van dingen die ik verzonnen hebquote:Op donderdag 29 april 2010 19:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeld...
Maar klopt de Arend link met TMM wel (deels)?
Ik heb af en toe van die buienquote:Op donderdag 29 april 2010 19:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je bent wel openhartig vandaag, ga je nog namen noemen zo?
Ik heb wel zin om flink wild te gaan, maar ik moet van mijzelf al om 2u naar huis, omdat ik morgenvroeg om 7u al moet opstaan, ga morgen 4 dagen naar Belgie met familiequote:Op donderdag 29 april 2010 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb af en toe van die buien
Ga je wild doen vannacht?
Mijn vriend komt zo hierheen en dan gaan we naar het Casino.... gokje wagen... morgen Koninginnedag vieren met vrienden in Den Boschquote:Op donderdag 29 april 2010 19:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om flink wild te gaan, maar ik moet van mijzelf al om 2u naar huis, omdat ik morgenvroeg om 7u al moet opstaan, ga morgen 4 dagen naar Belgie met familie![]()
Maaaar, het zal vanavond zeker gezellig wordenen wat ga jij doen?
Met Koninginnenacht naar het Casino.. Misschien dat het geluk geeft, je gaat toch wel in pak?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn vriend komt zo hierheen en dan gaan we naar het Casino.... gokje wagen... morgen Koninginnedag vieren met vrienden in Den Bosch
Nou ik heb al de hele dag in pak gelopen, wil nu even casualquote:Op donderdag 29 april 2010 19:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Met Koninginnenacht naar het Casino.. Misschien dat het geluk geeft, je gaat toch wel in pak?
Nee dat snap ikquote:Op donderdag 29 april 2010 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb wat dingen (van meerdere fokkers, en andere mensen die ik ken) gebruikt als ze handig waren, waaronder TMM ja. Maar het is natuurlijk niet dezelfde persoon, dat dat even duidelijk is. Dat je hem straks niet gaat beschuldigen van dingen die ik verzonnen heb
Ja, dat zijn leuke bijzondere dingen. Ik ben heel slecht in dat soort details zelf verzinnen, dus dan leen ik schaamteloos uit het echte leven, dan komt het tenminste realistisch en niet zo saai overquote:Op donderdag 29 april 2010 19:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee dat snap ik![]()
Maar het willen schoonmaken bij Arthur en de beenham in cola deden het em
Whahahahaquote:Op donderdag 29 april 2010 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat zijn leuke bijzondere dingen. Ik ben heel slecht in dat soort details zelf verzinnen, dus dan leen ik schaamteloos uit het echte leven, dan komt het tenminste realistisch en niet zo saai over
Misschien werkt er straks wel iemand bij de IKEA of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whahahaha
dat zou echt te grappig zijn
Ik had die zwarte borden eerst IKEA-borden genoemd maar een proeflezer zei dat die van de HEMA kwamen, dus helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
ow echtquote:Op donderdag 29 april 2010 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had die zwarte borden eerst IKEA-borden genoemd maar een proeflezer zei dat die van de HEMA kwamen, dus helaas.
Denk gewoon aan mij, dat brengt geluk schijntquote:Op donderdag 29 april 2010 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik heb al de hele dag in pak gelopen, wil nu even casual
Als er iets van mij in zit, dan bestel ik ook deel 2.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb wat dingen (van meerdere fokkers, en andere mensen die ik ken) gebruikt als ze handig waren, waaronder TMM ja. Maar het is natuurlijk niet dezelfde persoon, dat dat even duidelijk is. Dat je hem straks niet gaat beschuldigen van dingen die ik verzonnen heb
Ik vind Arthur ook geen IKEA-type, maar goed. In het nieuwe boek gaat hij natuurlijk weer allemaal mensen ontmoeten... wie weetquote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow echt!
Maar volgens mij had je proeflezer gelijk inderdaad
Ja, er zit ook wat van jou in. Je merkt het wel als je het leestquote:Op donderdag 29 april 2010 20:10 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Als er iets van mij in zit, dan bestel ik ook deel 2.
Eh... nee daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op donderdag 29 april 2010 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind Arthur ook geen IKEA-type, maar goed. In het nieuwe boek gaat hij natuurlijk weer allemaal mensen ontmoeten... wie weet
Ik heb hem nog niet gelezen dus ik weet nog niet wat er van mij inzitquote:Op donderdag 29 april 2010 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oooh, je herkent vast wel het een en anderquote:Op donderdag 29 april 2010 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gelezen dus ik weet nog niet wat er van mij inzit
hoeveel mensen van hier 'zitten' eigenlijk in je boeken?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oooh, je herkent vast wel het een en ander
Dat weet ik niet... ik heb gewoon interessante dingen die ik van anderen heb gelezen of gehoord gebruikt naar believen. Dat kan een haarkleur zijn of een anekdote of een karaktertrekje...quote:Op donderdag 29 april 2010 23:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoeveel mensen van hier 'zitten' eigenlijk in je boeken?
Ja, dit is daar wel HET topic voor eigenlijk...quote:
maar je kreeg toch wel de hoofdprijs mee naar huis ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:31 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen, geen geluk gehad in het casino... 120 EUR verloren....
Arthur die ineens een poll aanmaakt?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:10 schreef oinaru_isan het volgende:
Als er iets van mij in zit, dan bestel ik ook deel 2.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:31 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen, geen geluk gehad in het casino... 120 EUR verloren....
Je weet dat Vlarp opeens, zomaar uit het niets enorme woede-aanvallen krijgt en dan niets uit de weg gaat?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Arthur die ineens een poll aanmaakt?
edit: kut.Dit is Steve dus.
Laat Vlarp het niet merken.
Het blijft wel stil opeens dus ik heb vast weer, met mijn grote virtuele "mond" een gevoelig iets geraakt met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is Vlarp wel een beetje driftig.
Ja Stroekie, er zal vast wel iets seksueels gebeurd zijn. Héérlijk he?!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je kreeg toch wel de hoofdprijs mee naar huis ?of bleef de boyfriend niet slapen ?
je krijgt TMM trekjesquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Arthur die ineens een poll aanmaakt?
edit: kut.Dit is Steve dus.
Laat Vlarp het niet merken.
Denk het wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het blijft wel stil opeens dus ik heb vast weer, met mijn grote virtuele "mond" een gevoelig iets geraakt met alle gevolgen van dien.
ik ook van jou Waxxepaxjequote:Op vrijdag 30 april 2010 10:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja Stroekie, er zal vast wel iets seksueels gebeurd zijn. Héérlijk he?!
Die is blijven slapen jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je kreeg toch wel de hoofdprijs mee naar huis ?of bleef de boyfriend niet slapen ?
Ik ben baas over mijn eigen portemonnee.... dat scheeltquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]Hoppaaaaa, wég is de poen!
En je man natuurlijk steeds sissend "Rien ne va plus, rien ne va plus!!!" tussen zijn tanden door terwijl jij stiekem denkt "FYSM" en het totale huishoudbudget van deze week over de balk gooit!
Of gaat dat niet zo..?
Iedere gek zijn gebrek he, dat zegt "men".quote:
quote:
Kietelen is ook een goede strafquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:03 schreef TheVulture het volgende:
Arme Steve... iedereen oranje vandaag en hij bont en blauw
Ik denk een karaktertrek. Er zit vast wel iemand in die altijd chagrijnig is.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:05 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
![]()
Ik zit me nu wel af te vragen welk detail dan wel is verwerkt. Het is natuurlijk gewoon een hele listige verkooptruc om er zeker van te zijn dat we allemaal het boek kopen.
Maar goed, wat zou het zijn? Is het een fysiek detail, of meer een karaktertrek? Of een anekdote?
Goedemórgen!quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:05 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
![]()
Ik zit me nu wel af te vragen welk detail dan wel is verwerkt. Het is natuurlijk gewoon een hele listige verkooptruc om er zeker van te zijn dat we allemaal het boek kopen.
Maar goed, wat zou het zijn? Is het een fysiek detail, of meer een karaktertrek? Of een anekdote?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk een karaktertrek. Er zit vast wel iemand in die altijd chagrijnig is.
Oinaru_isan en chagrijnig?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk een karaktertrek. Er zit vast wel iemand in die altijd chagrijnig is.
Ik zat me er ook al aan te ergeren!quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit Koninginnedag te kijken op tv... staat daar een of ander blond mokkel echt al een kwartier aan een stuk Vrede te zingen voordat de Koningin langs komt... is ze er eindelijk... zet ze verkeerd in
Goedemorgen! Moet jij niet iemand helpen met van alles?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goedemórgen!
Dus je komt in een boek voor!
Heerlijk... van die mensen die een keer in hun leven in de spotlight staan en het vernaggelenquote:
Ze gaat ook gewoon door als de Koningin al weer weg isquote:
Ja maar ik zit "in between" twee werkdagen en morgen krijg ik Hoog Bezoek om mijn tuin te restaureren, maar daarna ben ik compleet beschikbaar.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:10 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Goedemorgen! Moet jij niet iemand helpen met van alles?
En dan daarna daar door iedereen op worden aangesproken, helemaal als het ook nog bij de tv draait door terugkomt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heerlijk... van die mensen die een keer in hun leven in de spotlight staan en het vernaggelen
Dat kan ik niet weten he!quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:09 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik ben juist kei liev en alles.
In het echt dan hè.
Nee, dat is/was DennisMoore toch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:15 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, een ouwe cynische verzuurde chagrijnige mopperkont.
Aawww... sorry. Mijn G_L zegt nou ook "ooh, c'est ne pas gentil" of zoietsquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar ik zit "in between" twee werkdagen en morgen krijg ik Hoog Bezoek om mijn tuin te restaureren, maar daarna ben ik compleet beschikbaar.
En waarom zeg je dat nou, ik voel me al enorm schuldig.Maar ik kan er niks aan doen.
Zit hij daar zo...
Tegen jou is O_I ook altijd leuk enzo hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, dat is/was DennisMoore toch?Wat is er nou oud, cynisch, zuur en chagrijnig aan jou?
Dat klinkt wel héél erg kontkruiperig.Maar toch.
Nou nee hoor, er zijn er zeker een aantal die zich doodergeren aan mijn aanwezigheid.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tegen jou is O_I ook altijd leuk enzo hoor. Net als iedereen hier
!
Ja maar Waxxer ken ik ook in het echt, dus daar moet ik mee oppassen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tegen jou is O_I ook altijd leuk enzo hoor. Net als iedereen hier
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |